geen goeie sex, hoe zwaar weegt dat voor relatie?

02-07-2008 16:56 186 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,



Ik schrijf dit omdat ik graag zou willen weten of ik nou een zeikerd ben, of dat ik wel degelijk terecht 'klaag'.



Ik heb bijna een jaar een relatie, maar de sex is nooit geweldig geweest. Ik zie sex als samen genieten, elkaar verwennen, en in elkaar opgaan. Soms vind ik gewoon een vluggertje ook heerlijk!

Maar als wij sex hebben dan draait het voor mijn gevoel veel om mijn vriend, en vind ik hem vaak egoïstisch.

Ik hou van beetje voorspel, en ik trek hem ook vaak af en pijp hem. Ik vind dit best leuk om te doen, omdat ik weet dat hij dat lekker vind.

Maar hij heeft in al die tijd misschien maar 1 of 2 keer gebeft. Vingeren gebeurd ook nauwelijks, en als ie het doet is het 2 seconden ofzo.

Ik wil niet te snel zeuren, en heb lang gedacht dat het wel beter werd...ook heb ik altijd gedacht, zolang ik hem gewoon wel 'geef' (dus pijpen enzo) dat ik dan vanzelf wel van hem terug zou krijgen.

Maar hij doet het gewoon niet!

Ik heb vaak gevraagd waarom hij het niet doet, omdat ik het heerlijk vind om gevingerd of gebeft te worden...het antwoord dat ik dan krijg is ''ik kan de juiste plek niet vinden''...''het duurt me veel te lang''. Ik word daar dan best pissig van, omdat ik zelf wel altjd aan hem denk.

Als we aan het zoenen zijn en het gaat op sex uitdraaien, dan komt hij gewoon bij me naar binnen...dat vind ik lekker hoor, maar dan is het dus stoten totdat hij klaargekomen is...en dan gaat ie roken of valt in slaap.

Ik baal hier vreselijk van.....ik weet ook niet meer wat ik moet doen. Ik vind hem heel egoïstisch, heb ik gelijk?

Ik heb ook vaak zijn hand geleid zeg maar, dan wijs ik hem op mijn lekkere plekken...hij doet het dan echt zo verplicht zeg maar, en hij stopt dan ook snel...en ik wordt vervolgens weer krukdroog.

Ik heb geprobeerd om boos te reageren, of opmerkingen gemaakt dat ik hem egoïstisch vind. Ik heb hem vaak gezegd dat ik van gewoon neuken niet klaarkom,d at weet hij, maar hij doet of zn neus bloed, en denkt dat ik wel daarvan klaarkom, terwijl ik niks fake. Hij weet dat ik alleen klaarkom van orale sex, maar hij doet het niet. Ik heb gepraat, het gevraagd, maar telkens hetzelfde antwoord. Ik denk niet dat het onzekerheid is bij hem!



Ik vindhet overigens niet belangrijk dat ik altijd klaarkom hoor, ook zonder klaarkomen kan ik er erg van genieten.

Maar dit vind ik niet normaal. Een jaar een relatie, en nog nooit door hem klaargekomen, omdat hij geen moeite doet.

Ik heb ook geweigerd om hem te pijpen, en ook de reden aangegeven. Ik denk dan dat het kwartje toch een keer moet vallen, maar nee hoor!



Ik weet niet meer wat ik moet doen. Onze relatie vind ik verder wel leuk, en hij doet verder heel veel voor me, heeft veel voor me over.

Maar dit geeft voor mij wel steeds meer een negatief tintje aan mijn relatie, en soms denk ik echt...als de sex nog zo slecht is, na al mijn pogingen, houdt het dan niet een keer op?

Ik vind sex niet het belangrijkste in een relatie, maar ik vind goeie sex er wel bijhoren.



Ik zou graag jullie meningen willen horen.

Of tips!



Alvast erg bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Jemig Sensa, het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees. Ik ben dus niet de enige..... Jij verwoordt precies wat ik voel, ik vind het zoooo erg dat die diepste band die je met je partner unt voelen er tussen mij en mij partner niet is. En dan kun je met de hele werled het bed in duiken, dat zal zeker lekker zijn en een hoop frustratie wegnemen, maar het gemis blijft altijd. En mijn man, tuurlijk vind hij het vervelend dat ik soms niet zo lekker in mijn vel zit daardoor, maar die intieme band mist hij totaal niet..... Inderdaad, mijn begrip voor al zijn smoesjes die hij de afgelopen jaren heeft gebruikt is op. Ik ben niet trouw gebleven en dat is natuurlijk helemaal niet goed, maar ik mocht wel een keer voelen hoe het is om wél een keer écht intiem te zijn met iemand anders. Dat is nu al bijna vier jaar geleden, maar ik denk er nog elke dag aan.....



Hoelagirl, GA.....
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoelagirl,



In ieder geval: je hebt geen haast ;). Maar ik denk dat als je je eigen situatie rustig zult bekijken vanaf nu, en zo objectief mogelijk probeert in te zien wat je nog allemaal leuk vindt aan hem/aan je relatie, en wat niet. En daarbij wat zwaarder weegt voor je, en wat het meeste invloed op je heeft (de negatieve kanten of de positieve), dan zul je in je hart weten welke conclusies je daaruit moet trekken.



Misschien ben je hem wel tegengekomen om erachter te komen wat belangrijk voor je is. Een relatie is nooit voor niets! Dan heb je voor een volgende relatie geleerd, als er een bepaald iets scheef loopt, van 'Hee...dit heb ik eerder meegemaakt en gaan we dus nietttt meer doen op die manier". Dan voel je die twijfel niet meer van nu, maar wéét je wat je moet doen. Misschien is je huidige vriend dus niet je Ware Liefde, maar wel een LeerLiefde :). Dan heeft hij van jou geleerd dat hij zich te egoïstisch heeft opgesteld en een relatie zo niet standhoudt, en jij hebt van hem geleerd wat je waard bent en dat je genoeg van jezelf houdt, om dit niet te accepteren.



Wel lekker dat je nu even alleen bent, en beter kunt nadenken over alles. Fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Beukenootje :),



Ik herken jouw verhaal dan weer. Ik vind het niet 'niet goed' dat je een keer niet trouw bent gebleven. Trouw zit vooral in je hart. Wanneer je partner niet (meer) met je wil vrijen, dan is dat eigenlijk ook ontrouw naar jou toe. Want dat is toch bij uitstek iets dat je doet met je partner! Ik heb het niet over een tijdelijke dip (al duurt die maanden!), maar over structureel niet willen natuurlijk.



Misschien passen jullie in allerlei opzichten bij elkaar, alleen wat dit betreft niet. Dan zou het toch fijn zijn als je dit wel kon beleven met iemand anders...



Punt in mijn geval is, dat ik niet van de one-night-stands ben. Ik wil juist die intimiteit, niet ff een beurt. Ik moet iets speciaals voor die persoon voelen, hem niet alleen maar leuk of lekker vinden. Dat wordt niks :D. Het hoeft ook niet vaak...maar af en toe een 'heerlijk groot feest' waar je dan weer tijden op kunt teren. Dat is precies goed om het ergste verlangen te laten verdwijnen en me blij en weer 'licht' te voelen. En minder prikkelbaar, grrrrrrrrr! ;)
anoniem_69830 wijzigde dit bericht op 18-07-2008 10:02
Reden: quote weggehaald van Beukenootje, die stond er nog.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een belangrijk probleem....



Zelf ben ik sinds een tijdje weer single en ik zou graag de tijd goed gebruiken om een betere minnaar te worden. Maar toen ik een meisje had gevonden die had gezegd mij te willen leren wat vrouwen lekker vinden en hoe ze makkelijk en fijn klaarkomen (iets waarin ik graag onderwezen wilde worden), toen begon ze al snel over dat ze verliefd was en eigenlijk een relatie wilde. Dit is uiteraard een respectabel standpunt, maar het was niet hoe onze omgang aanvankelijk was bedoeld.



Ik herken, met andere woorden, het probleem van het vinden van een seksvriendinnetje, al denk ik dat het voor vrouwen wel makkelijker is.
Alle reacties Link kopieren
Huh? ik zat toch in de "Hoe vind ik een SV-topic"? Mmmm....even copy-past dan maar....
Alle reacties Link kopieren
Hallo Hoelagirl,



Wat een herkenbaar verhaal voor mij, en triest te lezen dat er meerdere mensen zijn die dit zo ervaren.

Ook bij mij ging het zo als bij jou, ondanks de ''hints'' die ik gaf tijdens de daad, op een gegeven moment was ik zo gefrustreerd dat ik hem verweet dat hij geen goeie minnaar was, aangezien ik net als jij de trukkedoos opengooide om hem te behagen.

Hij was zeer gekwetst door mijn opmerking, had dat noooooit gehoord van al zijn vorige bedpartners, en gaf ook aan net als jou vriend dat hij dacht dat ik klaar kwam door het penetreren, volgens zijn zeggen had hij dat nog nooit meegemaakt dat een vrouw niet klaar kwam tijdens het penetreren, terwijl hij heel wat bedpartners versleten heeft.

In mij geval zijn de ogen van mijn vriend geopend, hij was heel bang dat ik het bij een ander zou zoeken, en we zijn nu ruim een jaar verder, en ik kan niet anders zeggen dat het nu echt het afgelopen jaar super is met hem in bed, neemt alle tijd voor mij en mijn behoeftes, ik wil dus maar zeggen het kan wel!

Ik hoop voor jou betere tijden, want ik weet hoe frustrerend het is.

Veel sukses verder...............
Alle reacties Link kopieren
Beukenootje,



Dat is wel een zwaar advies vind ik.

Wat doe je als je het gevoel hebt dat je sexueel op een dood spoor zit maar je relatie op andere aspecten wél goed en bevredigend is?

Hoewel de situatie bij mij anders is dan bij hoelagirl heb ik het gevoel op sexueel vlak voor het blok te staan.

Het is mogelijk dat de rest van de relatie de teleurstellingen in bed kan compenseren. Maar hoe dan ook is de kans dat de bom ooit barst erg groot, en dan hebben de feiten in jouw plaats beslist.



Daarnaast vraag ik me af of dat immer boeiende, evoluerende en geile sexleven waar iedereen naar op zoek is en dat onze romantische idealen en de media ons voorschotelen ook werkelijk bestaat. Misschien is iedereen wel een sexueel teleurgesteld wezen ? Of is dit te pessimistisch ?
Alle reacties Link kopieren
Euh ... was reactie op post van 2 juli ... eventjes in de knoop geslagen met de pagina's
@hoelagirl:



Bij jou is de seks niet goed door het niet kunnen, maar het niet willen van je partner. Je vertelt 'm wat je wil dat ie doet, maar hij doet 't niet en denkt alleen aan z'n eigen plezier. Als ie dat in de seks doet, dan zal ie dat in 't gewone leven vast ook vroeg of laat doen. Lijkt me geen goede basis voor 'n relatie en niet eens voor een SV, omdat je daar tenslotte zelf ook bij aan je trekken zou moeten kunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
Zelf houd ik wel van een tikje egoïstische man, ik val in bed niet zo op het type "kan ik je nog ergens mee van dienst zijn". Maar ik kom wel voor mezelf op. Okee, een man dwingen tot orale seks, dat zal nooit lukken. Maar ik kom bijvoorbeeld heel lekker klaar als ik bovenop zit en mezelf kan vingeren. Dat eis ik dus gewoon op en aangezien de man daarbij niet zoveel hoeft (behalve stijf blijven) levert dat doorgaans geen problemen op.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
Alle reacties Link kopieren
is ie al terug van vakantie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven