Peuter humor, schattig en schaamteloos

04-03-2008 19:10 2672 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hier al eerder een dergelijke topic geweest, maar ik heb wel weer zin om leuke anekdotes (jemig, hoe schrijf je dat?) te lezen over onze oogappeltjes.



Mijn zoontje wordt volgende maand 4 en is sinds een paar dagen zindelijk. Eerst met plassen, maar nu ook met poepen.

Vandaag bij het boodschappen doen, loopt hij naar zijn favoriete winkelmeisje toe, trekt enthousiast midden in de winkel zijn broek naar beneden en roept uit: KIJK, IK HEB GEEN LUIER MEER AAN.

Tja.... toen kon je me even weggooien. Heb hem toch maar even ingefluisterd dat dit nou net niet de bedoeling was.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje van 3,5 is goed met woorden. Papa loopt te ouwehoeren met de blokfluit: tuuut, pfuut, het klonk nergens naar. Zegt hij: papa, dat lijkt wel poezengehuil... (ipv kattengejank)
Alle reacties Link kopieren
Zoon (3) op de wc, hij vroeg aan mij waarom ik zittend ging plassen ipv staand. Dus ik uitleggen dat ik zittend plas omdat ik een meisje ben.

Toen begon hij over dat hij een jongen is en een piemel heeft en vroeg toen 'en jij mama?'

Ik ben een meisje en heb een vagina.

'Neee jij bent geen meisje, jij bent een schatje'

'S avonds tijdens een etentje met schoonfamilie vond hij het trouwens wel opeens nodig om hardop te zeggen 'mama heeft een vagina!' en ging weer verder met eten alsof er niks aan de hand was.
Tenminste, dat is wat ik de buurvrouw heb horen zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van bijna 3 kruipt 's ochtends voordat we allemal opstaan altijd even bij ons in bed en elke keer ligt ze met haar gezicht naar mijn hoofd en zegt ze "mama jij stinkt"

Om daarna tegen papa te zeggen "papa jij ruikt niet hé, mama ruikt wel"



Zo schattig
Alle reacties Link kopieren
Stiefdochter (3) terwijl ik me 's ochtends aankleed: 'hee jij hebt babyonderbroeken! Je onderbroek is kapot hoor, je moet nieuwe kopen! PAPAAAA KAARSJE MOET NIEUWE ONDERBROEKEN KOPEN WANT HAAR BILLEN ZIJN TE DIK!'



Een pinguïn is een pingping

chocoladepasta heet chopta

Sesamstraat is samsamtaart (duurde de eerste keer even voor ik snapte wat ze bedoelde)
-In de school waar ik werk kwam een oma haar kleinkind halen.

Een 3-jarig meisje riep heel luid: "Kijk! De oma van Jana lijkt op een varken"!

- Toen mijn zoon klein was zei hij : Een spook draagt altijd een laken.

- Zoon zei toen opa op bezoek kwam: Opa; jij bent de oudste en de dikste man van heel ons dorp.

- Dochter vroeg eens aan de buurvrouw: Rita, waarom heb jij konijnentanden?
Hier werd papa gister toen hij zei keelpijn te hebben door mijn drie jarige zoon toch echt even verteld dat hij het oranje paarse doosje moet kopen (trachitol)
quote:Moemoe64 schreef op 27 februari 2016 @ 13:06:

-In de school waar ik werk kwam een oma haar kleinkind halen.

Een 3-jarig meisje riep heel luid: "Kijk! De oma van Jana lijkt op een varken"!

- Toen mijn zoon klein was zei hij : Een spook draagt altijd een laken.

- Zoon zei toen opa op bezoek kwam: Opa; jij bent de oudste en de dikste man van heel ons dorp.

- Dochter vroeg eens aan de buurvrouw: Rita, waarom heb jij konijnentanden?Mijn dochter wees een keer een man aan en riep: Die meneer lijkt wel op Holle Bolle Gijs......
Heerlijk dit topic!

-Toen ik op school aan een kleuter vroeg waar hij woonde, antwoordde hij: mijn huis woont naast het zwembad.

- Een 5-jarig meisje zei heel serieus tegen mij: weet je, mijn oma heeft overal plooien.

- Een 3-jarig jongetje: Juf Lien woont in mijn klas.
quote:watdachtjehiervan schreef op 27 februari 2016 @ 13:15:

[...]





Mijn dochter wees een keer een man aan en riep: Die meneer lijkt wel op Holle Bolle Gijs......
quote:watdachtjehiervan schreef op 27 februari 2016 @ 13:15:

[...]





Mijn dochter wees een keer een man aan en riep: Die meneer lijkt wel op Holle Bolle Gijs......
Mijn schoonzus heeft heel erg grote borsten en na vier kinderen en 4 x borstvoeding snappen we allemaal wat dat met je borsten doet. Haar jongste zoon (5) maakt dat niks uit, hij vind dat zijn moeder de allermooist borsten van de hele wereld heeft, " van die mooie lange" ... 😂
Van de week aten we broccoli, dat hadden we al enige tijd niet meer gehad.

Zoon (2) neemt een stronkje tussen duim en wijsvinger, kijkt mij vervolgens vragend aan en zegt: "Boom???"
quote:NYC schreef op 27 februari 2016 @ 14:00:

Van de week aten we broccoli, dat hadden we al enige tijd niet meer gehad.

Zoon (2) neemt een stronkje tussen duim en wijsvinger, kijkt mij vervolgens vragend aan en zegt: "Boom???"
Oppaskindje had nogal eens de neiging om hardop te roepen dat iemand raar haar of een gekke neus had. Moeders had in een poging om haar dat af te leren gezegd dat ze dat soort dingen pas mag zeggen als ze niet meer bij de betreffende persoon in de buurt zijn. Paar dagen later ging ik met haar op stap, zat in de trein en naast ons zat een vrouw die er nogal, laten we zeggen, bijzonder uitzag. Zegt oppaskindje op luide toon tegen mij: "Pyjamabroek, gaan we het zometeen over die mevrouw hebben als ze weg is?!'
quote:Pyjamabroek schreef op 27 februari 2016 @ 14:36:

Oppaskindje had nogal eens de neiging om hardop te roepen dat iemand raar haar of een gekke neus had. Moeders had in een poging om haar dat af te leren gezegd dat ze dat soort dingen pas mag zeggen als ze niet meer bij de betreffende persoon in de buurt zijn. Paar dagen later ging ik met haar op stap, zat in de trein en naast ons zat een vrouw die er nogal, laten we zeggen, bijzonder uitzag. Zegt oppaskindje op luide toon tegen mij: "Pyjamabroek, gaan we het zometeen over die mevrouw hebben als ze weg is?!'
Niet van mijn zoon (die kan er ook wat van) maar een uitspraak van mijn moeder. Die zat ooit als ukkepukje in de bus met haar moeder (mijn oma dus) en gilde toen keihard: DAT MAG JE NIET ZEGGEN HE, MAMA, DAT DIE MENEER EEN RARE NEUS HEEFT? WANT DAT IS ZIELIG, TOCH?
En NYC: Boom, bwahahahahaha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Case-2371 schreef op 27 februari 2016 @ 13:40:

Mijn schoonzus heeft heel erg grote borsten en na vier kinderen en 4 x borstvoeding snappen we allemaal wat dat met je borsten doet. Haar jongste zoon (5) maakt dat niks uit, hij vind dat zijn moeder de allermooist borsten van de hele wereld heeft, " van die mooie lange" ... 😂
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 27 februari 2016 @ 14:00:

Van de week aten we broccoli, dat hadden we al enige tijd niet meer gehad.

Zoon (2) neemt een stronkje tussen duim en wijsvinger, kijkt mij vervolgens vragend aan en zegt: "Boom???"Haha, niet heel gek, want de bomen in sesamstraat zijn ook in de vorm van broccoli 😉
quote:lovely26 schreef op 21 januari 2016 @ 18:27:

Mijn zoontje heeft pdd-nos en daarnaast een heel hoog iq. De afgelopen maanden is het allemaal erg lastig voor hem en het ggz is bezig met aanvullend onderzoek. Hier hoort ook weer een nieuwe iq test bij. Dit maakt mn zoontje best zenuwachtig en als reactie loopt hij er mee te koop.



Zoon: ik ben het slimste in dit huis

Mijn man: nou wijsneus, wacht nu maar je iq test af. Dalijk komt eruit dat je heel dom bent geworden, wat moeten we dan?

Zoon: dan wordt ik verwarmingsmonteur net als jij.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 27 februari 2016 @ 14:00:

Van de week aten we broccoli, dat hadden we al enige tijd niet meer gehad.

Zoon (2) neemt een stronkje tussen duim en wijsvinger, kijkt mij vervolgens vragend aan en zegt: "Boom???"



Ah, ja! Dochter eet ook 'bomen' als we broccoli eten, haha!



Heb je trouwens wel eens romanesco gegeten? Dat lijkt pas écht op kleine boompjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Case-2371 schreef op 27 februari 2016 @ 13:40:

Mijn schoonzus heeft heel erg grote borsten en na vier kinderen en 4 x borstvoeding snappen we allemaal wat dat met je borsten doet. Haar jongste zoon (5) maakt dat niks uit, hij vind dat zijn moeder de allermooist borsten van de hele wereld heeft, " van die mooie lange" ... 😂Ahw, zó schattig. Gelukkig vinden kids hun mama altijd mooi.
quote:ryr87 schreef op 29 februari 2016 @ 00:40:

[...]

Ahw, zó schattig. Gelukkig vinden kids hun mama altijd mooi.Ik heb een mini-moedervlekje op m'n neus. Het is nu al ongeveer 2 weken lang iedere dag incl. aanwijzen: "Mama oog mooi? Ja, mooi! Mama oor mooi? Ja, mooi! Mama neus mooi? Neeee! Vlek! Vies!"
Tvp
Ook even een schaamteloze tvp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven