Baby- en kinderkleding #3

17-04-2014 15:44 4083 berichten
Het was echt hoog tijd voor deel III. Hier vind je deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers



Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 62Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116 zoon maat 104dochter maat 56/62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 74Siskababy onderweg! Sitkadochter maat 110-teuntje-dochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Heel leuk vind ik ze zo ook. Gelukkig heb ik die daar toen niet gezien
Wat een leuk vest Dino!



Het was voor jongens nog veel mintgroen en zalmroze. Oude collectie denk ik? Mijn moeder heeft er dan wel weer een geweldig shirt met een vliegtuig erop gehaald in maat 122/128.



Morgen naar de Efteling! Leuk leuk...



@Iedereen, bedankt voor jullie berichtjes. Was erg zenuwachtig maar het vliegen is voorlopig weer achter de rug.
Ik heb trouwens nog leren loomen vandaag ook. Zelfs baby heeft een armband
Alle reacties Link kopieren
Zijn nog op veel plekken met korting hoor.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Haha Liubi, ga jij straks S.A. Ook aan 't loomen brengen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ben je morgen bij mij om de hoek. Gelukkig iets koeler morgen, veel plezier!

De Fata Morgana kun je nu wel overslaan......sorry, flauw grapje.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Moet nog nieuwe schoenen ook voor de oudste. Die bestel ii dan wel op amazon.de.
quote:Gatti schreef op 21 juli 2014 @ 00:06:

Ben je morgen bij mij om de hoek. Gelukkig iets koeler morgen, veel plezier!

De Fata Morgana kun je nu wel overslaan......sorry, flauw grapje.
Alle reacties Link kopieren
Aaah. Wij gaan volgende week maandag naar de Efteling.



Was de vorige keer trouwens glad vergeten hoe 'eng' de Fata Morgana wel niet kan zijn voor een peuter . Zoon roept al dat hij niet in de donkere bootjes wil want daar ligt een enge man in het water (de reus heeft hij niet echt meegekregen).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Leuk shirtje Lebo!

Nee nog niet in Noordwijk geweest, ik had 's ochtends een onderzoek in het ziekenhuis, dat liep een beetJe uit, en toen ik naar buiten stapte had ik hoofdpijn en was ik misselijk (van het onderzoek) en ik vond het veel te warm.

Ik ga denk ik morgen nog even kijken, dan heb ik een vrije dag!



Dat shirtje met de kat van de Hema is inderdaad donkerblauw, en niet paars, maar het ging mijn schoonzusje om het plaatje.... Dus het was toch wel goed.



Geniet van je tijd in NL Liubi!
Alle reacties Link kopieren
quote:dino2011 schreef op 20 juli 2014 @ 23:32:

Ga morgen even bijlezen en reageren dames..



Ondertussen dit vest gezien die ik eigenlijk einde dit jaar wil gebruiken. (dus niet in de vrieskoud, maar beetje nov/dec.

Wil hem bestellen, maarja welke maat



Lastig hoor...



[afbeelding]

[afbeelding]



Wat een prachtig vest!!! Waar?

Ik zou dan denk ik 1 maat groter doen.

Maar ik vind het ook lastig. Dochter zit nu net in maat 68. Maar maat 74 is nog zo ver weg!
Alle reacties Link kopieren
Zeker een leuk vest Dino! Waar vandaan?



Wij wilden vandaag eigenlijk een dagje naar Texel, maar er komt zoveel regen aan... Jammer hor. We gaan van de week nog wel even een dagje naar Wijnegem, hoop dat ze daar nog een beetje leuke sale hebben.

Straks nog even de spijker jumpsuit ophalen die ik had besteld bij Amazing Kids.
quote:lemoos2 schreef op 21 juli 2014 @ 00:24:

Aaah. Wij gaan volgende week maandag naar de Efteling.



Was de vorige keer trouwens glad vergeten hoe 'eng' de Fata Morgana wel niet kan zijn voor een peuter . Zoon roept al dat hij niet in de donkere bootjes wil want daar ligt een enge man in het water (de reus heeft hij niet echt meegekregen).Goeie dat wist ik niet. We zijn in maart geloof ik nog geweest maar FAta moeten overslaan omdat de andere attracties die we bezochten al veel van hem vergden en er een rij stond. Zal Fata voor de komende jaren even overslaan.
Dino, echt een heel leuk vest! Ja, lastig die maten... Zoon zit nu in 74 maar ik weet niet voor hoe lang? Verwacht dat maat 80 minimaal 3-4 maanden mee zal gaan, en maat 86 nog ietsje langer maar 80 of 86, dat zou ik ook een dilemma vinden...
Ik heb vandaag deze nog aangeschaft bij Hema







Leeuwtje : veel plezier in Wijnegem! Ik slaag er altijd wel goed.



Fata morgana, onthouden. Ik zou daar dochter ook zo in zetten maar die is niet heel bang aangelegd, dus misschien vind ze hem niet eens eng. Wil in september misschien nog dagje Efteling doen.
http://www.lindex.com/eu/ ... /Jacket/?styleId=57487624



Link voor het wintervest.

van Lindex, let op de verzendkosten en retour sturen is een stuk lastiger en duurder want komt dus uit Zweden!



En ik ga hem toch niet kopen, want hij is er maar tot maat 80
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Hema-shortama met vliegtuigen. Zoon is er blij mee. Er zat ook nog een mooie kleurplaat met auto's in de verpakking, dus toen was zoon helemaal blij.
Leuk shirtje DH!



Modus, je hebt een pb.
Vanwege het slechte weer naar het spoorwegmuseum gegaan. Utrecht is echt een leuke stad.

Kwamen nog cafe Lebowski tegen.
Haha was het gezellig bij mij? Leuk hè, aan forummers denken irl?
Hoe weet je of je verslaafd bent? Als je bij het zien van de naam Lebowski eerst aan het viva forum denkt en dan pas ziet dat het om een eetcafe gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:modus_ schreef op 21 juli 2014 @ 20:02:

Ik heb de Hema-shortama met vliegtuigen. Zoon is er blij mee. Er zat ook nog een mooie kleurplaat met auto's in de verpakking, dus toen was zoon helemaal blij.Dan moet ik toch ook maar weer op zoek. Jammer dat 'ie niet online verkrijgbaar is.
Mijn bestelling van Polarn komt als het goed is vandaag! Staat alleen bij ups geen tijdvak bij, dus hoop dat ik thuis ben. Staat alleen bij "voor het eind van de dag", handig!

Ben zo benieuwd naar hoe het eruit ziet en of de short past, zou wel handig zijn voor in Turkije straks
Alle reacties Link kopieren
DH, ik heb deze vlinders gevonden bij Limango, ¤6,99 per 12. Is dat niets voor dat vlindermuurding waar jij 't ooit over had in 't topic voor interieurdingen?

Of was jij dat niet? Of waren 't nou vogels?

Nou weet ik 't niet meer. Nouja, kijk maar.



Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Fijn, DH! Altijd leuk wanneer er een pakje wordt bezorgd!

Hier al 6 dagen niks meer gekocht/besteld. 't Begint weer te kriebelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven