Oogjes dicht en snaveltjes toe #11

03-08-2011 20:31 2519 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 11

Oogjes dicht en snaveltjes toe #10

Oogjes dicht en snaveltjes toe #9

Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het elfde deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieFlowerfield281-12-091 kan L. niet wakker wegleggen Yamuna326-1-091kan D. niet wakker wegleggenPhoehee321-8-101 Okkie slaapt nu overdag ook goed!Noppie38 2-7-10 / 17-4-082Smurfen groeien te hardMajeba3024-10-091gaat best goed!Loco391-2-102 Spoco slaapt door, bijslapen tot januari Alisan39 2heeft er nu 2 Mimpje28 3-09 / 9-10 2mini wordt wakker en wil niet meer in zijn bed Rocky357-6-101 Boefie is onbestendig in doorslapen 's nachts.Jsd291-07 / 8-10 2 is het zat om Jsdifrax te zijn HayatM2815-11-08 / 26-4-10 2 jongste slaapt niet langer dan 2 uur achter elkaar Zaza_Zebra26eind 5-10 1handleiding kwijt van Veulen Cight346-10 1 NomNom gaat goed, 2e nachtbraker komt eraan!TessTan2820-03-10 2Stan mag wat langer uitslapenGelukkig263030-08-10 1Muppet is 's nachts steeds wakker, lichte slaperChryssa2927-10-10 1 MiniMaaier maait zichzelf een slag in de rondtePucker2614-01-11 1 valt niet zelf in slaap en is vaak wakker
Alle reacties Link kopieren
Kan je er geen "peeptoe" mouseflats van maken, dan passen ze wel.
Alle reacties Link kopieren
Overigens begrijpt mijn psiegiater me volledig als ik dit vertel.

Zij heeft me verdorie die verliefdheid bezorgt door met MJ mouseflats rond te paraderen!



Phoehee, heb jij ze?! EN je doet ze weg? Waarom?!?!?

En neeee, ik wil niet nog een maatje 38... die hebbikal. Ik wil 39, dat past zo mooi bij mijn voeten die ook die maat hebben.
Alle reacties Link kopieren
Psiegijaters verdienen ook wel iets meer dan jij.
Alle reacties Link kopieren
Mochten de 38 echt niet passen, denk aan mij!!

Nee ik heb ze niet, heb andere.



Nu ècht rennen.
Alle reacties Link kopieren


Majeba, je hebt duidelijk nog nooit het plaatje gezien he?

Dan vermoord ik de muisjes!!!!!!!!



PHoeheeeeee, waar ben je!

Moord, brand, bel de politie!

Majeba is gek geworden, ze wil de flatjes peeptoes geven!!!!



(overigens boeit het me normaal dus ècht niet wat ik aan mijn voeten heb he. Ik loop 10 jaar op dezelfde schoenen, tot ze echt uit elkaar vallen, en meestal heb ik maar 1 paar sneakers die ik altijd draag, of het bij de kleding past of niet. Maar deze zijn zoooo cute!)
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, Zaza, ik gaf je nog wel een bloemetje hoor! Ik wil je gewoon behoeden voor een desillussie. Dat doen goede vriendinnen hoor! Jij bent al onaardig voordat je zwanger bent .
Alle reacties Link kopieren
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind ze lelijk
Alle reacties Link kopieren
Even gegoogled..... sorry Zaza, voor de poging tot doodslag van de muisjes!!!! Het spijt me!

Mijn excuses!!!
Alle reacties Link kopieren
ja, maar daar kan ik dan weer niets aan doen Tess, ik ben gewoon een rotwijf, dan heb je dat.



Maar hm. ik zal je bloemetje in heroverweging nemen.

Als je er een ijsje bijgooit dan wil ik misschien wel weer met je.
Alle reacties Link kopieren
Majeba geen streep en geen bloed is nog geen nieuws hoor... ik testte beide keren pas positief op dag triljoen! Bij geen bloed gewoon om de twee dagen blijven testen. Maar aan de andere kant, je bent wel ziek geweest, dus misschien is je cyclus gewoon een beetje van de leg!



NomNom was vandaag moe van twee avonden wakker zijn. Ze is wel dertig keer gevallen / gestoten en bijna gestikt in een krieltje. Met blauw aanlopen en alles. Lag ze lekker te slapen, begint ze net weer te huilen... zucht. Dus ik er even heen, staat ze in haar bed en glijdt ze uit Bam met haar kin tegen de rand. Arm droppie. Nu pruttelt ze nog wat na. Beeeh ga nou slapen meissie...
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames. Kennen jullie mij nog? Ik lees zo afentoe nog even met jullie mee hoor. Nu hoor ik iedereen die voor een tweede wil gaan of twijfelt of het eng vindt etc. Ik, die het hartste riep dat er nooit een tweede kwam. Na een ppd, soort van psychose, medicijnen, een jaar NIET slapen en er dan toch maar voor gaan. Toch maar ja, want ik was vooral gewoon heel bang, dus een goede reden had ik eigenlijk niet. En wat is ze leuk, en wat ben ik 100 keer relaxter (niet altijd natuurlijk). Dat verantwoordelijkheidsgevoel was er al dus dat geeft bij de tweede niet een klap in je gezicht als je daar bij de eerste last van had. Zoooooooveel relaxter is het. Baby hoeft niet vermaakt te worden want dat doet nr 1. Nummer 1 heeft ook meer entertainment. En had ik al gezegd dat babies zo lief zijn. Bij de eerste voelde ik vooral onzekerheid, nu vooral liefde.



En nee, ik ben niet dronken
Alle reacties Link kopieren
Zet je ze wel even op de foto voor op de Hyves?
Alle reacties Link kopieren
Majeba is vergeven. :-D

(en, vindt jij ze tenmisnte ook lief?)

(lach me rot als jullie ze allemaal afschuwelijk vinden!)



kheb deze overigens

http://cdn2.iofferphoto.c ... ad/969/659/marcjacobs.jpg



En Pucker, ach meid, het was toch nog niet aan tussen ons, dus wat heb je te verliezen, gooi je mening in de groep.

Als je maar niet op mn lange tenen gaat staan, want die doen al zo'n zeer!
Alle reacties Link kopieren
Ijsjes heb ik gelukkig altijd in huis. Doe jij dan even mijn strijk om het goed te maken?
Alle reacties Link kopieren
Cight, ik verwacht gewoon morgen ongesteld te worden. Zo niet dan testen we gewoon nog even door. Maar dan wel met goedkopere testen



Alisan, je klinkt niet dronken maar gewoon heerlijk verliefd!
Alle reacties Link kopieren
Zaza veel plezier met de mouse flats. Van mij mag je ze houden
Alle reacties Link kopieren
Zaza, ik vind ze grappig. Hoef ze zelf niet maar ze zijn absoluut wel leuk!



Laat Tess nou wel op je tenen staan dan schaaft er misschien ene beetje af en dan passen ze perfect!
Alle reacties Link kopieren
Aggussie, arme NomNom! Ze hebben af en toe van die dagen dat je ze bijna zou ducktapen om ze tegen zichzelf te beschermen he?



Overigens zijn we er hier achter waarom het Veulen zo aan het feesten was laatste tijd: er zijn twee kiezen en een hoektand aan het doorkomen, en dat viert ie.

Ik ook, want hoe meer er tegelijk doorkomt, hoe minder lang de ellende. Dus Hoera, we krijgen kiezen!



(eindelijk, hoe lang gebruik ik dat nu al als excuus? )
Alle reacties Link kopieren
Zaza
Alle reacties Link kopieren
Flower, joehoe, Flower!!!

Of je even Tess dr strijk wil doen?!



Zo goed lief Tesske van me?



Enne Cight, ik was ook moooi niet van plan om ze af te staan voorlopig! Maar je vindt het dus niets?



Majeeb, je staat eerste reserve hoor, voor als Tess weer extra lief uit de hoek komt en het uit mocht gaan. (gooit stiekem handzoentje richting Majeba)
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijke schoenen! Koop bij scapino witte ballerina's en dan plak ik de oortjes er wel op.
Alle reacties Link kopieren
Alisan, je klinkt goddelijk verliefd op je kleine dame, en helemaal een heppie-de-peppie mama!

Hoe gruwelijk fijn om te lezen!!!
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat doet Tess maar mooi zelf! Ik heb een ik doe niks avond! Psiegiesj voorbereiden op morgen.
Alle reacties Link kopieren
= gek op handzoentjes ;)



Maar "fijn" dat de kiezen doorkomen! Ben je daar maar weer vanaf!
Alle reacties Link kopieren
Zaza: je wordt er wel steeds makkelijker in. Ik vind het nog wel sneu, maar niet meer zo erg dat ik bijna zelf meehuil. (Alleen met dat stikken, toen vond ik het ook echt eng)

Hier ook al dagen kwijlen & schijten als een malle Wat komt er eigenlijk na de eerste 8?



Oh getver ze blijft huilen.

Ik ga er maar weer eens heen en als ze slaapt gezellig doen met mr Cight. Fijne avond ladies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven