geen goeie sex, hoe zwaar weegt dat voor relatie?

02-07-2008 16:56 186 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,



Ik schrijf dit omdat ik graag zou willen weten of ik nou een zeikerd ben, of dat ik wel degelijk terecht 'klaag'.



Ik heb bijna een jaar een relatie, maar de sex is nooit geweldig geweest. Ik zie sex als samen genieten, elkaar verwennen, en in elkaar opgaan. Soms vind ik gewoon een vluggertje ook heerlijk!

Maar als wij sex hebben dan draait het voor mijn gevoel veel om mijn vriend, en vind ik hem vaak egoïstisch.

Ik hou van beetje voorspel, en ik trek hem ook vaak af en pijp hem. Ik vind dit best leuk om te doen, omdat ik weet dat hij dat lekker vind.

Maar hij heeft in al die tijd misschien maar 1 of 2 keer gebeft. Vingeren gebeurd ook nauwelijks, en als ie het doet is het 2 seconden ofzo.

Ik wil niet te snel zeuren, en heb lang gedacht dat het wel beter werd...ook heb ik altijd gedacht, zolang ik hem gewoon wel 'geef' (dus pijpen enzo) dat ik dan vanzelf wel van hem terug zou krijgen.

Maar hij doet het gewoon niet!

Ik heb vaak gevraagd waarom hij het niet doet, omdat ik het heerlijk vind om gevingerd of gebeft te worden...het antwoord dat ik dan krijg is ''ik kan de juiste plek niet vinden''...''het duurt me veel te lang''. Ik word daar dan best pissig van, omdat ik zelf wel altjd aan hem denk.

Als we aan het zoenen zijn en het gaat op sex uitdraaien, dan komt hij gewoon bij me naar binnen...dat vind ik lekker hoor, maar dan is het dus stoten totdat hij klaargekomen is...en dan gaat ie roken of valt in slaap.

Ik baal hier vreselijk van.....ik weet ook niet meer wat ik moet doen. Ik vind hem heel egoïstisch, heb ik gelijk?

Ik heb ook vaak zijn hand geleid zeg maar, dan wijs ik hem op mijn lekkere plekken...hij doet het dan echt zo verplicht zeg maar, en hij stopt dan ook snel...en ik wordt vervolgens weer krukdroog.

Ik heb geprobeerd om boos te reageren, of opmerkingen gemaakt dat ik hem egoïstisch vind. Ik heb hem vaak gezegd dat ik van gewoon neuken niet klaarkom,d at weet hij, maar hij doet of zn neus bloed, en denkt dat ik wel daarvan klaarkom, terwijl ik niks fake. Hij weet dat ik alleen klaarkom van orale sex, maar hij doet het niet. Ik heb gepraat, het gevraagd, maar telkens hetzelfde antwoord. Ik denk niet dat het onzekerheid is bij hem!



Ik vindhet overigens niet belangrijk dat ik altijd klaarkom hoor, ook zonder klaarkomen kan ik er erg van genieten.

Maar dit vind ik niet normaal. Een jaar een relatie, en nog nooit door hem klaargekomen, omdat hij geen moeite doet.

Ik heb ook geweigerd om hem te pijpen, en ook de reden aangegeven. Ik denk dan dat het kwartje toch een keer moet vallen, maar nee hoor!



Ik weet niet meer wat ik moet doen. Onze relatie vind ik verder wel leuk, en hij doet verder heel veel voor me, heeft veel voor me over.

Maar dit geeft voor mij wel steeds meer een negatief tintje aan mijn relatie, en soms denk ik echt...als de sex nog zo slecht is, na al mijn pogingen, houdt het dan niet een keer op?

Ik vind sex niet het belangrijkste in een relatie, maar ik vind goeie sex er wel bijhoren.



Ik zou graag jullie meningen willen horen.

Of tips!



Alvast erg bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Beukenootje schreef op 02 juli 2008 @ 17:36:

Nu weet ik het zeker, je hebt echt een relatie met mijn man :-p







en anders wel met de mijne...



Alles zo'n beetje geprobeerd, maar geen verbetering. Door al het gepraat is sex nu helemaal een issue! :cry:
Alle reacties Link kopieren
fredd schreef op 05 juli 2008 @ 18:09:

ik (man 58 )zit nu in zo een situatie, al vijf maanden niets meer, na 38 jaar huwelijk .mijn vrouw heeft beslist om alleen te slapen
Waarom heeft ze dat besloten?
Alle reacties Link kopieren
@wanda _p

ik moet eerst vertellen dat mijn vrouw nooit echt voor het seks gedoe was , ook vroeger niet; met de jaren is dat nog afgenomen en was ik het altijd die het initiatief nam .... dikwijls zonder enige respons. dan doe je als man minder en minder de moeite; nog een detail, begint dit jaar heb ik een operatie ondergaan aan de schouder, dus minder mobiel, ze heeft ook nooit de moeite gedaan om zelf eens over de brug te komen om eens te vrijen; laatst is ze alleen gaan slapen omdat ik haar zou wakker houden door mijn gesnurk, het was een goede reden volgens mij om volledig met seks te stoppen. dat soort onderwerp wordt nooit besproken !

welke conclusies moet ik daar uit trekken Wanda ? misschien kan je me een goede raad geven

mvg
Alle reacties Link kopieren
fredd ik weet niet wat voor conclusies je moet trekken.



Als je naar de situatie van TO kijkt is voor haar de seks totaal onbevredigend. Misschien was het voor jou vrouw ook zo? Dan is 38 jaar een lange periode.
Alle reacties Link kopieren
fredd schreef op 10 juli 2008 @ 15:14:

@wanda _p

ik moet eerst vertellen dat mijn vrouw nooit echt voor het seks gedoe was , ook vroeger niet; met de jaren is dat nog afgenomen en was ik het altijd die het initiatief nam .... dikwijls zonder enige respons. dan doe je als man minder en minder de moeite; nog een detail, begint dit jaar heb ik een operatie ondergaan aan de schouder, dus minder mobiel, ze heeft ook nooit de moeite gedaan om zelf eens over de brug te komen om eens te vrijen; laatst is ze alleen gaan slapen omdat ik haar zou wakker houden door mijn gesnurk, het was een goede reden volgens mij om volledig met seks te stoppen. dat soort onderwerp wordt nooit besproken !

welke conclusies moet ik daar uit trekken Wanda ? misschien kan je me een goede raad geven

mvg
Waarom vertel je haar niet gewoonweg dat je haar mist in bed, gewoon de warmte van haar lichaam, de gewone intimiteit. Veel praten geloof ik niet in, maar je moet natuurlijk wel aangeven dat je haar mist, niet alleen de sex. Dat lijkt me een begin!
Alle reacties Link kopieren
lichtbron schreef op 09 juli 2008 @ 23:59:

beukenootje,jij schrijft dat je geen sex meer hebt en dat je dat zelf ook hebt laten gebeuren,maar zijn jullie op dit moment dan bij een relatie-therapeut of bij een sexuologe??

if not,dan doe jij er toch ook niks aan dan laat jij het toch ook nog steeds gebeuren??

ik zie daar het verschil niet in met mijn "probleem".

is niet aanvallend bedoelt hoor!!

ben gewoon benieuwd.




Je hebt helemaal gelijk Lichtbron, ik heb het ook laten gebeuren. Het is ook helemaal niet mijn bedoeling om jou aan te vallen op wat voor manier dan ook, maar ik heb geprobeerd te beschrijven hoe ik met datgene wat ik heb laten gebeuren om ben gegaan zeg maar.

Door mezelf voor te houden dat ik óók een aandeel heb in het probleem ( net als jij had ik ook heel erg de neiging om mijn partner overal de schuld van te geven) kan ik er beter mee omgaan. Ik heb zélf mijn partner tot mijn partner gekozen, dat is mijn eigen keus geweest, dat ik bij hem blijf is óók mijn eigen keus, dat ben ik niet verplicht. Dat hij geen fatsoenlijke sex wil en ik daar mee moet leven is mijn keus, want ook dat wil ik uitiendelijk zelf, ik kan ook opstappen, maar dat doe ik niet, want ík wil dat niet. En omdat ik dat niet wil zal ik moeten dealen met de consequenties die aan die keus (míjn keus) vastzitten. Dat geldt voor jou net zo goed, jij hebt ook een keus, ik heb een gezin, een koophuis, een sociaal leven enz wat ik niet op wil geven, dat heb jij waarschijnlijk ook en wil jij waarcshijnlijk ook niet opgeven, maar dat wil je dus zelf en het is niet je partner die dat niet voor je wil ofzo .

Ik heb een poos ontzettend moeilijk gevonden om ermee om te gaan, maar door alleen maar steeds te denken als iets tegen zit in mijn relatie: "Ik kies er zelf voor om te blijven, dat verplicht niemand mij, dat wil ik zelf", kan ik 'teleurstellingen' veel beter handelen.

Begrijp je me een beetje? Mijn post was allerminst bedoeld als aanval, hij was een tip voor jou.

Succes
Alle reacties Link kopieren
Als ik dit zo lees kan ik me zo moeilijk voorstellen dat jullie relatie op andere gebieden wél goed is.. iemand die zich zo egoistisch gedraagt in bed zal dat op andere gebieden toch ook wel zijn, denk ik zo?
Alle reacties Link kopieren
Over wie heb je het Boebele?

Het kán wel hoor, mijn man is alles behalve ego, echt, maar in bed wil hij alleen zonder voorspel in een minuut klaarkomen, de rest vind hij niks, voelt hij niets bij, en dat maakt hem in de ogen van anderen wel heel egoistisch.
Alle reacties Link kopieren
Toch vind ik het egoïstisch(van zowel man van TO als man van Beukenootje), net zoals mijn vriend egoïstisch is. In andere dingen is hij dat minder, maar toch..ook daar egoïstische trekjes. Als je man van je houdt, wil hij toch ook goed voor jou zijn? Mijn vriend weet dat ik sex mis en sex zoals we dat dan hebben vaak onbevredigend vind. Omdat ik klaarkom, hoeft het namelijk nog niet bevredigend te zijn. Hij stopt zijn ding erin, raakt mijn borsten of wat meer niet aan en we komen klaar. Ik heb geluk dat ik makkelijk klaar kom, maar toch. Ik zou me veel meer sexy vrouw vinden als een man wél aan me zit. Overigens, van mijn man hoef ik ook niet aan hem te zitten, hij vindt het allemaal gekietel wat van hem niet zo hoeft...dat dan weer wel.
Vraagje; vinden jullie partners je wel aantrekkelijk, is er chemie van hun kant?

Je hebt elkaar ooit leuk gevonden en hopelijk nog steeds, maar het kan dat die chemie er niet meer is. Ik weet niet..kan zijn dat iemand echt echt 0 libido heeft, maar kan ook zijn dat daar niks meer van te merken is met een andere partner.

Klinkt misschien raar, maar eigenlijk zou je dit eens moeten uitproberen. Stel je toch voor, dat je a-sexuele man met een ander ineens een dekhengst van jewelste wordt, dat maakt dan toch dingen duidelijk?
Ik heb nu op dit moment ook weinig behoefte aan sex, maar ik vind mijn vriend aantrekkelijk en heb ook behoefte aan intimiteit. Maar ik moet er niet aan denken om sex met een ander te hebben, ik wil gewoon even geen sex.

Dat maakt voor mij duidelijk, dat "het" er nog gewoon is tussen ons, alleen kan ik het nu even niet opbrengen.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou dingen zeker duidelijk maken. Die van mij was bij zijn ex ook zo, hoorde ik een keer. Hij is simpelweg te lui om veel moeite te doen voor complete sex, maar daarmee doet hij mij tekort. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij TO is.
Alle reacties Link kopieren
Helmy schreef op 10 juli 2008 @ 15:26:

[...]





Waarom vertel je haar niet gewoonweg dat je haar mist in bed, gewoon de warmte van haar lichaam, de gewone intimiteit. Veel praten geloof ik niet in, maar je moet natuurlijk wel aangeven dat je haar mist, niet alleen de sex. Dat lijkt me een begin!




beste Helmy,

je beschrijft precies wat ik mis, niet zozeer de seks maar inderdaad de warmte en de intimiteit; ze kent mij al meer dan 30 jaren en dus weet ze dat allemaal; maar het is een introvert iemand, ze trekt zich daar niets van aan.

ik ben waarschijnlijk niet de enige die dat meemaakt, geen wonder dus dat er zoveel mensen helders het gaan zoeken
Alle reacties Link kopieren
fredd schreef op 10 juli 2008 @ 16:43:

[...]



ze kent mij al meer dan 30 jaren en dus weet ze dat allemaal; maar het is een introvert iemand, ze trekt zich daar niets van aan.



Misschien zou je het nog een keer expliciet maar wel heel lief moeten zeggen. Ik zou smelten als mijn vent dat tegen me zei!
Alle reacties Link kopieren
Helmy schreef op 10 juli 2008 @ 16:45:

[...]





Misschien zou je het nog een keer expliciet maar wel heel lief moeten zeggen. Ik zou smelten als mijn vent dat tegen me zei!


beste Helmy,

jij bent een vrouw naar mijn hart, vrouwen die smelten daar doe je toch alles voor. ergens verwacht ik een geste van haar, zoals ik al schreef neem ik al meer dan 30 jaar het initiatief, ik heb mij best gedaan.....

maar je raadgeving geef mij een beetje hoop,bedankt
Alle reacties Link kopieren
@fredd :hug:
Alle reacties Link kopieren
dank je Helmy
Alle reacties Link kopieren
fredd schreef op 10 juli 2008 @ 16:43:

[...]





beste Helmy,

je beschrijft precies wat ik mis, niet zozeer de seks maar inderdaad de warmte en de intimiteit; ze kent mij al meer dan 30 jaren en dus weet ze dat allemaal; maar het is een introvert iemand, ze trekt zich daar niets van aan.





Ik snap het verband niet. Iemand die introvert is trekt zich niets van anderen aan zeg je. Introvert betekent iets anders.



Het valt me op dat je jezelf nogal passief opstelt. Waarom praat je niet met je vrouw? Je zegt dat er niet over het onderwerp gesproken wordt. Dat kun je toch niet zo zeggen? Dat kun je misschien zeggen als kind over het gezin waarin je opgroeide, maar als volwassen man of vrouw kun je dat niet meer zeggen. Jij praat blijkbaar niet over intimiteit liefde en seks en dat verwijt jij je vrouw. Zo komt er nooit een oplossing.
Alle reacties Link kopieren
ik praat daar inderdaad niet meer over omdat we in het verleden al vele keren gespreken hebben gehad die uiteindelijk eindigen in discussie. ik weet wel wat een introverte persoon is hoor ! volgens mij mag de vrouw ook eens uit haar hoekje komen , ik heb het opgegeven
Alle reacties Link kopieren
fredd schreef op 10 juli 2008 @ 19:50:

ik praat daar inderdaad niet meer over omdat we in het verleden al vele keren gespreken hebben gehad die uiteindelijk eindigen in discussie.
Wat is er erg aan een discussie?
Alle reacties Link kopieren
Soms is een discussie (op een bepaalde manier) al vele malen gevoerd en is het bijna zinloos dit opnieuw op te pakken. Ik herken dat wel, en dan ben ik nog geen 38 jaar samen, zoals fredd! Je kunt het dan op een andere manier proberen. Redelijk frusterend allemaal, zeker als je merkt dat de ander er eigenlijk helemaal niet over wil praten en niet openstaat voor verandering.
Alle reacties Link kopieren
hoi helmy,



het is bij mij niet zo dat mijn vriend 1 minuut op me ligt en dan wil klaarkomen. Hij raakt mij ook wel gewoon, ook mijn borsten, die dingen vind ie geweldig, haha.

Maar ik hou van een echt voorspel, ik pijp hem dan bijvoorbeeld....en voor mij zou vingeren of beffen er dan ook gewoon bijhoren.

Maar als mijn vriend eenmaal een stijve heeft dan wil ie gelijk in me om vervolgens zelf lekker klaar te komen, maar ik blijf du onbevredigd achter.

Ik vind het echt heerlijk dat gewonen neuken zeg maar, maar ik kan daar echt niet van klaarkomen. Dat kan ik alleen door vingeren of likken.

Mijn vriend dacht altijd dat ik klaar kwam door het neuken, terwijl ik echt geen klaarkomend geluid maakte ofzo, dus ik weet niet hoe hij daar bij komt, maar ik heb hem dus al vaak gezegd dat ik daar niet van klaar kom.

Ik baal er gewoon van dat hij zelf nooit initiatief neemt om mij te gaan vingeren ofzo...En ik vind het helemaal erg dat we dan klaar zijn, of nou ja hij is klaar, en dan gaat ie wat drinken, en lig ik daar.

Ik geniet echt van sex zonder klaar te komen, ik vind het heerlijk als hij in me komt, maar het is ook een beetje een principe kwestie....ik vind dat hij mij ook moet laten klaarkomen, aangezien hij altijd wel klaarkomt, en ik hem ook verwen.



Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog steeds bang ben om hem te kwetsen ofzo.

Ik heb het al vaak aangegeven, maar soms toch niet met hele duidelijke woorden, maar beetje zo tussen neus en lippen door als we bezig waren.

Ik neem aan dat hij het dan wel een keer begrijpt, maar blijkbaar niet. Ik ben bang dat als ik zo heel stellig tegen hem zeg dat hij slecht in bed is of het al een jaar niet goed doet, dat ik hem kwets?!

Want misschien is het wel onzekerheid, kan me er niks bij voorstellen en ik denk echt niet dat hij dat is, maar stel dat....



Maar ik wil dit zo niet langer.

Hij komt over 2 weken terug, en dan weet ik zeker dat ie heel veel zn heeft. Ik zeg dan gewoon nee ofzo, haha...ik ga in ieder geval dan meteen duidelijk maken hoe of wat.



maar jouw vriend dan....hoe is hij verder in de relatie?

Is hij dan egoïstich? Doet ie veel voor je..houdt ie van je?
Alle reacties Link kopieren
Helmy schreef op 10 juli 2008 @ 21:07:

Soms is een discussie (op een bepaalde manier) al vele malen gevoerd en is het bijna zinloos dit opnieuw op te pakken. Ik herken dat wel, en dan ben ik nog geen 38 jaar samen, zoals fredd! Je kunt het dan op een andere manier proberen. Redelijk frusterend allemaal, zeker als je merkt dat de ander er eigenlijk helemaal niet over wil praten en niet openstaat voor verandering.


@Helmy

zo is het precies gegaan, we hebben al vele discussie gehad maar het resultaat is nihil, jij begrijp precies waar ik het over heb, maak je misschien ongeveer hetzelfde mee Helmy ?
Alle reacties Link kopieren
Hoela ; stuur je 'm toch een spannend sms'je , met dat je je nu al verheugt op het feit dat wanneer hij terugkomt hij jou verwent door dit , dat en voorál dat te doen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Praat er over, ik weet hoe moeilijk het is, maar hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven