Februari 2007

14-04-2007 00:14 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan de engel alsnog een tabelletje plaatsen?
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Môgguh,  voor iedereen en ik heb m`n bolletje weer open dus hier is wat leesvoer:



Swinta, ik ben nu ook wel heel serieus aan het overwegen om tóch maar te gaan sporten na terugkeer in GR. Niet omdat ik nu zo walg van m`n lijf (hoewel...) maar meer omdat ik nu 2 spijkerbroeken heb die ik aankan en verder niets! :o Dus het wordt óf een hele dure zomer met alle nieuwe kleding die ik moet kopen óf ik ga sporten. Denk dat pepman hier heel kort over kan zijn :) En Madelief vind wippertje ook niet leuk? Hoe oud is ze nu? (tabel...) Wupje vond er in het begin ook niet zoveel aan maar begint er nu de lol van in te zien. Dank je voor het ophelderen van de verhoging, ben blij dat ik iig de eerste 12 weken me hier niet mee bezig heb hoeven houden.



Dummels, gisteren weer gezwommen en wup vond het al wat fijner. Ik twijfel idd wat over de watertemperatuur maar hoeveel graden is het water bij het babyzwemmen eigenlijk? En als we deze zomer naar de zee gaan dan zal het water echt niet veel warmer zijn. Borstonsteking, brrrr :( Ik dacht altijd dat je dat alleen maar in het begin kon krijgen, als de bv nog niet zo goed op gang gekomen is. Maar begrijp dat dat dus ook (veel) later kan? Bizar, kan me niet voorstellen dat dat mij overkomt. *kijkt naar tieten en zegt heel lief "niet doen he?"*



Haha, bij die link voor Diri las ik eerst TupperTiet :D



Mmomo, ik denk dat je gelijk hebt en dat Zeun iets onder de leden heeft. Weet niet waarom ik dat denk, is een gevoel. Was het gelukt met het slurfzakje? :P En wanneer krijg je de uitslag daarvan? Hoop echt dat er een oorzaak voor zijn lichamelijk ongemak wordt gevonden! In de tussentijd *;



Mirjam, heb het filmpje gezien: liehief! Blijf me verbazen over het feit dat die kleine babys allemaal dezelfde motoriek/bewegingen hebben (duh). Nu snap ik het van die nick, ik dacht al dat ik op z`n minst een beetje warrig werd maar het lag niet (helemaal) aan mij :P



Kess, hier ook haarlotion (van Zwitsal). Geen idee wat het doel is maar het ruikt zo heerlijk! :D Gebruik het trouwens bijna nooit, weer eentje voor het lijstje van de 100 grootste miskopen :P. Voor het badje van wup gebruik ik Zwitsal badspul (gewone of die Slaap Zacht zooi) waarmee ik `m meestal eerst even met hydrofiel washandje op waskussen was (was, was, was...) en daarna afspoelen in badje. Soms heb ik geen zin :$ en doe ik het spul rechtstreeks in het water en wup erachteraan. Daarna altijd insmeren met Zwitsal creme over z`n hele lijf want hij neigt naar droog huidje. Sudocrem check, na elke poepluier beetje op z`n billetjes en regelmatig ook in de huidplooien waar z`n beentje z`n buik raken. Had van het zh ook een tube Bepanthol (-then?) en dat vind ik ook fijn. Hier echt helemaal geen luieruitslag gehad tot nu toe! (afkloppen x1000!)



Diri, bizar verhaal ja over dat kolven en HIV. Maar kwam er dus achter dat het over de elektrische kolven ging en die kunnen niet helemaal uitgekookt worden. Dus theoretisch gezien zou het dan natuurlijk kunnen. Maar het blijft volgens mij wel een kans van 1 op een miljoen ofzo. Overigens zou ik denk ik nooit een 2e hands elektrische kolf kopen, gewoon vies idee dat je die niet helemaal kunt uitkoken.



Laluna, jammer van je baaldag, mischien zit je te wachten op menstruatie oid? En leuk dat je zoveel verschil ziet tussen Bas en Jip, het zijn toch echt 2 verschillende mensjes ondanks dat ze een tweeling zijn! Wat ik me afvraag, jullie denken over mischien nog een 3e zw.schap, sta je dan ook stil bij het idee dat het mischien wel weer een 2-ling kan zijn? En wat als dat zo is, zou dat erg schrikken zijn? Haha, die Sem al een echte hartenbreker! Het is ook een snoepje! En Name it is idd leuk!



Le, hebben wij dezelfde man? (kind kan ik nog niet zeggen...) ;) Heb tegenwoordig ook de verdwijn-techniek in huis gehaald, werkt zeer effectief moet ik zeggen!  Fijn zo`n kringloop om de hoek, mijn moeder heeft het bedje wat hier staat bij de kringloop voor 25 euro gekocht! Foto`s gezien, erg gave lamp en kist. Is de jas van meis nou op de rechterarm verbrand, bij d`r hand? Zie je bijna niks van joh, zou het gewoon op MP proberen! Al krijg je er maar 5 euro voor, alles is meegenomen. Playmobile, tenzij het wit is zou ik zeggen bont! :)



Niepie, we zeiden al dat je zelf een handeltje in Baby sees... had moeten beginnen! Nijntje rolgordijnen klinken erg leuk: foto!! Lijkt me zowieso wel een leuk idee als we wat foto`s van onze huizen op groep/Hyves zetten. Ik zal er wat maken en opzetten zodra ik thuis ben. Hoe ging het met Miniepie gisteren, was de volksverhuizing gerechtvaardigt? :P



Iets anders, hebben jullie de kindjes gisteren wat vaker aangelegd/ fles gegeven? Op bv-topic had men het hierover en ik heb het dus niet gedaan. Wup wilde wel elk 1,5-2 uur drinken gisteren maar dronk dan ook niet goed door omdat ie zo moe was en eigenlijk wilde slapen (door de warmte denk ik). Hoe doen jullie dit? Met die zomers in Athene voorzie ik een op een z`n zachtst gezegd rommelige paar maanden....



Zo, 2e bakkie  voor m`n neus. Ben alweer een paar keer op en neer gelopen naar wup want die is onrustig in z`n bedje. Maar zodra fiep erin zit is het weer goed. Ik wil wel graag dat ie nog even rustig blijft zodat ik ongestoord kan forummen :$ Af en toe denk ik echt dat ik een slechte moeder ben.... ;)



Gisteravond om 7 uur voeding en toen viel ie rond kwart voor 8 in z`n box in slaap. Om half 11 wilde ik toch echt naar bed en toen heb ik `m overgeheveld naar z`n bedje waar ie verder tukte. Natuurlijk wel om 4 uur wakker en toen heb ik maar niet met fiepje staan klooien (dat dan weer niet :)) Tieten stonden ook op klappen dus het was maar goed ook. Om 5 uur sliep ie weer en om half 9 weer wakker. Sinds half 10 weer slapend maar dus wel onrustig. Het lijkt of ie de laatste dagen last van z`n buikje heeft, veel winden en onrustig. Vraag me af waar dat dan weer van komt.



Overmorgen vlieg ik terug en ben zenuwachtig!! :o Moet nog wat laatste dingen inkopen bij Hema/AH/Zwitsal en dan toch echt langzaamaan beginnen met pakken. Had ik al verteld dat ik al een doos van 10 kilo met spul naar GR heb gestuurd? Pff, we vliegen om 6 uur `s ochtends vanaf Dusseldorf en moeten om 3 uur in de auto zitten. Zie daar tegenop omdat ik het zo zielig vind voor wupje dat ik `m uit z`n bed moet halen. En dan wil ie natuurlijk ook eten dus hoe laat moet ik `m dan wekken? Iemand nog tips please??? :?
Alle reacties Link kopieren
Ben blij dat ik de nieuwe foto`s van Mmomo nog even zie op Hyves (leuk trouwens!). Wup wil nu ook de hele tijd zitten, vanuit hang/ligstand bij mij op schoot zeg maar trekt ie zich op naar zit waarbij z`n hoofd vaak nog naar voren zakt. Is dit slecht voor de rugspieren? Dat zegt m`n moeder namelijk constant, dat ie eerst moet gaan rollen en dan pas zitten....
Alle reacties Link kopieren
peppie, op die foto is de jas nog niet verbrand. maar 1 mouw is echt echt stuk. nog mazzel dat we tijdens die brand zo snel reageerde, anders had meis wel problemen gehad!



loes wil ook de hele tijd zitten. ik geef maar een beetje toe hoor. ik weet niet hoe het zit met de spieren. ze gaat zelfs huilen als het haar niet lukt. tja dat witte plafond verveelt nu waarschijnlijk.



hier bedje van 10 euro, gepimpt in goud, dagwaarde nu min 20 euro.....
Alle reacties Link kopieren
Oke; hier het fysionieuws. Ze heeft heel veel testjes gedaan en kon niets lichamelijks ontdekken voor voorkeurshouding, maar had wel een andere hele interessante observatie; een baby van zijn leeftijd hoort zijn beentjes niet meer de hele tijd in foetushouding te hebben en zijn handjes niet de hele tijd naast zich en Zeun doet dat wel heel veel. Haar vermoeden is dat de bevalling voor Zeun te snel is gegaan en dat ie daar heel veel stress van heeft gekregen. Klinkt ook wel logisch; 6 uur weeen en 20 minuten persen en toen knalde zijn hoofdje in 1 keer naar buiten! Ze zegt dus dat hij daarvan heel gestresst is geraakt. Hij kon zich niet echt voorbereiden, wist niet wat um overkwam en reageert nu dus de hele tijd heel gevoelig op de wereld. Hij is de hele tijd bang voor wat er gaat komen en komt niet tot rust omdat hij zo alert is. En dat vond ik dus ZZOOOO herkenbaar!  En dat kon ze dus zien aan hoe hij zijn lichaam beweegt!  Dat verklaart ook waarom we soms naar de darkroom (badkamer;)) moeten om tot rust te komen! En nu het beste nieuws: Ze wil me begeleiden met oefeningen enzo om hem meer ontspannen te krijgen!!!!! JOEPIE! Zo fijn, want ze was ook een hele leuke vrouw! Komende donderdag komt ze weer hiier thuis, wat een luxe...



Tot zover update...



Dummels; hoe is het met de borstontsteking? Hoop alweer een stuk beter?

Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Mmomo! Ben helemaal opgelucht dat de fysio "iets" heeft opgeleverd. Raar he, dat je zo gaat meeleven met mensen die je eigenlijk helemaal niet kent. Hoe zit het met z`n urine?
Alle reacties Link kopieren
haarlotion is om zeepresten ed uit haar te halen.



ik was loes niet eerst, maar meteen huppekee in bad. ik gebruik een billendoekje als washandje want met een echt washandje kom ik niet tussen teentjes enzo. en badolie daar wordt ze zo lekker zacht van.



ohh en pep, sorry ik weet niet hoe je het goed kan plannen, weet niet hoelang bv duurt dus...
Alle reacties Link kopieren
Mmomo, wat "fijn" dat die vrouw Zeun kan helpen! Klinkt heel plausibel inderdaad wat ze heeft vastgesteld. Alleen die verhoging 's ochtends vind ik wel een beetje raar, ga je daar nog mee naar een arts?



Heb wel bijgelezen maar reageer zometeen uitgebreider. Vandaag is Hanna als oudste forumbaby alweer 3 maanden!! Vanochtend naar het consultatiebureau geweest en ze meet 61 centimeter en weegt 5200 gram, hoofdomtrek 39,7 cm. Het is een lang slank poppetje. Zoon was op deze leeftijd een stuk zwaarder (6330 gram). Ik blijf me "verbazen" dat ik qua groei twee zulk verschillende kinderen heb..



Kom zo uitgebreider terug.
Alle reacties Link kopieren
Mmomo, wat "fijn" dat die vrouw Zeun kan helpen! Klinkt heel plausibel inderdaad wat ze heeft vastgesteld. Alleen die verhoging 's ochtends vind ik wel een beetje raar, ga je daar nog mee naar een arts?

Sorry, daar loop je al voor bij een arts he? Heb je die urine al ingeleverd?
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik ga even clusteren;).



Mmomo, misschien is het een idee om tijdelijk een bepaalde hangwieg te huren? Hanna slaapt in de Cica Comfort hangwieg (even op googelen) en deze vormt zich naar het lijfje. Het is een soort hangmatje met dichte (nou ja, van gaas) zijkanten en de vorm is een beetje krom (als van een banaan). Baby's liggen er heerlijk opgekruld in, zoals ze ook in de baarmoeder lagen. Het hoofdje is hoger dan het lijfje, en daarom is het ook zo goed voor baby's met reflux. De wieg hangt aan een veer aan een frame (wij hebben de wieg overigens aan een veer aan het plafond hangen, direct naast mijn hoofeinde): als de baby beweegt, veert hij zichzelf weer makkelijk in slaap. Ik vind het echt een superwieg en Hanna slaapt er fantastisch in. Het huren kost iets van 27 Euro per maand. Misschien een goed idee voor een maand of 3? Ik vind de wieg echt fantastisch en dan heb ik ook nog eens een makkelijk kindje (of zou het door die wieg komen dat ze zo relaxt is?:P).
Alle reacties Link kopieren
Mmomo: ik zit gewoon ontroerd te lezen dat de fysio meteen door had wat er met je lieve Zeun is. Oh ik ben echt blij voor je dat iemand weet wat er met hem aan de hand is! Nu hopen dat hij zich z.s.m. een beetje prettiger gaat voelen in de wereld, dan kunnen jullie samen genieten*;



Oh Peppie, wat gaat dat dan ineens snel he, weer naar huis. Hoe is het weer in GR? Zal je je moeder erg missen denk je of valt het mee?

Hoe lang woon je al in GR en hoe ben je daar terecht gekomen. Misschien heb je het al eens verteld maar ik weet het niet (meer??) :$



Mijn borstontsteking is nog niet over maar het heeft gelukkig ook niet doorgezet. Heb dus meteen rust genomen en flink gekolfd, Duco anders aangelegd etc. 'De verhoging is weg maar er zit nog wel een rode (en wat pijnlijke) plek op mijn borst.Zit dus nog wel in de gevarenzone...



Ook hier een 2e-hands fan maar ik scoor het meeste op MP of op de rommelmarkt.



Name-it check!

Zwitsal haarlotion check!
Alle reacties Link kopieren
Le moet nu haar vloer dwijlen; alle playmobiel poppetjes zijn misselijk uit de wasmachine komen hahahaha:D
Alle reacties Link kopieren
dweilen dus:$
Alle reacties Link kopieren


Poehee, wat is er weer veel geschreven zeg!



Eerst even ego:

Madelief is in 2 weken 505 gram gegroeid! Yes, het gaat de goede kant op. Vanmiddag een afspraak met de huisarst. ik wil een zalfje voor haar eczeem (ze heeft zo'n jeuk, is heel zielig om te zien als zij haar hoofdje steeds heen een weer wrijft)



Oke, bolletje open, daar gaat ie (maar kan niet te lang blijven, moet dus zo naar de huisarts)



Mmomo, ben blij te horen dat Zeun geholpen kan worden. Tis niet niks he, al die ellende die je hebt gehad. En die verhoging komt echt ergens door dus hup naar de huisarts! (misschien ben je al geweest, negeer me dan maar)



Kinderkleding: Mexx, Eager Beaver, Hij (ik moet nu eigenlijk We zeggen, we leven tenslotte in engeland) oilily (maar koop er niets van omdat ik dat echt te duur vind, maar vind het zó leuk) Nog wel meer, maar weet nu niet zo gauw welk. Ook Hema heb ik, maar h&M niet, valt te wijd voor mijn kids en voor mijn oudste dochter vind ik de meidenkleren niet stoer genoeg.



Kess en Laluna, ik ga live naar Kixx, is echt een hele leuke kinderwinkel. Met leuke mensen die daar werken. O ja, Diesel vind ik ook een heel leuk merk, maar is ook zo duur. En voor zoon vind ik G-sus ook zo gaaf. En voor spijkerbroeken vind ik Vintigo geweldig Sluit mooi slank aan bij mijn kids.



Diri, ik wil wel komen op je tupperparty, tis alleen een beetje uit mijn buurt. Ben stapel op alle bakjes etc. (hou van een opgeruimd huis, dus ook in de lades) Ben zelf nog even een hostess geweest (lees: tuppertut) Er zaten allemaal geweldige dingen in die tas die ik wilde hebben, heb denk ik 6 party's gehad en toen had ik die tas eruit. Toen ben ik gestopt, mede omdat er niet zoveel party's had geboekt, maar ook omdat ik naar party's toegaan leuker vond dan het zelf te geven.  (heb trouwens een oranjeserveer schaal (voor nootjes en chips met in het midden een vakje voor de dip)  weggegooid, had ik dat geweten dan mocht jij hem hebben.



Laluna, madelief is inderdaad ook groter dan gemiddeld met het gewicht dicht bij het onderste lijntje, een lange dunne dus ook.

En ik heb drie kids met drie verschillende figuren. Zoon was groot en dik, dochter van gemiddeld en dun en nu dus een lange en dun, ha ha en dat van twee dezelfde ouders, grappig he.



Le, tweedehands, nee, sorry, niet voor mij. Wil alles nieuw hebben. Liefst zo duur mogelijk (tja, heb echt een dure smaak, heb alleen het geld er niet voor)



 Niepie, leuke dag heb je gehad, het klinkt wel zo in ieder geval.



Peppie, madelief wordt woensdag 7 weken, en ik zal het wippertje weer eens tevoorschijn halen, mischien vind ze het nu wel leuk?

Over broeken gesproken, mt 46 is echt te wijd voor mij, maar heb dus ook maar 2 broeken in mt 44. Is dus niet veel he, Heb mezelf belooft dat ik nieuwe kleren mag kopen als ik 80 kilo weeg. (moet dus nog 6.5 eraf)  En dan met elke 5 kilo die eraf is weer wat nieuws. Je meot jezelf blijven stimuleren toch?



Aangezien Madelief eczeem heeft gaat ze in een badje met balmeun extra vettende olie en meer niet. Haar koppie smeer ik soms in met olie (en dan lekker wrijven, vind ze heerlijk)



Name it, check, hebben wij ook. Heel leuk inderdaad.



Le, wilde het inderdaad zeggen, lotion voor de zeepresten. (dat leerde we denk ik bij onze eerste he)



Dummels, ha ha, playmobil poppetje misselijk! en wat dacht je van de paarden oww :o die heb je toch niet iin de wasmachine gedaan?Le toch! En de auto's kunnen niet eens in water, dan gaat de moter stuk!



Moet nu echt gaan, dokter wacht op ons.


Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook mijn steentje bijdragen wat reageren betreft.:D

Moet eigenlijk nuttige dingen (lees: strijken) gaan doen, want Sem is uit logeren dus nu heb ik de kans, maar heb nog even geen zin.



Le, last van post partum nesteldrang. Moest lachen om je omschrijving.

Trouwens, wie is Koen? Heb ik dat lekker ding gemist???



Swinta, super dat Madelief zo goed gegroeid is.

Hopelijk krijg je een goed zalfje voor de eczeem. Sem had indertijd ook zo'n jeuk. Zielig.



Niepie, leuk cadeau hebben jullie gemaakt voor Beppe. Wij moeten nog altijd handafdrukjes in van dat gipsspul maken. Heb met Sem 2 weken geleden geexperimenteerd en moet zeggen, dat geeft dus helemaal geen troep aan de handjes.



Peppie, was niet m'n menstruatie hoor waardoor ik slechte zin had gisteren. Heb ik eigenlijk nooit last van. Zit middenin de cyclus, dus misschien was het 'me ei' wel.:P

Over de derde zwangerschap dat het dan weer eens een tweeling zou kunnen zijn. Die kans is heel reeel en dat hebben we ook goed doorgesproken. Mocht ik ooit weer zwanger zijn, dan is nummer 5 net zo welkom als nummer 4. Tuurlijk zou het even slikken zijn, weer 2 in 1 keer, maar wel heel erg welkom.

Zitten is inderdaad nu nog niet goed voor de spieren. Heeft fysiotherapeut van Sem me eens verteld.

Voor je terugreis naar Griekenland, geen tips voor Wup, maar wil je wel een fijne, veilig reis wensen.



Voor in bad en zo gebruik ik Natalis, erg fijn spul.

Heb na de geboorte van Sem een afkeer gekregen van de Zwitsal geur.



Mmomo, fijn dat de fysio je gaat helpen.

Denk dat ik met Bas ook maar die kant op moet (zoals met Sem indertijd).

Hij blijft heel onrustig en volgens de huisarts was ie dus ook zenuwachtig/gestresst. Het benauwde piepen waar ik het eens over had, blijft ook en lijkt erger te worden (vooral als ie zich inspant). Mensen die hem voor het eerst horen piepen vnden het heel eng. Zo klinnkt het ook eigenlijk wel.

Woensdag maar eens vragen aan de cb arts.



Mirjam, Hanna is idd een lange slanke den. Raar he, zo'n verschil in groei van kinderen. Heb ik nu ook met de 2.



Dummels, hoop dat je niet meer last krijgt van borstontsteking.



De dames die nog niet hyven... wie zijn dat precies? Op Hyves zijn we met z'n 16. En hier (tabel zou handig zijn :D)?



Ga er weer vandoor.
Alle reacties Link kopieren
pffffffffffffffffffff, ik ben op de helft! en ik nok ermee.



poppetjes zijn gelukkig niet misselijk, maar om dat goed te maken heeft een hond wel 2 x gespuugt (ja echt waar!!)



tis hier nog steeds een zooi, en eigenlijk alleen maar erger geworden.

ben ik de hele dag bezig geweest, en je ziet er niets van. geef mij maar zichtwerk hoor.





(ik kan natuurlijk naar mp gaan, en de hele zooi verkopen......;))
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, wie is Koen? Heb ik dat lekker ding gemist???

ja nogal luna! er zijn zelfs dames die zijn genaaid door hem! kijk maar even op hyv LOL.  
Alle reacties Link kopieren
Hmmmm,



Als ik dit lees dan voel ik me wel een beeeeeetje schuldig.

Druk aan de schoonmaak, kotsende honden, ik ben gewoon erg lui vrees ik :)

Heb gister en vandaag nog niet veel meer gedaan dan wat afwas uit de vaatwasser in de kast zetten en vuil weer in de machine zetten, beetje shoppen en vooral ..... in de zon zitten/ hangen (met een boekje).

Bij hoge uitzondering wat gewassen en een deel gestreken en dat was het dan wel.



Meneer hier heeft vandaag na zijn fles mijn broek, de bank, de vloer en het kleed eronder gespuugd.

Daarna zijn we even naar C1000 geweest, even slapen; eenmaal thuis beneden nog even binnen in bak gelegen, maar weinig geslapen; toen naar bed.

 

In bed dacht ie hoor ik in mijn slaapzakje te liggen. Doe je dat niet, dan ga ik heeeeeeeeel hard gillen en als je dan boven komt, lig ik met mijn billen ongeveer op mijn 3-kante doek, lakentje etc in geen velden of wegen te bekennen.

Ik lig in mijn slaapzak, lakentje over en ik ben stil......



Zucht....
Alle reacties Link kopieren
En als we nu toch vieze praatjes hebben over kotsende honden etc...Hanna heeft over mij heen geplast vandaag op het cb.;)



Laluna, Koen is echt het snoepje van de week hoor! Vooral als hij zijn doktersjas aan heeft...hij heeft ook hele zachte handen (he Elsje?). Trouwens, het is een Belg volgens mij, dat moet jou zeker aanspreken:P.
Alle reacties Link kopieren
[quote=



quote: peppie reageerde


]

Gelukkig Mmomo! Ben helemaal opgelucht dat de fysio "iets" heeft opgeleverd. Raar he, dat je zo gaat meeleven met mensen die je eigenlijk helemaal niet kent. Hoe zit het met z`n urine?



[/quote]

Urine net laten checken; geen blaasontsteking. Wat lief dat je zo meeleeft! Wat betreft het ziiten; in jouw lievelingsboek "oei...,." staat dat kindjes vanaf de 8 weken sprong heel leuk kunnen gaan vinden. Dusse...ik denk dat het dan geen kwaad kan, anders zouden ze dat er wel bijzetten, toch? Nog lekker aan het genieten op het landgoed in het zwembad?
Alle reacties Link kopieren
En als we nu toch vieze praatjes hebben over kotsende honden etc...Hanna heeft over mij heen geplast vandaag op het cb.;) gniff;e gniffel... ja sorry hoor ik zit je gewoon een beetje uit te lachen! tis mij ook meerdere keren gebeurd! en altijd op momenten dat het niet uitkomt!



Laluna, Koen is echt het snoepje van de week hoor! Vooral als hij zijn doktersjas aan heeft...hij heeft ook hele zachte handen (he Elsje?). Trouwens, het is een Belg volgens mij, dat moet jou zeker aanspreken:P. oke, ik open meteen een nieuwe discusie op hyv.....
Alle reacties Link kopieren
Mirjam; De verhoging blijf ik even in de gaten houden. Hoop dat het snel wegtrekt. We hebben sowieso komende woensdag een afspraak met de huisarts om met hem ook even de algehele toestand van Zeun te bespreken. MomoMan gaat dan ook mee, dus daar ben ik wel blij mee... Ik heb namelijk ook nog steeds een sterk vermoeden van koemelkallergie (Zeun had chronisch verstopte neus, eczeemplekjes, erge krampjes; mama liet haar melkjes staan en ziedaar... de klachtjes verminderden enorm). Dus ook even bespreken of we daar verder nog iets mee moeten of dat ik gewoon zelf aan kan modderen...

Wauw.. Hanna alweer drie maanden! Wat gaat het snel! (licht melancholisch, daar hebben ze geen smiley voor zie ik)

Thanks voor de tip over de hangwieg. Ik zal eens kijken....  Lief dat je zo meeleeft trouwens... Iedereen erg lief dat jullie zo meeleven trouwens. Zoveel steun kan je vinden op zo'n forum! Heel prettig.



Peppie; raar idee dat je snel weer terugvliegt. Het klinkt helemaal niet logisch, maar toch zal ik je missen, het idee dat je hier vlakbij op je landgoed in het zwembad zit dan.;)
Alle reacties Link kopieren
Voor Mmomo
Alle reacties Link kopieren


En als we nu toch vieze praatjes hebben over kotsende honden etc...Hanna heeft over mij heen geplast vandaag op het cb.;)



Laluna, Koen is echt het snoepje van de week hoor! Vooral als hij zijn doktersjas aan heeft...hij heeft ook hele zachte handen (he Elsje?). Trouwens, het is een Belg volgens mij, dat moet jou zeker aanspreken:P.
Dat is mooi!

Kom ik helemaal hier in Nederland een levensgezel zoeken, blijkt er


in Belgie gewoon ook nog van dat lekkers te zijn.:P

Alhoewel hij werkt in Nederland, woont ie hier ook?

Heeft ie vast gedacht: alle leuke belgische meisjes zitten in Nederland! Hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Swinta; super van madelief zeg! Die kleine dame gaat de goede kant op!



Mirjam: wieg ziet er goed uit!



Rebbel; zei je nou dat je je schuldig voelde omdat je lekker aan het luieren was? Lijkt me juist een hele goede zaak! Als ik iets meer rust in mijn donder had (en een tuin, dat zou ook wel helpen) dan ging ik nu ook luieren!





Alle reacties Link kopieren


Hmmmm,



Als ik dit lees dan voel ik me wel een beeeeeetje schuldig.

Druk aan de schoonmaak, kotsende honden, ik ben gewoon erg lui vrees ik :)

Heb gister en vandaag nog niet veel meer gedaan dan wat afwas uit de vaatwasser in de kast zetten en vuil weer in de machine zetten, beetje shoppen en vooral ..... in de zon zitten/ hangen (met een boekje).

Bij hoge uitzondering wat gewassen en een deel gestreken en dat was het dan wel.



Meneer hier heeft vandaag na zijn fles mijn broek, de bank, de vloer en het kleed eronder gespuugd.

Daarna zijn we even naar C1000 geweest, even slapen; He bah Rebel, ben je in je ondergespuugde broek naar de c1000 geweest alleen maar om even te slapen?:PSorry, ben een beetje melig vandaag. Valt het op?:)eenmaal thuis beneden nog even binnen in bak gelegen, maar weinig geslapen; toen naar bed.

 

In bed dacht ie hoor ik in mijn slaapzakje te liggen. Doe je dat niet, dan ga ik heeeeeeeeel hard gillen en als je dan boven komt, lig ik met mijn billen ongeveer op mijn 3-kante doek, lakentje etc in geen velden of wegen te bekennen.

Ik lig in mijn slaapzak, lakentje over en ik ben stil......



Zucht....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven