Peuter humor, schattig en schaamteloos

04-03-2008 19:10 2672 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hier al eerder een dergelijke topic geweest, maar ik heb wel weer zin om leuke anekdotes (jemig, hoe schrijf je dat?) te lezen over onze oogappeltjes.



Mijn zoontje wordt volgende maand 4 en is sinds een paar dagen zindelijk. Eerst met plassen, maar nu ook met poepen.

Vandaag bij het boodschappen doen, loopt hij naar zijn favoriete winkelmeisje toe, trekt enthousiast midden in de winkel zijn broek naar beneden en roept uit: KIJK, IK HEB GEEN LUIER MEER AAN.

Tja.... toen kon je me even weggooien. Heb hem toch maar even ingefluisterd dat dit nou net niet de bedoeling was.
Onze zoon (ruim 2,5) is dol op eten. Laatst aten man en ik iets anders dan hij. Ik vroeg of hij even van mij wilde proeven, dat wou hij wel. En van papa wilde hij ook graag even proeven.



Toen vroeg mijn man of hij dan ook iets van zoons eten mocht proeven. Antwoord: 'Nee hoor papa, maar jij mag er wel naar kijken!'
quote:lovely26 schreef op 21 januari 2016 @ 18:27:

Mijn zoontje heeft pdd-nos en daarnaast een heel hoog iq. De afgelopen maanden is het allemaal erg lastig voor hem en het ggz is bezig met aanvullend onderzoek. Hier hoort ook weer een nieuwe iq test bij. Dit maakt mn zoontje best zenuwachtig en als reactie loopt hij er mee te koop.



Zoon: ik ben het slimste in dit huis

Mijn man: nou wijsneus, wacht nu maar je iq test af. Dalijk komt eruit dat je heel dom bent geworden, wat moeten we dan?

Zoon: dan wordt ik verwarmingsmonteur net als jij.Hahahahahhahaaa hier ook een pdd-nosser met erg hoog iq, ik kan me de reactie zo voor me zien.
Omdat het te leuk topic is



We waren op vakantie met schoonouders, -zussen en zwagers. Mijn neefje (2,5) komt aangelopen met een tak. Hij houdt de tak voor zich, breekt hem theatraal door midden en roept heel hard; K#T. Natuurlijk met het gewenste effect; we lagen in een deuk.



Zijn ouders hebben er nog een jaar over gedaan om er netjes 'stuk' van te maken.
Ben m'n haren aan het verven, plukjes haar door zo'n plastic kapje (voor blonde highlights)...ziet er niet uit. Komt dochter (3.5): "Aaaah schatje, wat ben je mooi" hahaha
Alle reacties Link kopieren
Opa was bijna jarig.. Ik met mijn dochter (4) overleggen wat we opa cadeau zouden doen.. Ze noemt dingen zoals een plantengieter, kaarsen of een wcborstel.. Ik zeg nou laten we iets geven wat opa echt nodig heeft.. Ze springt op en roept heel blij: ik weet het... Een vrouw! Opa is al 16 jaar gescheiden.
Dochter (3) staat te wachten voor het huis totdat ik mijn fiets gepakt heb zodat we richting het centrum kunnen fietsen. Op het moment dat ik haar achterop wil zetten komt er een hardloper langs rennen. Roept ze heel hard "Kijk mam! Die meneer moet plassen!!"
Alle reacties Link kopieren
Geweldig topic!
Gisteren kwam de dochter van een vriendin thuis. Ze was druk aan het vertellen over het meisje met die veulen.. We moesten even denken wie ze bedoelde maar dat meisje had een nieuw kapsel, een pony 😂😂
Up!
Alle reacties Link kopieren
Hahah erg leuk topic!



Mijn zoontje wordt over een paar maanden 3. En ik lig soms ook helemaal in een deuk!



Hij zegt bijvoorbeeld altijd ik heb honger waar op ik standaard zeg nee je hebt geen honger je hebt trek. Komt hij laatst bij me mama ik heb honger van de trek!



Hij was laatst een beetje brutaal dus ik zeg ik wil die grote mond hier niet horen. Begint hij heeel hard te huilen ik heb geen grote mond ik heb een klein mondje mama.



Als ik hem boef of schatje of iets noem is het standaard nee ik ben niet boef ik ben *naam*



En laatst in de winkel wilde hij niet mee want stond bij het speelgoed te kijken. Dus ik zeg kom schat we gaan. Neee mama ik tel tot tien!!!



Naja zo is er vast nog veel meer haha zal het ook eens gaan opschrijven
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
We hadden het net over iets dat gebeurd was toen onze jongste nog niet geboren was. Hij vroeg:

"Waar was ik dan?"

"Jij was er nog niet."

"Maar wáár was ik dan?"

"Jij zat nog in een piepklein eitje in mama's buik" (anders komen we niet van hem af, hij is 3 en snapt niet dat er een tijd was voordat hij er was, haha).

"Oooooohhhhhh, toen jij nog een eend was!"
..
quote:reizigster2004 schreef op 20 maart 2016 @ 12:35:

We hadden het net over iets dat gebeurd was toen onze jongste nog niet geboren was. Hij vroeg:

"Waar was ik dan?"

"Jij was er nog niet."

"Maar wáár was ik dan?"

"Jij zat nog in een piepklein eitje in mama's buik" (anders komen we niet van hem af, hij is 3 en snapt niet dat er een tijd was voordat hij er was, haha).

"Oooooohhhhhh, toen jij nog een eend was!"
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg vandaag aan mijn zoontje van 2 of hij soep wou. Ja, doe maar mama. Dus ik zet hem een kommetje soep op tafel, boos dat hij werdt! Dat "arme kind" had snoep verstaan in plaats van soep haha.



Er hing een bh gisteren van mij aan mijn bed. Ik was bezig met de was, hoor hem een lol hebben dus ik ga kijken. Staat hij vrolijk in de spiegel te paraderen met mijn bh voor. Ik had het niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
quote:[message=22175661,noline]kd121113 schreef op 21 maart 2016 @



Er hing een bh gisteren van mij aan mijn bed. Ik was bezig met de was, hoor hem een lol hebben dus ik ga kijken. Staat hij vrolijk in de spiegel te paraderen met mijn bh voor. Ik had het niet meer. Haha, geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
quote:reizigster2004 schreef op 20 maart 2016 @ 12:35:

We hadden het net over iets dat gebeurd was toen onze jongste nog niet geboren was. Hij vroeg:

"Waar was ik dan?"

"Jij was er nog niet."

"Maar wáár was ik dan?"

"Jij zat nog in een piepklein eitje in mama's buik" (anders komen we niet van hem af, hij is 3 en snapt niet dat er een tijd was voordat hij er was, haha).

"Oooooohhhhhh, toen jij nog een eend was!"
Kind zat ik t zitje van t winkelwagentje. Kwam een donkere man voorbij lopen (rond sinterklaastijd)

KIJK MAAAAMMMM ZWARTE PIET
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje noemt mij wel is bij mijn voornaam. En vaak reageer ik dan op een grappige manier terug dat ik geen "voornaam" ben maar mama. Nou vond hij het laatst grappig om mij serieus de hele dag door bij mijn voornaam te noemen. Even is leuk maar op een gegeven moment was ik het al wel een beetje zat. Kwam na het avondeten mijn moeder op visite en begon dat etterbakje haar de hele tijd mama te noemen en mij bleef hij bij mijn voornaam noemen.



Ben er maar niet meer op in gegaan en de volgende dag was ik gelukkig weer mama.
Alle reacties Link kopieren
quote:kd121113 schreef op 21 maart 2016 @ 00:30:

Ik vroeg vandaag aan mijn zoontje van 2 of hij soep wou. Ja, doe maar mama. Dus ik zet hem een kommetje soep op tafel, boos dat hij werdt! Dat "arme kind" had snoep verstaan in plaats van soep haha.



Er hing een bh gisteren van mij aan mijn bed. Ik was bezig met de was, hoor hem een lol hebben dus ik ga kijken. Staat hij vrolijk in de spiegel te paraderen met mijn bh voor. Ik had het niet meer.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Dochter (2 jr 9 mndn) ziet haar vader in zo'n strakke boxer. Hee papa, jouw onderbroek heeft een neus!
Alle reacties Link kopieren
quote:sweety1980 schreef op 03 april 2016 @ 09:07:

Dochter (2 jr 9 mndn) ziet haar vader in zo'n strakke boxer. Hee papa, jouw onderbroek heeft een neus! wahahhahhah hilarisch! kan niet wachten tot die van mij oud genoeg is om zulke dingen te zeggen!
Alle reacties Link kopieren
quote:sweety1980 schreef op 03 april 2016 @ 09:07:

Dochter (2 jr 9 mndn) ziet haar vader in zo'n strakke boxer. Hee papa, jouw onderbroek heeft een neus! ooh fantastisch.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend heb ik mijn hoogzwangere lijf in mijn minst lelijke positie jurkje gehesen voor een familiefeestje. Terwijl ik de trap af sjok voel ik me een nijlpaard in een bloemetjesgordijn. Staat dochter van 2 onder aan de trap, mama wat ben je prachtig...
Neefje (3,5) wou dochter (1) op schoot, maar die zat niet stil. Zegt hij 'ik wil een echte baby!'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven