Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
Mooi karretje Silver, veel veilige kilometers en plezier gewenst!

En ik kan me dat ook wel voorstellen met de tissues hoor, ik heb ook wel op een sloperij (...) staan te snotteren omdat ik mijn auto moest achterlaten..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Proficiat met je mooie nieuwe aanwinst Silver, veel rijplezier!

En ja, ik moest ook 'n traantje wegpinken toen ik mijn ouwe karretje achter liet, maar nu ben ik natuurlijk helemaal in love met m'n nieuwe Swiftje. Wat 'n uitvinding zeg usb in de auto, nu kan ik helemaal losgaan met zelfgedownloade muziek en wat 'n geluidskwaliteit komt er uit dat ding: wow!
Mooie auto hoor SilverS! Ik snap je emotie wel, maar van de andere kant; deze is helemaal van jou zelf, dat is ook wat waard.

Ja EN USB in de auto is echt eengoeie, dat heb ik ook al jaren (en toch smokkel ik af en toe nog een ouderwetse cd de auto in om te luisteren, gewoon, omdat het kan)

Onze mooie auto gaat ook de verkoop in en moet ik een klein goedkoop autootje terug kopen, maar dat went ook wel weer.

Het gaat trouwens redelijk hier. Donderdagavond en gisteren even soort van emotionele breakdown, maar gelukkig heeft mijn lieve vriendin me gisteravond uitgenodigd en opgevrolijkt door te luisteren, knuffelen en me te verwennen met een gezichtsmasker.

Vriendinnen zijn echt onbetaalbaar he, daar kan geen man tegenop. We kwamen tot de conclusie dat ze eigenlijk maar voor 1 ding goed zijn. Lekkere singlespraat dus
Alle reacties Link kopieren
Leuk Silver! Veel plezier en veilige km mee gewenst! Altijd leuk een eigen auto!
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig dat het weer beetje beter met je gaat DG. Het blijft moeilijk maar je komt er langzaam aan wel bovenop. Lekker gezellig met je vriendinnen blijven kletsen en lol maken. En echte vrienden zijn onbetaalbaar idd! Dus hou dat maar goed vast
Leef & laat leven!
In mijn jonge jaren wilde ik me nog weleens verliezen in een man maar tegenwoordig gaan vriendinnen ALTIJD voor op mannen, die fout maak ik niet nog een keer.
Alle reacties Link kopieren
quote:DappereGerbera schreef op 30 november 2014 @ 16:06:

Single, je kunt ook zeggen dat het bij jou helaas niet lukt. Krijg je bek vol tanden en sorry als reactie ipv dat ze boos worden. Ik heb dat wel eens gezegd omdat ik even wilde laten voelen hoe een impertinente vraag dat eigenlijk is.



heel flauw en erg genant voor de vraag-steller maar dat heb ik ook wel eens gedaan ja.

vooral mensen bij je in de straat die je nauwelijks kent maar die wel weten dat je daar al 5 jaar samen woont

bij vrienden en bekenden is het anders, maar bij vreemden denk ik echt :

wat een lef om naar de toestand van mijn baarmoeder te vragen????
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 05 december 2014 @ 17:59:

Gelukkig krijg je er heel veel voor terug



http://www.telegraaf.nl/binnenland/2341 ... sie__.html hahahhha
Alle reacties Link kopieren
haha vrienden gaan inderdaad voor!

maar koekie is verliefd..... en hij ook op koeksel.... verandert de zaak nu effe ;) hahaha
quote:koekie1980 schreef op 06 december 2014 @ 17:48:

[...]





heel flauw en erg genant voor de vraag-steller maar dat heb ik ook wel eens gedaan ja.

vooral mensen bij je in de straat die je nauwelijks kent maar die wel weten dat je daar al 5 jaar samen woont

bij vrienden en bekenden is het anders, maar bij vreemden denk ik echt :

wat een lef om naar de toestand van mijn baarmoeder te vragen????Juist als buurtbewoner is het vrij relevant om die vraag te stellen, want dan weet je maar waar je aan toe bent. Bij jou kunnen ze opgelucht ademhalen, jij gaat geen schreeuwertje kweken die de buurt bij elkaar krijst
quote:koekie1980 schreef op 06 december 2014 @ 17:54:

haha vrienden gaan inderdaad voor!

maar koekie is verliefd..... en hij ook op koeksel.... verandert de zaak nu effe ;) hahahaLeuk koekie vertel? Hoe ben je andere koeki tegen gekomen.
Jullie willen echt niet weten hoe brutaal mensen soms zijn om te vragen of er kinderen komen. Had pas een lijpo op Facebook die een artikel plaatste op mijn pagina over dat vrouwen meer kinderen moeten krijgen. Deze persoon is inmiddels gevlogen van mijn Facebook.
Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980 schreef op 06 december 2014 @ 17:54:

haha vrienden gaan inderdaad voor!

maar koekie is verliefd..... en hij ook op koeksel.... verandert de zaak nu effe ;) hahaha





Wat leuk koekie. Voor ieder koekie is een trommel!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Koekie!!
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 06 december 2014 @ 18:22:

[...]







Wat leuk koekie. Voor ieder koekie is een trommel!





Leuk Koeksel!!

Zoent ie lekker?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat leuk Koekie!! Vertel, hoe, wanneer, hoe vaak? Alle smeuïge details
Alle reacties Link kopieren
Oeh Koek wat leuk!!!
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Dat meen je niet single!



En Koek, gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Oh wat tof Koek!
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk koek! Is het die ene van laatst, of weer een nieuwe?
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 06 december 2014 @ 18:08:

[...]





Leuk koekie vertel? Hoe ben je andere koeki tegen gekomen.die ene man op tinder die niet alleen voor het neuqen gaat hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 06 december 2014 @ 18:22:

[...]







Wat leuk koekie. Voor ieder koekie is een trommel!hahahaha briljante opmerking!!!
Alle reacties Link kopieren
en nee nog geen facebook-status aanpassen... daar doe ik niet aan!

Maar we zitten al op date 11 in 3 weken *grijnz*
Geniet er van Koekie
Zo, jij loopt hard van stapel Koekie! Hopelijk is ie net als jij bewust kindvrij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven