Jongensnamen topic

08-02-2014 08:34 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw topic.



Het vorige topic vind je hier: Jongensnamen topic

en hier
Alle reacties Link kopieren
Silvijn voor mij
Alle reacties Link kopieren
Debster, ik vind Chris een heel mooie naam, maar niet zo goed passen bij Lois vanwege de -is-klank bij beide namen.
Alle reacties Link kopieren
quote:maree schreef op 03 december 2014 @ 17:05:

Debster, ik vind Chris een heel mooie naam, maar niet zo goed passen bij Lois vanwege de -is-klank bij beide namen.Precies dit.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-12-2014 21:35
Reden: troll
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-12-2014 21:35
Reden: troll
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-12-2014 21:35
Reden: troll
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-12-2014 21:36
Reden: troll
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:lovelola schreef op 03 december 2014 @ 15:01:

Roept u maar........



Silvan of Silvijn?



😊😃😃Silvan!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Staf overigens voor PP.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Licht voorkeur voor silvan, al vind ik dat wel heel zacht en vrouwelijk klinken. Maar Silvijn is het ook niet helemaal...
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Hihi thanks voor meedenken! Voor mij staan deze namen in mn top 5 lijstje maar moet mn vriend nog overtuigen...pfffff wat een gedoe! Als ik alleen mocht beslissen had ik al lang keuze gemaakt hihi!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



wij verwachten binnen nu en een paar weken onze zoon en zijn nog opzoek naar een 2e naam bij Leo.



op het lijstje staan;



Leo Olivier

Leo pepijn



maar het is het nog niet, graag jullie hulp!
Leo Mathis

Leo Valentijn

Leo Jurriaan

Leo Marnix

Leo Xavier

Leo Quirijn

Leo Alexander

Leo Matthijs

Leo Silvijn

Leo Bastiaan

Leo Sebastiaan

Leo Philip

Leo Fabian

Leo Daniël

Leo Julius

Leo Thomas

Leo Ruben

Leo Arthur

Leo Vincent

Leo Victor
Alle reacties Link kopieren
Dankje NYC, Leo Matis en Leo Julius komen op het lijstje!
Alle reacties Link kopieren
Fleurige bloem, leo pepijn vind ik leuk klinken. Leo Olivier niet zo, omdat Leo eindigt op de O en Olivier ermee begint, bekt niet zo lekker. Misschien nog:



Leo Kasper

Leo Jonathan

Leo Jonas

Leo Samuel

Leo Marijn

Leo Mathias

Leo Henry

Leo Christiaan

Leo Michel

Leo Sylvester

Leo Jurriaan
Alle reacties Link kopieren
Ik vind juist Leo Oliver mooier klinken!
Alle reacties Link kopieren
Leo? Voor een kind van nu? Echt?

Ik vind het eerlijk gezegd een naam voor een veertiger of vijftiger.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen twee O's achter elkaar doen (dus leO-Olivier)



Wat dacht je van Oliver Leo?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
haha Tinkerbell, ja echt voor een kind van nu. Mocht ik nu opeens hormonaal gaan twijfelen weet ik wie ik de schuld kan geven ;)



Olivier Leo is ook mooi Evy maar wil Leo graag als eerste en roepnaam gebruiken.



Lastig Lastig, andere kinderen hebben ook 2 namen vandaar de wens ook dit kind 2 namen te geven de inspiratie laat echter dit keer te wensen over.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel benieuwd wat het bij Debster gaat worden. Van haar eigen rijtje vind ik Robin wel leuk. Ik hou van dat soort namen, niet te apart maar ook niet te cliché, en gewoon makkelijk uit te spreken.

Ik gooi mijn favoriete jongensnamen er gewoon even in, voor je weet maar nooit.



Simon

Abe

Renze

Bram
.
quote:Marthe. schreef op 05 december 2014 @ 13:27:

Simon

Abe

Renze

Bram

dat is een leuk rijtje, ze stonden bijna allemaal ook op mijn lijstje! (en zijn er helaas door vriend vanaf gebonjourd... )

Renze had ik niet over nagedacht, maar komt de volgende keer ook op het lijstje!
Alle reacties Link kopieren
quote:Carmelia schreef op 05 december 2014 @ 16:48:

[...]



dat is een leuk rijtje, ze stonden bijna allemaal ook op mijn lijstje! (en zijn er helaas door vriend vanaf gebonjourd... )

Renze had ik niet over nagedacht, maar komt de volgende keer ook op het lijstje!



Wat leuk! Jammer dat je vriend ze niet leuk vond. Lastig he die mannen, lees het hier heel vaak.

Ik had ooit een klasgenoot die Renze heette, was er anders zelf nooit opgekomen. Hoop dat je vriend die wel leuk vindt. Die van mij wel denk ik..als het maar een beetje Hollands klinkt en dat doen ze alle vier
.
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurigebloem schreef op 05 december 2014 @ 12:44:

haha Tinkerbell, ja echt voor een kind van nu. Mocht ik nu opeens hormonaal gaan twijfelen weet ik wie ik de schuld kan geven ;)



Olivier Leo is ook mooi Evy maar wil Leo graag als eerste en roepnaam gebruiken.



Lastig Lastig, andere kinderen hebben ook 2 namen vandaar de wens ook dit kind 2 namen te geven de inspiratie laat echter dit keer te wensen over.Is goed, ik kan het aan
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marthe. schreef op 05 december 2014 @ 13:27:

Ik ben heel benieuwd wat het bij Debster gaat worden. Van haar eigen rijtje vind ik Robin wel leuk. Ik hou van dat soort namen, niet te apart maar ook niet te cliché, en gewoon makkelijk uit te spreken.

Ik gooi mijn favoriete jongensnamen er gewoon even in, voor je weet maar nooit.



Simon

Abe

Renze

BramIk vind Jarde ook nog wel in je rijtje passen. Beetje zelfde stijl als Renze.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Leuk juist, een kind van nu, Leo! Korte naam, toch twee lettergrepen, iedereen kan het uitspreken en schrijven en hij zal niet Leo 2 of Leo J. ofzo gaan heten in de klas. En tsja, ik vind Leo Pepijn juist erg leuk klinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven