Oogjes dicht en snaveltjes toe #11

03-08-2011 20:31 2519 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 11

Oogjes dicht en snaveltjes toe #10

Oogjes dicht en snaveltjes toe #9

Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het elfde deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieFlowerfield281-12-091 kan L. niet wakker wegleggen Yamuna326-1-091kan D. niet wakker wegleggenPhoehee321-8-101 Okkie slaapt nu overdag ook goed!Noppie38 2-7-10 / 17-4-082Smurfen groeien te hardMajeba3024-10-091gaat best goed!Loco391-2-102 Spoco slaapt door, bijslapen tot januari Alisan39 2heeft er nu 2 Mimpje28 3-09 / 9-10 2mini wordt wakker en wil niet meer in zijn bed Rocky357-6-101 Boefie is onbestendig in doorslapen 's nachts.Jsd291-07 / 8-10 2 is het zat om Jsdifrax te zijn HayatM2815-11-08 / 26-4-10 2 jongste slaapt niet langer dan 2 uur achter elkaar Zaza_Zebra26eind 5-10 1handleiding kwijt van Veulen Cight346-10 1 NomNom gaat goed, 2e nachtbraker komt eraan!TessTan2820-03-10 2Stan mag wat langer uitslapenGelukkig263030-08-10 1Muppet is 's nachts steeds wakker, lichte slaperChryssa2927-10-10 1 MiniMaaier maait zichzelf een slag in de rondtePucker2614-01-11 1 valt niet zelf in slaap en is vaak wakker
Alle reacties Link kopieren
Flower! T is dat ik je nog nodig heb voor de strijk van Tess, anders was ik nu heeeeel onaardig gaan doen!

Tsss.

-draait zich nuffig om en loopt weg, al mompelend 'jij doet stom, ik draai me om. jij doet stom, ik draai me om'
Alle reacties Link kopieren
Allemachtig dames, dit gaat veel te snel! Ben even een dagje in duitsland en jullie schrijven niet alleen het oude topic vol maar zijn ook hard op weg om deze nieuwe in één dag vol te lullen.



Heb wel bijgelezen maar kan niet overal meer op reageren wegens vergiet-hoofd. Maar voor pucker een dikke knuffel voor de zware dagen en nachten. Laat niemand je wijs maken dat je een mislukkeling bent en zeker niet door jezelf.



chryssa voor jou ook een knuffel voor het gedoe met maaiert, hopelijk heeft hij snel geen last meer van de zesde ziekte en zijn tanden en gaat zijn fase ook binnenkort voorbij.



Voor majeba een knuffel voor de negatieve test, balen zeg!



Zaza, ik ben nu wel erg benieuwd naar de tuniek en de schoenen plaatjes plakken gaat niet geloof i-grec maar doe es een linkje
Alle reacties Link kopieren
Lekker even knuffen met Nommetje! Hoop dat ze morgen een betere dag heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zaza_zebra schreef op 03 augustus 2011 @ 21:22:

Majeba is vergeven. :-D

(en, vindt jij ze tenmisnte ook lief?)

(lach me rot als jullie ze allemaal afschuwelijk vinden!)



kheb deze overigens

http://cdn2.iofferphoto.c ... ad/969/659/marcjacobs.jpg



En Pucker, ach meid, het was toch nog niet aan tussen ons, dus wat heb je te verliezen, gooi je mening in de groep.

Als je maar niet op mn lange tenen gaat staan, want die doen al zo'n zeer!Jsd, de link voor de schoenen staat hier.
Alle reacties Link kopieren
Whahahaha!

*loopt achter Zaza aan; jij bent gek, ik breek je nek. Jij bent gek, ik breek je nek.*
Alle reacties Link kopieren
De eerste 8 wattus Cight? Tanden? Kiezen? Weken? Jaren?

Hier kwam er na 8 tanden een kies rechts boven (voor ons publiek en de kijkers thuis links), en nu zijn er nog twee puntjes en rode bulten bij: een kies rechtsonder en een hoektand rechtsboven.

(tenmisnte, mag lijen dat het zijn hoektand is, want anders wordt het krappe boel daarbinnen)
Alle reacties Link kopieren
Whoehaha, de tranen lopen me over de wangen, en Lief is hierheen gekomen om te kijken waar ik precies in stikte.

Flower, je bent geweldig.

(het is een zinnetje uit kanjertraining voor kinderen, heul pedagogisch verantwoord hoor)



okee, nu even jsd lezen...
Alle reacties Link kopieren
Ah gos, L praat in haar slaap. Zo lief! Ze heeft het over een ballon.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga op bed aan meiden, wachten tot ik ongesteld word! Met een beetje mazzel lig ik een maand of 9 te wachten
Alle reacties Link kopieren
Whahaha! Geweldig!

Vriend ligt ook dubbel!
Alle reacties Link kopieren
Welterusten Majeba!
Alle reacties Link kopieren
Oh.



Sorrie Jsd.

Je hebt gelijk.

Was nie aardig.

Zal er direct mee stoppen.



Linkje tuniek durf ik niet te plaatsen, vinden jullie toch niet mooi.

Snik.



Ojee, veulen wakker gelachen. Even flessen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Zaza ik vind het vast prachtig en ik hoop dat je er snel je dikke buik in kan stoppen. Zwangere buik hè!



Ik heb Evy gelopen maar heb een probleem. Troela zegt dat ze me in 10 weken 5 km laat lopen. Maar ik heb 10 weken voor 21 km. Wà nou?
Alle reacties Link kopieren
Ga nie lukken nie!
Alle reacties Link kopieren
Het was maar een grapje hoor, jullie hoefden niet echt te stoppen



Waar zijn jullie nou *kijkt zoekend om zich heen*
Alle reacties Link kopieren
telkens 1 les overslaan? Dan kan je cursus 2 erachteraan gooien en in 10 weken 10 km lopen?

Ben je toch al bijna op de helft.

Of, en ik denk dat dat bij jou veel meer van toepassing is, van reeks 1 slechts les 10, 13, 15, 16 en dan de rest doen. En dan verder met serie 2 ofzo?

Jou basisconditie is natuurlijk veel beter dan waar zij vanuit gaat.
Alle reacties Link kopieren
Wachtend op jou tot jij toestemming gaf om weer te posten natuurlijk Jsd.

Wil natuurlijk geen ruzie met je.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt toch ook een 10 tot 15 programma van evy? Kun je daar niet mee beginnen? Jij hebt toch ook al wel een goede conditie? Dan hoef je volgens mij ook niet met het beginners programma te beginnen. (21 km in 10 weken vind ik alsnog heel ambitieus, zelfs met goede conditie)
Alle reacties Link kopieren
Zou ik ook niet willen zaza, vraag maar aan zoon nadat hij van mij niet een derde ijsje op één dag mocht
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer. Nu mag het.
Alle reacties Link kopieren
Niet? Jij stomme rotmoeder!

Grapje hè! Want dat ben je niet.
Alle reacties Link kopieren
Ahum??? Ik heb alleen even een ontbijt gemaakt (en het huis van de buren opgeruimd) en jullie kletsen het hele topic vol.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vrijdag les 3 of 4 lopen, en zo lessen skippen. Helemaal bij de 2e serie beginnen lijkt mij blessure gevoelig.

Het is ook erg ambitieus maar dan is de marathon hier in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Nou, die strijk heb ik maar zelf gedaan. Ik heb nog even gewacht tot jullie en masse aan mijn deur zouden staan, maar helaas.



Weltrusten!
Alle reacties Link kopieren
Pffff, ik word al moe als ik eraan denk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven