Sex met collega's

24-08-2016 08:22 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,



Hebben jullie wel is sex met collega's. Gebeurde dit vaak en waar bijvoorbeeld?



Gr. MAN35ZH
quote:mamavanf schreef op 24 augustus 2016 @ 10:54:

[...]





Ik doe het met al mn collegas tegelijk. Ben niet zo goed in excell.Wauw, dat is nog eens multitasken. Respect.
Alle reacties Link kopieren
quote:Woll_Stone schreef op 24 augustus 2016 @ 10:56:

[...]





Nou inderdaad, en dan reageert TO helemaal niet meer. Tsssss.Ja potverdorie. Ik wilde er net een verhaal over de gynaecologische stoel en de echo transponder ingooien, maar laat maar!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
ik heb joke en ria regelmatig mijn lul aangeboden maar ze sturen me steeds weg.

dat doet pijn, maar als ik mezelf dan jankend tot een hoogtepunt heb gebracht op het toilet, dan gaat het wel weer.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 24 augustus 2016 @ 10:56:

[...]



Wauw, dat is nog eens multitasken. Respect.Ook wel lastig hoor... wat rob van de repro kan niet goed met eppo van de postkamer.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 24 augustus 2016 @ 10:33:

Ik zit te twijfelen... zal ik de printer een schop verkopen zodat ik vanmiddag de monteur kan doen, of vandaag toch maar gewoon Erik van de spoelkeuken?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:mamavanf schreef op 24 augustus 2016 @ 11:06:

[...]



Ook wel lastig hoor... wat rob van de repro kan niet goed met eppo van de postkamer.Zorgen dat je tussen ze zit, zien ze elkaar niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 24 augustus 2016 @ 11:04:

ik heb joke en ria regelmatig mijn lul aangeboden maar ze sturen me steeds weg.

dat doet pijn, maar als ik mezelf dan jankend tot een hoogtepunt heb gebracht op het toilet, dan gaat het wel weer.



Je moet het ook niet aanbieden, staat zo wanhopig.

Gewoon ineens verrassen, lekker spontaan
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:-KING- schreef op 24 augustus 2016 @ 11:04:

ik heb joke en ria regelmatig mijn lul aangeboden maar ze sturen me steeds weg.

dat doet pijn, maar als ik mezelf dan jankend tot een hoogtepunt heb gebracht op het toilet, dan gaat het wel weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 24 augustus 2016 @ 11:10:

[...]



Zorgen dat je tussen ze zit, zien ze elkaar niet.Wat een goed idee! Ik blinddoekte ze om de beurten. Maar er zelf tussenin gaan zitten is een veel beter plan! Dan kan ik het ws in 3 minuten af ipv 5! Kan mijn leidinggevende weer 2 min langer....
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
quote:mamavanf schreef op 24 augustus 2016 @ 11:13:

[...]





Wat een goed idee! Ik blinddoekte ze om de beurten. Maar er zelf tussenin gaan zitten is een veel beter plan! Dan kan ik het ws in 3 minuten af ipv 5! Kan mijn leidinggevende weer 2 min langer....Waar het forum al niet goed voor is.
quote:Woll_Stone schreef op 24 augustus 2016 @ 10:56:

[...]



Nou inderdaad, en dan reageert TO helemaal niet meer. Tsssss.

Precies. Deel je zoveel privé info wat je eigenlijk liever niet doet, maar er hier een uitzondering voor maakt..

Wordt alles genegeerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 24 augustus 2016 @ 11:11:

[...]





Je moet het ook niet aanbieden, staat zo wanhopig.

Gewoon ineens verrassen, lekker spontaan

ik bied mezelf altijd aan, op straat, in winkels. niet zelden sta ik een middagje bij de ingang van de supermarkt, en spreek ik vrouwen aan die naar binnen gaan.

zo van 'heeeeee, jij daar. ben je een beetje geil ja? zin in een lekkere dikke harde lul?'



maar goed, misschien komt dat bij sommigen wat wanhopig over. tot nu toe heb ik er ook weinig succes mee eigenlijk.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 24 augustus 2016 @ 11:13:

[...]



dank je man!
very metal
quote:-KING- schreef op 24 augustus 2016 @ 11:32:

[...]



ik bied mezelf altijd aan, op straat, in winkels. niet zelden sta ik een middagje bij de ingang van de supermarkt, en spreek ik vrouwen aan die naar binnen gaan.

zo van 'heeeeee, jij daar. ben je een beetje geil ja? zin in een lekkere dikke harde lul?'



maar goed, misschien komt dat bij sommigen wat wanhopig over. tot nu toe heb ik er ook weinig succes mee eigenlijk.Naaktstrand is een goede plek. Kan je die lekkere harde lul namelijk gelijk laten zien.
quote:-KING- schreef op 24 augustus 2016 @ 11:32:

[...]



ik bied mezelf altijd aan, op straat, in winkels. niet zelden sta ik een middagje bij de ingang van de supermarkt, en spreek ik vrouwen aan die naar binnen gaan.

zo van 'heeeeee, jij daar. ben je een beetje geil ja? zin in een lekkere dikke harde lul?'



maar goed, misschien komt dat bij sommigen wat wanhopig over. tot nu toe heb ik er ook weinig succes mee eigenlijk.

Vreemd. In de films die ik kijk werkt dat altijd.

Zou dat dan toch geacteerd zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel willen, maar ik weet niet hoe ik dit moet verantwoorden in mijn urendeclaratie die wij iedere week invullen. Ik bedoel, dit kunnen we moeilijk op de offerte zetten richting klanten, kan niet echt al facturabel gezien worden.

En om dit nu als 'overhead' te boeken is ook weer zo wat, want dan weten mijn managers gelijk wie ik vandaag het serverhok van binnen heb laten zien.
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 24 augustus 2016 @ 11:34:

[...]



Naaktstrand is een goede plek. Kan je die lekkere harde lul namelijk gelijk laten zien.goeie tip, en het is mooi weer dus ik ga het meteen uitproberen straks. als dát geen neuken wordt dan weet ik het niet meer. ik zie de verlekkerde gezichten al voor me van al die vrouwen. die liggen daar natuurlijk al de hele ochtend te wachten.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 24 augustus 2016 @ 11:38:

[...]



Vreemd. In de films die ik kijk werkt dat altijd.

Zou dat dan toch geacteerd zijn?ja dat is wel geacteerd, maar altijd op waarheid gebaseerd.
very metal
quote:-KING- schreef op 24 augustus 2016 @ 11:40:

[...]



goeie tip, en het is mooi weer dus ik ga het meteen uitproberen straks. als dát geen neuken wordt dan weet ik het niet meer. ik zie de verlekkerde gezichten al voor me van al die vrouwen. die liggen daar natuurlijk al de hele ochtend te wachten.Beetje in de buurt gaan staan rukken en pssst zal ik je verwennen en dan heb je 99% kans van slagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 24 augustus 2016 @ 11:34:

[...]



Naaktstrand is een goede plek. Kan je die lekkere harde lul namelijk gelijk laten zien.Wat een goed idee!
Wat fijn dat alles steeds goed komt
quote:cybermeisje schreef op 24 augustus 2016 @ 11:40:

Ik zou wel willen, maar ik weet niet hoe ik dit moet verantwoorden in mijn urendeclaratie die wij iedere week invullen. Ik bedoel, dit kunnen we moeilijk op de offerte zetten richting klanten, kan niet echt al facturabel gezien worden.

En om dit nu als 'overhead' te boeken is ook weer zo wat, want dan weten mijn managers gelijk wie ik vandaag het serverhok van binnen heb laten zien.Op het bureau n**ken, dan kun je het declareren als "bureaukosten". Heb ik laatst in een workshop bij ons op kantoor geleerd en vond ik wel een nuttige tip, dus misschien heb jij daar ook wat aan?
quote:-NummerZoveel- schreef op 24 augustus 2016 @ 11:48:

[...]



Op het bureau n**ken, dan kun je het declareren als "bureaukosten". Heb ik laatst in een workshop bij ons op kantoor geleerd en vond ik wel een nuttige tip, dus misschien heb jij daar ook wat aan?



Wat zijn zulke topics toch mooi en leerzaam zo!

Toch 1 grote vief familie hier.
quote:Corona67 schreef op 24 augustus 2016 @ 11:55:

[...]





Wat zijn zulke topics toch mooi en leerzaam zo!

Toch 1 grote vief familie hier.Ja, ik leer hier ook elke dag weer bij. Zo fijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 24 augustus 2016 @ 11:42:

[...]



Beetje in de buurt gaan staan rukken en pssst zal ik je verwennen en dan heb je 99% kans van slagen.

ja vinden de vrouwtjes dat mooi? ga ik die zin ff instuderen en dan ondertussen mijn tas inpakken.

ik neem een handdoek van de rabobank mee, dat zal wel indruk maken denk ik.

en 2 broodjes pindakaas in een boterhamzakje want van zoveel seks zal ik wel hongerig worden!
very metal
Ik zag er een beetje tegenop dat ik invalwerk ga doen op (veel) verschillende locaties. Maar nu zie ik voordelen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven