Geld & Recht alle pijlers

Geen inkomen meer wat nu doen?

06-02-2012 17:22 175 berichten
verwijderd ivm herkenbaareid.
Alle reacties Link kopieren
quote:lorrel schreef op 06 februari 2012 @ 18:47:

zeg, ik erger mij altijd kapot aan de discussies over de toon van een ander, zeker als daar dan het topic in verzand. Kan dat ergens anders?

Dank u.is je negeerknop kapot?
Alle reacties Link kopieren
Sorry Lorrel
quote:sirana90 schreef op 06 februari 2012 @ 17:49:

Ik stond voor het werken bij de sociale werkplein ook heel lang ingeschreven bij uitzendbureaus maar ik werd nooit gebeld. Ik denk omdat ik geen werkervaring heb. Ook is 90 niet mijn geboortejaar ben ouder.



Zie het allemaal zo hopeloos in op het moment.Goh, lees toch in een ander topic van je dat je op 11-12-2011 hebt geschreven dat je bijna 22 bent!
Alle reacties Link kopieren
quote:winterfeestjurk schreef op 06 februari 2012 @ 18:49:

[...]



is je negeerknop kapot?

Oh zeker niet, maar dacht je nou echt dat TO er veel aan heeft dat jij iemand anders blijft aanspreken omdat jou de manier van posten niet aanstaat?

Bovendien is het offtopic.
Alle reacties Link kopieren
wat doe je hier dan nog, als je haar zo'n triest geval vind, leedvermaak?
Alle reacties Link kopieren
ja ik denk dat TO daar iets aan heeft, misschien voelt zij zich daar door gesteund? zou zo maar kunnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:winterfeestjurk schreef op 06 februari 2012 @ 18:51:

wat doe je hier dan nog, als je haar zo'n triest geval vind, leedvermaak?

nogmaals, je blaast hoog van de toren, maar denk je werkelijk dat deze posting TO helpen?

Is jou negeerknop soms kapot?
Alle reacties Link kopieren
Mijn mening geven? Zoals op een forum gebeurt. Of mag ik hier alleen maar mensen steunen ookal vind ik het trieste gevallen?
Alle reacties Link kopieren
maar goed, ik heb mijn punt wel duidelijk gemaakt, dus jullie kunnen weer ontopic verder.



TO sterkte!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:winterfeestjurk schreef op 06 februari 2012 @ 18:54:

maar goed, ik heb mijn punt wel duidelijk gemaakt, dus jullie kunnen weer ontopic verder.



TO sterkte!!!

euh... je punt? ik gok overdracht of projectie.....



Je kunt TO veel beter steunen als je het inhoudelijk bij haar houdt, blijft het ook gezelliger van.
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 06 februari 2012 @ 18:50:

Sorry Lorrel
Alle reacties Link kopieren
herkansingquote:lorrel schreef op 06 februari 2012 @ 18:37:

Dan wil jij je bed niet uit?

Sorry meis, in het volwassen leven heb je niet altijd wat te willen maar zul je moeten! Je hebt namelijk verantwoordelijkheden.

Je wil neem ik aan ook geen schulden ? Je wilt ook niet de rest van je leven bij je moeder wonen? Je wilt zelfstandig zijn?TO?
Alle reacties Link kopieren
Ze moest even weg zei ze, Lorrel
Alle reacties Link kopieren
quote:lorrel schreef op 06 februari 2012 @ 18:56:

[...]



euh... je punt? ik gok overdracht of projectie.....



Je kunt TO veel beter steunen als je het inhoudelijk bij haar houdt, blijft het ook gezelliger van.volgens mij heb ik mijn punt (richting ster) heel duidelijk kunnen maken (en zij richting mij)
Alle reacties Link kopieren
oh nou dan wacht ik wel even ..........* zucht *
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor maar TO moet gewoon een schop onder die luie reet hebben.



Gewoon aan het werk, wel of geen borderline. Ook met borderline kun je werken!!!



Slappe hap!
Alle reacties Link kopieren
voelt een tweede 'pittige discussie' aankomen...
Alle reacties Link kopieren
nee hoor ster, één pittige discussie per dag is echt het maximale voor mij
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
mooi
quote:mamavanthijs schreef op 06 februari 2012 @ 19:04:

Sorry hoor maar TO moet gewoon een schop onder die luie reet hebben.



Gewoon aan het werk, wel of geen borderline. Ook met borderline kun je werken!!!



Slappe hap!Dit is echt heel erg zinvol, bedankt.
@ winterfeestjurk bedankt



@ ster89 rot voor je dat je het moeilijk hebt gehad maar adhd en depressie is niet hetzelfde als borderline



En @ de rest ik gebruik mijn borderline niet als excuus heb ik nooit gedaan zie niet waar jullie dat lezen. Ik begrijp juist heel goed dat als k niet werk ik ook geen inkomen heb. Ik vraag hier toch niet om tips hoe ik toch een uitkering kan krijgen en niks hoef te doen.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent ook niet erg zinvol voor de maatschappij.



Ik kan erg slecht tegen zelfmedelij terwijl je het jezelf aandoet.



Ik heb genoeg meegemaakt in mijn leven maar ben altijd keihard aan het vechten geweest om erboven op te komen. Ja, ook ik heb een diagnose van iets maar je kan er mee leren leven of je erin gooien en ik heb het idee dat jij dat laaste doet!!!
quote:mamavanthijs schreef op 06 februari 2012 @ 19:20:

Jij bent ook niet erg zinvol voor de maatschappij.



Ik kan erg slecht tegen zelfmedelij terwijl je het jezelf aandoet.



Ik heb genoeg meegemaakt in mijn leven maar ben altijd keihard aan het vechten geweest om erboven op te komen. Ja, ook ik heb een diagnose van iets maar je kan er mee leren leven of je erin gooien en ik heb het idee dat jij dat laaste doet!!!Oke, knap van je. Hoop dat ik er ooit ook kom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven