Cougar vs Toyboy

24-01-2015 03:13 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste heren dames

Een korte introductie...

Op mijn 18e ben ik ooit in contact gekomen met een oudere vrouw (38) via een datingsite

na een korte chat kwam al vrij snel een telefoontje. Een telefoontje die de hele nacht doorging

Het was een zeer leuk gesprek waar in we het over van alles en nog wat hadden, zo ook seks. Na dit telefoontje

volgden een paar maanden telefooncontact. Het zag er naar uit dat we een keer gingen afspreken tot op het moment

dat ze het contact verbrak, wat ik altijd heel erg jammer heb gevonden. Naast dat ik baalde dat de fantasie niet plaats had gevonden was het pijnlijke dat ik min of meer gevoelens voor haar had gekregen puur om haar persoon en lach.

Nu ik 20 ben blijft de fantasie om eens onder de lakens te gaan met een oudere vrouw bestaan.



Hier mijn vraag:

Als vrouw en jonge knul tot hoever werkt een seksrelatie en kan dit uitbloeien tot een echte relatie

Ik hoop dat er hier mensen zijn die misschien in een zelfde soort situatie hebben gezeten en hun verhaal kunnen vertellen

Omdat deze topic onder seks valt wil ik ook vragen of mensen wat betreft (cougar/toyboy) hun avonturen willen delen

of er over mee te praten! Hoe was de seks? Wat is de maximale leeftijdskloof? Deel jij ook deze fantasie? Wat kan wat kan niet?

Tips and trics etc...

Ik bedoel maar lang leven seks!
quote:tobe2014 schreef op 26 april 2015 @ 07:20:

Kom kom niet elk wijf van eind dertig heeft Flubber billen en leeg gezogen tientjes. TO, in een sauna complex kun je ze makkelijk op pikken en je ziet gelijk hoe ze er uit zienJa? Zijn er in sauna's makkelijk wanhopige kerels op te pikken?
Echt hè
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt me typisch iets voor een contactadvertentie. Succes TO en veel plezier.

Sauna lijkt mij een vrij beroerde plaats om een vrouw 'op te pikken', maar dat zal wel aan het soort sauna liggen?
life's a beach and then you die
Alle reacties Link kopieren
In een kroeg zijn nog steeds mensen te vinden. Probeer dat eens. Ik ken ook wel een paar jonge jongens die met zijn tweeën in een kroeg waren beland waar jong grut normaal niet komt. Soms gingen de jongens alleen naar huis en soms ook niet. Zolang je maar duidelijk bent over je verwachtingen en niets meer dan een leuke nacht beloofd kan het prima.
Alle reacties Link kopieren
@Yggdrasil

Natuurlijk hebben oudere vrouwen niet een lijf van een jong ding, maar om nou te gaan roepen

over slappere borsten of putjes in billen vindt ik geen aanneembaar tegenargument.

Niet iedere vrouw van hogere leeftijd voelt zich jong maar ik denk dat er genoeg zijn die er nog trots op zijn, en er nog

graag mee pronken.

@viva-amber

Gaat al lang terug, maar is over en uit.
Als het alleen om seks gaat kan een jongere kerel nog verbazen...

Heb zelf s zo'n ervaring gehad. (Hij dacht dat ik veel jonger was en ik gaf hem veel ouder dus schrok later wel ff) maar die 20 jarige had skills waar ik verbaast over was, hoe kan iemand die zo jong is zo....tjah goed zijn/zoveel weten. Valt in mijn categorie v best sex everrrr

Hoe ouder ze worden hoe meer technical issues dus houd er persoonlijk liever jonger (maar dat is ook mijn geest, leef veel te jong voor n "ouwe lul" v mijn leeftijd....zijn zooooosaaaaiiii) niet dat ik game heb hoor maar voorkeuren hebben we allemaal
Alle reacties Link kopieren
Leuk veerhaal! Wie maakte de eerste move, hij of jij?
Alle reacties Link kopieren
Nog dames of heren met een ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Ik val ook op oudere vrouwen, na ja oudere. 30/45 .

Vaak zijn ze veel mooier, curvy. vooral die met bruin kort haar.

In bed zijn ze ook veel meer ervaren, ze hebben overal vaak schijt aan.

Wat wil je dan zo een kraakbot in bed, geen kont, geen benen, niks. saai

Maar goed ik ben ook geen 18 meer, rond de laat 20
Alle reacties Link kopieren
Hazelnooten, je kletst. Ik zie genoeg hele jonge dames die ronduit dik zijn dus om nou om de curves een "oudere" dame te kiezen... kullebul.
...
God, ik ben al bejaard!



Heb zo'n godsgruwelijke hekel aan die generalisaties. Er zijn hordes vrouwen van 30-45 die als een hark in bed liggen, hoor. Er zijn ook gozertjes van eind 20 die het wèl snappen.
Hazelnoot, het is vooral het beeld wat je jezelf voorhoudt. Prima, als je dat lekker vind. Toen ik begin 20 was, kwam ik via een chatsite in aanraking met een vrouw die mijn moeder kon zijn, 48 jaar. Die bleek helemaal niet meer curves te hebben, ervaring en overal schijt aan. Al die kwaliteiten die jij hen toedicht. Mijn buurmeisje van 19 destijds kwam daar beter voor in aanmerking, stevige meid met grote kont en tieten, die met iedereen neukte en daarbij lekker sletterig te keer ging.

Toch had ook ik een fascinatie voor die oudere vrouw omdat ze amper sex in haar huwelijk had. Haar man wilde nooit, en eens in de paar maanden moest hij. Sinds zij internet had ontdekt, ging er een wereld voor haar open en kreeg ze steeds meer verlangens. Ze was als een hengel met een groot stuk brood er aan en elke voorbijzwemmende vis had een hap mogen nemen.

Nou ben ik de beroerdste niet....



Ik had die taak op me genomen en moest overdag verschijnen, als haar man aan het werk was. Ik in de auto naar Gelderland en eenmaal daar aangekomen met spanning in mijn lijf bij haar naar binnen. Via de achtertuin, onopvallend door het poortje, het blauwe hek. Allemaal instructies, mocht niet aan de voorkant want een gelovig stadje waar iedereen elkaar in de gaten hield.



Ze bleek wel iets van curves te hebben maar ik had wel gelijk zoiets van, hmmm dat had ik in mijn fantasie toch iets mooier gemaakt dan het op 48 jarige leeftijd is. Ook haar gezicht. Als begin 20-er had ik toch meestal dates met jonge meiden. Die ook niet zo'n koffiewalm uit hun mond hebben.

Maar ik was geil en wilde nu eindelijk wel eens weten hoe het in bed zou zijn met zo'n oude fiets. Ik vroeg of we ergens buiten een plek moesten gaan zoeken, maar ze wilde liever gewoon in de eigen slaapkamer, in het bed waar ze elke nacht met haar man lag te slapen. Vond ik een beetje gek, maar voor mij maakte het weinig uit. Leek me alleen voor haar vreemd dat ze tijdens het neuken naar de foto's op het kastje van het hele gezin kon kijken.



Ervaring van haar kant was niet om over naar huis te schrijven. Ze had voor haar man maar 1 andere piemel van dichtbij gezien. In haar fantasie deed ze wel een hoop, op de chat dus ook, maar in het echt was ze eigenlijk onzeker. Niet dat ik nu wil beweren dat ik een held was, maar daar gaat het niet om. Mijn punt is dat het hele cougar-toyboy toch vooral in de fantasie zit. Het is niet werkelijk beter, maar als je het een geil idee vind dan maakt dat het lekker.

Haar man deed het als een 'moetje' dus ik wist al dat ze het liefst wilde dat ik hard en lang ging stoten en liefst meer dan 1x klaarkomen. Ik heb mijn best er op gedaan en kut voelde eigenlijk net als alle anderen.

Daarna weer weg gegaan en nooit meer gezien. Nog gechat en ze had het erg lekker gevonden. Ze had al die jaren naar zoiets verlangd en vond dat ze het niet vaker moest gaan doen maar zichzelf 1x had mogen toestaan.

Ik heb het daarna gewoon bij meiden van mijn eigen leeftijd gehouden. Maar aangezien je vanzelf ouder wordt, worden de cougars van toen, ineens de meiden van nu.
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal, lekker kort ook.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ook geen 18 meer hoor. Ben nu 30, in mijn jongere jaren vond ik vrouwen van rond de 20 ook veel mooier. Maar nu val ik op vrouwen van rond de 30 tot 45 .
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 01 juli 2015 @ 08:27:

Hazelnooten, je kletst. Ik zie genoeg hele jonge dames die ronduit dik zijn dus om nou om de curves een "oudere" dame te kiezen... kullebul.



Kletst?, klets op je bil. Vrouwen boven de 28 hebben echt wel meer bil. Dik is wat anders dan CURVY.

Een vrouw met bil, hoeft niet meteen dik te zijn / niet strak. Het is ook haar gezicht vorm, vrouwelijker.
Alle reacties Link kopieren
Als ik al een klets op mijn bil krijg zal het niet van jou zijn.



Je hebt het over curvy toch? Daar vallen dikke billen toch ook onder? Jonge dames zat met een dikke kont. Je kletst dus. Alleen niet op mijn kont!
...
Alle reacties Link kopieren
.haha . maar goed, 30 is toch nog jong, of niet dan.

Meeste dames onder de 25 willen allemaal dun zijn, raken beïnvloed door die bullshit op de tv en bladen.

Daarom zijn er veel jongen mannen die aarzen op oudere vrouwen, dat is wat een man echt wil. Figuur.
Alle reacties Link kopieren
Aarzen?
...
goh, toevallig ging dr Phil ook over cougars gisteren, en puppies (ik vind toyboys toch beter klinken)
Oh Rooss: ...maar stiekem ben ik even blij met Nootje zijn uitspraken...

Het wil niet zo lukken met de lijn...ik hou kilo's !! vocht vast...ben nu toch al 3 weken bezig met lijnen...

Maar Nootje zegt dat ik dus blij moet zijn met mijn rondingen....heerlijke vent tóch?

En 30?? ....hmmm...nee, tóch maar niet....
Het is echt verbazingwekkend hoeveel jochies van rond de 20 je benaderen als je een vrijgezelle vrouw van 40 bent. Heb ze allemaal afgewezen... what was in it for me?
Oeps...maar lees nu dat ik nèt boven zijn doelgroep val...
@ marana: niet alleen als je single bent hoor!
Oh dat zou kunnen, sta niet meer op de site waar me dat toen gebeurde, vriend en ik houden t (voorlopig? ) bij ons tweetjes
Alle reacties Link kopieren
Tink, boven de 40 heb je nooit meer reden om onzeker te zijn hoor, er is altijd wel een jong blaadje dat bij jou "sekslessen" wil volgen.

Van mij mogen ze állemaal het dak op.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven