geen goeie sex, hoe zwaar weegt dat voor relatie?

02-07-2008 16:56 186 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,



Ik schrijf dit omdat ik graag zou willen weten of ik nou een zeikerd ben, of dat ik wel degelijk terecht 'klaag'.



Ik heb bijna een jaar een relatie, maar de sex is nooit geweldig geweest. Ik zie sex als samen genieten, elkaar verwennen, en in elkaar opgaan. Soms vind ik gewoon een vluggertje ook heerlijk!

Maar als wij sex hebben dan draait het voor mijn gevoel veel om mijn vriend, en vind ik hem vaak egoïstisch.

Ik hou van beetje voorspel, en ik trek hem ook vaak af en pijp hem. Ik vind dit best leuk om te doen, omdat ik weet dat hij dat lekker vind.

Maar hij heeft in al die tijd misschien maar 1 of 2 keer gebeft. Vingeren gebeurd ook nauwelijks, en als ie het doet is het 2 seconden ofzo.

Ik wil niet te snel zeuren, en heb lang gedacht dat het wel beter werd...ook heb ik altijd gedacht, zolang ik hem gewoon wel 'geef' (dus pijpen enzo) dat ik dan vanzelf wel van hem terug zou krijgen.

Maar hij doet het gewoon niet!

Ik heb vaak gevraagd waarom hij het niet doet, omdat ik het heerlijk vind om gevingerd of gebeft te worden...het antwoord dat ik dan krijg is ''ik kan de juiste plek niet vinden''...''het duurt me veel te lang''. Ik word daar dan best pissig van, omdat ik zelf wel altjd aan hem denk.

Als we aan het zoenen zijn en het gaat op sex uitdraaien, dan komt hij gewoon bij me naar binnen...dat vind ik lekker hoor, maar dan is het dus stoten totdat hij klaargekomen is...en dan gaat ie roken of valt in slaap.

Ik baal hier vreselijk van.....ik weet ook niet meer wat ik moet doen. Ik vind hem heel egoïstisch, heb ik gelijk?

Ik heb ook vaak zijn hand geleid zeg maar, dan wijs ik hem op mijn lekkere plekken...hij doet het dan echt zo verplicht zeg maar, en hij stopt dan ook snel...en ik wordt vervolgens weer krukdroog.

Ik heb geprobeerd om boos te reageren, of opmerkingen gemaakt dat ik hem egoïstisch vind. Ik heb hem vaak gezegd dat ik van gewoon neuken niet klaarkom,d at weet hij, maar hij doet of zn neus bloed, en denkt dat ik wel daarvan klaarkom, terwijl ik niks fake. Hij weet dat ik alleen klaarkom van orale sex, maar hij doet het niet. Ik heb gepraat, het gevraagd, maar telkens hetzelfde antwoord. Ik denk niet dat het onzekerheid is bij hem!



Ik vindhet overigens niet belangrijk dat ik altijd klaarkom hoor, ook zonder klaarkomen kan ik er erg van genieten.

Maar dit vind ik niet normaal. Een jaar een relatie, en nog nooit door hem klaargekomen, omdat hij geen moeite doet.

Ik heb ook geweigerd om hem te pijpen, en ook de reden aangegeven. Ik denk dan dat het kwartje toch een keer moet vallen, maar nee hoor!



Ik weet niet meer wat ik moet doen. Onze relatie vind ik verder wel leuk, en hij doet verder heel veel voor me, heeft veel voor me over.

Maar dit geeft voor mij wel steeds meer een negatief tintje aan mijn relatie, en soms denk ik echt...als de sex nog zo slecht is, na al mijn pogingen, houdt het dan niet een keer op?

Ik vind sex niet het belangrijkste in een relatie, maar ik vind goeie sex er wel bijhoren.



Ik zou graag jullie meningen willen horen.

Of tips!



Alvast erg bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Peerke55,



''fijn'' om te horen dat het ook vanuit de andere kant gebeurd.

Ik begrijp dus heel goed dat jij er ook erg mee zit. Ik probeer juist te voorkomen, door nu aan de bel te trekken, dat ik straks ook zoveel jaar getrouwd ben, en met hetzelfde nog probleem zit.

Ik was ook altijd van mening dat sex niet het enige was, en niet zo heel belangrijk....maar nu zie ik in dat wel degelijk belangrijk is.

E weet je, ik denk dat het misschien niet zozeer de sex is, maar het feit dat ik daaruit afleid dat hij misschien toch inet zoveel om mij geeft! Dat doet mij veel meer pijn!
Alle reacties Link kopieren
Lieve schat,ga weg bij deze man. die heeft je niks te bieden. niet op sexueel vlak maar ook niet op geestelijk vlak.

weet niet of je met hem overal over kunt praten,maar ik denk dat dat ook niet zo is,naar aanleiding wat ik lees in je berichtjes.



Je kunt gaan, je hebt nog geen kinderen, zoals ik. mijn man laat me ook geestelijk en lichamelijk in de kou staan.

En ik weet niet of ik dit nog lang vol hou.

succes met je beslissing.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
hey lichtbron,



bedankt voor je eerlijke reactie.

Misschien dat ik zelf nog niet doorheb dat hij me niets te bieden heeft. Ik zie dat op dit moment niet in namelijk...we hebben verder best een leuke relatie, hij heeft ook echt dingen die mij aanspreken en ik ben echt gek op hem!

Ik wil het ook niet zomaar opgeven zeg maar..



Mag ik vragen waaruit jij opmaakt dathij me buiten de sex niets te bieden heeft?

Het kan goed zijn dat ik alles door een roze bril bekijk, en niet helder, en dat ik een beetje naïef ben.
Alle reacties Link kopieren
je leest vaak dat seks niet alles is in een relatie. maar als er geen seks meer is , zijn er ook meestal geen knuffels en ook geen zoenen. wat blijft er nog over ??

volgens mij kan je geen goede relatie meer hebben zonder dat allemaal . ik (man 58 )zit nu in zo een situatie, al vijf maanden niets meer, na 38 jaar huwelijk .mijn vrouw heeft beslist om alleen te slapen zonder zich nog te bekommeren en ook geen vragen of andere signaal te geven van , zou hij dat nu missen ...

en ja een man mist dat meer kan ik er niet over zeggen

mvg
Alle reacties Link kopieren
Hey Hoelagirl



je schrijft dat je juist wilt voorkomen dat je straks getrouwd bent en na zoveel jaar met hetzelfde probleem zit. Trek je daarmee eigenlijk niet zelf al de conclusie dat je deze relatie beter kunt beëindigen? Het zal ongetwijfeld emotioneel niet makkelijk zijn, maar als je nú al merkt dat je zoveel mist ....

En ook al zou hij zijn gedrag veranderen, dan nog is de vraag of dat blijvend is (ik weet uit ervaring dat het eerder door sleur e.d. erger wordt dan beter; de 'vechtlust' om er voor te gaan wordt geleidelijk minder).

Uiteraard il ik je niets opdringen en moet je zelf helemaal achter je beslissing staan, maar in gedachten 'steun' ik je! Succes bij je afweging!
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor je lieve reactie peerke55!

Ik heb nog niet de conclusie getrokken om er een einde aan te maken..ik bedoelde meer dat ik nu er alles aan wil doen om de situatie te veranderen dus verbeteren. Als ik merk dat dat echt niet lukt, dan trek ik wel mn conclusies, uiteraard! Ik heb geen garantie dat een eventuele verbetering blijvend zal zijn, maar voor mn gevoel moet ik het wel proberen.Het belangrijkste wat ik wil zien is dat mijn vriend de moeite doet om te veranderen, en ook echt inziet hoe het voor mij is! Volgens mij heeft hij daar niet echt het benul van.

In onze relatie zit nog geen sleur, we hebben het ook heel leuk samen. Maar wat ik nu mis, is voor mij wel erg belangrijk.

Ik mis niet zozeer die sex die ik wil, maar wel de conclusie die ik daaruit trek; dat hij niet aan mij denkt, dus minder om mij geeft.

Uit veel dingen maak ik dit weer niet op, en weet ik dat hij wel echt om mij geeft, en mij gelukkig wil maken.

Voor mijn gevoel kan ik het nu nog niet beëindigen, hoewel ik zeker niet tevreden ben hierover....maar ik heb het gevoel dat ik straks (als hij terug is van vakantie) nog 1 keer echt goed moet duidelijk maken hoe ik erover denk, en wat ik veranderd wil zien. Misschien gaat het knallen(ruzie), misschien niet...maar ik wil gewoon dat hij begrijpt dat het menens is en dat hij me kan verliezen. Ik wil van hem horen, zien dat hij mij begrijpt, en dat hij moeite gaat doen om dit te veranderen!

Ik zal dan snel genoeg zien of hij dit ook echt wil of niet, en dan trek ik mn conclusies!



Ik begrijp dat veel mensen hier zeggen dat ik beter bij hem weg kan gaan. Ik vind dat eng, daar ben ik eerlijk in..bang dat ik spijt krijg, omdat hij veel dingen heeft die mij wel trekken.

Maar ik wil voor mezelf er alles aan gedaan hebben. Misschien ben ik nu heel naïef, en zie ik alles niet helder...zou kunnen, maar daar kom ik vanzelf wel achter.

Ik ga na mn vakantie een goed gesprek aan, en dan weet ik snel hoe of wat!



Maar jij? Ik neem aan dat jij dit besproken hebt met je vrouw?

Hoe reageerd zij? Zit er totaal geen verbetering in?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,hoelagirl.

ik zal eventjes een kleine uitleg over mijn huwelijk.

wij zijn vijftien jaar getrouwd,we kregen na 3 jaar ons eerste kind en ons tweede kind kwam 18 maanden later. toen zijn eigenlijk de problemen begonnen ,maar niet op het sexuele vlak maar emotioneel en geestelijk.

ik kon en kan maar weinig goed doen . ik ging verkeerd om met de kinderen,ik maakte teveel geld op ,anyway alles wat ik deed en doe was en is fout de ene week en de andere week is het schatje hier en schatje daar.

daardoor verminderde mijn zin in sex met hem al een klein beetje. als je iedere keer zo heen en weer word geslingerd in wat je goed en fout doet vergaat -bij mij althans- de zin sex.

in de loop der tijd heeft hij mij velen malen gekwetst in zijn uitspraken.

ik heb namelijk een aantal jaren geleden een depressie gehad,waarvoor ik naar de huisarts ging,bij thuiskomst was het enige wat hij zei "jij hebt ook altijd wat!!"

sindsdien heb ik met mijn man geen sex meer.

als ik zo weinig waardering krijg en ieder dag maar moet afwachten in wat voor bui hij is gaan mijn gevoelens op de vriesstand.



ik weet niet hoe hij in het dagelijkse leven met jou omgaat,maar als hij net zo reageert als mijn man ,zou ik zeggen ga weg bij hem.zo gauw je getrouwd bent en kinderen hebt is uit elkaar gaan een heel ander verhaal.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Wat een waardeloze minnaar, ik kan niet anders zeggen. 'Kan het niet vinden', 'duurt te lang'; wat voor een flapdrol ben je dan? Ik zou hem een keer letterlijk mijn bed uit trappen.
Beukenootje schreef op 02 juli 2008 @ 17:19:

Hoelagirl, ik ken dat, mijn man doet ook nooit moeite voor mij, hij vind het al heel wat dat hij 'het goed' vindt dat ik een vieb gebruik......

Wat voor mijn gevoel wel scheelt, ik heb geen andere partner gehad dan mijn man, met wie de sex dus eigenlijk altijd beroerd is geweest. Ik weet dus niet beter, ik weet ook niet hoe het voelt om gewoon lekker in je vel te zitten omdat je in je eigen ogen voldoende sex hebt in je relatie, best triest eigenlijk...
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Lieve Lichtbron,



Het is nooit te laat om voor jezelf te kiezen.

Een slecht seksleven is één ding, maar als je op elk gebied in je huwelijk tekort komt, is het tijd om actie te ondernemen.

De manier waarop jouw man reageert op je depressie is vreselijk. Hierdoor krijg ik het idee dat je zeer alleen bent in je relatie. Waarschijnlijk is het makkelijker om dan ook maar echt alleen te zijn.

Als je al jaren een huwelijk zo volhoudt heb je wel bewezen sterk te zijn. Igg sterk genoeg om nu voor jezelf te kiezen.



:hug:
Alle reacties Link kopieren
Lichtbron, sluit mij helemaal bij geheim aan.......kies voor jezelf.

Wat ontzettend knudde voor je. Dikke knuf
Alle reacties Link kopieren
Lichtbron, je wordt behandeld zoals je je láát behandelen.

Het klinkt niet als een fijne relatie die jij hebt, mijn man en ik hebben ook geen sex, maar wij behandelen elkaar zonder meer met respect, (bijna) altijd. Een relatietherapeut kan jullie helpen, dat weet ik zeker, maar dat moet je dan wel allebei willen.

Als ik even voor mezelf spreek, een opmerking als: "jij hebt ook altijd wat" zou ik me niet jaren door gekwetst blijven voelen, daar heb ik niets aan. Mijn man heeft ook wel eens gezegd dat hij mijn misselijkheid in het begin van mijn 1e zwamngerschap maar aanstellerij vond en dat hij me lelijk vind als ik zwanger ben. Dat is niet superleuk om te horen op dat moment, maar er is wel overheen te stappen hoor, als je dat maar wil. Als je je steeds gekwetst blijft voelen door dingen in het verleden, zul je steeds opnieuw gekwetst worden, door steeds kleinere dingetjes.

Hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat het allemaal jou schuld is, jou man hoort jou niet te corrigeren in hoe je met je kinderen omgaat ( ik zou zeggen: "Doe ik het niet goed? Doe het dan zelf! Ik ga wel fulltime werken, dan word jij de Hennie), maar jij gaat er op die manier mee om dat ie blijkbaar vaker dingen doet of zegt die jou kwetsen, dat moet JIJ niet laten gebeuren.

Als ik weer even naar mezelf kijk, mijn man wil geen sex, wij zijn ook al langer dan tien jaar getrouwd, met kinderen. Nu kan ik alle 'schuld' bij mijn partner leggen, maar ik was er zelf bij, IK heb het óók zo ver laten komen. Uiteindelijk is het me niet overkomen, het is een keuze geweest om met hem te trouwen en kindertjes te maken.
Alle reacties Link kopieren
hoi Lichtbron,



ik vind het erg vervelend voor je dat je in zo'n situate zit. Het is heel makkelijk voor anderen om te zeggen dat je bij hem weg moet gaan, maar als je als je al zolang bij elkaar bent en je hebt kinderen dan doe je dat niet zo makkelijk!

Ik vind wel dat je aan jezelf moet denken, en ik hoop dat je dat ook echt doet!



In mijn relatie is dit helemaal niet aan de orde, en reageerd mijn vriend niet zoals jouw man.

Hij hoeft mij ook maar 1 keer te kleineren, of te vernederen, en dan ben ik weg...dat pik ik niet, daar ben ik heel discreet in!

Maar mijn vriend is verder heel lief voor me! Ik heb 7 maande terug ook een depressie gehad, en was toen echt een heel moeilijk persoon voor mijn omgeving, maar hij had het geduld, en heeft me altijd gesteund. Ik denk dat veel mannen al lang weg waren geweest, want ik was echt een ramp toen!

Inmiddels ben ik gelukkig helemaal hersteld, maar dat even terzijde.

Maar mijn vriend is dus verder goed voor me! Waar dit alles ook mee te maken heeft is dat alles hem veel te makkelijk gemaakt wordt. Zowel bij hem thuis, als bij mij. hij is een beetje verwen, in de zin van weinig hoeven doen!

En hij wordt daar zelf dan weer makkelijk en nonchalant van.

Ik praat het niet goed, en wil ook echt dat hij veranderd, maar ik kan het af en toe wel een beetje verklaren.



Als ik de reactie van beukenootje lees besef ik dat ik deze sex situatie met mijn vriend ook zelf zo ver heb laten komen. Ik geef mezelf niet de schuld, maar ik weet wel dat ik het te lang gepikt heb, dat ik eerder mijn mond open had moeten trekken.

Ik doe dit sowieso te weinig, waardoor mijn vriend niet altijd weet wat ik nou wil of niet!

Maar dan nog, vind ik dat deze sex tussen ons echt aan hem ligt, inmiddels heb ik wel vaker wat gezegd, maar er wordt niets mee gedaan.

Maar goed, na zn vakantie komt er een heel goed en duidelijk gesprek! :)
Alle reacties Link kopieren
Beukenootje schreef op 07 juli 2008 @ 10:09:

Lichtbron, je wordt behandeld zoals je je láát behandelen.

Het klinkt niet als een fijne relatie die jij hebt, mijn man en ik hebben ook geen sex, maar wij behandelen elkaar zonder meer met respect, (bijna) altijd. Een relatietherapeut kan jullie helpen, dat weet ik zeker, maar dat moet je dan wel allebei willen.

Als ik even voor mezelf spreek, een opmerking als: "jij hebt ook altijd wat" zou ik me niet jaren door gekwetst blijven voelen, daar heb ik niets aan. Mijn man heeft ook wel eens gezegd dat hij mijn misselijkheid in het begin van mijn 1e zwamngerschap maar aanstellerij vond en dat hij me lelijk vind als ik zwanger ben. Dat is niet superleuk om te horen op dat moment, maar er is wel overheen te stappen hoor, als je dat maar wil. Als je je steeds gekwetst blijft voelen door dingen in het verleden, zul je steeds opnieuw gekwetst worden, door steeds kleinere dingetjes.

Hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat het allemaal jou schuld is, jou man hoort jou niet te corrigeren in hoe je met je kinderen omgaat ( ik zou zeggen: "Doe ik het niet goed? Doe het dan zelf! Ik ga wel fulltime werken, dan word jij de Hennie), maar jij gaat er op die manier mee om dat ie blijkbaar vaker dingen doet of zegt die jou kwetsen, dat moet JIJ niet laten gebeuren.

Als ik weer even naar mezelf kijk, mijn man wil geen sex, wij zijn ook al langer dan tien jaar getrouwd, met kinderen. Nu kan ik alle 'schuld' bij mijn partner leggen, maar ik was er zelf bij, IK heb het óók zo ver laten komen. Uiteindelijk is het me niet overkomen, het is een keuze geweest om met hem te trouwen en kindertjes te maken.


hey beukenootje, ik (man) zit ook in zo een gevaal geen seks meer met mij vrouw, maar hier is het haar keuze,

het is nog maar recent, 5maanden ; hoe valt het te leven zonder, zowel voor jou als voor je man ik kan het niet begrijpen dat kan je toch niet blijven volhouden
Alle reacties Link kopieren
Weegt erg zwaar! (geen goeie sex, ik niet ik ben maar 74kg)
Alle reacties Link kopieren
Fredd,

Nee, eigenlijk wil ik niet aan geen sex wennen.

Ja, ik mis het elke dag

Ja, ik zou heeeeeeeeeel graag een normaal sexleven hebben met mijn man, al weet ik eigenlijk niet eens wat dat inhoud.

Nee, dit houd ik niet mijn hele leven vol, ik vind ook niet dat mijn partner dat van mij kan eisen.



Maar voor nu, het kán wel, leven zonder sex (met een lekkere vent naast me in bed, die me op handen draagt, die alleen geen intimiteiten met mij wil). Als ik de keus heb gemaakt om bij mijn partner te blijven zit er niets anders op dan op deze manier verder met hem te gaan, ik kan hem niet veranderen.

Ik klink nu heel relaxed, kan morgen heel anders zijn.....



Ik wil er trouwens nog even bij zeggen, mijn man heeft inmiddels alles ondernomen om zijn zin in sex te verbeteren, dat was echter een proces van jaaaaaaren, daar heeft de vriend van Hoelagirl tot nu toe geen kans voor gehad. Het resultaat bij ons is voor mij niet naar wens, maar het scheelt wel dat mijn man in ieder geval de moeite heeft genomen om... Maar voor hij zover was om meer stappen te ondernemen dan alleen het probleem onderkennen (wat ook niet vanzelf ging) waren we toch wel een jaar of twee verder.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo moeilijk te begrijpen, een man die je buiten de sex op handen draagt, maar geen intimiteit met je wilt!

Dat gaat voor mijn gevoel niet samen...



Ik kan me er ook totaal niks bij voorstellen dat een man geen sex wil. En ok, ook al wil hij geen sex, dan kan hij toch wel aan zijn vrouw denken die dus wel behoefte heeft aan sex!



Ik snap echt dat jij alles geprobeerd hebt, maar ik blijf het raar vinden!

Dus daarom vind ik het in mijn geval ook vreemd, maar gelukkig wil mijn vriend wel intimiteit.
Alle reacties Link kopieren
Beukenootje schreef op 08 juli 2008 @ 09:04:

Fredd,

Nee, eigenlijk wil ik niet aan geen sex wennen.

Ja, ik mis het elke dag

Ja, ik zou heeeeeeeeeel graag een normaal sexleven hebben met mijn man, al weet ik eigenlijk niet eens wat dat inhoud.

Nee, dit houd ik niet mijn hele leven vol, ik vind ook niet dat mijn partner dat van mij kan eisen.



Maar voor nu, het kán wel, leven zonder sex (met een lekkere vent naast me in bed, die me op handen draagt, die alleen geen intimiteiten met mij wil). Als ik de keus heb gemaakt om bij mijn partner te blijven zit er niets anders op dan op deze manier verder met hem te gaan, ik kan hem niet veranderen.

Ik klink nu heel relaxed, kan morgen heel anders zijn.....



Ik wil er trouwens nog even bij zeggen, mijn man heeft inmiddels alles ondernomen om zijn zin in sex te verbeteren, dat was echter een proces van jaaaaaaren, daar heeft de vriend van Hoelagirl tot nu toe geen kans voor gehad. Het resultaat bij ons is voor mij niet naar wens, maar het scheelt wel dat mijn man in ieder geval de moeite heeft genomen om... Maar voor hij zover was om meer stappen te ondernemen dan alleen het probleem onderkennen (wat ook niet vanzelf ging) waren we toch wel een jaar of twee verder.


beukenootje,

ik zit met hetzelfde, mijn vrouw moet er ook niet meer van hebben ze slaap trouwens apart. Erg is dat.

Misschien kunnen we ze samen ! er is geen enkel risico aan verbonden , wat denk je
Alle reacties Link kopieren
Als ik het zo lees denk ik dat je al veel gedaan hebt om hem duidelijk te maken dat het anders moet. Als hij daar niet op kan inspelen dan is er imho iets mis.



Ik denk dat het tijd is voor een laatste noodsignaal richting hem. Wellicht ben je niet dui-de-lijk genoeg en bedek je alles een beetje met de mantel der liefde door hem wel voldoende sex te bieden.



Ik denk dat een relatie zonder echte passie niet vol te houden is. Zonder goede sex en zonder een vorm van "onbaatzuchtige geilheid" straalt dat teveel door op de rest van de relatie. Dat egoïsme wat je noemt zou voor mij een enorme turn-off zijn namelijk.
Clowns to the left of me..
Alle reacties Link kopieren
plukvandepetteflat schreef op 04 juli 2008 @ 19:46:

[...]





X-D X-D X-D



Gelukkig vind je het zelf dus ook een slecht plan |-)
Ja, .... maar alleen omdat ze nog hoop heeft dat deze knul op een dag een groot minnaar wordt en een feest om bij in bed te kruipen . Anders had ik dit écht als tip af willen doen . Hoeveel duidelijker wil je het tenslotte hebben ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
fredd schreef op 08 juli 2008 @ 21:19:

[...]



beukenootje,

ik zit met hetzelfde, mijn vrouw moet er ook niet meer van hebben ze slaap trouwens apart. Erg is dat.

Misschien kunnen we ze samen ! er is geen enkel risico aan verbonden , wat denk je
Wat bedoel je nou , Fredd ? Jullie partners samen op de bank ; dat is geen risico ? Of jullie samen samenzijn en samendoen ....en waarom is dat geen risico ; ben jij discreet en gesteriliseerd ofzo ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef op 09 juli 2008 @ 10:39:

[...]



Wat bedoel je nou , Fredd ? Jullie partners samen op de bank ; dat is geen risico ? Of jullie samen samenzijn en samendoen ....en waarom is dat geen risico ; ben jij discreet en gesteriliseerd ofzo ?
beukenootje, ik bedoelde gezien je man geen zin heeft in seks en mijn vrouw ook niet meer kunnen we ze samen koppelen , er is geen enkel risico gezien ze allebei hebben afgezien om nog langer te vrijen ! en neen ik ben niet gesteriliseerd.momenteel op seks dieet, en krijg meer en meer honger !
Alle reacties Link kopieren
geheim1972 schreef op 07 juli 2008 @ 05:37:

Lieve Lichtbron,



Het is nooit te laat om voor jezelf te kiezen.

Een slecht seksleven is één ding, maar als je op elk gebied in je huwelijk tekort komt, is het tijd om actie te ondernemen.

De manier waarop jouw man reageert op je depressie is vreselijk. Hierdoor krijg ik het idee dat je zeer alleen bent in je relatie. Waarschijnlijk is het makkelijker om dan ook maar echt alleen te zijn.

Als je al jaren een huwelijk zo volhoudt heb je wel bewezen sterk te zijn. Igg sterk genoeg om nu voor jezelf te kiezen.



:hug:






hoi,geheim bedankt voor je lieve woorden. maar zo sterk voel ik me niet altijd hoor.

zou willen dat ik de moed eindelijk had om te gaan.

maar als je kinderen hebt valt dat niet mee.

het is toch anders als je die niet had.

maar eens en ooit zal en moet ik die beslissing nemen....



libby jij ook bedankt voor je reactie. knuffel terug.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
beukenootje,jij schrijft dat je geen sex meer hebt en dat je dat zelf ook hebt laten gebeuren,maar zijn jullie op dit moment dan bij een relatie-therapeut of bij een sexuologe??

if not,dan doe jij er toch ook niks aan dan laat jij het toch ook nog steeds gebeuren??

ik zie daar het verschil niet in met mijn "probleem".

is niet aanvallend bedoelt hoor!!

ben gewoon benieuwd.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
hoelagirl schreef op 02 juli 2008 @ 17:27:

extrahalo; ik ben het met je eens, moeite voor elkaar doen! Hij heeft vaak veel voor me over, maar soms ook niet.

Hij zou nooit uit zichzelf oor me afwassen, alleen als ik er om vraag.




Wonen jullie samen?



Als deze man in meerdere opzichten zo egoistisch is waarom heb je dan een relatie met hem? Ben je bang om alleen te zijn? Vind je je zelf zo waardeloos dat je geen liefdevolle man verdient?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven