Efteling met tweejarige en baby: do's & don'ts!

04-05-2016 16:24 159 berichten
Maandag gaan we het avontuur aan: een dagje Efteling met onze bijna tweejarige - en babydochter. Het is de eerste keer dat we een pretpark gaan bezoeken als gezin, dus spannend vind ik het wel. Met dat, wat vragen eigenlijk.



- Hoe lang blijf je ongeveer? Lijkt me voor beiden nogal een straf van opening tot sluit te blijven;

- Welke attracties zijn voor dreumes leuk, maar kan ook de baby mee? Of is baby echt een no-go voor ook bijvoorbeeld de Fata Morgana?

- Doe je maxi cosi op de wagen of neem je de wiegenbak mee? Dit met het oog op attracties bereiken.

- Is er een mogelijkheid tot flessen opwarmen? Denk het wel, maar vraag het toch maar even.



Misschien totale no-brainers, maar ik heb er echt geen weet van en wil wel voorbereid en ontspannen vertrekken en de dag een beetje leuk doorkomen. Bedankt alvast!



PS: verdere tips en adviezen zijn altijd welkom!
Wat fijn! Leuk dat het zo goed verlopen is allemaal en dat het zo leuk was voor de kinderen ook
Leuk om te lezen!
Alle reacties Link kopieren
Fijn!
Heerlijk zo'n dag. Blijft leuk Efteling.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te lezen!



En ik kan het niet laten voor iedereen die zo negatief deed: zie je nou wel!
Leuk dat je even verslag doet en dat jullie genoten hebben!
Super Fleetfox! Wat heerlijk dat het rustig was en dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad,

Heeft de oudste onderweg ook nog even geslapen?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Heel fijn! Zo zie je maar, laat je niet gek maken!!
Alle reacties Link kopieren
Wat n reacties zeg pfff. OP gaat naar de Efteling toch?vraagt tips en op de eerste 2 pagina's alleen al hoor ik enkel: ga niet ga niet ben je gek! Je gaat toch zeker niet!.... Very usefull people...



Kan prima! Zou idd niet de hele dag gaan. Al kan het best. Gewoon wandelwagen bak mee en eventueel een buggy. Kunnen de kleintjes lekker slapen. Je hebt overal cerkleed ruimtes en in de restaurants staan magnetrons voor de flesjes of voor baby voeding. Misschiem heeft de jongste er niet zoveel aan voor de ander is het sprookjesbos en alle kleinere attracties echt heel leuk!. Het is zoiezo een mooi park om in te wandelen picknicken. Ik zou oppassen met de fatamorga. Ons kleintje was wat bang. Het is ook best donker daar. Carnaval festival is leuk! Maar met n kleintje is het toch Altijd ff kijken hoe het bevalt.



Ik zie dat dit een oude post is. Hoop dat jullie gewoon gegaan zijn en zelf kunnen hebben ondervinden of het iets is dat voor herhaling vatbaar is of niet.



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven