Baby- en kinderkleding #3

17-04-2014 15:44 4083 berichten
Het was echt hoog tijd voor deel III. Hier vind je deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers



Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 62Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116 zoon maat 104dochter maat 56/62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 74Siskababy onderweg! Sitkadochter maat 110-teuntje-dochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Is niet knap hoor nyc, deels zat ik ook zonder internet. En ik was gewoon echt geschrokken van hoeveel ongedragen spullen ik inpakte.



Dus ik mag alleen voor de winter wat kopen of vooruitvoor volgend jaar zomer.
Oh leeuwtje kijk eens aan eens zien of ik hem nog kan krijgen dan



Teuntje, zonder internet zou het voor mij ook een stuk makkelijker zijn. Denk dat 75% van de kleding die ik hier heb van internetbestellingen komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 25 juli 2014 @ 20:56:

Wow, heeft jouw zoon geduld voor een handmassage? Dat heeft mijn muiter niet denk ik. Behalve zijn nekje, dat masseer ik wel eens als ie tussen ons in ligt en dan blijft hij echt rustig liggen!Oh, "jeetje" heeft een engelengeduld als ze aan hem prullen. Mag je wel niet ook maar 1 seconde de aandacht laten verslappen, dan is hij ook weg . Je zou hem moeten zien bij de kapper...
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:NYC schreef op 25 juli 2014 @ 20:59:

Haha itsme het is ook veeeel te leuk allemaal.



Schoonmoeder gaf gister nog een shirtje op de groei kado in maat 92. Superlief maar... de test op het shirt luidt: "this is my first blue shirt"

In maat 92. En raad eens welke kleur we juist héél veel hebben?Mss kan je not er tussen flocken
Alle reacties Link kopieren
quote:-teuntje- schreef op 25 juli 2014 @ 21:11:

[...]



Mss kan je not er tussen flocken
quote:-teuntje- schreef op 25 juli 2014 @ 21:11:

[...]



Mss kan je not er tussen flocken
Alle reacties Link kopieren
NYC, wat een goed motto heb je.

Die had je eerder toch niet?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Gatti, nee, die heb ik vandaag veranderd. Ik vind hem zelf ook heel erg mooi (is van Loesje)
Ik heb je toch niet verslaafd gemaakt aan 4 funky flavours he itsme?
Alle reacties Link kopieren
Was het vest nog kunnen bestellen in de maat van je zoontje NYC?
Ik heb een donkerblauwe legging voor baby gekocht bij de Zeeman in maat 62 en nog een shirtje met "my dad can fix everything" in maat 80.



Ben gisteren met mijn man naar Rotterdam centrum geweest en hij heeft veel gekocht voor zichzelf. Was echt hoognodig. Ik heb voor mezelf nog een shirt van Bien Bleu gekocht en helemaal niks voor de kinderen.



Ik ga zelf deze week een heleboel dingen op Amazon bestellen. Laat ik dan nog even zien.



@DH, wij bestellen in Saudi bij Alieexpress. Nog nooit problemen meegehad.
quote:leeuwtje1989 schreef op 26 juli 2014 @ 07:59:

Was het vest nog kunnen bestellen in de maat van je zoontje NYC?



Zo eens even kijken. Heb nl nog meer op mijn wensenlijstje en zal dus keuzes moeten gaan maken.



Vandaag bij de Hema nog een shirt uit de nieuwe collectie gescoord. Oh oh oh....
Ons ukkie wat nog binnen speelt is volgens de echo's niet zo'n ukkie.

Dus ik mag alvast wat extra scoren in de iets grotere maatjes. (Goeie smoes vond mijn man!)

Vandaag deze twee gekocht, vestje vind ik zo schattig! Lekker zacht en die oortjes op het mutsje te schattig vind ik dat. Van Gymp trouwens, had ik nog niet eerder iets van gespot.

Forumromper!
quote:NYC schreef op 26 juli 2014 @ 15:00:

Forumromper!
Mooie aankopen, Siska!



Ik ga 3 weken op vakantie, dus waarschijnlijk zie ik jullie weer in een nieuw topic.



Leuk Sitka, vooral de romper. En de vakantie!



Ik ben ook weer af. Heb gisteren dit besteld





en deze handdoektas, leek me wel handig

Haha precies die handdoektas heb ik ook besteld!
Lijkt me echt superhandig! Behalve als ie op de terugweg nat is (bedacht ik me later). Maar leuk is ie sowieso!

En die jas ook, superkoopje. Niks voor jou? Jassen zijn duur hoor..
Ja damn waarom zie ik die jas nu pas? Maar tis nog steeds gratis verzenden hè?
Inderdaad en voor die prijs zou ik m echt niet laten lopen..
Alle reacties Link kopieren
Dat vestje is super siska!
Wat moet je met die handdoektas?
Alle reacties Link kopieren
Ik mag op zoek naar nieuwe sandalen. Hij is bijna uit z'n beertjes van H&M gegroeid en heeft nog wel Teva's, maar als we op vakantie zijn (in september) wil ik wel twee paar hebben. Probeer er eerst op MP te vinden die niet zo duur zijn. Anders vind ik deze wel leuk:





En er zitten nog lichtjes in ook. Dat zal zoontje prachtig vinden.



Gister bij Kruidvat nog 2 broeken gekocht voor ¤2 per stuk. Handig voor naar KDV of buiten spelen.
quote:-teuntje- schreef op 26 juli 2014 @ 21:22:

Wat moet je met die handdoektas?Naar het zwembad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven