Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
Hiem, mag ik ook met vervroegd pensioen dan? Anders zit ik niet bij jullie...

Wil best dan een keer boodschappen bestellen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
*zwaait naar iedereen* tijdje niet geweest, druk druk.



Hier ook een fijne zondag gehad. 11 km in het bos gerend en daarna op visite. Nu op de bank en vroeg mijn frisgewassen bed in.
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de kinderrijke vrienden...ik zal maar niet vertellen hoeveel geboortekaartjes hier pp de kast staan. Echt idioot, de een na de ander komt eruit vallen. Leuk hoor, al dir kraamvisites. Gelukkig ben ik dol op beschuit met muisjes...
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas



Hiem, mag ik ook met vervroegd pensioen dan? Anders zit ik niet bij jullie...

Wil best dan een keer boodschappen bestellen ofzo.

02-11-2014, 20:44Jij altijd Vien. We verzinnen wel iets te doen. Iedere dag een versgewassen bed ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:En niet zo zeuren dames, over mannen, alsof jullie zo makkelijk zijn allemaal ;)



heel lastig ben ik..... 1.85 en geen kinderwens.

Zelfs bij die 2 simpele eisen (lang en kindloos dus) komt er niemand door de selectie heen hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:Later, als ik een rijke man heb gevonden, doe ik bad en douche apart in de badkamer ;)



vraag die leuke rijke man maar meteen offie een leuke breur heeft

groooote breur dan wel ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Later, in ons eigen kindvrije bejaardenhuis in Monaco of Toscane, hebben we allemaal ons eigen appartement met inloopkast, luxe badkamer, zonnig balkon en ruime kamers.

En natuurlijk eye-candy in de vorm van een tuinman, onderhoudsmeneer, pool-cleaner, tennisleraar en chauffeur. Die ook allemaal goed kunnen masseren. Endezo.

Oh, en een kok. Ook handig.



Vroegahhh hoopte ik altijd dat ik met mijn vriendinnen in zo'n binnenplaats met zwembad als in Melrose Place zouden wonen..... ik zag mezelf in mn hoofd al met Billy samenwonen, en mijn chica's dicht in de buurt *zucht*



Nu zou dat zwembad dankzij mijn vriendinnenn vol plonzende en pissende kinderen zitten dus sommige dromen kunnen beter alleen maar dromen blijven....
Alle reacties Link kopieren
Whaha Koek, die droom had ik ook. Maar ik prefereer mijn zwembad zonder gekrijs inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil nu al in ons bejaardentehuis!!!
I would rather shit in my hands and clap
Oh ik wil ook al nu in het bejaardentehuis! Ik ben vandaag naar de Ikea geweest met een vriendin en gelukkig verbazingwekkend weinig kinder-ergernissen gehad (ik word oud en wat milder denk ik). Mijn nieuwe aangeschafte schattige rolkarretje in elkaar gezet zonder gevloek en vanavond nog buuf en haar dochter gezellig op de koffie gehad.

Heerlijke dag zo!
Alle reacties Link kopieren
zullen we voor ons samen dan een Melrose Place vinden op een zonnige plek met veel rose en nul kinderen!
Ja en een zwembad met relaxstoelen
Alle reacties Link kopieren
En sushi please. De eye-Candy van Himalaya mag ook mee.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
@Koek, geen broodje in de oven hier. Ik sta nog steeds aan deze kant.



Gisteren uit eten, moest 'verplicht' om 5 uur en om half 8 moest schoonzus weg voor kinderen. Leuk joh, kinderen...
I choose happy!
Ah ,dat ken ik EB. Zit je op een avond gezellig met iemand, moet die er vandoor want "de kinderen". Tja.



En ik wil ook wel naar ons bejaardentehuis :-)
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar EssentialBliss, ik heb een tijdje een vriendin gehad met kind.

Een kind is gewoon een tweede baan er bij, dan besef je pas hoe vrij je zonder kind bent.

Altijd maar weer op de klok kijken en dus soms ook moeten haasten, en als ik iets haat is het wel haasten.

Haasten en te kort tijd hebben maken het leven niet leuker.



Pfff, mijn grootste geluk is het hebben van tijd, gewoon alles op zijn tijd doen, niks moet, dan is niks erg om te doen eigenlijk.

Ik ga echt niet koken als ik daar geen zin in heb, dat doe ik lekker rustig aan op mijn vrije dagen bijvoorbeeld.

Het komt op vele heel erg lui over maar als ik mezelf met mensen in mijn omgeving vergelijk doe ik juist heel erg veel, terwijl zij vaak niet meer aan ontspanning doen dan uitgeput op de bank zitten iedere dag, van acht tot elf voor de tv.
Alle reacties Link kopieren
Mooi op tijd EB om 5 uur uit eten gaan. Ik eet thuis niet eens om 5 uur XD
Nog bedank voor hel welkom.



Heb vandaag een heerlijk rommeldagje huispak aan en niemand die last van mij heeft. Niks moet alles mag vandaag, en eten dat ik zie ik vanavond wel weer hoe laat dat word.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook hoor single een lui lekker dagje!

Moet kunnen hoor, wij moeten niks, wij mogen alles.

Is voordeel hè zonder kinderen.

Geloof niet dat ik ooit nog ga veranderen van mening, vind dit leventje zo fijn. Hoef alleen rekening te houden met vriend en hond. Voor de rest geen kip die naar me kraait.

En dat is ook genoeg voor me om daar rekening mee te houden.

Nu nog even lekker genieten van lui lekker dagje, daarna weer 5 dagen werken, joepie!

Oh ja en nu is mijn moeder en zus op visite, ook gezellig zo op de maandag!
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
Nou allemaal een heerlijk kindvrij weekend gehad lees ik wel! :-)



Doe mij idd zo'n huis Himalaya, altijd zon, vrijheid, heerlijk. Simpel leven :-)



Ook herkenbaar wat betreft de flexibiliteit die je niet meer hebt als je kinderen hebt.

Ik zie dat ook veel in mijn omgeving.

Juist de ongedwongen spontane dingen zijn zo leuk, de echte diepgaande gesprekken komen

meestal pas later op de avond op gang bijvoorbeeld, maar op dat moment/punt kom je soms gewoon niet meer.



Inderdaad Rontonde, tijd en vrijheid dat is zo fijn, het geeft mij dat geluksgevoel.
Alle reacties Link kopieren
Oh en Rontonde, op sommige mensen kom ik misschien ook lui over, maar zo zie ik dat zelf helemaal niet.



Ik wil gewoon een zo stress vrij mogelijk leventje. Als ik om me heen kijk en veel mensen zo zie rennen en zich allemaal een hoop dingen op hun hals halen (geleefd worden) denk ik, waarom? Omdat dat dan verwacht wordt van de maatschappij ofzo.

Je hebt altijd een keuze denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Yesss.

Een stressvrij leven is zo fijn en lekker.

En alles heb je zelf in de hand.

Wat de maatschappij vind kan me niks schelen. Mijn leven en mijn keuze.
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
juist, flexibel en spontaan.! Zooooo fijn!

Ik heb een vriendin met 2 jonge kinderen die wel eens zegt dat ze jaloers is op mijn verre reizen. En dan denk ik echt: je hebt geen idee he! Ik hoef geen kinderen, gewoon omdat mijn gevoel me dat niet zegt dat ik het wil. Niet omdat ik zo veel van vakanties hou, dat is maar een paar dagen per jaar. Oke, in mijn geval iets meer dan een paar. :



Maar mijn vrijheid , daar kan ik echt elke dag van genieten, elke ochtend dat ik zo lang in mn bed kan liggen tot ik op moet staan en moet werken. Elke avond dat ik zelf bedenk "goh wat zal ik es gaan doen" Elke zaterdag dat ik uitslaap, of lekker vroeg opsta om te sporten. Elk uur op mn werk dat ik me op werk concentreer en niet aan thuis hoef te denken. En het gekke is dat zij ook een chick is die verre reizen heeft gemaakt, ik begrijp dan echt niet hoe je dat leven zo kan inruilen voor weekendjes center parcs (waar is de puke smiley...)



ps.... voor diegene die het nog niet op FB gelezen heeft.... oud en nieuw vier ik in de Caribbean.... whoehoe!
Alle reacties Link kopieren
En ik geloof dat ik door wat ervaringen in het verleden niet zo hou van vastigheid. Een hypotheek heb ik al eens gehad, maar maakt me nu wat benauwend. Een relatie tot ik bejaard ben leek me eerst het beste, nu denk ik "ik zie wel hoelang het duurt - realistisch met die 1 op de 3 huwelijken die het niet redden. Mijn vaste contract was me heilig, maar ik merk vooral in mijn vak dat steeds meer banen op projectbasis werken.

Dus het idee om jaren geleefd te worden omdat je hele agenda en dagschema om een baby/peuter/scholier draait.... scary.....



En tuurlijk zeg elke moeder/vader "het is soms zwaar maar ik kan ze echt niet meer missen hoor"

maar je hoort natuuurlijk niet te zeggen dat kinderen achteraf niet zo'n beste keuze was.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Koekie de Caribean! Heerlijk, ik zit weer een maandje in de sneeuw dan als het goed is. Brrrr, nog helemaal geen zin in eigenlijk.....maar dat zal nog wel komen.



Ik zit nu lekker op mijn schapenvacht voor mijn haardvuurtje in de vakantiehut die ondertussen mijn gewone huis is geworden, ik zit hier namelijk al vanaf 1 maart en zie mijn eigen huis nog maar sporadisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven