Sex met collega's

24-08-2016 08:22 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,



Hebben jullie wel is sex met collega's. Gebeurde dit vaak en waar bijvoorbeeld?



Gr. MAN35ZH
Alle reacties Link kopieren
TO begint
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Zolang ik getrouwd blijf met mijn collega zal dit zeker gebeuren. Tenzij een van ons een andere baan vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor.

Doe ik meer dan eens

We deden het zelfs zo vaak dat weaar zijn gaan samenwonen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ook.

Dat gebeurde als iedereen het pand had verlaten. En dan overal, het magazijn, de kantine, op het bureau, wat maar mogelijk was.
Ik doe het meestal aan het begin van de werkdag, lekker even wippen voor we aan het werk gaan. Dat helpt uitstekend tegen stress en is goed voor de teambuilding. Wissel mijn collega's dan wel af, daar heb ik een heel handig rooster voor gemaakt in excell.
Ja, ikke, toen man en ik nog samen in hetzelfde bedrijf werkten. Maar dat bedoel je zeker niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het 1x op het bureau van kantoor gedaan. Maar dat was toch iets te spannend. Was namelijk gwn onder werktijd haha
quote:Woll_Stone schreef op 24 augustus 2016 @ 08:30:

Ik doe het meestal aan het begin van de werkdag, lekker even wippen voor we aan het werk gaan. Dat helpt uitstekend tegen stress en is goed voor de teambuilding. Wissel mijn collega's dan wel af, daar heb ik een heel handig rooster voor gemaakt in excell.
Iedereen heeft tog is sex met zijn collega's?

Wat moet je anders de hele dag doen?
quote:Woll_Stone schreef op 24 augustus 2016 @ 08:30:

Ik doe het meestal aan het begin van de werkdag, lekker even wippen voor we aan het werk gaan. Dat helpt uitstekend tegen stress en is goed voor de teambuilding. Wissel mijn collega's dan wel af, daar heb ik een heel handig rooster voor gemaakt in excell.Slet
quote:Corona67 schreef op 24 augustus 2016 @ 08:32:

[...]



Slet Jij baalt gewoon dat je mijn collega niet bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 24 augustus 2016 @ 08:32:

Iedereen heeft tog is sex met zijn collega's?

Wat moet je anders de hele dag doen?Nou bij ons heet groepsseks vergaderen. een gangbang is een functioneringsgesprek met al je leidingevende. Een trio is het nieuwe samenwerken. Dan zal ik maar niet vertellen wat het personeelsuitje allemaal teweeg brengt. Oh fuck en ik moet nog werken ondertussen ook
be free
quote:PollyMolly schreef op 24 augustus 2016 @ 08:36:

[...]





Nou bij ons heet groepsseks vergaderen. een gangbang is een functioneringsgesprek met al je leidingevende. Een trio is het nieuwe samenwerken. Dan zal ik maar niet vertellen wat het personeelsuitje allemaal teweeg brengt. Oh fuck en ik moet nog werken ondertussen ook



quote:Woll_Stone schreef op 24 augustus 2016 @ 08:36:

[...]



Jij baalt gewoon dat je mijn collega niet bent. Zoeken jullie nog stagiairs?
Nee. Ik werk alleen met vrouwen en aangezien ik hetero ben houdt het daar dus op.



Oh, ik vergader wel wekelijks met een gedragswetenschapper. Best een leuke (jonge) man. Dat ie getrouwd is en een jong kindje thuis heeft voel ik helemaal niks van dus..



Volgende keer zal ik hem na de vergadering wel even onder handen nemen. In de toiletruimte of zoiets, voor de privacy.



Veel plezier met alle info die je hier krijgt MAN35ZH. Aardig kansloos dit.
quote:Corona67 schreef op 24 augustus 2016 @ 08:38:

[...]





Zoeken jullie nog stagiairs?



Ja, op de postafdeling zoeken we geloof ik nog iemand. Niet dat ik daar zelf ooit kom, maar de postafdelingleidinggevende lust er ook wel pap van. Dus dan zit je snor. Je kunt haar je sollicitatie mailen op fuckmiep@watnouwerken.nl

Dit is Miep:



Alle reacties Link kopieren
Het is dat geen werk heb maar als ik had ik ze allemaal genomen. I love seks
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Man heeft een crush op een collega en een klein pikkie. Dus nu komt u ff ruggespraak halen dat vrouwen een grote pik toch niet lekkerder vinden en dat ze het heus wel eens met een collega gedaan hebben. Geeft hem weer hoop.
quote:froufrou80 schreef op 24 augustus 2016 @ 08:43:

Man heeft een crush op een collega en een klein pikkie. Dus nu komt u ff ruggespraak halen dat vrouwen een grote pik toch niet lekkerder vinden en dat ze het heus wel eens met een collega gedaan hebben. Geeft hem weer hoop.Ja, als het niet zo sneu was zou het bijna vertederend zijn.
Ja hoor, met iedereen en overal maar het liefst met de mannen van de postkamer.
quote:Woll_Stone schreef op 24 augustus 2016 @ 08:42:

[...]





Ja, op de postafdeling zoeken we geloof ik nog iemand. Niet dat ik daar zelf ooit kom, maar de postafdelingleidinggevende lust er ook wel pap van. Dus dan zit je snor. Je kunt haar je sollicitatie mailen op fuckmiep@watnouwerken.nl

Dit is Miep:



[afbeelding]





Ik heb een sollicitatiebrief gestuurd.. ben benieuwd
Corona, ik zal een goed woordje voor je doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 24 augustus 2016 @ 08:52:

Ja hoor, met iedereen en overal maar het liefst met de mannen van de postkamer.das niet eerlijk, wij hebben geen postkamer, ik doe het dan maar met de systeembeheerdert
quote:lilalinda schreef op 24 augustus 2016 @ 09:05:

[...]



das niet eerlijk, wij hebben geen postkamer, ik doe het dan maar met de systeembeheerdert

Stopt hij zijn stick in jouw usb poort?

Zo mooi he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven