Baby-vrekking

02-03-2012 10:27 550 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het Vrekkentopic wil ik hier graag een voor baby-vrekking openen. Voor een baby zorgen is heerlijk, maar bij tijd en wijle ook ontzettend duur. Koop je echter een beetje slim in, dan kun je heel veel besparen!



Rompertjes 2 voor 1? Babydoekjes tweede halve prijs? Geld terug actie bij luiers? Voor wie leuke baby-aanbiedingen heeft gezien, deel ze vooral!



Zo houden we zo nu en dan vast wel wat over om iets leuks of lekkers voor onszelf te kopen
Alle reacties Link kopieren
Dankje voor de tip Shenandoah, ik weet waar ik naar toe moet, haha.
Alle reacties Link kopieren
reactie van vanmiddag weg!



active fit en baby dry is weer 2+1 DOOS gratis bij de makro. dan dus 9 pakken in 1 keer afnemen. iets van 7,30 ofzo inc per pak. 66,29 voor de 9.
Alle reacties Link kopieren
Ik vrek sinds kort en I like it!



Eerder vond ik dat ik mezelf het comfort van de AH vs. Lidl/Aldi mocht gunnen omdat ik er toch ook hard voor werkte.

Maar met kind nummer 3 merk ik dat ik het toch niet meer nodig vind om alles van À-merken te kopen.

De nieuwe Etos luiers zijn bijna zo zacht en dun als Pampers en kosten maar 15,- voor 3 pakken deze week.

En babyvoeding van AH voldoet aan dezelfde strenge normen als Nutrilon, maar scheelt 4,- per week.
Alle reacties Link kopieren
quote:twitters, 2 minuten geleden

Ik vrek sinds kort en I like it!Tis een sport hè? Een uitdaging.
Vandaag alleen nog bij de da, 40% korting op eigen merk luiers als je twee pakken koopt.
Weet niet of iemand hier de babylijn van Zarqa gebruikt, maar nu bij de Tuinen, 2 halen 1 betalen. Ik heb in ieder geval weer een leuke voorraad ingeslagen.
Pompiedoe thnx voor de tip (gebruik de shampoo, is erg fijn)
Nu bij de wibra, veel korting op babydingen oa slaapzakken



Morgen even een winterslaapzakje met mouwen bijkopen. Heb er eentje, maar zoonlief spuugt nog wel eens wat melk terug, en dan is het ding niet op tijd droog (geen droger)
Alle reacties Link kopieren
quote:Shenandoah schreef op 15 januari 2013 @ 22:52:

Nu bij de wibra, veel korting op babydingen oa slaapzakken



Morgen even een winterslaapzakje met mouwen bijkopen. Heb er eentje, maar zoonlief spuugt nog wel eens wat melk terug, en dan is het ding niet op tijd droog (geen droger)Die heb ik ook nodig! ook maar eens kijken dan!
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje aan de ervaringsdeskundigen



Is de aanbieding van AH 2 Pampers enkelpakken van 30 voor 20 euro een goede aanbieding?



Thanks alvast!
Alle reacties Link kopieren
Absoluut roodborstje!



Ik zoek overigens nog goedkope toetendoekjes. Die van de AH vliegen hier met een tweeling er doorheen.
Alle reacties Link kopieren
Action! Goedkoop en fijne doekjes. Wij slaan eens in de zoveel tijd groot in
Alle reacties Link kopieren
Toetendoekjes: gewoon (warm) water op je oude spuugdoekjes. Das pas vrekken ;)

Ik vind de pampers pas goedkoop als ze 16cent of goedkoper zijn.

Bij zoon 5 jaar geleden kon je nog 3 pakken luiers voor 21 euro krijgen..
Abc, kreeg net een mailtje van de Etos, daar zijn ze komende week in de aanbieding voor 1 euro per pak.



C1000 heeft ook af en toe de 1 euro actie.
Alle reacties Link kopieren
Een tweeling is al werk genoeg dus kant en klare toetendoekjes is wel zo fijn. Ga volgende week eens Etos proberen.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen action in de buurt hebt (iets van 45 cent per pakje) dan heeft Kruidvat volgens mij ook altijd een voordeelverpakking van 3 pakken voor 3 euro...
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik gewoon billendoekjes als toetendoekjes.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou ik dan weer niet doen...
Alle reacties Link kopieren
Ik kom even binnenvallen



Ik zweer hierbij:

Toetenboeners > Aldi

Billendoekjes > Action



Nu bij DA, 3e pak pampers gratis, alle maten.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, die toetenboeners van de Aldi 'smaken lekker' naar framboos.
even een kleine tip: de wibra verkoopt nep-zwitsal toetendoekjes, 99 cent per pak maar vaak hebben ze ook de voordeelpakken 4 voor 3 euro.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Jumbo zijn de doekjes per pak 90 cent.
Alle reacties Link kopieren
Toetendoeken nooit gebruikt, zo geparfumeerd, lijkt me niet goed voor gevoelige wangetjes. Zelfs die van dermo care.

Ik pak elke dag een nieuwe hydrofiel waarvan ik een hoek onder de kraan hou, soms lekker onder de warme kraan. Echt geen werk meer hoor. Beter voor de huid en voor milieu.
Abc +1 Lang leve de toetenboeners, hier ook een tweeling, die van de Lidl zijn trouwers verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Een tweeling of 3 kids die tegelijk klaar moeten zijn voor school/peuterspeelzaal maakt niet zoveel uit hoor en die wasmachine draait toch wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven