Sex met collega's

24-08-2016 08:22 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,



Hebben jullie wel is sex met collega's. Gebeurde dit vaak en waar bijvoorbeeld?



Gr. MAN35ZH
quote:-KING- schreef op 24 augustus 2016 @ 11:56:

[...]



ja vinden de vrouwtjes dat mooi? ga ik die zin ff instuderen en dan ondertussen mijn tas inpakken.

ik neem een handdoek van de rabobank mee, dat zal wel indruk maken denk ik.

en 2 broodjes pindakaas in een boterhamzakje want van zoveel seks zal ik wel hongerig worden!
Een stok om er de deur mee vast te zetten, jullie weten toch dat dit (bijna) standaard kantooruitrusting is?

Staat meestal achter de deur, vandaar het spreekwoord "een stok achter de deur". Dus.

Houdt ongenode gasten collega's buiten, niet alleen tijdens horizontale bureau-activiteiten maar ook tijdens het middagdutje.
quote:-KING- schreef op 24 augustus 2016 @ 11:56:

[...]



ja vinden de vrouwtjes dat mooi? ga ik die zin ff instuderen en dan ondertussen mijn tas inpakken.

ik neem een handdoek van de rabobank mee, dat zal wel indruk maken denk ik.

en 2 broodjes pindakaas in een boterhamzakje want van zoveel seks zal ik wel hongerig worden!Vergeet je zonnebrandcrème niet.
quote:HuLang schreef op 24 augustus 2016 @ 12:03:

Een stok om er de deur mee vast te zetten, jullie weten toch dat dit (bijna) standaard kantooruitrusting is?

Staat meestal achter de deur, vandaar het spreekwoord "een stok achter de deur". Dus.

Houdt ongenode gasten collega's buiten, niet alleen tijdens horizontale bureau-activiteiten maar ook tijdens het middagdutje. Oh, super, deze schrijf ik even op, dankjewel!
quote:-Kittens- schreef op 24 augustus 2016 @ 12:04:

[...]



Vergeet je zonnebrandcrème niet.

King heet niet voor niet King.

Dat wordt 1 fles extra
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kittens- schreef op 24 augustus 2016 @ 12:04:

[...]



Vergeet je zonnebrandcrème niet.en mijn witte badstof zonneklep! of mag dat niet op het naaktstrand?
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 24 augustus 2016 @ 12:06:

[...]



King heet niet voor niet King.

Dat wordt 1 fles extra
very metal
quote:-KING- schreef op 24 augustus 2016 @ 12:06:

[...]



en mijn witte badstof zonneklep! of mag dat niet op het naaktstrand?Ik weet het niet, maar ik vind het sowieso heel aanstootgevend.
Gewoon doen dus, ontstaan er ook geen misverstanden.
Alle reacties Link kopieren
Daarom ben ik altijd zo blij als er weer eens een interimmanager komt.
quote:ikbenmeereentje schreef op 24 augustus 2016 @ 12:21:

Daarom ben ik altijd zo blij als er weer eens een interrimmanager komt.
quote:-KING- schreef op 24 augustus 2016 @ 11:56:

[...]



ja vinden de vrouwtjes dat mooi? ga ik die zin ff instuderen en dan ondertussen mijn tas inpakken.

ik neem een handdoek van de rabobank mee, dat zal wel indruk maken denk ik.

en 2 broodjes pindakaas in een boterhamzakje want van zoveel seks zal ik wel hongerig worden!Beter ei dan pindakaas.
Alle reacties Link kopieren
Het bedrijf heeft er vanwege de vele ongelukkige confrontaties maar een speciale kamer voor gereserveerd. Die kan je in Outlook reserveren en tegelijkertijd een uitnodiging sturen naar de persoon die je daar wil ontmoeten. De kamer staat vaak al weken van te voren helemaal volgeboekt, vooral de meiden van de receptie hebben bijna elke dag wel elk een uurtje gereserveerd staan, vaak achterelkaar, wat een hele opgaaf was toen ik door alle drie uitgenodigd werd op dezelfde dag. Ik moet wat goed gedaan hebben want ze nodigen mij nu met regelmaat uit. De directrice heeft een langlopende terugkerende reservering voor zowel de dinsdag en de donderdag middag maar pas op het laatste moment nodigt zij anderen uit, soms zelfs meerdere tegelijk.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Hier bij een van de grootste banken van Europa, is de lift en het trappenhuis het favorietste plekje. Bijna alles afgewerkt, en inmiddels is het bijna alweer tijd, voor nieuwe collega's (v).
Alle reacties Link kopieren
....

Te lang geleden ????
TO, kun je wat met de reacties?
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 24 augustus 2016 @ 11:48:

Op het bureau n**ken, dan kun je het declareren als "bureaukosten". Heb ik laatst in een workshop bij ons op kantoor geleerd en vond ik wel een nuttige tip, dus misschien heb jij daar ook wat aan?Valt dat dan onder administratie of documentatie. Ik gok de eerste, tenzij het vastgelegd wordt in een knowlegde base.
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
Alle reacties Link kopieren
Nu begrijp ik eindelijk waar het management heen wil als zij spreken over een verbetering van de productiviteit en een strakkere planning om arbeidsongevallen te voorkomen.



Wat een eye opener, deze topic!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Toch schattig dat er dan een niet serieuze reactie komt tussen alle bloedserieuze reacties.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Bij ons in het ziekenhuis wordt het verrekend in de DBC. Als je psycholoog ziet staan... Tsja, dat is het 'samenwerken.'
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kittens- schreef op 24 augustus 2016 @ 12:09:

[...]



Ik weet het niet, maar ik vind het sowieso heel aanstootgevend.kan wel zijn, maar hij staat me gewoon erg goed en ik wil wel scoren natuurlijk.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 24 augustus 2016 @ 12:52:

[...]



Beter ei dan pindakaas.of een gekookt ei, die kan ik dan stuk slaan op mijn voorhoofd (zien ze meteen dat ik niet bang ben voor pijn) en dan na het pellen kan ik hem heel sensueel opeten. half in en uit mijn mond laten glijden, beetje er aan likken.
very metal
Ben jij nu nog niet op dat strand?
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 24 augustus 2016 @ 14:04:

[...]



kan wel zijn, maar hij staat me gewoon erg goed en ik wil wel scoren natuurlijk.Ik zou ook zo'n heuptasje meenemen voor alle condooms
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven