Februari 2007

14-04-2007 00:14 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan de engel alsnog een tabelletje plaatsen?
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest vandaag ook aan Diri denken. Ik liep over een braderie en daar zag ik tussen alle oude meuk een oranje broodrooster. Heb je die al, Diri? :D
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren


Och Mmomo! *; Jij en Zeun hebben het wel zwaar de laatste dagen, he? Het is eigenlijk bijna jammer dat er vandaag niet iets duidelijks aan het licht is gekomen. Dan weet je welke kant je op moet.... Zie jij het aan hem als Zeun plast? En moet hij dan huilen? Lastig hoor! Lijkt me een prima plan om naar de huisarts te gaan. Leg je zorgen daar maar op tafel. Ik hoop op een rustige nacht voor jullie!





Nee, hij huilt niet als ie plast, maar gewoon heel veel de hele dag. Blaasontsteking is gewoon een "aandachtspuntje" voor Zeun omdat voor zijn geboorte dus op de echo te zien was dat er iets niet 100% goed zit bij zijn nieren. Dat is op zich niet erg, maar daardoor loopt hij veel eerder een blaasontsteking op en moeten we daar altijd op bedacht zijn als hij ziekig is....
Alle reacties Link kopieren
Kess: here the same; Imps en Noppies favo maar ook Hema en HenM. Ook wel eens Bentex hier of kleding van VenD. Ik vind het voor een meisje ook veel gemakkelijker om leuke kleding te vinden dan voor een jongetje. Veel kleding lijkt erg op elkaar. Voor jongens vind ik Pointer en IKKS ook wel leuk.



Jaja Diri; you are always on our minds hahahaaa (orange=think Diri:P)
Alle reacties Link kopieren
Pointer en IKKS zijn inderdaad ook leuk! Ik krijg regelmatig wat pointerspul van een iets ouder neefje van Tony. Handig, zo'n jongetje in de familie!
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



ik ben nu met de filmpjes bezig op Hyves, ik kom het hier wel melden als het gelukt is.



Peppie, ik had eerst een andere nick en Hanna noemde ik toen ook gewoon bij haar eigen naam. Ik wilde dat oorspronkelijk niet, maar Laluna kwam toen tussen de regels door met de naam van 1 van haar Frummels (die had ik als nick willen kiezen, omdat het past bij "...."), en ik had toen geen nieuwe nick verzonnen. Mijn man heeft toen op het forum de geboorte bekendgemaakt van Hanna, met alle namen die ze heeft. Toen ik weer online kwam, heb ik het maar even zo gelaten. Maar uiteindelijk heb ik dus toch voor een nick gekozen. Maar als het een keer "fout" gaat met het noemen van haar naam, no problem.



Ok, ik ga weer even terug naar Hyves.
Alle reacties Link kopieren
Mmomo, vervelend van Zeun! *; voor hem en jou, het valt even niet mee he..
Alle reacties Link kopieren
Mirjam, vlak voor jij bent bevallen (ik geloof een dag of 2 ervoor) hadden we het hier op het forum nog over de verzorgingsproducten van hoj. Die wilde jij toen ook misschien nog gaan bestellen. Is dat er ooit nog van gekomen? Ik gebruik nu alleen maar Hoj en het is zulk fijn spul. Heerlijk mild spul en een ontzettend lekker babygeurtje. Veel lekkerder dan Zwitsal. Ben benieuwd of jij er ook zo enthousiast over bent?
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
He Kess, nee, ik heb die producten niet meer besteld toen. Ik doe Hanna om de dag in de emmer in bad met een scheutje Balneum Hermal extra vettend. Haar lijfje was ik met een hydrofiel washandje gedoopt in de emmer. Haar billetjes was ik met het washandje met een scheutje (toefje?) Kruidvat wasgel (zo heet het niet, maar ik kom even niet op de naam en te lui om naar boven te lopen;)). Het verandert in schuim zodra je het ergens op spuit en er zit geen zeep in. Ik gebruik verder niets voor haar huidje, alleen een likje sudocrem af en toe op haar billetjes. Hanna heeft een superzacht en glad huidje. Ik heb vorige week uiteindelijk wel een flesje haarlotion van Zwitsal gekocht, maar daar gebruik ik maar heeel weinig van: 2 druppels per keer (en dat ook na haar badje, dus om de dag). Wel opvallend: bij zoon dronk ik nog wel melk en hij had veel last van eczeem (en is nu ook allergisch en licht astmatisch) en nu gebruik ik bijna geen melkproducten en Hanna heeft een supermooi glad huidje.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik me nou altijd afgevraagd: waaom gebruik je haarlotion? Waar is dat voor? Ik heb het nooit gebruikt en nu dus ook niet. Ik gebruik van Hoj het badderspul (ben ook het woord kwijt, maar je mikt het bij het water in de emmer. Zo suf,al die woorden die gewoon uit mijn brein verdwenen zijn!), de huidolie, de wangetjescreme en de billencreme. Dat laatste eigenlijk nauwelijks. Bij rode billetjes werkt sudo inderdaad toch altijd het beste en snelste. Maar ik ben echt verslingerd aan het geurtje van Hoj.
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Haha moet erg lachen om jullie Dummels en Kess!! Maar ik heb over 2 weken weer een geweldige tuppertruttenparty (is onze familie/vriendenkring al 2 jaar bezig iedere keer bij iemand anders het is verschrikkelijk maar inmiddels een traditie geworden dus wie zin heeft jullie zijn welkom:D!). Maarre Kess ik had nog niet zo'n broodrooster, heb je hem meegenomen:D? Zal eens op de site kijken Dummels, kan ik hem alvast bestellen!



Maar goed wat een heerlijk weer he, ik blijf het zeggen. Nesta heeft lekker in zijn rompertje in de schaduw doorgebracht, hij moest wel wennen aan de warmte volgens mij. Overal de bbq's weer in de fik gestoken, heerlijk.



Ik ga zo meteen op Hyves kijken ben toch vergeten om naar de foto's te kijken maar ik ben erg benieuwd naar nieuwe foto's van Vito!



Mmomo dat is even schrikken geweest of niet? Pff zou het wel heftig vinden. Hoe gaat het nu? Zijn temp nog iets omhoog gegaan? Is het blijvend dat hij grote kans heeft op blaasontsteking?



Madelief ook al verhoging...is het al gezakt? Wat lekker dat ze al doorslaapt!!! Goh en dan vind je 5.00 uur midden in de nacht, je bent goed verwend haha maar ik zal het je vergeven:P. Lekker hoor dat ze zo goed slaapt. Had jij nu ook nieuwe foto's op Hyves? Ga zo eens kijken.



Goed idee Mirjam om schema op Hyves te plaatsen.



Trouwens Blyce goed dat ik je weer heb gelezen, was vergeten te reageren en zal je bevallingsverhaal nog eens goed lezen.



Ga nu naar Hyves!!



Trouwens wat een raar verhaal over dat Hiv en kolven, kan dat joh? Bizar!

Net zoals het zwanger zijn na december, moet er persoonlijk niet aan denken maar goed natuurlijk wel hartstikke fijn voor hun.
Alle reacties Link kopieren
Eerst even voor Mmomo: *;.

Ik hoop dat jullie er snel achter zijn wat er met Zeun aan de hand is.

Want zoals het nu gaat...dat vreet aan je, je kind zozien en horen huilen en er niks aan kunnen doen.



Ik heb vandaag een ongeloofelijke baaldag.:( Lunaman en mijn moeder die op bezoek was hebben het behoorlijk moeten ontgelden vandaag hoor. Lijkt wel of ik vandaag alleen maar kan snauwen.:?

Weet eigenlijk helemaal niet waarom ik zo uit mijn hum ben...



Bas lijkt ook al een dag of 2 niet helemaal lekker in zijn vel te zitten. Hij drinkt iets minder goed en slapen in bedje...ho maar. Dus extra knuffelen,ook wel fijn.

Jip lijkt met de dag vrolijker te worden: als hij wakker is (slaapt namelijk heeeeel veel) lacht ie en is hij aan het 'vertellen'.

Ik merk dat het verschil qua grootte (gewicht en lengte) tussen hen steeds groter wordt: ik zie het aan de kleren en Jip heeft van die echte spekjes, elastiekjes rond de polsen en een bolle toet, terwijl Bas vooral heel lang is. Hij is niet te dun hoor, maar in vergelijking met zijn broer...

Ze drinken allebei evenveel, maar Jip is heel rustig en slaapt veel, terwijl Bas erg actief en beweegelijk is. Hij verbrandt dus veel meer calorieen.:)

Weet je, moest het geen tweeling zijn dan zou het geeneens opvallen dat Bas wat dunner is, maar nu zie je ze de hele tijd naast elkaar liggen en dan valt het natuurlijk op. Ik probeer niet te vergelijken, maar soms doe je dat onbewust toch. Ook omdat buitenstaanders dat dus constant doen. Gisteren nog zo'n tuthola:'O, de dikke en de dunne!' Dat mag alleen ik zeggen...:P

Swinta, ik zag foto's van Madelief in haar blootje en zij heeft dus precies het 'figuur' van Bas.:) Leek wel of ik hem zag liggen.Grappig. Is zij ook zo groot?

Woensdag naar het cb dan weet ik hoeveel Bas en Jip werkelijk schelen.



Kledingmerken: Name it (met stip), Noppies, Hema, Pointer (maar duur!). IKKS kijk ik nog niet eens naar... die vind ik zelf in de outlet en tweedehands veuls te duur (maar wel leuk).

Ik koop bijna altijd outletkleding (seizoen vorig jaar) of van monstercollecties via internet.

Heb hier nog 2 cadeaubonnen liggen twv 150 euro van een gruwelijk dure kinderkledingwinkel hier in de buurt. Ga daar denk ik Pointer mee scoren.:D

Kess, ik hou ook niet van die schreeuwerige prints. Vind de meeste jongenstruien ook zo donker van kleur. En veel van hetzelfde...



Sem heeft trouwens vandaag zijn eerste liefdesbrief en -verklaring gehad.

Onze buurmeisjes komen hier de laatste dagen met dit weer veel over de vloer.

Vanmiddag kwam het jongste meisje (is 8) een tekening brengen die ze voor Sem gemaakt had, vol met hartjes. Sem was amper onder de indruk, mama des te meer. Ook had ze op onze stoep voor het huis tig hartje gekrijt met de tekst 'Sem, i love you':D

Gisteren stonden er hier trouwens 4 van die grietjes aan de deur om te vragen of Sem mee naar de speeltuin mocht. Begint al vroeg he?

Sem laat zich al die aandacht welgevallen en vindt het maar wat leuk dat die meiden rennen voor hem.:)



Ik wou het nog ergens over hebben,maar ben het kwijt.

Ga zo de mannetjes nog eens eten geven en dan slapen in de hoop dat ik morgen een betere dag heb.
Alle reacties Link kopieren
Name it is ook leuk! Ik heb er laatst een broek, shirt en vest van gekocht voor Tony. Als je graag online shopt: www.kixx-online.nl  Veel Noppies, name it en Imps. Ik vind het echt een toppertje!
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Name it is ook leuk! Ik heb er laatst een broek, shirt en vest van gekocht voor Tony. Als je graag online shopt: www.kixx-online.nl  Veel Noppies, name it en Imps. Ik vind het echt een toppertje!
Dat is mijn all time favorite!:D

Heb er de afgelopen weken al verschillende keren besteld. Zo'n leuke spullen!

Ook heel snel met leveren.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt! En ook heel vaak weer nieuw spul op de site. Goh, dat ik jou daar nooit ben tegengekomen! :P:D
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Sem en Tony lopen dus praktisch in dezelfde kleding rond!
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Sem en Tony lopen dus praktisch in dezelfde kleding rond!
Weet je nog in een van onze vorige topics, toen jack nog niet Jack heette, maargewoon de tnt pakketjesbezorger? Jij vertelde toen eens dat je de deur opende toen je het postwagentje zag en het bleek voor de buurvrouw te zijn... Ik reageerde toen dat ik dat ook al 2 keer had gehad. Zei toen nog, we konden wel zussen zijn.

Nu een paar maand later zijn me meer dingen opgevallen die wij 'gelijk' hebben... Ik ben overtuigd hoor: wij zijn in een vorig leven minstens buurvrouwen van elkaar geweest.:P
Alle reacties Link kopieren




quote: Kess reageerde



Sem en Tony lopen dus praktisch in dezelfde kleding rond! Weet je nog in een van onze vorige topics, toen jack nog niet Jack heette, maargewoon de tnt pakketjesbezorger? Jij vertelde toen eens dat je de deur opende toen je het postwagentje zag en het bleek voor de buurvrouw te zijn... Ik reageerde toen dat ik dat ook al 2 keer had gehad. Zei toen nog, we konden wel zussen zijn.

Nu een paar maand later zijn me meer dingen opgevallen die wij 'gelijk' hebben... Ik ben overtuigd hoor: wij zijn in een vorig leven minstens buurvrouwen van elkaar geweest.:P



Ik denk dat je gelijk hebt! Het zijn wel erg veel overeenkomsten. Leuk! Ik heb altijd al een zusje willen hebben en nu krijg ik er zo maar eentje in de schoot geworpen!
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Oh Laluna, dan weet jij vast ook wel waar ik in hemelsnaam leuke korte broeken kan vinden voor Tony?
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren


Oh Laluna, dan weet jij vast ook wel waar ik in hemelsnaam leuke korte broeken kan vinden voor Tony?



Euh, ben ik dus ook naarstig naar op zoek. Heb momenteel alleen van die skaterbroeken voor Sem (tja, had deze temperaturen half april niet echt verwacht).

Vorig jaar heb ik leuke korte broeken gekocht voor Sem bij Max en Bibi (punt nl). Weet niet of ze dit jaar wat leuks hebben.

Ben dus ook zoekende. Ik meld het als ik leuke heb gevonden. doe jij dat ook even?
Alle reacties Link kopieren
mogggggguuuuuu



van gekkigheid weet ik niet wat ik moet doen vandaag.....

het is hier een grote puinzooi, en had ik ook bedacht vandaag wat ''extra'' dingen te doen.

leuk hoor weekend, maar als lief en meis thuis zijn, struikel je werkelijk over hun zooi. 10 jaar mopperen heeft geen zin, ik pak het nu anders aan. wat me niet aanstaat pleur ik weg (mam weet jij waar.... is? nee geen idee ;) )en anders ruim ik het op. maar wel pas als het weekend is afgelopen.

maandag is dus topdag hier.... zucht.



gek eigenlijk, we hebben al zo langzaam aan weer een soort van nieuwe gewoontes. voordat we de supermarkt induiken, gaan we eerst kijken bij een kringloopwinkel. (daar zijn we beide verslingerd aan) vaak vinden we niets, maar dit weekend hadden we mazzel: een verhuiskist van metaal met koperen en houten banden erom heen (foto hyves, lukt me hier niet) geweldig om aaaaal het playmobile in te doen. en ik kijk ook altijd bij de kleding. nu heb ik een 501 voor 8 euries, en hij's gewoon ''nieuw''! nu heb ik al in geen jaren meer een hoog model broek aangehad, dus weer wennen. (ik weet niet zeker of ik de mee de straat op ga hoor)

en voor loes ook wat leuke dingetjes gekocht. 

het is niet zo dat we alleen maar in 2de hands lopen, maar als ik iets tegen kom en het ziet er nog echt goed uit, waarom niet? 



meis had een winterjas van olilly en die wou ik verkopen op mp. maar die heeft ze deze winter in de fik gestoken! er was een optocht met die 3 koningen waar ik het toen over had. en dan hebben ze allemaal een lampionnetje, dus mouw in de fik. echt shit. nou ja, nu liggen die honden er lekker op. (zal ook een foto op hyves van die jas zetten)



hier zijn de favo merken: mexx, esprit, hema, h&m(en olilly, maar kan ik nu even niet betalen). v&d niet omdat het altijd te groot is, lijkt wel voor dikke kinderen. of meis is te dun.



ik ga ff hyven.... tot later!
Alle reacties Link kopieren
op welk programma zal ik nou de playmobile wassen? en welk wasmiddel erbij bont of wit

?:P
Alle reacties Link kopieren
Diri: ja, die verhoogde kans op blaasontsteking houdt hij zijn hele kindertijd... Wel lastig inderdaad...



Vannacht was de temperatuur van zeun prima, maar vanochtend zit er toch weer een stijgende lijn in. Is weer 37,8

Dankjewel voor jullie steun!



Qua kleding: ik koop het meeste in een tweedehands winkeltje hier om de hoek en ik vul het aan met Zeeman (aanrader voor babykleertjes, wel even zoeken maar er zitten hele leuke dingetjes tussen!) en de Hema. Ik houd ook niet van schreeuwerige prints die je voor jongens veel ziet. Ik houd van een beetje apartig met leuke felle kleurtjes en niet te "volwassen" voor een baby... Maar voor meisjes is er inderdaad zoveel meer keus!



Le; kringloopwinkel, leuk! Bij ons zitten er 4 om de hoek; eentje met kinderkleding, eentje volwassenkleding, eentje meubels en eentje kleinere spullen zoals vazen, pannen, boeken enzo. Ik koop zoveel mogelijk tweedehands en dus ongeveer de helft van alles wat we hebben  is kringloop. Ik vind het altijd leuk om rond te neuzen, ook heel veel kleding heb ik tweedehands, en het vaak zo goed als nieuw..!
Alle reacties Link kopieren
oke, nu hebben we dus koen en jack, wie volgt? (tip: brad)



lamp, meis, kist staan op mijn hyv.



3 vaatwassers vol, 1 wasmachine afgeknoedeld met playmobil!! morgen is




fucking

barbie aan de beurt.

denk dat ik last heb van late esteldrang ofzo, zal er toch een keer uitmoeten.
Alle reacties Link kopieren
oke, nu hebben we dus koen en jack, wie volgt? (tip: brad)



lamp, meis, kist staan op mijn hyv.



3 vaatwassers vol, 1 wasmachine afgeknoedeld met playmobil!! morgen is
fucking barbie aan de beurt.

denk dat ik last heb van late n
esteldrang ofzo, zal er toch een keer uitmoeten.
mijn excusses, dacht dat ik het lelijke woord in WIT geschreven had!! sorry hoor.:$
Alle reacties Link kopieren
He, wat leuk al die 'baby sees' fotootjes op hyves. Ik ben blij dat alle babies het leuk vinden. Stel je voor dat alleen Miniepie het leuk had gevonden...



Hier ook een tweedehands fan. Ik breng mijn kleding altijd naar een tweedehands winkel in mijn (nu oude) buurt, en van het geld dat ik daarvoor krijg koop ik dan weer 'nieuwe' kleding in dezelfde winkel. Zo heb ik regelmatig een nieuwe garderobe gescoord met gesloten beurs.



Bij mijn werk om de hoek zit een soort tweedehands bazaar. Daar heb ik de geblindeerde nijntje gordijnen voor de kinderkamer vandaan, ze waren nog als nieuw. Het op maat maken was duurder dan de gordijnen zelf! Voorheen vond ik het altijd een sport om aparte dingen te vinden in tweedehands winkels. Maar nu we het huis gekocht hebben moeten we echt op de kleintjes gaan letten en is het ook een beetje noodzaak geworden.



Mmomo, bij de Zeeman hebben ze inderdaad hele leuke babykleertjes. Voor Miniepie heb ik er laatst rompertjes met spagettibandjes gekocht. Die staan haar zo schattig....



Het is hier ook een grote puinzooi. Gister zijn we voor het eerst een hele dag op pad geweest. Mijn beppe werd 85, en de hele familie kwam bij elkaar in Friesland. 's Ochtends hebben we eerst het kado voor beppe gemaakt: een print van een mooie foto van Miniepie met daarnaast een handafdruk in vingerverf van Miniepie. Dat in een lijstje, en klaar is kees! Het had wel wat voeten in de aarde (of handen in de verf in dit geval), want na het afdrukken kon Miniepie meteen in bad. Om de hele dag door te komen met Miniepie was een halve volksverhuizing nodig (je weet nooit wat de dag zal brengen he...) Die ligt nu overal door het huis verspreid omdat het gister best laat was toen we terugkwamen.



Het was trouwens grappig om mee te maken dat sommige familieleden heel anders gaan doen als je ook een kind hebt. Mijn ooms en tantes waren allemaal super aardig ineens! ;-)

We hebben een foto gemaakt met 4 generaties: Mijn beppe, mijn moeder, Miniepie en ik. Ik heb hem nog niet bekeken maar ik hoop dat ie goed gelukt is.



Wat gaan jullie doen vandaag? Naar buiten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven