Baby-vrekking

02-03-2012 10:27 550 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het Vrekkentopic wil ik hier graag een voor baby-vrekking openen. Voor een baby zorgen is heerlijk, maar bij tijd en wijle ook ontzettend duur. Koop je echter een beetje slim in, dan kun je heel veel besparen!



Rompertjes 2 voor 1? Babydoekjes tweede halve prijs? Geld terug actie bij luiers? Voor wie leuke baby-aanbiedingen heeft gezien, deel ze vooral!



Zo houden we zo nu en dan vast wel wat over om iets leuks of lekkers voor onszelf te kopen
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijn topic! Ik ga morgen ook nog even bij C1000 kijken voor de Pampers.
Ik heb nog geen kinderen maar dit is een heel leuk topic om te lezen! Hetzelfde geldt voor de 'originele' vrekken topic (:!
Alle reacties Link kopieren
Bij Kruidvat de luiers (eigen merk) 1 + 1 gratis.
Alle reacties Link kopieren
2+1
Alle reacties Link kopieren
1 + 1
Alle reacties Link kopieren
In de folder staat 2+1. Alle midpakken.
Alle reacties Link kopieren
In de nieuwe folder, vanaf 11 maart, is t 1+1.
Alle reacties Link kopieren
1+1 inderdaad. Gisteren nog 4 pakken gehaald. Goede aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij met mijn nieuwe keukenmachine, nu kan ik alle babyhapjes zelf maken!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het in dit topic al eerder genoemd is, maar in plaats van billendoekjes, kun je ook gewoon w.c. papier gebruiken, en daarna met water en washand de billlen schoonmaken. Nog goedkoper, en beter voor de huid en het milieu!

En inderdaad, baby hapjes zelf maken.

Verder koop ik sowieso zeer zelden iets nieuws voor mijn baby. Ik krijg uit allerlei hoeken tweedehands, weinig gebruikte spullen en kleding, en geef die vervolgens weer door.

Werkt prima.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat dit topic een beetje doodgebloed is, wel heel nuttig namelijk!



Ik ga het toch eens proberen.. Ik ga eind van de week naar Duitsland en hoop wat tips te krijgen over luiers (bijv. Pampers) en babyvoeding bij bijvoorbeeld DM. Is het daar echt een stuk goedkoper of kun je het in NL in de aanbieding eigenlijk voor vergelijkbare prijs krijgen? Kon helaas geen actuele folder van DM vinden, dus kan het zo niet vergelijken..
Alle reacties Link kopieren
Ik kom regelmatig bij de DM in Duitsland. Wij gebruiken sowieso altijd de billendoekjes van het eigen merk. 4 pakken voor 4 euro nog wat.

Ook de luiers zijn goedkoper, niet alleen eigen merk maar ook de pampers.
Alle reacties Link kopieren
Pampersaanbieding bij bol.com, 174 luiers maat 4 voor ¤35
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de billendoekjes tip!



Ook bedankt voor de aanbieding bij bol.com, heb echter nog newborn maatje nodig maar die zullen ze ook wel hebben! :-)
quote:nimmie2007 schreef op 11 januari 2015 @ 17:00:

Ik kom regelmatig bij de DM in Duitsland. Wij gebruiken sowieso altijd de billendoekjes van het eigen merk. 4 pakken voor 4 euro nog wat.

Ook de luiers zijn goedkoper, niet alleen eigen merk maar ook de pampers.



Hoeveel doekjes zitten er in één verpakking?



De billendoekjes van de hema zijn namelijk ook 3 voor 3 euro en soms zelfs 12 voor 10 (kartonnen doos vol).

En de billendoekjes van het kruidvat zijn ook regelmatig 12 voor 12 (kartonnen doos vol).

Dus dan zie ik de meerwaarde niet om daarvoor naar Duitsland te rijden (of je moet heel dicht bij de grens wonen of er moeten veel meer doekjes in één verpakking zitten).
Alle reacties Link kopieren
quote:_blabla_ schreef op 12 januari 2015 @ 11:40:

[...]





Hoeveel doekjes zitten er in één verpakking?



De billendoekjes van de hema zijn namelijk ook 3 voor 3 euro en soms zelfs 12 voor 10 (kartonnen doos vol).

En de billendoekjes van het kruidvat zijn ook regelmatig 12 voor 12 (kartonnen doos vol).

Dus dan zie ik de meerwaarde niet om daarvoor naar Duitsland te rijden (of je moet heel dicht bij de grens wonen of er moeten veel meer doekjes in één verpakking zitten).



Ik zie de meerwaarde er ook niet van. Wij wonen dichtbij de Duitse grens en de gewone prijzen van artikelen zijn vaak lager dan de gewone prijzen hier maar ik koop billendoekjes, luiers ,make-up etc altijd in de aanbieding in Nederland en dan ben ik hier veel goedkoper uit. Om nog maar niet over de benzine te spreken.



Ik heb afgelopen vrijdag de Etos billendoekjes weer gekocht. Zijn superfijn en regelmatig 1+1 gratis. Ik denk dat die actie nu nog steeds geldt.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde de Pampers Sensitive billendoekjes gaan gebruiken, maar vraag me af of Etos doekjes voor gevoelige huid niet van vergelijkbare kwaliteit zijn. Iemand ook ervaring met de sensitive? In ieder geval bedankt voor de tip Theemetsuiker!



Wij gaan overigens niet naar Duitsland om lekker inkopen te doen, maar ik dacht als ik daar toch ben, kan ik net zo goed even kijken
Alle reacties Link kopieren
Pampers Sensitive krijgen mijn beide kinderen huiduitslag van, bij de normale geen last. Ik vind de doekjes van AH het fijnst.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de doekjes van Liddl t fijnst, ook niet duur
Ik vind de pampers doekjes jeel onprettig, veel te vochtig en erg geparfumeerd. Heb zelfs de gratis verpakking niet gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Die van de lidl vind ik niet prettig, naar stofje. Ik vind de eigen merk etos niet zó ruiken maar ja, de poep of spuug wat je er mee weg veegt ruikt ook niet fris het ruikt wat ontsmet achtig. Maar ze zijn zacht, zonder lotion niet te nat niet te droog en GOEDKOOP ! Wat voor mij de doorbraak geeft. Basic van ah is net zoiets maar ietsje duurder.
Hier gebruik ik die van de action. Goedkoop, niet te vochtig, zijn groot, dus smeren lekker, en de verpakking is hersluitbaar, dus je hoeft hem niet perse in zo'n box te doen. Die verpakkingen met zo'n beer erop.
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat sensitive baby doekjes. Nu 12 pakjes voor 12 euro. Geen parfum en superfijn!
http://nieuwsbrief.etos.n ... aXY5kMeOwAzoHjeRUEZjKKgoK



Kortingsbon voor korting op etos luiers.

75% korting op luiers maat 1 en 2 en 50% korting op maat 3/4/5/6.



Bon is te gebruiken t/m 26 juli
Alle reacties Link kopieren
Bedankt blabla, ga toch even een pak halen al duurt het nog 2,5 maanden voor de kleine er is. Heb al wat kruidvat en pampers gratis gehad door die dozen ed en dan kan ik kijken wat het beste bevalt (hopelijk de goedkope).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven