Sex met collega's

24-08-2016 08:22 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,



Hebben jullie wel is sex met collega's. Gebeurde dit vaak en waar bijvoorbeeld?



Gr. MAN35ZH
He fijn een topic hierover. Eindelijk over collega's ipv collega, ik dacht dat ik de enige was die daar steeds op aanstuurde.

Ik heb het volgende probleem:

Ze willen nooit. Als ik er dan al eentje zover heb krijg ik nooit een ander of anderen mee.

Die wil niet met die, die alleen maar met die en dan is die weer uitgeroosterd, eentje weer ongesteld en dat mag dan niet vanwege cultuur, sowieso tijdens de ramadan wil niemand (zelfs de niet-moslims).

Ik voel me na zeven jaar een beetje afgewezen, zou het persoonlijk zijn? Of gewoon blijven proberen?



Ik moet zeggen dat mijn lg er heel goed mee omgaat. Mijn verzoek is ondertussen een vast agendapunt geworden en ik mag als het lukt daar een ruimte voor reserveren. Dus daar.ligt het niet aan.

Hijzelf kan overigens ook nooit.
quote:Het-groepje schreef op 24 augustus 2016 @ 09:10:

He fijn een topic hierover. Eindelijk over collega's ipv collega, ik dacht dat ik de enige was die daar steeds op aanstuurde.

Ik heb het volgende probleem:

Ze willen nooit. Als ik er dan al eentje zover heb krijg ik nooit een ander of anderen mee.

Die wil niet met die, die alleen maar met die en dan is die weer uitgeroosterd, eentje weer ongesteld en dat mag dan niet vanwege cultuur, sowieso tijdens de ramadan wil niemand (zelfs de niet-moslims).

Ik voel me na zeven jaar een beetje afgewezen, zou het persoonlijk zijn? Of gewoon blijven proberen?



Ik moet zeggen dat mijn lg er heel goed mee omgaat. Mijn verzoek is ondertussen een vast agendapunt geworden en ik mag als het lukt daar een ruimte voor reserveren. Dus daar.ligt het niet aan.

Hijzelf kan overigens ook nooit.Waarom praten jullie als groepje altijd in de ik-vorm? Kan me voorstellen dat dat voor je collega ook verwarrend is.
quote:lilalinda schreef op 24 augustus 2016 @ 09:05:

[...]



das niet eerlijk, wij hebben geen postkamer, ik doe het dan maar met de systeembeheerdertJa, die zijn ook gewillig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tegenwoordig geen collega's meer, dus ik doe het maar met klanten. Je moet toch wat om je te onderscheiden van de rest.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al mijn collega's gehad. Wat nu?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Oh ik lieg. Gerrit-Jan van de ICT niet. Want die ruikt niet zo lekker uit zijn mond. En sokken in sandalen doen het ook net niet voor mij.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ja, in zijn huis en mijn huis. Hoe vaak weet ik niet, ik heb geen schriftje waarin ik de score bijhoud.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons wordt dat gewoon als dagstart op het Whiteboard geschreven. Wie het met wie heeft gedaan de afgelopen 24 uur. Dan is het maar duidelijk.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 24 augustus 2016 @ 10:24:

Bij ons wordt dat gewoon als dagstart op het Whiteboard geschreven. Wie het met wie heeft gedaan de afgelopen 24 uur. Dan is het maar duidelijk.Dat is handig inderdaad. Zal dat bij ons eens voorstellen.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 24 augustus 2016 @ 10:20:

Ik heb al mijn collega's gehad. Wat nu?ik doe dan opnieuw een rondje. Maar soms vind ik dat saai. Gelukkig is er altijd wel een postbezorger die ik dan even mee kan sleuren. Toen de nood echt hoog was heb ik Intellectueel ingehuurd, maar daar begin ik niet meer aan. Maar goed, daar gaat dit topic niet over.
quote:Phaedra_ schreef op 24 augustus 2016 @ 10:21:

Ja, in zijn huis en mijn huis. Hoe vaak weet ik niet, ik heb geen schriftje waarin ik de score bijhoud.Nee, daar zou je ook weer bijna een dagtaak aan hebben, als frisverliefde.
quote:Woll_Stone schreef op 24 augustus 2016 @ 10:25:

[...]





Nee, daar zou je ook weer bijna een dagtaak aan hebben, als frisverliefde.





En dat kan niet, er moet tenslotte ook gewerkt worden.
quote:Phaedra_ schreef op 24 augustus 2016 @ 10:26:

[...]







En dat kan niet, er moet tenslotte ook gewerkt worden.Succes daarmee vandaag, met de hitte.
Alle reacties Link kopieren
Mwah, als je het opneemt in een LEAN sessie heeft het bedrijf er misschien ook nog wat aan. En dan natuurlijk ook allemaal even de black belt nemen hè? Goed voor de verhoudingen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 24 augustus 2016 @ 10:30:

Mwah, als je het opneemt in een LEAN sessie heeft het bedrijf er misschien ook nog wat aan. En dan natuurlijk ook allemaal even de black belt nemen hè? Goed voor de verhoudingen.I love it when you talk dirty
quote:Woll_Stone schreef op 24 augustus 2016 @ 10:31:

[...]





I love it when you talk dirty

Sjors is een connaisseur.!

Lean. Black belt.
Ik zit te twijfelen... zal ik de printer een schop verkopen zodat ik vanmiddag de monteur kan doen, of vandaag toch maar gewoon Erik van de spoelkeuken?
quote:SallySpectra schreef op 24 augustus 2016 @ 10:33:

Ik zit te twijfelen... zal ik de printer een schop verkopen zodat ik vanmiddag de monteur kan doen, of vandaag toch maar gewoon Erik van de spoelkeuken?Is het te warm voor een trio dan?
quote:Woll_Stone schreef op 24 augustus 2016 @ 10:29:

[...]





Succes daarmee vandaag, met de hitte.Ik ben vrij vandaag
quote:Woll_Stone schreef op 24 augustus 2016 @ 10:34:

[...]





Is het te warm voor een trio dan?Goed idee, duiken we de koelcel in.
quote:Phaedra_ schreef op 24 augustus 2016 @ 10:35:

[...]



Ik ben vrij vandaag Dat is beter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vandaag voor Harm-Jan van de keuken. Lekker in de koelcel. Misschien vragen we Truus van de administratie er ook nog wel bij.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:Woll_Stone schreef op 24 augustus 2016 @ 08:30:

Ik doe het meestal aan het begin van de werkdag, lekker even wippen voor we aan het werk gaan. Dat helpt uitstekend tegen stress en is goed voor de teambuilding. Wissel mijn collega's dan wel af, daar heb ik een heel handig rooster voor gemaakt in excell.Ik doe het met al mn collegas tegelijk. Ben niet zo goed in excell.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
TO.

Is dit een beetje wat je in gedachten had?

Ik vind dat iedereen goed meedoet hier om er een leuk topic van te maken.
quote:Corona67 schreef op 24 augustus 2016 @ 10:55:

TO.

Is dit een beetje wat je in gedachten had?

Ik vind dat iedereen goed meedoet hier om er een leuk topic van te maken.Nou inderdaad, en dan reageert TO helemaal niet meer. Tsssss.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven