Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
Een van de redenen waarom ik lat..



Vandaag spontaan in mijn eentje naar een stad hier in de buurt geweest. Schitterend weer, terrasje gepakt, gestruind in een grote boekhandel, lekkere koffie in de zon. Ik blijf het toch lekker vinden dat ik niet op een bepaalde tijd thuis moet zijn of op het schoolplein hoef te staan.

Hetzelfde geldt trouwens ook voor een dag lamballen en niet uit mijn huispak komen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het échte lamballen kan ik alleen als mijn man thuis is (zeeman) ivm de hond maar o wat lekker, dat je s avonds alleen buiten bent geweest om een vuilniszak in de kliko te gooien bijv.



Hondenmens, wat jammer dat je zo weinig aansluiting vindt. Ik heb ook wel eens van die site gehoord die infinity noemt, misschien is het wel heel leuk? Of anders op dit forum een oproepje? Klik je ook niet (soms) met andere 'hondenmensen'? Hier zie ik vaak dezelfde en sommige lijken me aardig (maar verder dan een kort praatje kom ik ook niet hoor in de zin van vrienden ermee worden)

Er zijn best veel mensen geen kudde mens maar ook niet-kudde mensen heben behoefte aan vrienden, wat dat betreft zijn t net mensen



SilverShadow klinkt héérlijk, dat bed , en katten erbij, nóg leuker ik hoop dat je heel lekker slaapt vannacht! Goeie buurman heb je trouwens!

Ons bed is ook 210 lang maar 160 breed en dat is eigenlijk te smal voor met z'n 2-en. Als ik alleen lig is het natuurlijk prima (en ik lig dus vaak alleen) morgen het beddengoed wassen altijd lekker zo'n fris vers bedje.



Himalaya je hebt een leuke dag gehad, grappig dat je ook zo kunt struinen in boekwinkels, daar hou ik ook echt van (en dan géén pratend gezelschap aub )



Ben aan het twijfelen of ik volgende een stedentrip alleen zal doen, of gewoon 2 nachten hotel met hond om lekker te wandelen. Moet er echt even tussen uit. Heb wel opvang voor de hond evt maar ergens ben ik bang dat ik me eenzaam ga voelen als ik alleen ergens rondwandel, ook al is het dan een grote / mooie / spannend nieuwe stad. Ben er nog niet helemaal uit. Vrees ook dat ik overal happy families met kinderen ga zien ivm de herfstvakantie maar als student ben ik daar ook aan gebonden. Als jullie nog leuke ideeën / tips hebben qua bestemming, kom maar door (dus wel met auto in Max 4 uur rijden en waar honden welkom zijn- want eigenlijk weet ik wel dat ik toch liever met hond op pad ga )
anoniem_188528 wijzigde dit bericht op 15-10-2014 23:53
Reden: Freudiaanse vertyping
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gerbera, naar de Ardennen of de Eiffel iets? Mooie natuur, niet al te ver weg en fijn voor de honden.



Ohhh ik ben jaloers op het nieuwe bed! Heb je lekker geslapen? Wij zijn een beetje aan het sparen voor een goed nieuw bed, kan niet wachten.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
DappereGerbera: een paar dagen naar een van de waddeneilanden? Wordt de hond ook vast erg blij van.



SilverShadow: heerlijk, zo´n bed voor jezelf met gratie van je katten



Leuk uitje Hiem.



Ik hoef nog maar 4 dagen te werken en dan heb ik vakantie, kan ik lamballen wat ik wil.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik heb voor geen meter geslapen... whahaha. Had vandaag een training en moest er op tijd uit en dan lig ik altijd te draaien.

Maar vanmiddag kwam ik om 3 uur thuis en ben stug WEER in bed gaan liggen en heerlijk geslapen



Sluit me aan bij Snjo, ben twee jaar geleden met een vriendin en haar hond naar Terschelling geweest, was een succes. Hond heeft zich de rambam gerend op het strand met zijn stokken. We zaten in hotel Bornholm, honden toegestaan en genoten van de goede service en heerlijk eten.



Klinkt als een lekker dagje Hiem!
Waddeneilanden, nog niet aan gedacht maar misschien wel heel leuk voor de hond idd. Ik ga dat hotel dat je noemt eens opzoeken op internet.

Ardennen en eiffel ook prachtig en ik zelf ben diep van binnen meer een bos- dan stranddier. Bovendien is het vanaf Brabant wat dichterbij... Hmm ik ga er nog eens over denken, bedankt voor de tips iig



Zo vroeg in bed en dan niet slapen! Oeioei. Herkenbaar daarom ga ik altijd laat. Als ik echt moe ben slaap ik tenminste snel in. Voordeel is dat ik er niet vaak vroeg uit hoef. Wel lekker dat je s middags gewoon terug kon kruipen 😃



Snjokorn jij ook bijna vakantie! Heb je al leuke plannen? Of wordt het gewoon wat de dagen brengen (ook heerlijk!)
Alle reacties Link kopieren
Vandaag werd ik me er weer even van bewust wat een rustig leven ik heb.

Gisteren was ik op de 16e verjaardag van mijn nichtje. Mijn moeder en stiefvader waren er ook. Nichtje heeft al bijna 2 jaar verkering. Ze zitten dan heel de avond samen boven. Ze komt alleen om cadeau's uit te pakken en ze is weer weg. Wat ik raar vind op je eigen verjaardag. Dat zou ik niet gemogen hebben. Nu vind een andere jongen haar leuk en die stuurt vaak berichtjes waar zij ook op in gaat. Haar vriend vind dat vervelend en daar kregen ze ruzie over. Zij heeft hem weggestuurd, terwijl hij zou blijven slapen. Ineens komt haar jongere zus van 14 melden dat zij ligt te huilen boven. Want vriend is weg. Haar moeder was hem gaan zoeken en in de tussentijd was zij weggelopen. In het donker om 23:30. De jongen was intussen teruggehaald, maar zij was nog weg. Ze zijn haar gaan zoeken bij vriendinnen, maar niks. Haar opa is haar nog met de auto gaan zoeken, maar ook niet gevonden. Ze had zich hoogstwaarschijnlijk verstopt achter auto's. Want dat doet ze vaker. Om 02:00 belde ze ineens. Ze was naar het huis van haar vriend gelopen 10 km verderop. Maar daar was hij natuurlijk niet, hij was al terug bij haar ouders. Ze vroeg of haar moeder haar kwam halen. Ze kwam binnen met een heel zielig gezicht. Mijn moeder zei hoe stom ze wel niet was om hun zo ongerust te maken. Nichtje zei met een heel zielig gezicht "sorry". Haar moeder troostte haar, want ze vond het zo zielig. Terwijl ze haar vriend zelf had weggestuurd.

Zo komt ze er altijd vanaf. Altijd weten die meiden feestjes te verpesten. Zij meiden vreten iets uit en er volgt een dreigement van de ouders. Maar daar houden die ouders zich niet aan. Als ze dan zielig doen is het weer goed.

Haar zus is ook zo. Ze heeft geen zin in school en draait haar ventiel van haar fietsband. Zo genaamd een lekke band. En dan brengt haar moeder haar weg. Dat doet ze ook op school. Dan zit er nog maar een paar uur en dan laat ze schoolleiding bellen naar huis dat ze hoofdpijn heeft. En haar ouders trappen er altijd in. Die worden belazerd waar ze bij staan. Die zijn veel te verwend en krijgen alles toe.
Alle reacties Link kopieren
Just saying......





http://www.upcoming.nl/m/ ... oos-stel-van-kan-genieten





Nice weekend allemaal. .. met enorm veel vrije tijd om te doen waar je zin in hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:tialtngo schreef op 10 oktober 2014 @ 15:43:

Eerder vond ik het nooit zo fijn om dingen alleen te doen, maar het begint steeds meer te komen. Alleen naar de sauna vind ik inderdaad heerlijk om te doen.



Vorig weekend ben ik 2 avonden achter elkaar naar de sauna geweest (wel met vriendinnen)



Ik heb geen problemen met dingen alleen doen, zelfs alleen op vakantie gaan gaat me prima af

Sauna alleen heb ik nog nooit aan gedacht!! Ik ga vaak met een vriendin, maar dat wordt altijd zo'n bijklets avond waarbij we 3x per saunahokje de opmerking krijgen of we stil willen zijn hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:DappereGerbera schreef op 13 oktober 2014 @ 14:45:

[...]



Ik wil graag oprecht blij zijn voor alle zwangeren / jonge ouders, maar t valt me best tegen, omdat ik zelf dat gevoel gewoon echt niet heb en stiekem denk 'o, daar gaat er weer 1 z'n leven opgeven, en de focus totaal op kind en niets of niemand anders. Weer een leuk contact 'weg'. Klinkt misschien negatief en ik wil het zo niet denken maar het is nu eenmaal vaak wel zo; zoals het hier al eerder is gezegd mensen hebben gewoon geen echte aandacht meer behalve voor kind en alles wat daarbij hoort.Ik zit in de babyboom van de tweede. De meeste vriendinnen zijn bij een eerste nog te begrijpen hoor, dit is ook een enorme verandering in hun leven en ik ben oprecht blij voor ze. Nu overal de tweede onderweg of geboren is kunnen ze echt geen kant meer op terwijl met 1 kind een oppas prima te regelen is. Ik begrijp dan ook oprecht niet dat er mensen voor een tweede gaan. Ik heb een vriendin die er 4 (!!!) heeft,.,,, the horror.....
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 15 oktober 2014 @ 18:52:

Vroeg naar boven, douchen en heerlijk in mijn "nieuwe" bed genieten.enne..... lekker geslapen??
Afgelopen nacht wel, verheug me alweer op de komende nacht
quote:koekie1980 schreef op 17 oktober 2014 @ 18:32:

[...]





Ik zit in de babyboom van de tweede. De meeste vriendinnen zijn bij een eerste nog te begrijpen hoor, dit is ook een enorme verandering in hun leven en ik ben oprecht blij voor ze. Nu overal de tweede onderweg of geboren is kunnen ze echt geen kant meer op terwijl met 1 kind een oppas prima te regelen is. Ik begrijp dan ook oprecht niet dat er mensen voor een tweede gaan. Ik heb een vriendin die er 4 (!!!) heeft,.,,, the horror.....

Denk ook dat je zoveel meer flexibeler bent met 1 kind ipv 2, want zie er maar 'ns 2 uit te besteden! Eentje wil men makkelijker te logeren lijkt mij.



Heb gisteren te horen gekregen dat 'n vroegere vriendin van mij (contact verwaterd) er een eind aan heeft gemaakt. Ze was nog maar in de 50 en het leven lachte haar toe: leuke man (al jaaaren) mooi huis, financieel goed op de rit, vaak op reis, net nieuwe auto gekocht etc. Gelukkig laat ze geen kind(eren) na, maar haar moeder leeft nog wel en die is ook al 'n ander kind verloren. Wat moet dat erg zijn voor haar... :(
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Nien, wat heftig.. Blijkbaar sluimerde er meer onder die 'prima voor elkaar' buitenkant dat ze dit als enige uitweg zag.

En zo in en in triest voor haar moeder en de andere nabestaanden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oef, elninjoo das niet niks om te horen. Wat een verdriet zich kan afspelen achter een dun laagje vernis... Sterkte.

Zie net een topic hier; baby , ik ben er klaar mee. Over een huilbaby. Wat kan ik me levendig voorstellen dat ik daar ook van zou doordraaien. Vind 1 minuut babygehuil al te lang om aan te horen...
Alle reacties Link kopieren
Jee wat erg Elninjoo. Je hoort vaker dat juist mensen die het voor de buitenwereld goed voor mekaar hebben, zelfmoord plegen. Antonie Kamerling was er ook zo een. Die leek ook alles mee te hebben. Gelukkig dat ze geen kinderen nalaat. En erg voor die moeder dat het al haar 2e kind is.
Niemand had 't bij haar zien aankomen. Er was ook geen afscheidsbrief. Ontzettend zielig voor haar man. Was zo'n leuk stel samen. Echt zo'n stel dat bij elkaar hoort (maar elkaar ook los kan laten om 'ns afzonderlijk iets met eigen vrienden te ondernemen)
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig Nien en wat vreselijk voor die moeder.



Dappere Gerbera; ik ga naar de Channel Islands (oftewel de Kanaaleilanden). Heb er zin in!!!



En ik wil volgende week naar het asiel om te kijken of er een leuke poes is die ik dan na mijn vakantie op kan halen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Ben nu een poging aan het wagen zelf stokbrood te bakken (het kneed- en rijswerk laat ik aan de broodbakmachine over )
Snjókorn falla, á allt og alla
Oh lekker Snjo! Ik heb zo'n machine voor m'n verjaardag volgende maand gevraagd aan m'n man. Echt zo'n kado waar we allemaal wat aan hebben. Ben een echte broodliefhebber dus vreemd dat ik er niet allang 1 heb.

Kanaaleilanden klinkt goed! Nog even geduld...

En leuk een poes, hoor je er helemaal bij de kindvrijen zonder kin maar met huisdier-club

Nee ff zonder dollen, super gezellig, en goed dat je naar asiel gaat.



Vandaag een herfstwandeling gemaakt, vreemde gewaarwording overal mooie gekleurde blaadjes aan de bomen en op de grond, en dan zweten omdat het benauwd en 25 graden is.... Bleuh. Doe mij maar een good old herfststorm!!



Elninjoo ga je naar de begrafenis, of was de vriendschap al zo lang geleden dat dat niet 'gepast' is? Heftig hoor. Ook al was het lang geleden dan nog klapt zo'n bericht er in....
Alle reacties Link kopieren
quote:En leuk een poes, hoor je er helemaal bij de kindvrijen zonder kin maar met huisdier-clubIk laat die club aan me voorbijgaan
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik zat al in die club DappereGerbera



Leuk kado trouwens, AH heeft lekere broodmixen (abdijbrood). Ben je van plan ook zelf vanalles te gaan mixen (qua brood/meelsoorten)?



Het waaide vanochtend net genoeg om de molen een beetje fatsoenlijk aan het draaien te krijgen (en houden), afzeilen en opruimen in het zonnetje was geen straf
Snjókorn falla, á allt og alla
Wacht ff. Heb jij een molen? Zo'n meel pletter ding- molen?

Ik mis van alles hier. En dat je al in die club zat wist ik dus ook niet

Himalaya je bent kind- en diervrij. Ook wel eens leuk maar ik neem de zorgen voor lief want krijg er zoooo veel voor terug

Nee heb m vooral als waakhond. Maar hij is wel echt m'n maatje. En hij doet wat ie moet doen; voel me veilig en niet alleen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, een meel pletter ding-molen , ik ben in opleiding tot molenaar (in een echte, ouderwetse (101 jaar oude) windmolen (korenmolen)).



Ik ben al jaaaaaaaaaaaren lid van die club, heb alleen vorige maand 1 van de katten in moeten laten slapen. Nummer 2 komt toch wel aandacht te kort overdag dus wil ik kijken of er eentje bij kan komen.



Fijn he, zo´n beestje om je heen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Mocht willen dat ik een molen had (droomt rustig even verder)...
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven