Februari 2007

14-04-2007 00:14 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan de engel alsnog een tabelletje plaatsen?
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Nog 1 keertje dan! (kettingreactie)



Mirjam wat schattig die bewegende beelden van Hanna! Echt leuk om te zien!

Ik heb nu de videocamera van mijn ouders geleend. Ik wilde niet NOG meer missen van de ontwikkeling van Zeun (het is al zo erg dat ik de eerste 10 weken geen film heb)... Binnenkort gaan we zelf een videocamera uitzoeken....

Alle reacties Link kopieren


quote: rebbel76 reageerde



Hmmmm,



Als ik dit lees dan voel ik me wel een beeeeeetje schuldig.

Druk aan de schoonmaak, kotsende honden, ik ben gewoon erg lui vrees ik :)

Heb gister en vandaag nog niet veel meer gedaan dan wat afwas uit de vaatwasser in de kast zetten en vuil weer in de machine zetten, beetje shoppen en vooral ..... in de zon zitten/ hangen (met een boekje).

Bij hoge uitzondering wat gewassen en een deel gestreken en dat was het dan wel.



Meneer hier heeft vandaag na zijn fles mijn broek, de bank, de vloer en het kleed eronder gespuugd.

Daarna zijn we even naar C1000 geweest, even slapen; He bah Rebel, ben je in je ondergespuugde broek naar de c1000 geweest alleen maar om even te slapen?:PSorry, ben een beetje melig vandaag. Valt het op?:)eenmaal thuis beneden nog even binnen in bak gelegen, maar weinig geslapen; toen naar bed.

 

In bed dacht ie hoor ik in mijn slaapzakje te liggen. Doe je dat niet, dan ga ik heeeeeeeeel hard gillen en als je dan boven komt, lig ik met mijn billen ongeveer op mijn 3-kante doek, lakentje etc in geen velden of wegen te bekennen.

Ik lig in mijn slaapzak, lakentje over en ik ben stil......



Zucht....







Hahaha! Slapen in de c1000!! Is dat lekker? :);)
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort gaan we zelf een videocamera uitzoeken....





dan kunnen we mooi moeders spotten die slapen in een ondergekotste broek bij de c1000.



zucht... mijn excusses! denk dat ik op dit moment een iq van een playmobilpoppetje heb.
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort gaan we zelf een videocamera uitzoeken....



dan kunnen we mooi moeders spotten die slapen in een ondergekotste broek bij de c1000.



zucht... mijn excusses! denk dat ik op dit moment een iq van een playmobilpoppetje heb.
Ha le, even samen een bakkie doen? Kan nog gezellig worden vandaag wij 2 oplettende zielen zo samen...:P:D
Alle reacties Link kopieren
persoonlijk slaap ik altijd bij de AH, want die is dichter bij. Maar er is toch ook een supermarkt die op de kleintjes let (terwijl je ligt te slapen)? Tenminste, daar adverteren ze mee... :D:P
Alle reacties Link kopieren




quote: le reageerde



Binnenkort gaan we zelf een videocamera uitzoeken....



dan kunnen we mooi moeders spotten die slapen in een ondergekotste broek bij de c1000.



zucht... mijn excusses! denk dat ik op dit moment een iq van een playmobilpoppetje heb.


Ha le, even samen een bakkie doen? Kan nog gezellig worden vandaag wij 2 oplettende zielen zo samen...:P:D

Damn, kan hier ook nooit ongestraft iets posten zonder fouten...;)

Heb dus eerst ff schone broek aangedaan en het was Mick die lag te slapen (terwijl ik zijn wagen duwde..;))



Vanavond weer naar zwangerschapsgym (jawel, de nagym; met kotertjes..))

Heb komende maandag het kennismakingsgesprek bij het kdv (ter voorbereiding op zijn eerste dag...) komt nu toch wel snel dichtbij..
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort gaan we zelf een videocamera uitzoeken....



dan kunnen we mooi moeders spotten die slapen in een ondergekotste broek bij de c1000.



zucht... mijn excusses! denk dat ik op dit moment een iq van een playmobilpoppetje heb
.
En dan ook nog eens een gebrainwashed poppetje;)



Rebbel, ik snapte je wel hoor*;.



Heb net een half zakje chocoladekruidnoten (ja ja) op. Afvaltechnisch niet zo slim:$ (maar wel lekker).
Alle reacties Link kopieren
persoonlijk slaap ik altijd bij de AH, want die is dichter bij. Maar er is toch ook een supermarkt die op de kleintjes let (terwijl je ligt te slapen)? Tenminste, daar adverteren ze mee... :D:P
Haha, jij bent helemaal goed wakker!:D
Alle reacties Link kopieren
hier trouwens koter met megadorst..; hij hangt al een half uur ad borst (normaal 0 minuten) en drinkt op volle snelheid!



lastig typen trouwens..
Alle reacties Link kopieren
hier zijn trouwens paaseieren nog favoriet..
Alle reacties Link kopieren
wat ben ik ook een demente doos.... wilde nog ff melden dat meneer sind vandaag ineens mijn hemdje vastpakt tijdens het drinken...(zo van hiernaartoe met die melk!)
Alle reacties Link kopieren
hier trouwens koter met megadorst..; hij hangt al een half uur ad borst (normaal 0 minuten) en drinkt op volle snelheid!



lastig typen trouwens..






;)





Hanna hangt ook vaak met haar handje in mijn decolleté tijdens het drinken. En verder: als Hanna soms huilt en ik haar de borst aanbied (tepel in haar huilende mondje: ze hoeft alleen maar mondje te sluiten dan heeft ze het spul al), dan huilt ze soms gewoon lekker door, net of ze dan nog even haar punt wil maken (ja mama, ik ga zo drinken, maar ik moet nog even mijn standpunt duidelijk maken!)
Alle reacties Link kopieren




quote: rebbel76 reageerde



hier trouwens koter met megadorst..; hij hangt al een half uur ad borst (normaal 20 minuten) en drinkt op volle snelheid!



lastig typen trouwens..

;)



Hanna hangt ook vaak met haar handje in mijn decolleté tijdens het drinken. En verder: als Hanna soms huilt en ik haar de borst aanbied (tepel in haar huilende mondje: ze hoeft alleen maar mondje te sluiten dan heeft ze het spul al), dan huilt ze soms gewoon lekker door, net of ze dan nog even haar punt wil maken (ja mama, ik ga zo drinken, maar ik moet nog even mijn standpunt duidelijk maken!)









Ok, vandaag rust er geen zegen op mijn typekunst..;)



Over shoppen gesproken, ik kreeg net de folder van Hans Textiel binnen (over het algemeen niet mijn favoriet trouwens) en daar staan erg leuke Disney babykleertjes in! Check de folder trouwens, de rest van de site is niet echt super..
Alle reacties Link kopieren


Ha ha ha meiden, ik moet echt lachen om wat jullie geschreven hebben, playmobilpoppetjes die kotsend in de c1000 liggen te slapen terwijl meneer heijn op de kleintjes past! :P (waarschijnlijk haal ik een boel door elkaar, gebeurd wel vaker)



Nou, Madelief heeft een koemelkallergie. (fijn, daarom wilde ik dus de borst geven, zou het nog lukken om het weer op te wekken die tieten?)

My god, dat is duur, die peptie. € 28,00 voor 1 pak. Voordeel is wel, dat als het inderdaad die allergie is (moet Madelief eerst eczeemvrij zijn, daarna weer gewone voeding, moet die eczeem weer terug komen) en dán krijg ik het vergoed. Pff, zijn we weer een paar weken zoet zo.



Go op hyve het filpje kijken!


Alle reacties Link kopieren




quote: Mirjam76 reageerde





quote: rebbel76 reageerde



hier trouwens koter met megadorst..; hij hangt al een half uur ad borst (normaal 20 minuten) en drinkt op volle snelheid!



lastig typen trouwens..

;)



Hanna hangt ook vaak met haar handje in mijn decolleté tijdens het drinken. En verder: als Hanna soms huilt en ik haar de borst aanbied (tepel in haar huilende mondje: ze hoeft alleen maar mondje te sluiten dan heeft ze het spul al), dan huilt ze soms gewoon lekker door, net of ze dan nog even haar punt wil maken (ja mama, ik ga zo drinken, maar ik moet nog even mijn standpunt duidelijk maken!)





Ok, vandaag rust er geen zegen op mijn typekunst..;)



Over shoppen gesproken, ik kreeg net de folder van Hans Textiel binnen (over het algemeen niet mijn favoriet trouwens) en daar staan erg leuke Disney babykleertjes in! Check de folder trouwens, de rest van de site is niet echt super..

of natuurlijk www.hanstextiel.nl
Alle reacties Link kopieren
Lekker Swinta; daar ben je klaar mee.



Uiteraard is het iig fijn dat je weet wat er is, maar kadokind had koemelkallergie (is er overheen gegroeid), dus weet een beetje wat je te wachten staat...

Wij kregen toen ook peptie, en kregen geloof ik 2 pakken per maand vergoed (? weet ik niet meer helemaal zeker).. en inderdaad als ze vrij zijn van exceem provocatie om te zien of het terugkomt.

HIj was trouwens redelijk snel van het exceem af toen ie eenmaal peptie kreeg.



Verder ben ik echt een zeef, ga eerst maar eens even  drinken.
Alle reacties Link kopieren
Hier een gezellig ego berichtje want Nesta heeft een enorme baaldag en daardoor geen tijd om lekker relaxed bij te lezen.



Gisteren heb ik oei ik groei er eens gezellig bijgepakt en dat had ik nooooooit moeten doen want behalve klokkijken kan Nesta zich ook houden aan het schema van oei ik groei. Volgens het boek zou er weer een sprongetje aan komen, samen met Diriman blader ik er wat door en jawel hoor sinds vandaag is Nesta niet te genieten (groeisprongetje?? JOEPIE :() Huilen huilen huilen kan hij, wil niet slapen, is oververmoeid en huilt zo hard dat hij blauw wordt omdat hij vergeet adem te halen, zo zlieg en ook zo eng. Dat had ik nog niet van hem meegemaakt. Heb nu een enorme sterke linkerarm. hopelijk slaapt hij vannacht goed, anders is het wat slopend.



Mmomo ik had jouw verhaal nog even snel gelezen, wat goed zeg dat je zo'n fijne fysio had en dat het herkenbaar was. Gaat nu vast de goede kant op!



Swinta wat jammer zeg dat je niet kunt komen op de tupperparty, helaas vergoeden ze geen reiskosten ;-). Lekker zeg dat madelief weer goed was aangekomen, super!



CSI is op, ga nesta maar weer rondsjouwen en wat tv kijken!



O ja Dummels gelukkig was je er op tijd bij met borstonsteking, is zeer vervelend!!
Alle reacties Link kopieren


Peppie, was niet m'n menstruatie hoor waardoor ik slechte zin had gisteren. Heb ik eigenlijk nooit last van. Zit middenin de cyclus, dus misschien was het 'me ei' wel.:P





Dan mot je effe je hubbie inschakelen, ken je gaan klussen! :D
Alle reacties Link kopieren
En als we nu toch vieze praatjes hebben over kotsende honden etc...Hanna heeft over mij heen geplast vandaag op het cb.;) Ja! Dat deed wupje ook! Alsof ze het weten he, de loeders :P



Laluna, Koen is echt het snoepje van de week hoor! Vooral als hij zijn doktersjas aan heeft...hij heeft ook hele zachte handen (he Elsje?). Trouwens, het is een Belg volgens mij, dat moet jou zeker aanspreken:P.
Alle reacties Link kopieren
quote: peppie reageerde



Nog lekker aan het genieten op het landgoed in het zwembad?
Jep, nog even heerlijk gezwommen vandaag. Wel zonder wupje deze keer, het was aan het einde van de middag toch wel iets frisser dan de afgelopen dagen. Morgen weer 15 graden, bizar. Zucht....
Alle reacties Link kopieren
wat ben ik ook een demente doos.... wilde nog ff melden dat meneer sind vandaag ineens mijn hemdje vastpakt tijdens het drinken...(zo van hiernaartoe met die melk!)
Dat is een sprongetje! :D (écht!)
Alle reacties Link kopieren


Nou, Madelief heeft een koemelkallergie. (fijn, daarom wilde ik dus de borst geven, zou het nog lukken om het weer op te wekken die tieten?) Balen!!!!


My god, dat is duur, die peptie. € 28,00 voor 1 pak. Voordeel is wel, dat als het inderdaad die allergie is (moet Madelief eerst eczeemvrij zijn, daarna weer gewone voeding, moet die eczeem weer terug komen) en dán krijg ik het vergoed. Pff, zijn we weer een paar weken zoet zo. Kan dat dan niet met terugwerkende kracht?

Alle reacties Link kopieren
Zo, tot zover mijn cluster-rondje. Wilde nog op meer reageren maar wil eigenlijk ook gewoon slapen. Wup ligt er sinds 10 uur in (heeft rond 9 uur laatste voeding gehad maar niet bijster veel gedronken) en hij ligt sindsdien af en toe te miepen. Ben dus benieuwd wat de nacht gaat brengen.



Zucht, heb de zenuwen bij de gedachte aan woensdagochtend 3 uur als we in de auto moeten zitten op weg naar het vliegveld :?
Alle reacties Link kopieren
Zo, tot zover mijn cluster-rondje. Had op nog meer willen reageren maar wil eigenlijk ook gewoon naar bed. Wup ligt er sinds 10 uur in (heeft om 9 uur laatste voeding gehad maar niet bijster veel gedronken) en ligt sindsdien af en toe te miepen. Ben dus benieuwd wat de nacht gaat brengen.



Zucht, ben nerveus als ik denk aan woensdagnacht 3 uur als we in de auto op weg naar het vliegeveld moeten zitten :?
Alle reacties Link kopieren
Sjips, kreeg foutmelding en dacht dat het niet geplaatst was.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven