Gezondheid alle pijlers

ziekzeiktopic

29-09-2016 22:18 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blegh. in een paar maanden tijd:

Longontsteking

Voedselvergiftiging

Diarree



En nu sinds vandaag griep. Lig met hoofdpijn en koorts op bed. Mijn weerstand is altijd goed geweest, maar nu? Lijkt wel alsof ik alles te pakken krijg. Meer mensen in de ziekenboeg vandaag? Tips om je weerstand weer helemaal in orde te krijgen?
Ik blijf thuis morgen....ik voel me redelijk zolang ik maar op de bank blijf zitten. En zo rond deze tijd krijg ik weer koorts.
Alle reacties Link kopieren
Mm klinkt veelbelovend hier.. Hoop dat ik niet ook opnieuw besmet word.
Alle reacties Link kopieren
quote:miekemv schreef op 02 oktober 2016 @ 19:51:

Ik blijf thuis morgen....ik voel me redelijk zolang ik maar op de bank blijf zitten. En zo rond deze tijd krijg ik weer koorts.



Dit had ik gisteren en eergisteren ook. Ging er eventjes uit en vond het opeens geen goed idee meer om weg te gaan. Vandaag iets langer weg geweest en het ging best goed! Ga morgen ook gewoon weer naar werk. 12u al vrij dus als het niet goed gaat kan ik daarna lekker terug naar bed.



Beterschap maar weer!
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Pff toch nog steeds last van mijn hoofd. Denk dat het toch mijn holtes zijn, maar ben helemaal niet verkouden geweest
quote:Bankkussen schreef op 03 oktober 2016 @ 18:02:

Pff toch nog steeds last van mijn hoofd. Denk dat het toch mijn holtes zijn, maar ben helemaal niet verkouden geweest



Ik weet nooit wanneer ik verkouden ben omdat mijn holtes zich meteen sluiten. En als ik dan ga stomen en neusdruppels gebruik komt alles los en blijk ik snipverkouden.



Dus het kan wel bij jou.
Alle reacties Link kopieren
Hmm dus misschien maar gewoon stomen? Ga eerst even in de sauna zometeen. Misschien helpt dat.



Vorige keren dat ik bijholteontsteking heb gehad was ik wel heel erg verkouden. Voel ook een bobbeltje in mijn lymfeklier (denk ik) in mijn nek
Ik ben gewoon echt opnieuw besmet...en heb zo'n erge oorpijn! Heb nooit last van mijn oren gehad maar jeetje dat is echt pijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely1987 schreef op 03 oktober 2016 @ 19:39:

Ik ben gewoon echt opnieuw besmet...en heb zo'n erge oorpijn! Heb nooit last van mijn oren gehad maar jeetje dat is echt pijnlijk.



Oorpijn is heel pijnlijk. Sterkte!



Sauna heeft niks geholpen helaas
Ja de oren doen ook mee.



Sauna leek me anders ook wel heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ahh oorpijn is verschrikkelijk idd.



Vandaag na werk even wezen winkelen en boodschappen gedaan, en toen ik weer thuis was gelijk op de bank geploft. Voelde me echt niet lekker de hele dag. Kan niet zeggen dat ik enorm ziek ben nog, maar pfft voel me ook nog echt niet fit. Hoop dat het nu weer de goede kant op gaat want de verbetering gaat me veel te sloom.
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Nog naar de huisarts geweest, notalwaysdark? Ik heb nu dus de vermoeidheid na de griep, blegh want ik ben nog aan het verhuizen. Ik dacht dat ik weer ziek ging worden maar het is gewoon de na-griep. Mijn lichaam is ff moe van het virus verslaan. Toch maar wat extra vitamines nemen, denk ik. Dat raadt ik iedereen aan bij de griep en dan vergeet ik het zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven