Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Heb vandaag m'n ouwetje weggebracht en m'n nieuwe blitse kar opgehaald. Hij rijdt echt geweldig en staat nu nog mooi te blinken in m'n oprit. Hoop niet dat 't gaat sneeuwen binnenkort, wil niet dat ie al zo snel vies wordt
Alle reacties Link kopieren
Super elninjoo! Geniet van je nieuwe auto en veel veilige km gewenst! Wat reed je hiervoor?
Leef & laat leven!
Een opel corsa van inmiddels 14 jaar oud. Heb daar toch 13 jaar meegereden. (Voelt toch altijd 'n beetje naar hoor, om zo'n oud trouw autootje weg te brengen, heb wordt toch 'n beetje je kindje he )
Alle reacties Link kopieren
Mooie wagen zeg!





Wij hebben de winterbanden er vandaag onder gezet en voor de rest een heerlijk relaxed dagje. Alleen even naar de toko en supermarkt geweest. Man staat te koken en ik zit op de bank met een klein stukje stokbrood als voorafje.



Ik ben een beetje ziek, dus ideale dag.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Oh die vind ik zo leuk de opel corsa! Die heeft m'n vriend net nieuw in dieselvariant. Rijd zo ontzettend lekker. Denk dat jij de corsa B model hebt gehad? Die heeft m'n zus en rijd ook fijn, alleen die van haar is nu 17 jaar oud. En ja je auto word toch je kindje, raak je erg aan gehecht natuurlijk! Heb ik met m'n ford ka, is al 17 jaar maar moet er niet aan denken dat tie ermee ophoud! Maar nu heb je een auto met de allernieuwste snufjes is ook superleuk en gaaf! Zie ik wel bij de auto van m'n vriend, ook een luxe auto ook zo mooi met lederen bekleding, en de nieuwste snufjes van deze tijd. En dan zit ik m'n ka en dan denk ik, hier zit echt werkelijk waar 0,0 % luxe aan haha. Maar goed wat er niet op zit kan ook niet kapot gaan. En ik heb nu nog ff geen geld om wat nieuwers aan te schaffen en ook nog geen behoefte aan. Ben tevreden met het gene wat ik heb, en nu had ik de afgelopen 2 dagen wel een luxe auto onder m'n kont want vriend was ziek! Dus hup die corsa in! En lekker dat het rijd, vooral diesel. Als dat niet duur was geweest in wegenbelasting dan reed ik ook diesel. Maar goed kan niet alles hebben. Al met al hebben wij een luxe leventje want we kunnen alles besteden aan ons zelf! Daarom is dat kindvrij zo lekker hé. Kunnen gewoon kopen wat we willen. Trouwens heb je een foto elninjoo van jou auto? Kan je die plaatsen op het forum?
Leef & laat leven!
De enige luxe die mijn Corsaatje had was 'n airco. Nu zitten er idd wat meer snufjes op.

Foto van m'n eigen wagentje zet ik niet op 't forum wegens nummerbord, maar dit is het zelfde model en kleurtje:

Alle reacties Link kopieren
Die is wel mooi hoor! Kleurtje is ook prachtig!

Heb zelfs geen airco, wel arko ( alle ramen kunnen open )

Ja daar kun je mee gezien worden en weer een tijdje mee vooruit! Prachtig wagentje!
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
Beterschap EB!
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik snap je post over de wondertjes niet, snjokorn, maar ze zijn vast heel lief en schattig

Veel plezier met je nieuwe auto Elninjoo, voor mij mag de sneeuw weg blijven dit jaar, zul je net zien dat ik moet verhuizen en er een dikke laag ligt ...

EssentialBliss hopelijk niets ernstigs? Beterschap iig!

En ook beterschap voor de vriend van Chick. Een zieke man in huis hebben is bijna nog erger dan zelf ziek zijn

Speaking of which, ik logeer sinds gister bij m'n ouders en m'n hond ook. Kon het niet meer opbrengen nog met hem onder 1 dak te leven en in 1 bed te slapen. Als hij weer gaat werken ga ik terug en zo gaan we verder totdat ik een eigen woning vind. Niet ideaal maar beter dan me de hele dag opvreten als we samen thuis zijn...
Alle reacties Link kopieren
Thans DG! Zieke mannen zijn zo zielig altijd

Maar heb nooit geen medelijden.

Bij jou gaat het niet zo best hè DG, hoop dat je snel weer een eigen huisje hebt, en je rust kan vinden. Het beste met alles en zit je iets dwars dan post je maar!

Voor iedereen, geniet nog even van je weekend
Leef & laat leven!
Dank je chick, maar als ik zou posten over alles wat me dwars zit momenteel had ik er een dagtaak aan... Dus dat doe ik niet. Probeer de frustratie om te zetten in focus op werk en studie en dat lukt gelukkig nu een aantal keer per dag zodat er eindelijk weer een beetje iets uit m'n handen komt. Waar ik momenteel het meest van baal is dat m'n hond niet hier kan blijven omdat hij ruzie maakt met de oude zieke hond van m'n ouders. Breng hem dus morgen naar m'n ex en dan moet ik het 9 dagen zonder m'n beste maatje stellen.
Alle reacties Link kopieren
Pffff wat een gedoe zeg DG. Klinkt echt verschrikkelijk dit, hoop het zelf nooit mee te gaan maken. Hoe oud was je nou? En hoe lang waren jullie samen? Gelukkig was je niet getrouwd toch? Wel balen dat je trouwe hondje weer bij je ex moet...lijkt me niet fijn om hem daar achter te laten. Veel sterkte, het is niet niks
Leef & laat leven!
Mag ik effen klagen er is een voortplanting gaande onder mijn vriendinnen ben ongeveer de enigste die er nog niet over peinst mijn vrijheid op te geven voor z`n *******koter. Onder tussen word ik gek van vraag wanneer ga jij er eens aan beginnen. Als ik dan terug antwoord wanneer ga jij eens stoppen met fokken van kinderen zijn ze gelijk boos
Hahahaha dat antwoord van jou ook

Sorry maar moest er erg om lachen.



Kan me voorstellen dat het rete frustrerend is dat iedereen om je heen ineens in een hele andere fase komt en dat je daar niet meer bij hoort (en wilt horen).

Maar straks kun jij iedereen om de oren slaan met "maar je krijgt er zoveel voor terug" als ze weer eens jammeren over korte nachten, tepelkloven en een beroerd seksleven.
quote:single1985 schreef op 30 november 2014 @ 13:21:

Mag ik effen klagen er is een voortplanting gaande onder mijn vriendinnen ben ongeveer de enigste die er nog niet over peinst mijn vrijheid op te geven voor z`n *******koter. Onder tussen word ik gek van vraag wanneer ga jij er eens aan beginnen. Als ik dan terug antwoord wanneer ga jij eens stoppen met fokken van kinderen zijn ze gelijk boos Haha, goed antwoord!!
Single, je kunt ook zeggen dat het bij jou helaas niet lukt. Krijg je bek vol tanden en sorry als reactie ipv dat ze boos worden. Ik heb dat wel eens gezegd omdat ik even wilde laten voelen hoe een impertinente vraag dat eigenlijk is.
Ik heb net m'n hond weggebracht naar ex en een dikke winterjas mee genomen die nog daar lag. Helaas m'n warme skibroek om te wandelen vergeten. Maar wandelen vind ik toch niks aan zonder m'n hond. Kut zooi.




Kun je hem niet af en toe even leasen? Bij de voordeur ophalen bijvoorbeeld om een stuk mee te gaan lopen of is dat te lastig?
Mijn ouders wonen 70 km verderop dus dat gaat helaas niet. Het is ook maar voor 9 dagen, maar toch.... Ik mis mijn maatje gewoon. Gelukkig hebben m'n ouders een hele lieve knuffel kat die ook wel echt mijn maatje is. Maar dat is natuurlijk toch anders.
quote:DappereGerbera schreef op 30 november 2014 @ 16:06:

Single, je kunt ook zeggen dat het bij jou helaas niet lukt. Krijg je bek vol tanden en sorry als reactie ipv dat ze boos worden. Ik heb dat wel eens gezegd omdat ik even wilde laten voelen hoe een impertinente vraag dat eigenlijk is.Zou dat 'n stomme oplossing vinden, want dan laat je ze in de waan dat kinderen nemen het hoogst haalbare is voor de mens en ze denken dan dat jij dat ook denkt. Juist 'n antwoord als waarom neem jij wél kinderen, wordt vaak beledigend opgevat en is dus 'n goeie tegenzet bij dat soort mensen.
Balen DG! Hoop dat de tijd snel voorbij gaat en je weer lekker bij je hond kunt zijn. Ik heb het de hele tijd al koud (heb hoognodig sloffen nodig met dit weer want teenslippers zijn niet echt warm) dus ik ga eens een hele hete douche pakken.

Gewoon omdat het kan
Heb ook al 'n paar dagen warme sloffen aan in huis en vandaag de kerstboom gezet. Van de week maar 'ns een flesje gluhwein in huis halen, het is er weer voor!
Glimsmoel van de dagcreme, natte haren, alles weer braaf gesnoeid, dikke sokken, huispak, ik ben adorable... whaahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 30 november 2014 @ 20:43:

Glimsmoel van de dagcreme, natte haren, alles weer braaf gesnoeid, dikke sokken, huispak, ik ben adorable... whaahaha



..als hij echt van je houdt...

Ik ben mijn huispak ook niet uitgekomen, de andere helft ook niet. Hij moe van een drukke werkweek, ik van 13 km wandelen gisteravond. Vanmiddag nog een tukkie gedaan, en daar was het ook weer voor: het is de hele dag mistig geweest, later ook nog regen. Brrr
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mijn katten zijn gelukkig niet zo gericht op uiterlijkheden, het gaat hen meer om de hand die ze voedt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven