Cougar vs Toyboy

24-01-2015 03:13 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste heren dames

Een korte introductie...

Op mijn 18e ben ik ooit in contact gekomen met een oudere vrouw (38) via een datingsite

na een korte chat kwam al vrij snel een telefoontje. Een telefoontje die de hele nacht doorging

Het was een zeer leuk gesprek waar in we het over van alles en nog wat hadden, zo ook seks. Na dit telefoontje

volgden een paar maanden telefooncontact. Het zag er naar uit dat we een keer gingen afspreken tot op het moment

dat ze het contact verbrak, wat ik altijd heel erg jammer heb gevonden. Naast dat ik baalde dat de fantasie niet plaats had gevonden was het pijnlijke dat ik min of meer gevoelens voor haar had gekregen puur om haar persoon en lach.

Nu ik 20 ben blijft de fantasie om eens onder de lakens te gaan met een oudere vrouw bestaan.



Hier mijn vraag:

Als vrouw en jonge knul tot hoever werkt een seksrelatie en kan dit uitbloeien tot een echte relatie

Ik hoop dat er hier mensen zijn die misschien in een zelfde soort situatie hebben gezeten en hun verhaal kunnen vertellen

Omdat deze topic onder seks valt wil ik ook vragen of mensen wat betreft (cougar/toyboy) hun avonturen willen delen

of er over mee te praten! Hoe was de seks? Wat is de maximale leeftijdskloof? Deel jij ook deze fantasie? Wat kan wat kan niet?

Tips and trics etc...

Ik bedoel maar lang leven seks!
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk bedoelt hij dat niet. Maar dat geeft niet, hij weet niet beter
...
haha ik was op het laatst mijn vergeten...
Alle reacties Link kopieren
Geeft niet mop. ik las 'm wel hoor!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetKiss schreef op 02 juli 2015 @ 15:08:

[...]





Ik snap m niet...bedoel jij; mijn gevoel zit goed en ik denk dat ik liefde voel en zelfs een relatie wel zie zitten?



Ik doe het wel puur voor de lust btw...bevalt mij prima, maar smaken verschillen natuurlijk.



Niks mis met puur voor de lust! Het is niet mijn bedoeling om daar een waardeoordeel aan te hangen.

Ik vind het wat lastig uitleggen.

Maar puur voor de lust had ik hem niet ontmaagd , daarvoor had ik dan toch teveel gewetensbezwaren. Vast ook omdat hij al een goede vriend was, wat ook al lastig te rijmen viel voor mijzelf gezien het leeftijdsverschil en daarmee ook het verschil in bv. dagelijkse routine, bezigheden, levensfase etc.

Ik had het absoluut niet tof gevonden als het voor hem geen leuke ervaring was geweest.



Hij kreeg kort erna die relatie, dat speelde blijkbaar ook al een beetje toen hij langs kwam. Wat erin resulteerde dat ik allemaal vage berichtjes kreeg van zijn meisje die duidelijk té overstuur was of té dronken om iets zinnigs uit te brengen. Of gewoon jong dus, beetje ingecalculeerde drama?

Ik heb toen afstand genomen. Dan is het toch wel erg lief als je een bos mooie rozen krijgt met een lieve tekst en dan weer één enz. Op die leeftijd is een bos bloemen ook nog best een investering.



Ik zal altijd oprecht benieuwd zijn hoe het met hem gaat en wat hem bezig houdt, dat ben ik de afgelopen jaren ook geweest. Des te leuker is het als je een bericht krijgt en het na weken aftasten toch weer richting afspreken gaat. Gewoon omdat ik hem graag wil zien en met hem wil praten. Een relatie zie ik nog steeds niet zitten, die heb ik al en hij ook. Maar met hem en mijn vriend een weekend doorbrengen is wel een droom die uitkomt! Persoonlijk vind ik dit mooier en geniet zoiets dan toch meer mijn voorkeur dan pure lust.
...
Alle reacties Link kopieren
Trouwens effe tussendoor, weet je wie echt een milf is:

Annechien Steenhuizen

Astrid Kersseboom
Alle reacties Link kopieren
Je bijdragen op dit forum zijn echt van onschatbare waarde!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 04 juli 2015 @ 11:37:

Je bijdragen op dit forum zijn echt van onschatbare waarde!



Jouw reeks oneliners in dit topic zijn ook onmisbaar voor de juiste ph-waarde van het topic hoor.

Iemand die nergens anders voor langs komt in een topic dan andermans posten voorzien van een snedige one-line-sneer is altijd broodnodig.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, dank je.

Ik begon met een redelijk serieuze opmerking maar daar werd niet bepaald op ingegaan.



Je doet nu overigens precies hetzelfde, komt hier mij even aan de tand voelen zonder inhoudelijke bijdrage.

De pot en de ketel.

Jammer, ik weet je verder wel te waarderen trouwens.
...
Ik was er al klaar mee Rooss toen Nootje begon af te geven op jou....

TO is afwezig en Kerol heeft ook gewoon last van de warmte....hoop ik tenminste...ook ik lees hem graag...



Alle reacties Link kopieren
Tink.

Warmte? Waar?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 04 juli 2015 @ 12:48:

Wauw, dank je.

Ik begon met een redelijk serieuze opmerking maar daar werd niet bepaald op ingegaan.



Je doet nu overigens precies hetzelfde, komt hier mij even aan de tand voelen zonder inhoudelijke bijdrage.

De pot en de ketel.

Jammer, ik weet je verder wel te waarderen trouwens.



Oh, dan is mijn browser stuk, dat verklaart een hoop.



Op mijn beeldscherm vertelde je in de eerste post dat iemand kletst (terwijl de gemiddelde vrouw in de veertig toch echt heel wat meer rondingen en stulpingen heeft dan de gemiddelde twintigjarige) en was je tweede post een one-line-sneer "lekker kort" naar iemand die echt een mooie post had geschreven. Maar als mijn browser dus kennelijk de boel niet goed weergeeft, dan snap ik nu dus ook waarom je vriendin Tinkerbel schrijft dat Nootje op jou begon af te geven, terwijl je op mijn beeldscherm zelf begon met enkel sneren op andermans posts.



Mijn excuses daarvoor. En sarcastische opmerkingen maak ik het meest tegen mensen die me interesseren en die ik liefheb hoor, voor mij ben je een gewaardeerd forumkarakter, maar in dit topic roep je de ellende eerst zelf op door je toon van posten, om daarna met je vriendinnetje triomfantelijk te gaan doen dat die rare mensen terughappen op de toon die je zelf zet. Schoolpleinniveau, waar ik me dan meer dan graag ook even toe laat verleiden. Go-go-gadget-keyboard schalt de voice-over dan door mijn huiskamer, toe zie reskjoe!
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, Kerol, ik vond dat iemand kletste omdat hij beweerde dat oudere dames ronder zouden zijn dan twintigers, jij vond iemand onsterfelijk grappig omdat het knulletje een eigen mening had maar naar jouw idee rond de pappot van moeder hoorde. Dan zitten we beiden fout en zijn van de beiden de browsers helemaal heel.



Kleuterschoolplein-niveau kan ik dan weer onsterfelijk grappig vinden en de opmerkingen van dingestnoot leende zich even uitstekend om even lekker te onskentonsen. Ga ik ook geen sorry voor zeggen.

Fijn dat het jouw uiting is van interesse en liefhebs. Het zal andersom ook wel zo zijn anders trok ik me jouw opmerking ook niet aan natuurlijk.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 04 juli 2015 @ 13:57:

Ach ja, Kerol, ik vond dat iemand kletste omdat hij beweerde dat oudere dames ronder zouden zijn dan twintigers, jij vond iemand onsterfelijk grappig omdat het knulletje een eigen mening had maar naar jouw idee rond de pappot van moeder hoorde. Dan zitten we beiden fout en zijn van de beiden de browsers helemaal heel.



Kleuterschoolplein-niveau kan ik dan weer onsterfelijk grappig vinden en de opmerkingen van dingestnoot leende zich even uitstekend om even lekker te onskentonsen. Ga ik ook geen sorry voor zeggen.

Fijn dat het jouw uiting is van interesse en liefhebs. Het zal andersom ook wel zo zijn anders trok ik me jouw opmerking ook niet aan natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren


Vieze kleffert.
...
Alle reacties Link kopieren
t is die verrekte warmte in de kop he.
Zie je...zei ik toch...
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 04 juli 2015 @ 14:08:

t is die verrekte warmte in de kop he.



terug dan maar. Dan kunnen we nu weer gewoon lekker katten.
...
Alle reacties Link kopieren
Kerol +1



Roos, dat is geen klets, misschien vind jij dat. Maar ik en vele andere niet.

En telt jou mening meer dan de mijne?

Oudere vrouwen hebben meer rondingen, done. Stick with it.

Dit is feitelijk bewezen.

Een oudere vrouw heeft ook een andere vorm dan een jongere vrouw, btw geen enkele vrouw is hetzelfde, en zo heeft elke vrouw haar schoonheden.

Zo is een jonge vrouw met bvb wat stevigere dijen en een strakke huid een hele andere look dan een oudere vrouw.

Terwijl er genoeg jongere vrouwen veel minder mooier lichaam hebben dan wat oudere, ik en velen andere mannen denken hier nou eenmaal zo over.



Zoals ik al zei, het is de media die hier zo mee om gaat. Ik zie mij echt niet met zo een model in bed liggen, veel te dun yulk.
Alle reacties Link kopieren
Lieverd, ik vind het allemaal prima.

Onder rondingen versta ik borsten, heupen, billen, buik wellicht. En de jonge dames van tegenwoordig kunnen er wat van op dat gebied, 125 kilo plus bij 20 jaar is geen uitzondering.

Maar wellicht versta jij iets anders onder rondingen.



Dat ze er anders uitzien, ja hèhè. Maar dat is wel een beetje een open deur toch.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 04 juli 2015 @ 23:49:

Lieverd, ik vind het allemaal prima.

Onder rondingen versta ik borsten, heupen, billen, buik wellicht. En de jonge dames van tegenwoordig kunnen er wat van op dat gebied, 125 kilo plus bij 20 jaar is geen uitzondering.

Maar wellicht versta jij iets anders onder rondingen.



Dat ze er anders uitzien, ja hèhè. Maar dat is wel een beetje een open deur toch.



120 K . nee jo gek, dat is wel ongezond. lijkt me sterk..

1,78 en 76 Kilo 82 is gewoon.

En oudere vrouwen mogen best nog wel meer hebben. maar 120 kilo heb je het wel over zwaar overgewicht. of ze moet in de 2 meter zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 04 juli 2015 @ 23:49:

Lieverd, ik vind het allemaal prima.

Onder rondingen versta ik borsten, heupen, billen, buik wellicht. En de jonge dames van tegenwoordig kunnen er wat van op dat gebied, 125 kilo plus bij 20 jaar is geen uitzondering.

Maar wellicht versta jij iets anders onder rondingen.



Dat ze er anders uitzien, ja hèhè. Maar dat is wel een beetje een open deur toch.



Je noemt gewoon de plekken waar (over)gewicht zich manifesteert bij vrouwen als rondingen. En in je verontwaardiging zet je dan andere meningen weg als klets, terwijl je natuurlijk voor iedereen zichtbaar zelf de werkelijkheid niet ziet.











https://www.mydailylifestyle.com/tools/dik-is-duur



Je moet wel heel erg jaloers aan het concurreren zijn met jonge vrouwen, als je echt niet wil zien dat vrouwen van jouw/mijn leeftijd dubbel zo vaak die rondingen in overvloed hebben als de jongeren. Geef nou gewoon eens toe dat je de post van een ander hersenloos begon af te kraken met onzin.



De gemiddelde oudere vrouw is simpelweg beter gevuld, of jij dat nou leuk vindt om te horen of niet.
quote:hazelnooten schreef op 04 juli 2015 @ 21:46:





Roos, dat is geen klets, misschien vind jij dat. Maar ik en vele andere niet.

En telt jou mening meer dan de mijne?

Zij heeft de wijsheid in pacht (komt met de jaren) en er is maar 1 waarheid voor haar. Deal with it!
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 06 juli 2015 @ 11:25:

[...]

Je moet wel heel erg jaloers aan het concurreren zijn met jonge vrouwen, als je echt niet wil zien dat vrouwen van jouw/mijn leeftijd dubbel zo vaak die rondingen in overvloed hebben als de jongeren. Geef nou gewoon eens toe dat je de post van een ander hersenloos begon af te kraken met onzin.



De gemiddelde oudere vrouw is simpelweg beter gevuld, of jij dat nou leuk vindt om te horen of niet.

Kristus te paard, waar slaat dit gejoel in godsnaam op? Schijnbaar hebben jullie een ander idee over rondingen dan ik? Dat is prima maar mij betichten van concurreren met jonge vrouwen en hersenloos afkraken gaat natuurlijk nergens over.

Ik was benieuwd hoe dingestnoot rondingen zou omschrijven want ik begrijp uit het verhaal dat hij daar iets anders onder verstaat dan ik.

Echt Kerol, je bent de weg kwijt.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 06 juli 2015 @ 12:41:

[...]



Kristus te paard, waar slaat dit gejoel in godsnaam op? Schijnbaar hebben jullie een ander idee over rondingen dan ik? Dat is prima maar mij betichten van concurreren met jonge vrouwen en hersenloos afkraken gaat natuurlijk nergens over.

Ik was benieuwd hoe dingestnoot rondingen zou omschrijven want ik begrijp uit het verhaal dat hij daar iets anders onder verstaat dan ik.

Echt Kerol, je bent de weg kwijt.Stap eens van je paard, Roos.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier prima.



Zit me te bedenken in hoeverre ik jaloers de concurrentiestrijd met jonge vrouwen aanga, het is nog nooit in me opgekomen. Als ik iets niet wil is het terug naar de twenties volgens mij. Dat heeft verdomd weinig met curves of rondingen te maken maar alles met (on)zekerheid en levenslessen. Ben zelf nl gelukkig best wel blij met Rooss versie 4.0.

Nope.. jaloers, denk het niet. Ik blijf alleen de stelling jong dus not-curvy versus ouder dus wel-curvy een rare vinden.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven