geen goeie sex, hoe zwaar weegt dat voor relatie?

02-07-2008 16:56 186 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,



Ik schrijf dit omdat ik graag zou willen weten of ik nou een zeikerd ben, of dat ik wel degelijk terecht 'klaag'.



Ik heb bijna een jaar een relatie, maar de sex is nooit geweldig geweest. Ik zie sex als samen genieten, elkaar verwennen, en in elkaar opgaan. Soms vind ik gewoon een vluggertje ook heerlijk!

Maar als wij sex hebben dan draait het voor mijn gevoel veel om mijn vriend, en vind ik hem vaak egoïstisch.

Ik hou van beetje voorspel, en ik trek hem ook vaak af en pijp hem. Ik vind dit best leuk om te doen, omdat ik weet dat hij dat lekker vind.

Maar hij heeft in al die tijd misschien maar 1 of 2 keer gebeft. Vingeren gebeurd ook nauwelijks, en als ie het doet is het 2 seconden ofzo.

Ik wil niet te snel zeuren, en heb lang gedacht dat het wel beter werd...ook heb ik altijd gedacht, zolang ik hem gewoon wel 'geef' (dus pijpen enzo) dat ik dan vanzelf wel van hem terug zou krijgen.

Maar hij doet het gewoon niet!

Ik heb vaak gevraagd waarom hij het niet doet, omdat ik het heerlijk vind om gevingerd of gebeft te worden...het antwoord dat ik dan krijg is ''ik kan de juiste plek niet vinden''...''het duurt me veel te lang''. Ik word daar dan best pissig van, omdat ik zelf wel altjd aan hem denk.

Als we aan het zoenen zijn en het gaat op sex uitdraaien, dan komt hij gewoon bij me naar binnen...dat vind ik lekker hoor, maar dan is het dus stoten totdat hij klaargekomen is...en dan gaat ie roken of valt in slaap.

Ik baal hier vreselijk van.....ik weet ook niet meer wat ik moet doen. Ik vind hem heel egoïstisch, heb ik gelijk?

Ik heb ook vaak zijn hand geleid zeg maar, dan wijs ik hem op mijn lekkere plekken...hij doet het dan echt zo verplicht zeg maar, en hij stopt dan ook snel...en ik wordt vervolgens weer krukdroog.

Ik heb geprobeerd om boos te reageren, of opmerkingen gemaakt dat ik hem egoïstisch vind. Ik heb hem vaak gezegd dat ik van gewoon neuken niet klaarkom,d at weet hij, maar hij doet of zn neus bloed, en denkt dat ik wel daarvan klaarkom, terwijl ik niks fake. Hij weet dat ik alleen klaarkom van orale sex, maar hij doet het niet. Ik heb gepraat, het gevraagd, maar telkens hetzelfde antwoord. Ik denk niet dat het onzekerheid is bij hem!



Ik vindhet overigens niet belangrijk dat ik altijd klaarkom hoor, ook zonder klaarkomen kan ik er erg van genieten.

Maar dit vind ik niet normaal. Een jaar een relatie, en nog nooit door hem klaargekomen, omdat hij geen moeite doet.

Ik heb ook geweigerd om hem te pijpen, en ook de reden aangegeven. Ik denk dan dat het kwartje toch een keer moet vallen, maar nee hoor!



Ik weet niet meer wat ik moet doen. Onze relatie vind ik verder wel leuk, en hij doet verder heel veel voor me, heeft veel voor me over.

Maar dit geeft voor mij wel steeds meer een negatief tintje aan mijn relatie, en soms denk ik echt...als de sex nog zo slecht is, na al mijn pogingen, houdt het dan niet een keer op?

Ik vind sex niet het belangrijkste in een relatie, maar ik vind goeie sex er wel bijhoren.



Ik zou graag jullie meningen willen horen.

Of tips!



Alvast erg bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik me zonder voorstellen even in deze discussie meng, maar deze relatie van Hoelagirl is ZO herkenbaar dat ik me niet in kan houden.



Ook ik bleef hopen dat er een dag kwam dat hij het eindelijk begreep en zijn gedrag veranderde. Maar die dag kwam niet en ik vrees dat hij voor Hoelagirl ook niet gaat komen.



Volgens mij gaat dit om een man die oprecht niet in staat is om onbaatzuchtig en onvoorwaardelijk van iemand te houden en te geven. Minnen is een mooie afspiegeling daarvan.



Ik leef met je mee en hoop dat je vooral voor jezelf goede keuzes maakt. Het feit dat je bereid bent om dit met anderen te delen en evt nieuwe inzichten hierover op te doen is al een hele stap, knap hoor. Ik bleef nl veel te lang beweren dat hij echt wel lief en charmant kon zijn en kon 'geven'...
Alle reacties Link kopieren
En, in een relatie ongelukkig zijn en hopen dat hij verandert is slopend (en vaak zinloos, je leeft nu, nu moet je ook gelukkig zijn). Dit gaat echt niet alleen om seks. Een echte man beleeft er plezier aan een vrouw te laten genieten (de man van Beukenootje bedoel ik niet!). Het lijkt mij dat je dit soort mannelijkheid mist. En jij verdient een man die net zo hard z'n best doet voor jou als jij voor hem. Is hij dat? Je kan niet door extra hard je best te doen, zijn laksheid wegnemen. Jij hebt maar invloed op de helft van jullie relatie, de andere helft is aan hem.

Dan nog heel even over de moslim-achtergrond: een moslimman moet zijn vrouw sexueel bevredigen, dat staat in de Koran. In Islamitische landen is het niet bevredigd worden door je man een officiele reden om te mogen scheiden. Dus ook dat is geen excuus :) Als jouw vriend je frustreerd, hij maakt je ongelukkig, dan is dat een reden om bij hem weg te gaan. Dat hoef je naar niemand te verantwoorden, alleen maar naar jezelf. Dus de keus is aan jou. Sterkte en pas op jezelf, kies voor jezelf- of dat met hem of zonder hem is.
Alle reacties Link kopieren
Laat maar
Alle reacties Link kopieren
maar waarom pik je dit? Sorry, maar je kan toch afspreken "niet beffen, niet neuken"? Als hij vals kan doen, kan jij dat toch ook?



En Sydney24, ik vind het maar raar dat je daarvoor zou scheiden. Je kunt niet van je man afdwingen dat hij een held is in bed, alleen dat hij zijn best doet, dát kan je wel vragen!



Maar deze man heeft geen respect voor jou en je verlangens volgens mij. Je kunt hem denk ik beter verlaten, want je verdient beter!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook raar dat iemand op sex gebied niet denkt of geen moeite doet om zijn/haar partner te laten genieten.

Hij zegt wel degelijk dat hij ook aan mij denkt, en ook wil dat ik het lekker vind, maar het gaat er bij mij niet in dat je in een jaar tijd je vriendinm aar 1x gebeft hebt!



Ik denk idd dat ik meer voor hem doe dan andersom. Dit was tenminste heel erg, en toen heb ik op het punt gestaan om het uit te maken.

Vervolgens ging hij erg zn best doen, ging ineens afwassen voor me, en was veel liever voor me.

Hij zegt vaak dat ie van me houdt, en hij doet ook vaak moeite om me te zien en af te spreken. Ik ben onlags op vakantie geweest, en het was hij die steeds zei dat hij me miste.



Voor mijn gevoel strookt het niet met elkaar. Ik denk dat hij van me houdt en echt gek op me is, maar als ik aan de sex denk doet hij het tegenovergestelde.

En idd ook buiten de sex soms....ik verwacht gewoon meer van hem, of van een man in het algemeen.

Misschien is dat wel die mannelijkheid ja!

Ik wijt het ook weleens aan de leeftijd, hij is 23 en woont nog thuis, terwijl ik 2 jaar ouder ben en heel zelfstandig ben. Ik dacht/denk, hij moet nog veel leren dus het komt wel goed.

Ik ben ook niet ongelukkig ofzo(in de sex we), en hij frustreerd me niet veel, maar ik denk weleens of ik niet te snel genoegen neem met 'minder'..dat ik eigenlijk MAG verwachten dat een man meer voor me doet, en me behandeld als een prinsesje.
Geen goede sex is wat mij betreft geen hindernis voor een relatie. Geen goede communicatie, geen instelling die er op is gericht de ander gelukkig te maken ipv gerichtheid op eigen geluk, zijn volgens mij funest voor een relatie. En voor goede sex.
Alle reacties Link kopieren
voor de duidelijkheid, ik verwacht echt niet dat hij een held is in bed. Ik ben ook geen heldin in bed...maar het punt is dat hij weet wat ik lekker vind en zou willen,m aar er vervolgens niks mee doet, terwijl hij het wel normaal vind dat ik hem pijp en aan zijn behoeftes denk. Dat is het hele punt.

En dit zal dan ook naar buiten komen buiten de sex, wat ik nu misschien nog niet echt inzie!
Alle reacties Link kopieren
Hoelagirl, dit klinkt als trekken aan een dood paard so to speak. Je hebt al vaak aangegeven dat je ook wel eens wilt genieten in bed en hij doet er helemaal niks mee. Afgezien van het feit dat jij hem wel bevredigt ('voor wat hoort wat') vind ik het knap respectloos dat hij je blijkbaar als een soort veredelde opblaaspop gebruikt waar je naar believen op kunt kruipen.



Je zegt dat je er ongelukkig van wordt en ook steeds ongelukkiger. Het klinkt niet alsof hij ineens kan veranderen. Dat zou betekenen dat jij maar ongelukkiger blijft worden. Hoe lang wil je dat voort laten gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet geloof dat hij ditsexleven ineens heel erg veranderd.

Ik ga sowieso eens goed nadenken, en misschien een keer goed ruzie maken hierover en eisen stellen ofzo!



Ik wil zeker niet ongelukkig zijn, en dit lang laten voortduren!

Wat ik gewoon moeilijk vind is dat ik toch gek op hem ben, en toch dingen in hem zie die mij aantrekken.

misschien zie ik alles nog niet zo helder ls jullie hoor, dat kan....maar op dit moment vind ik het moeilijk om mn relatie te verbreken..bang dat ik hem ga missen, wie zegt dat een eventuele volgende partner wel goed is in bed.

Ik heb nu ook geen behoefte aan andere mannen ofzo....stiekem hoop ik nog steeds dat ik hem aan het verstand krijg dat dit voor mij niet werkt, en dat hij veranderd maar misschien hoop ik wel te lang....
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan idd wel een dipje hebben in zijn relatie op sexueel vlak, maar als je in het begin van een relatie (wat een jaar toch is) al geen goeie sex hebt en veel neukt, dan kan ik je verzekeren dat het op de lange termijn niet zal verbeteren!! Wat wel zo is, is dat je elkaar moet leren kennen op dat vlak en het kan allemaal wel eens beetje prutserig overkomen, die ontdekkingstocht. Maar dat zijn toch maar de eerste paar maanden!! Ik ben een gezonde kerel van 32 en ben al 14j samen met een vrouw wiens libido zo goed als nihil is..nu ben ik het na al die tijd beu en sta ik op punt om er de brui aan te geven..dus ik praat uit ervaring wanneer ik zeg: "het zal er niet op beteren!!"
Alle reacties Link kopieren
Evooke, misschien moeten wij eens afspreken!

haha, nee dat is een heel flauw grapje.



Ik heb ook heel lang gedacht dat het onzekerheid was, dat we elkaar moesten ontdekken en leren kennen. Dat het vanzelf allemaal wel beter werd, en zeker als ik zelf steeds mn best bleef doen en het bleef proberen.

Maar ik vind ook dat het na een jaar toch zeker beter zou moeten zijn, en dat is dus niet het geval.



Ik begrijp dus dat jij er ook flink van baalt, jij zit er al veel langer mee dan ik.

Maar de relatie verbreken hierom, ik weet het niet...voor mijn gevoel reageer ik dan té overdreven, hoewel dat misschien niet zo is..
Alle reacties Link kopieren
Hoelagirl, je hoeft zeker je relatie niet te verbreken als je dat niet wilt. Je zoekt eigenlijk meer tips wat je nou kan doen om er verbetering in te krijgen.

Je kunt de weg bewandelen van hetzelfde terugdoen wat hij ook doet, maar ben gelijk met je eens dat dat niet de meest constructieve oplossing is.

Dus toch nog maar eens een goed gesprek. Zeg hierbij dat hij wel kan vinden dat hij aan jou denkt, maar dat je dat niet merkt. Ik zie ook in je post dat je je als het ware wat verontschuldigt vaak, zo van hij komt gelijk binnen en dat vind ik wel lekker hoor, heus... maarrrrr. Mss kan je veel duidelijker zijn, en zeggen dat je wilt klaarkomen als jullie sexen en het liefst voor hij bij je binnen komt.

Als een start dan he. En tis dan niet zo dat hij dan wat MOET, maar dat er iig aandacht voor jouw genieten is. Hoe dat ingevuld moet worden kunnen jullie dan bespreken of ermee experimenteren veeel leuker :-D
Alle reacties Link kopieren
Maar een relatie hoort toch iets positiefs toe te voegen, je moet er niet ongelukkig van worden. Ook al is het dan 'maar' een aspect als seks...
Alle reacties Link kopieren
hoelagirl, totdat je zei dat je vriend nog thuis woonde dacht ik dat je iets met een ex van mij had en die was overigens ook een stuk ouder en niet van joegoslavische afkomst. Maar ik snap volgens mij wel goed wat je bedoelt. Bij hem was het overigens meer angst om zichzelf te laten zien en geslotenheid die hem tegen hielden. En ik werd wanhopig op allerlei vlakken omdat ik niet meer wist hoe ik het aan moest pakken. Wij hebben het niet gered, maar daar gaat het hier niet over.



Je hebt al heel goed gecommuniceerd, alles laten zien. Jij hebt alles gedaan wat je kunt. Ik heb 2 ideetjes voor je. Heel duidelijk maken dat jullie seksleven anders moet (en hij weet best hoe, maar eventueel kun je het nog een keer herhalen) en zeggen dat jij alles geprobeerd hebt, dus laat hem maar met een voorstel komen. Misschien als je zo de bal en de verantwoordelijkheid bij hem neerlegt dat hij dan wel iets gaat doen? Misschien heeft hij wel moeite omdat hij het idee heeft dat hij anders opdrachten van je uitvoert en als hij het zelf bedenkt lukt het beter of is hij wel gemotiveerd? Ik denk overigens helemaal niet dat jij het op een opdrachten manier brengt, maar sommige mensen zijn daar nu eenmaal ontzettend gevoelig voor en die lopen veel harder als het hun eigen idee is.



Het andere is, nadat je aangegeven hebt dat het anders moet dan voorstellen naar een sextherapeute te gaan samen. Als hij het serieus met je meent staat hij er misschien wel open voor en daar krijg je huiswerk en opdrachten mee en hopelijk ontdekt hij dan dat een blije, bevredigde hoelagirl heel gaaf is en dat jullie seksleven echt super wordt samen. En als hij niet wil dan is de schok dat het voor jou zo'n frustratie is misschien genoeg motivatie voor een goed gesprek en hopelijk veranderingen.



En schaam je niet als je het uitmaakt hierom. Je maakt het namelijk uit omdat hij niet laat merken dat hij je wensen en verlangens serieus neemt en dat lijkt me een uitstekende reden om verderop te gaan kijken.
Alle reacties Link kopieren
nogmaals bedankt voor al jullie tips, adviezen en reacties.

Het zet me echt aan het denken. Mijn vriend gaat nu 3 weken op vakantie, dus ik ga eens lekker goed nadenken!

Ik zit er sowieso aan te denken om na zijn vakantie hier een heel, heel goed gesprek over te hebben. Als ik dan merk dat er niks veranderd moet ik wel mn conclusies trekken, ik wil niet blijven geven!
Alle reacties Link kopieren
[quote]hoelagirl schreef op 03 juli 2008 @ 15:35:

wie zegt dat een eventuele volgende partner wel goed is in bed.

quote]

Denk je dat het slechter kan dan ?

Al zou de volgende belabberd likken,............is het toch al 100 % verbetering . X-D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
hoelagirl schreef op 03 juli 2008 @ 17:52:

nogmaals bedankt voor al jullie tips, adviezen en reacties.

Het zet me echt aan het denken. Mijn vriend gaat nu 3 weken op vakantie, dus ik ga eens lekker goed nadenken!

Ik zit er sowieso aan te denken om na zijn vakantie hier een heel, heel goed gesprek over te hebben. Als ik dan merk dat er niks veranderd moet ik wel mn conclusies trekken, ik wil niet blijven geven!
Misschien kun je hem zijn hele vakantie lang de tijd geven om er over na te denken ; weet je over drie weken alles .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk denkt hij er niet eens over na, want soms lijkt het alsof hij helemaal niet doorheeft hoe hij doet.



En idd, iemand die belabberd likt is al 200% verbetering, haha
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch zeggen dat hij drie weken de tijd heeft om te bedenken of hij verandering wil ?

Telepathie werkt nou eenmaal vaak niet .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee in Telepthie geloof ik zeker niet!

Hij is al vertrokken, en had geen zin om voor zn vakantie ruzie te maken.

En hij wil natuurlijk geen verandering, want hij vind het wel best zo....denk ik...

Als ie terug is dan zullen we zien!
Alle reacties Link kopieren
Sms sturen met ; jij vindt beffen en vingeren toch geen sex , dus ik laat dat drie weken door Pietje doen .Jij kan drie weken lang je goddelijke gang gaan want jij normaal gesproken doet vind ik dan weer geen sex X-D



Nahneee ; slecht plan !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
hoelagirl schreef op 04 juli 2008 @ 17:07:

Nee in Telepthie geloof ik zeker niet!

Hij is al vertrokken, en had geen zin om voor zn vakantie ruzie te maken.

En hij wil natuurlijk geen verandering, want hij vind het wel best zo....denk ik...

Als ie terug is dan zullen we zien!




Ga je weer... denken voor hem dat hij het wel best vind zo. staaltje telepathie?

Praat praat praat , zei ik al dat je met hem erover moest praten?

Je kan hem trouwens toch bellen op zn mobiel in het buitenland anno 2008? Gewoon heel kort het probleem weergeven en aangeven dat je de komende tijd graag wilt benutten om er apart van elkaar over na te denken. Gewoon vriendelijk houden en kort, kan hij van zn vakantie genieten en kunnen jullie samen nadenken over probleem/oplossing. simpel. X-D
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef op 04 juli 2008 @ 19:41:

Sms sturen met ; jij vindt beffen en vingeren toch geen sex , dus ik laat dat drie weken door Pietje doen .Jij kan drie weken lang je goddelijke gang gaan want jij normaal gesproken doet vind ik dan weer geen sex X-D



Nahneee ; slecht plan !




X-D X-D X-D



Gelukkig vind je het zelf dus ook een slecht plan |-)
Alle reacties Link kopieren
rider schreef op 03 juli 2008 @ 14:37:

Geen goede sex is wat mij betreft geen hindernis voor een relatie. Geen goede communicatie, geen instelling die er op is gericht de ander gelukkig te maken ipv gerichtheid op eigen geluk, zijn volgens mij funest voor een relatie. En voor goede sex.
Volgens mij is seks communicatie ten top...
Alle reacties Link kopieren
Wat komt dit mij bekend voor! Ik worstel al jaren met hetzelfde probleem. Mijn vrouw geeft zelf eerlijk aan dat ze sex niet fijn vindt sinds de laatste bevalling (14 jaar geleden). Wil er niet voor naar een arts en vindt het raar dat haar voortdurende afwijzingen mij pijn doen. Voor haar geldt dat sex toch niet het enige is. Dat het voor mij een heel belangrijk onderdeel van onze relatie is, kan ze niet begrijpen. Dit lijkt me zo onoplosbaar. Al een hele tijd speelt voor mij nu de vraag: een vriendin er bij zoeken, alleen voor de sex (de vraag is of je zo iemand vindt) of scheiden en een nieuwe relatie zoeken (maar dan worden ook de kinderen mogelijk de dupe). Ik ben er niet uit. Maar het ligt véél lastiger dan sommigen in hun reactie lijken te denken.

Nee, ik verwcht niet dat iemand hier een pasklaar antwoordop heeft. Eigenlijk wil ik de vragenstelster alleen maar laten weten dat het niet alleen bij mannen voorkomt dat hij niet meer wil, maar dat hetzelfde ook bij een vrouw kan spelen. Een goed advies kan ik niet geven, maar ik hoop je hiermee wel het gevoel te geven dat je niet alleen staat met dit probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven