Baby- en kinderkleding #3

17-04-2014 15:44 4083 berichten
Het was echt hoog tijd voor deel III. Hier vind je deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers



Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 62Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116 zoon maat 104dochter maat 56/62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 74Siskababy onderweg! Sitkadochter maat 110-teuntje-dochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Hoe heette nou die Facebookgroep waar hier wel eens over wordt gesproken? Waar ook info uitgewisseld wordt over waar er sales e.d. zijn.

Ik dacht dat het de Br@nd verkoop groep was, maar dat blijkt alleen om een specifiek merk te gaan...
Vandaag een uitstapje naar R'dam gemaakt en daar bij de Hema het shirt voor mijn nichtje gevonden, en oké, meteen ook maar die met de vos meegenomen, kan nog ruim een jaar in de kast, maar manlief vond hem ook leuk



Leuk siska!
Alle reacties Link kopieren
Haha, Hema is hier al jaren favoriet qua jeansbroeken voor zoon. Onverslaanbaar qua duurzaamheid. Helaas worden zijn benen nu te lang om zijn skinny ass in een maat 86/92 te 'proppen'.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik was vandaag in de Hema en ik heb een skinny jeans met sterren gekocht in maat 80, lekker op de groei en nog een joggingpakje met sterren. Ik vond de jongenskleding dan weer wat minder.
Ha Liubi, ben je terug?



Was je nog naar Noordwijk, Siska? Ik wel, toch nog weer wat leuke dingen gehaald bij Okaïdi oa wat mouwloze rompers, die komen echt goed van pas met dit weer.

Vandaag in de sale bij V&D een shirt voor dochter gekocht, van Mexx, met een poes, is dochter dol op



Oh ik keek ook nog bij de Hema, vond het paarse shirt met poes toch echt blauw
We zijn op vakantie in Nederland
Alle reacties Link kopieren
Hadden ze al de nieuwe collectie Liubi? Want de oude collectie van Hema voor jongens is prut (zoals altijd). En ik vond eigenlijk alleen de babydingen leuk, daar heb je denk ik niet echt naar gekeken voor jouw jongens
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze bijvoorbeeld wel leuk: http://www.hema.nl/winkel ... ten/baby-jongens-sweater-(33156170)

(Weet niet of de link werkt, meestal niet bij Hema)
Je link doet het idd niet modus.



Hier is zoon helaas ook bijna uit de babycollectie van de hema gegroeid :P Maat 86/92 alweer :P
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je er bent Liubi, toch een lastige vlucht waarschijnlijk.



Heel leuk shirt Siska.



NYC, hier staan de sales per merk. Zit ook op Facebook, maar ook een gewone site:

Kiesstelsel
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Oh die I-pad



Kiesstelsel = kidssale maar de link klopt wel.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Gaan we ons ineens met politiek bezighouden, hier in ons kinderkledingtopic



Fijn dat je er bent Liubi. Wens je een hele fijne vakantie toe! Je moet vast veel familie af, helemaal met zo'n nieuwe kleine.
Alle reacties Link kopieren
Moest vandaag nog aan jou en jouw zenuwen denken Liubi. Mijn man heeft in 2009 destijds ook een vlucht (en vakantie) geannuleerd vanwege die crash op Schiphol.



Fijn dat je weer bij familie en vrienden bent. En idd, zal storm lopen met zo'n vers ukje (en de oudste twee, hoeveel gegroeid).

Al wat leuks gezien om te shoppen?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 20 juli 2014 @ 21:56:

Gaan we ons ineens met politiek bezighouden, hier in ons kinderkledingtopic



Fijn dat je er bent Liubi. Wens je een hele fijne vakantie toe! Je moet vast veel familie af, helemaal met zo'n nieuwe kleine.Niet bewust in ieder geval.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Gatti schreef op 20 juli 2014 @ 22:36:

[...]

Niet bewust in ieder geval.Was ook maar een grapje. Wordt er meestal niet gezelliger op, en dat is het hier nou juist wel.
Ga morgen even bijlezen en reageren dames..



Ondertussen dit vest gezien die ik eigenlijk einde dit jaar wil gebruiken. (dus niet in de vrieskoud, maar beetje nov/dec.

Wil hem bestellen, maarja welke maat



Lastig hoor...





Alle reacties Link kopieren
Wist ik hoor Lebowski, sorry had deze erbij moeten zetten. Ik ben gewoon een drama met de auto correct van de I-pad.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Gelukkig!



Nee nee nee ik wil nog geen plaatjes van vesten en of jassen zien hier! Zag vandaag ook al winterjassen hangen bij de Hema. Wel leuke hoor.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik heb de winterjassen (op een na) al binnen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar




Alle reacties Link kopieren
Om 't goed te maken zijn gisteren de Mim pi hemdjes van Limango binnen gekomen.







In 't blauw en uiteraard ook in 't neon roze.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Oh leuk! Maar is dat geen jurkje? tenminste, ik heb zo eentje, zelfde merk etc maar dan als jurk.
Alle reacties Link kopieren
Ja weet ik nog dat jij die had van de verkoop in A' dam. Ik heb dat jurkje in 't roze.

Dit zijn de hemdjes, net op tijd voor de vakantie.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven