Baby-vrekking

02-03-2012 10:27 550 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het Vrekkentopic wil ik hier graag een voor baby-vrekking openen. Voor een baby zorgen is heerlijk, maar bij tijd en wijle ook ontzettend duur. Koop je echter een beetje slim in, dan kun je heel veel besparen!



Rompertjes 2 voor 1? Babydoekjes tweede halve prijs? Geld terug actie bij luiers? Voor wie leuke baby-aanbiedingen heeft gezien, deel ze vooral!



Zo houden we zo nu en dan vast wel wat over om iets leuks of lekkers voor onszelf te kopen
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam ook niet op 5 ct, en 94 is voor een klein maatje (3?). Ik heb al maat 4 nodig voor zoon en daar zitten er maar 84 per megapak in. Laatst bij de Deka twee voordeelpakken voor ¤20, da's volgens mij bijna net zo voordeling (100 luiers voor 20 ipv 168 voor 35). Sterker nog, dat is goedkoper



Nu bij Prenatal de Mama Mazzeldagen. Helaas niet meer 20% korting op alles, dus wat ik graag wilde kopen (buggy en autostoel) is gewoon normale prijs al doen ze bij de autostoel nog alsof het een aanbieding is. We gaan toch maar naar de Babydump, die matchen toch alle aanbiedingen bij de Prenatal en hebben meer kleuren in het assoriment.
quote:missschaap schreef op 13 september 2012 @ 09:54:

Met de winter in aantocht (brrr... wat was het koud en donker vanmorgen!!) wordt het misschien toch tijd om eens te gaan kijken naar schoenen en een winterjas voor mijn inmiddels 9 maanden oude schaapje. Hebben mensen, naast marktplaats en de kringloopwinkel, nog tips voor niet te dure babykleding?



Via internet ben ik altijd erg blij met de websites van Kikkertje Kwaak en 'ik en mijn kind'. Veel aanbiedingen (bij de laatste vooral van Name it) en goedkope kleren. Kikkertje Kwaak is volgens mij merkloos, maar ik ben er erg tevreden over.



De Hoogvliet heeft nu de Huggies met 50% korting trouwens.
Ik heb vanavond een grote stapel kinderkleding gekocht voor weinig. V&D prijzencircus, waarbij je de helft met airmiles kon betalen.



Misschien een tip? Zaterdag is er nog een mogelijkheid.



Heb bijna 125 euro uitgegeven voor het volgende:



Dochter:

2 shirts lange mouw Lief

Jurk Lief

2 vestjes Nijntje

Spijkerbroek Frendz

3 rompers lange mouw

1 romper Nijntje zonder mouw

Badjas met berencapuchon



Zoon:

2 setjes (broek en shirt lange mouw) Lief

Setje (broek, shirt en vest) Frendz

Setje (broek en shirt lange mouw) Nijntje

Setje (spijkerbroek en shirt lange mouw) Frendz

6 rompers lange mouw

1 romper Nijntje zonder mouw

1 slaapzak winter

1 pyjama



En ook nog 2 Sintcadeaus:



[afbeelding]



De brandweerauto voor 12,50



[afbeelding]



En de dierenkliniek voor 19,00.
Weet iemand of de aanbieding van bol.com een goede is?

2 jumbo pakken voor 35 euro nu, tot 7 oktober.



@helene

goed geslaagd zo te lezen. Ik heb zoveel kleding voor onze kleine uk tweedehands gekregen dat ik als het goed is voorlopig vooruit kan. Ukje moet nog geboren worden, maar heeft wel een kast vol kleding :P
Alle reacties Link kopieren
@shenandoah Ik heb het een paar posts hiervoor voorgerekend, de aanbieding is best goed, maar niet supervoordelig.
@modus

wist niet zeker of het nu om die aanbieding ging of een andere, dus vandaar.

Wacht nog even op een betere, ukje is toch nog niet geboren :P
Oooh, had ik even een dikke rekenfout gemaakt :$... zwangerschapshormonen dan maar.

Wij hebben uiteindelijk ook maar niet bestelt.. de baby moet nog geboren worden! (en straks bevallen pampers helemaal niet..)
Alle reacties Link kopieren
Beetje off-topic, maar wilde Reglisse nog even bedanken voor de Hoppediz overall tip! Heb em besteld, rood. Vandaag binnen. Super mooi!! Mooier dan op de foto's op de site waar ik heb besteld. Ben er helemaal blij mee!!
-
Alle reacties Link kopieren
Susanna, ik snapte 'm inderdaad ook niet helemaal.. Maar aangezien ik maatje 4 nodig heb heb ik niet verder gekeken, new baby gaat maar tot 3, toch..?
-
Susanna ik heb ook mijn twijfels maar gebruik de luiers van kruidvat eigen merk ook en die zijn ook in de aanbieding. Mijn mini heeft trouwens voor de nacht al maat 4 nodig. Na een week elke nacht door lekken was ik er klaar mee en heb geen zin om in de nacht een luier te verschonen
-
Alle reacties Link kopieren
Bij de wibra hebben ze super leuke wantjes ( met en zonder touwtjes ) die zijn 1/2 euro en nu 25% korting ( ook mutsen en sjaals)
@susanna ik voed ook nog zoveel maar hou tijdens het voeden mijn ogen dicht zodat ik gelijk weer kan slapen
-
Alle reacties Link kopieren
quote:susanna1980 schreef op 12 oktober 2012 @ 10:37:

Iemand ook in de war door de Kruivataanbieding van vandaag?



Pampers new baby voor 50%. Er staat een plaatje bij van maat 1 en 2, maar in de tekst staat dat het geldt voor 1 en mini. Heel apart.



Jammer ook. Ik kan alleen maat 3 gebruiken.De Kruidvat aanbieding is voor Newborn maat 1 en 2. Hij komt ongeveer elke maand langs. Maat 3 Newborn hebben ze bij Kruidvat uit het assortiment gehaald. Helaas, want ik heb net als jij juist maat 3 nodig dus heb niks meer aan die aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet toch nog even opscheppen: ik had twee weken geleden 256 pampers active fit maat 4 voor ¤40! Ik had twee kortingsbonnen uit de lekkerleven-folder en bij de Etos hadden ze een stapel oude verpakkingen. De verkoopster kwam er zelf mee, omdat ze zo graag van de oude verpakkingen af wilde. Maar ik vond het wel een goede aankoop! Zat ik alleen wel met 8 pakken pampers en andere boodschappen op de fiets....
Alle reacties Link kopieren
Bij de Etos nu 2 dozen Zwitsaldoekjes voor 14 euro. Is drukfout had 1 doos voor 14 euro moeten zijn maar de kassa's scannen het gewoon.
Karma, en alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
quote:ADM schreef op 11 december 2012 @ 19:57:

Bij de Etos nu 2 dozen Zwitsaldoekjes voor 14 euro. Is drukfout had 1 doos voor 14 euro moeten zijn maar de kassa's scannen het gewoon.in de folder staat 8 pakjes dat is toch gewoon 1 doos??
Alle reacties Link kopieren
Bij de Makro zijn de Pampers in de aanbieding. 3+1 gratis geloof ik.



Als je even via google de reclamefolder zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Wehkamp 7,50 korting met de kortingscode alsjeblieft. Megapakken zijn 27,50. Als je twee koopt ben je net iets goedkoper uit dan bij de Makro.
Alle reacties Link kopieren
quote:ADM schreef op 11 december 2012 @ 19:57:

Bij de Etos nu 2 dozen Zwitsaldoekjes voor 14 euro. Is drukfout had 1 doos voor 14 euro moeten zijn maar de kassa's scannen het gewoon.en 2 pakken Etos luiers voor 12 euro.
Bij de da, doos met zes pakken luierdoekjes voor 5 euro nog wat.

Is goedkoper dan de meesten luierdoekjes, dat is meestal minstens een euro per pakje.
Nu opruiming bij de zeeman.

Had vandaag voor babyzoon 6 broekjes en 1 shirtje voor maar 14 euro!

Had nog een paar maatjes voor straks waar ik nog amper broekjes in had, en voor 2 euro per stuk is dat niet duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven