Gezondheid alle pijlers

ziekzeiktopic

29-09-2016 22:18 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blegh. in een paar maanden tijd:

Longontsteking

Voedselvergiftiging

Diarree



En nu sinds vandaag griep. Lig met hoofdpijn en koorts op bed. Mijn weerstand is altijd goed geweest, maar nu? Lijkt wel alsof ik alles te pakken krijg. Meer mensen in de ziekenboeg vandaag? Tips om je weerstand weer helemaal in orde te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 29 september 2016 @ 23:25:

Ik wil niet zeiken hoor, maar jij hebt geen griep. Als je griep hebt ben je te ziek om te doen wat jij nu doet.

Je bent waarschijnlijk gewoon flink verkouden. Dat heerst nogal.

Beterschap.Ik zit hier te creperen van de hoofdpijn, maar kan nog prima op mijn mobiel hoor. Wat is dat toch? Zelfs als ik alles zou breken en een dubbele ebola virus zou hebben opgelopen zou ik nog op internet kunnen.
quote:vivapimpelmees schreef op 29 september 2016 @ 23:25:

Ik wil niet zeiken hoor, maar jij hebt geen griep. Als je griep hebt ben je te ziek om te doen wat jij nu doet.

Je bent waarschijnlijk gewoon flink verkouden. Dat heerst nogal.

Beterschap.Bij een verkoudheid heb je toch nooit koorts? Dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Daaromniet schreef op 29 september 2016 @ 22:38:

Zou het heersen? Ik voel ook iets aankomen en er zijn zieken op het werk.Het heerst ontzettend. Op dit moment meer mensen om me heen die wel ziek zijn, dan niet. Elke dag komen er weer een paar bij.
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zitten er veel forummers op viva om afleiding te zoeken tijdens ziekte/niet kunnen slapen/psychisch niet lekker etc etc.
Alle reacties Link kopieren
En ik ben trouwens niet eens verkouden. Alleen last van mijn keel, enorme hoofdpijn en dus koorts.
Over ziek zijn en internet...ik ben altijd heel raar ziek. Wordt om 4 uur snachts wakker en voel mij dan een soort van goed en dan kan ik op internet, de rest van de dag ben ik dan zo ellendig dat ik alleen maar in bed kan liggen en zelfs televisie kijken is mij dan al teveel en dan in de avond leef ik weer een beetje op en kan ik weer wat dingetjes doen, om de volgende dag weer helemaal ellendig te zijn. Heel vreemd en heb dit altijd al gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely1987 schreef op 29 september 2016 @ 23:51:

Over ziek zijn en internet...ik ben altijd heel raar ziek. Wordt om 4 uur snachts wakker en voel mij dan een soort van goed en dan kan ik op internet, de rest van de dag ben ik dan zo ellendig dat ik alleen maar in bed kan liggen en zelfs televisie kijken is mij dan al teveel en dan in de avond leef ik weer een beetje op en kan ik weer wat dingetjes doen, om de volgende dag weer helemaal ellendig te zijn. Heel vreemd en heb dit altijd al gehad.



Muziek en tv is mij ook teveel nu.

Maar mijn mobiel, dat werkt bij mij juist goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook. Sinds vrijdag al ziek. Voelde me zondag en maandag weer beter maar maandagavond begon het weer. Toen voelde ik me gistermiddag weer beter dus vandaag naar werk gegaan. Ben na een paar uur alweer naar huis gegaan.



Weet niet wat ik precies heb maar ik heb nog nooit zo'n pijn gehad aan de botten in mijn gezicht en barstende koppijn
Ik wil hier ook wel even klagen. Anderhalve maand geleden griep gehad, toen een holteontsteking. Daarna misselijk, buikpijn, de hele dag het gevoel dat ik over moet geven. Het lijkt heel erg op wat ik jaren geleden had en toen had ik galstenen. Mijn galblaas is er uit gehaald, maar ik las een paar jaar geleden al dat je dan toch nog galstenen kunt krijgen. Morgen naar de internist en ik ben benieuwd (en een beetje bang) voor wat hij gaat zeggen. Anderzijds hoop ik toch dat hij de oorzaak weet, want eten gaat me steeds meer tegenstaan. Zo, genoeg gezeken
quote:Bankkussen schreef op 30 september 2016 @ 00:05:

Ik meld me ook. Sinds vrijdag al ziek. Voelde me zondag en maandag weer beter maar maandagavond begon het weer. Toen voelde ik me gistermiddag weer beter dus vandaag naar werk gegaan. Ben na een paar uur alweer naar huis gegaan.



Weet niet wat ik precies heb maar ik heb nog nooit zo'n pijn gehad aan de botten in mijn gezicht en barstende koppijnholteontsteking?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely1987 schreef op 30 september 2016 @ 00:09:

[...]

holteontsteking?Ben niet verkouden.. heb weleens holteontsteking gehad en voelde toch wat anders. Word er wel een beetje wanhopig van. Pijn neemt ook niet af (afgezien van gister toen het iets beter leek te gaan)
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 september 2016 @ 00:08:

Ik wil hier ook wel even klagen. Anderhalve maand geleden griep gehad, toen een holteontsteking. Daarna misselijk, buikpijn, de hele dag het gevoel dat ik over moet geven. Het lijkt heel erg op wat ik jaren geleden had en toen had ik galstenen. Mijn galblaas is er uit gehaald, maar ik las een paar jaar geleden al dat je dan toch nog galstenen kunt krijgen. Morgen naar de internist en ik ben benieuwd (en een beetje bang) voor wat hij gaat zeggen. Anderzijds hoop ik toch dat hij de oorzaak weet, want eten gaat me steeds meer tegenstaan. Zo, genoeg gezeken Succes morgen!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij deed idd bij holteontsteking ook alles in m'n gezicht zeer. Bah wat was dat naar. Gelukkig nooit meer zo erg gehad.



Beterschap allemaal!
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
quote:Bankkussen schreef op 30 september 2016 @ 00:15:

[...]





Succes morgen!

Dank je!



En beterschap voor iedereen hier!
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 september 2016 @ 00:27:

[...]



Dank je!



En beterschap voor iedereen hier! [img]http://www.picgifs.com/smileys/smileys- ... 236760.gif[/img]Dankje jij ook
Hoezo kost vlierbes een godsvermogen? Groeit gratis en voor niks in vele parken en bermen. In de zomer, kun je die plukken en er sap van maken. Dat kun je invriezen en in de winter voor je griep gebruiken. Ik heb alleen geen idee of dat nog mag met de huidige milieuwetten, ik las bv over een recreatiegebied, dat je er niks uit mee mag nemen. O, dus ook geen bloem of takje? Er staat er hier 1 in de straat, een hele grote, ga je toch gewoon s nachts oogsten. Hartstikke lekker, als jam ook trouwens. Google even voor een plaatje ervan, ik kan geen plaatjes plakken, heel herkenbaar.



Van de witte bloesems kun je ook sap maken, zie pinterest voor recepten. Ruiken ook heel lekker en zijn heel mooi. Tja daar moet je een kind van de seventies voor zijn om dat te weten.
O beterschap allen. Ik ben mijn griepje net kwijt, stelde niet veel voor, vond ik, drie dagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 30 september 2016 @ 06:01:

Hoezo kost vlierbes een godsvermogen? Groeit gratis en voor niks in vele parken en bermen. In de zomer, kun je die plukken en er sap van maken. Dat kun je invriezen en in de winter voor je griep gebruiken. Ik heb alleen geen idee of dat nog mag met de huidige milieuwetten, ik las bv over een recreatiegebied, dat je er niks uit mee mag nemen. O, dus ook geen bloem of takje? Er staat er hier 1 in de straat, een hele grote, ga je toch gewoon s nachts oogsten. Hartstikke lekker, als jam ook trouwens. Google even voor een plaatje ervan, ik kan geen plaatjes plakken, heel herkenbaar.



Van de witte bloesems kun je ook sap maken, zie pinterest voor recepten. Ruiken ook heel lekker en zijn heel mooi. Tja daar moet je een kind van de seventies voor zijn om dat te weten.





Schieten we voor nu niet veel mee op he



Ik heb afgelopen zomer een struik in mijn tuin gezet. Maar als dat net zo gaat als met de frambozen, duurt het nog wel een jaartje of drie eer ik daar echt profijt van heb.

Maar ik weet wel dat vlierbesextract écht werkt en hey, op zo´n dagen eet je toch niet veel, dus je spaart het aan het eten wel weer uit.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Bij Ikea hebben ze vlierbessen siroop.



En je kan niet van elke struik zomaar plukken. Er zit wel verschil in. Hoe en wat, weet ik verder ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoe voelt iedereen zich? Ik voel me wel iets beter dan gister maar moet niet te vroeg juichen. Dit wordt maar weer een dagje bankhangen
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook even mee. Ben al sinds maandag ziek thuis. Verveel me maar ben te moe om iets te kunnen doen. Ik heb geen koorts, maar volgens de huisarts kan een verkoudheid net zo hevig zijn als griep. Ik geloof haar meteen.
Alle reacties Link kopieren
Van een verkoudheid kan je je ook flink beroerd voelen ja.



Ik vraag me af of ik niet eens naar de dokter moet, maar ben inmiddels al vaste klant voor andere dingen.
Hier ook, paar keer dagje gehad met een ziek gevoel. Nu officieel ziekgemeld met keelontsteking, voorhoofdsholte ontsteking en een ziek gevoel in mijn lijf.

Ik moet zo in de kleren om pup uit te laten, die is nu weer door haar saaie bestaan gaan slapen.



Bah, praten lukt niet eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bankkussen schreef op 30 september 2016 @ 09:23:

Hoe voelt iedereen zich? Ik voel me wel iets beter dan gister maar moet niet te vroeg juichen. Dit wordt maar weer een dagje bankhangen



Hoofdpijn is weg jeuj.

Wel is mijn keelpijn kut nu. Dus slikken voelt alsof je.. nouja meeste mensen weten wel hoe dat voelt. Voor de rest best oke eigenlijk kom er toch achter dat slapen het beste medicijn is. ik was op de bank in slaap gevallen en droomde over koffietijd (wtf) en toen werd ik dus net wakker.. stond koffietijd op naaaaah. Er is toch iemand niet helemaal lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:miekemv schreef op 30 september 2016 @ 10:27:

Hier ook, paar keer dagje gehad met een ziek gevoel. Nu officieel ziekgemeld met keelontsteking, voorhoofdsholte ontsteking en een ziek gevoel in mijn lijf.

Ik moet zo in de kleren om pup uit te laten, die is nu weer door haar saaie bestaan gaan slapen.



Bah, praten lukt niet eens.Balen. Sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven