Geld & Recht alle pijlers

Fraude?

09-04-2015 13:52 158 berichten
Een bonnetje. Alleen het woord al. Het woord dat zoveel stof deed opwaaien in Den haag is nu ook

de oorzaak van tumult op het Viva Forum. Mijn suggestie dat een ondernemer wel eens creatief zal zijn met een bonnetje, kwam mij meteen op de titel fraudeur te staan. En iets over karma, al heb ik met dat woord afkomstig van een wildvreemde niet zo veel.

In de praktijk kan het voorkomen dat er een bon(netje) zoekraakt. Of dat zakelijk gerichte uitgaven (t.b.v. personeel, relaties, leveranciers) niet altijd met een bon afgerond worden. Gaan we de ondernemer die het "gat" vult met een dinerkwitantie dan aan de schandpaal nagelen?

Dat vind ik pas onzakelijk. De reacties op het topic "Gierig" en andere zijn dik beneden de maat.

De heer in het forumverkeer is geen dame, zo blijkt.
quote:smalltalkxpert schreef op 07 mei 2015 @ 09:36:

Ja, dat komt er vast nog wel eens van.Dit ook.
Wat bedoel je, Whopper? (Nu je er toch bent)
Je posts zijn doorspekt van zelfbeklag, je voelt je duidelijk aangevallen, niet begrepen, verongelijkt. En nu dreig je je account op te zeggen. Ooit.

Wees een vent en óf hou er over op, óf zeg je account op. Nu. Maar ga niet eindeloos doorzagen over hoe ellendig het hier is. Blijf dan weg.
Zo lang ik dit soort heerlijke reacties krijg, blijf ik. En mijn mannelijkheid zal ik je niet ter beoordeling voorhouden :-o
Alle reacties Link kopieren
UH? Jij weet ook niet wat je wilt...ben je toch stiekem een forummerd? Nou niet meer zeggen dat je het hier niet leuk vind, anders snap ik echt niet meer waarom je dan je zelf zou kwellen om hier te blijven reageren?
Alle reacties Link kopieren
Whopper met kaas! Zonder bonnetje.



<-- een whopper met 2 bovenkantjes HAHA
Alle reacties Link kopieren
Voer de trol nou geen hamburgers :X
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
quote:smalltalkxpert schreef op 07 mei 2015 @ 13:37:

Zo lang ik dit soort heerlijke reacties krijg, blijf ik. En mijn mannelijkheid zal ik je niet ter beoordeling voorhouden :-oNee doe maar niet. Dat zou voor ons beiden een enorme teleurstelling worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven