Cougar vs Toyboy

24-01-2015 03:13 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste heren dames

Een korte introductie...

Op mijn 18e ben ik ooit in contact gekomen met een oudere vrouw (38) via een datingsite

na een korte chat kwam al vrij snel een telefoontje. Een telefoontje die de hele nacht doorging

Het was een zeer leuk gesprek waar in we het over van alles en nog wat hadden, zo ook seks. Na dit telefoontje

volgden een paar maanden telefooncontact. Het zag er naar uit dat we een keer gingen afspreken tot op het moment

dat ze het contact verbrak, wat ik altijd heel erg jammer heb gevonden. Naast dat ik baalde dat de fantasie niet plaats had gevonden was het pijnlijke dat ik min of meer gevoelens voor haar had gekregen puur om haar persoon en lach.

Nu ik 20 ben blijft de fantasie om eens onder de lakens te gaan met een oudere vrouw bestaan.



Hier mijn vraag:

Als vrouw en jonge knul tot hoever werkt een seksrelatie en kan dit uitbloeien tot een echte relatie

Ik hoop dat er hier mensen zijn die misschien in een zelfde soort situatie hebben gezeten en hun verhaal kunnen vertellen

Omdat deze topic onder seks valt wil ik ook vragen of mensen wat betreft (cougar/toyboy) hun avonturen willen delen

of er over mee te praten! Hoe was de seks? Wat is de maximale leeftijdskloof? Deel jij ook deze fantasie? Wat kan wat kan niet?

Tips and trics etc...

Ik bedoel maar lang leven seks!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 06 juli 2015 @ 13:08:

Ik zit hier prima.



Zit me te bedenken in hoeverre ik jaloers de concurrentiestrijd met jonge vrouwen aanga, het is nog nooit in me opgekomen. Als ik iets niet wil is het terug naar de twenties volgens mij. Dat heeft verdomd weinig met curves of rondingen te maken maar alles met (on)zekerheid en levenslessen. Ben zelf nl gelukkig best wel blij met Rooss versie 4.0.

Nope.. jaloers, denk het niet. Ik blijf alleen de stelling jong dus not-curvy versus ouder dus wel-curvy een rare vinden.



Vrouwen zien er anders uit zien dan jongere vrouwen.

Een curvy vrouw van 18 is eenmaal niet hetzelfde als een curvy vrouw van 40.

Evenals een slanke vrouw van 40 zal er nooit uitzien als een jonge dame van 20

Ik bedoel ook niet met curvy een dikzak. bedoel 120 kg ... man he

Of niet dan Rooss?
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer graag een iets bredere borstkas, flink behaard.



Dank.
...
Got jij bent ook hard to please.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nooit beweerd van niet hè?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 08 juli 2015 @ 13:14:

Volgende keer graag een iets bredere borstkas, flink behaard.



Dank. Dit is nou precies wat ik bedoel. Veel mannen voelen zich onzeker in hun tiener jaren, door hun behaardheid. Ik ben geen gorilla, maar heb wel borsthaar, ik ben hier blij mee, ook met mijn baardgroei.

Door sommige jongens die niet veel baardgroei hebben of van die blonde baby haartjes net in de groei hebben, reageeren soms erg jaloers. Terwijl ik van de vrouwen altijd complimenten krijg over mijn baard groei. Hiervoor was ik altijd erg onzeker. Het is meer de maatschappij en de media, die je onzeker laat voelen. Maar goed dit is is voor een ander zijn brood.



Daar ligt hij dan Rooss

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven