Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!



Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Goedemorgen.



Iedereen heel veel succes in de nieuwe week en met de goede voornemens. We can do it!



Afgevallen: -0.9

Totaal Afgevallen: -11,4



Valt me niet tegen, deze week heel veel geklust in huis van mn vriend dus scheelt en de enige dag dat ik iets uit de band ben gesprongen (zaterdag) had ik die ochtend flink gesport.
Ah pyh...knuffel en op naar de volgende ronde.



Mevrjack rottig als t tegenzit. Sterkte.



patsy klinkt als een heerlijke vakantie en niet veel aangekomen!



huidig gewicht 78.4

Afgevallen 0.7

Totaal afgevallen 7.3



Vanavond maak ik oosterse wraps. Ga dr vandoor tot later!
Alle reacties Link kopieren
Huidig gewicht 97.1

Afgevallen: -1,7

Totaal: -4,9





Geen idee hoeveel ik ineens zoveel ben afgevallen!

Zal volgende week wel weer wat minder of niet zijn.

Veel succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Deze week afgevallen: - 2,3

Totaal : 12,1



Super blij en verrast. Afgelopen weken amper wat eraf en nu in een keer zoveel. Zo zien we maar ook al zien we niet direct resultaat, doorgaan wordt beloond.



We kunnen het dames!

Goede voornemen van deze week is hier weer wat vaker posten.
Alle reacties Link kopieren
Zie weer een heleboel positieve berichten we doen het goed meiden,

Voor degene waar het niet lekker loopt



De weegschaal was gelukkig weer positief vanmorgen, was zelfs afgevallen.



afgevallen 0,4

Huidige gewicht 88,1

Totaal afgevallen 7,5 kg
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, wat een goede resultaten zeg, gewoon hele kilo's! Hier niet:



Deze week afgevallen: -0.1

Huidige gewicht: 111.7

Totaal afgevallen: -4.9



Welkom terug Patsy! Fijn dat je weer even lekker hebt opgeladen! Nu het goede gevoel lekker vasthouden!



Ik heb vanochtend bloed geprikt, over twee weken controle, dus ben benieuwd of daar nog iets bijzonders uit gaat komen. Deze week lekker vrij, dus eindelijk wat energie over voor leuke dingen.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
O Patsy, als jij de tabel wil doen, graag! We hadden nog niks afgesproken.
Tjezus, wat vals
Patsy , fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad. Mijn vakantie was ook heerlijk, lekker uitrusten, niks doen en genieten. Fijn dat jij de lijst gaat doen vandaag.



Voor iedereen met een dip:



Ik zie ook een hoop goede resultaten langskomen: top!



Hier deze week 0. Ach, ik moet ongesteld worden dus had ook al niet verwacht dat ik af zou vallen.
Patsy: heb stop weekje gehad want bleef maar stil staan. Vandaag er weer tegenaan. Beetje moe doordat ik meer werk en doe maar vandaag een bankhang dag ( al moet ik wel ff de was doen en zolder beetje opruimen en stofzuigen) maar niet de deur uit of iets.



Wil ook nog een juicer maar twijfel nog omdat ik niet weet of ik hem ook echt ga gebruiken. Wil niet de hele dag juicen maar wel als vervanging ontbijt of lunch. Ik begrijp uit je verhaal dat jij het nu de hele dag doet?



Niet gek maar ben deze week natuurlijk aangekomen. Komt wel weer goed. Deze week ook weer 3 keer sporten. Iemand nog tips hoe ik meer buikvet kan verbranden?
Zie ook goede resultaten bij iedereen
Alle reacties Link kopieren
Afgevallen deze week 0.9

Huidige gewicht 106.3

Totaal afgevallen 9.3



@Patsy die 'sapper' ben ik haha. Heb het nog geen week gedaan, maak doordeweeks smoothies voor tussendoor en in het weekend dan een sapje.
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
goeie resultaten lees ik hier! Hier wel afgevallen, maar was vorige week aangekomen, dus nog niks concreet eraf. Sla nog een weekje over dus
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen , ik skip deze week even met gewicht doorgeven , ben afgelopen weekend heerlijk weggeweest en heerlijk gegeten ! Ben vanochtend ook nog ongesteld geworden dus volgende week geef ik mijn gewicht weer door!
Alle reacties Link kopieren
Goed om zoveel positieve resultaten te zien!

En voor iedereen waarbij het even minder gaat, heeft zus het goed omschreven: Ook als je even niets op de weegschaal ziet, wordt doorgaan toch beloont!



Mij valt het reuze mee dat er maar 300 gram bij is na de vakantie. Ik heb namelijk écht heel erg lekker gegeten. En veel haha Heeft het zwemmen en zweten toch nog een beetje geholpen. En de 2 dagen juicen vast ook... Zaterdag en gisteren weer ewzen sporten. Merkte wel aan mijn lichaam dat ik 3 weken niet gesport heb hoor! Had wel sportkleren mee naar zowel NY als resort, maar in NY zoveel gelopen (echt kilometers per dag!) dat ik er geen puf en tijd meer voor had. In het resort viel de gym erg tegen dus dat heb ik maar 1 keer gedaan.



@Linda, wat voor een juicer heb jij? Je kunt er inderdaad ook lekkere smoothies mee maken he, had voordat we op vakantie gingen een mango smoothie gemaakt. Lekker!! DOe je je weekendsapjes ook tussendoor of als vervanger van een maaltijd?



@Schorpioen, ik doe de sappen nu inderdaad de hele dag! De 'uitdaging' van Joe was om 10 dagen lang alleen te sappen. Dat vond ik te onhandig, omdat ik ook weer afspraken enzo heb en ik vind het ook weer teveel gedoe om bij een eetafspraak in een restaurant mijn eigen sap mee te nemen. Joe heeft het volgens mij ook een paar maanden achter elkaar gedaan, alleen maar juicen. Dat vind ik echt veel te gek hoor. Ik heb met mezelf nu 7 dagen afgesproken, omdat ik even wilde detoxen van het vette eten en de alcohol van de vakantie. Ik vind het super makkelijk vol te houden trouwens! Geen honger (je krijgt ook best wat kcal binnen nog wel hoor) en vind het wel lekker makkelijk. Denk dat ik het wel aan blijf houden voor bijv. feestdagen of voor of na vakanties enzo. Ben nog niet helemaal om om het echt weken of maanden achter elkaar te doen.. Maar wie weet zijn de resultaten vrijdag wel zo goed dat ik nog even wat langer doorga daarna



Ik zal de tabel bijwerken dan vandaag!
Alle reacties Link kopieren
@Patsy: ik heb een juicer en een blender, alleen de blender is kapot gegaan dit weekend, dus teruggebracht en nu maar ff met staafmixer tot ik wat anders gevonden heb. Juicer is van Princess, mooi ding, werkt prima.

Sap in het weekend wel als vervanger van lunch je zit er zo vol van en zo lang merk ik.



Fijn dat het jou ook zo goed bevalt!
Don't know, don't care
Ik lees ook nog mee, maar heb door drukte weinig tijd om te reageren. Het gaat redelijk, merk dat nu ik veel onderweg ben het lastiger is om goed te eten. Daarbij heb ik de laatste week heel erg last van mijn hormonen en van een opgezette buik. Maar probeer wel naar gezonde tussendoortjes te grijpen.



Gewicht: 94.0

Aangekomen: 0.2

Totaal: -4.8



Heb het nog twee weken superdruk en dan weer een rustigere periode! Dan kom ik weer wat vaker hier buurten. Zet hem op iedereen!
De tabel is tot hier bijgewerkt!



Wat zal ik met de X1/2 doen?



Patsy.
Alle reacties Link kopieren
De X2's mogen er wat mij betreft wel uit. S1981 heeft wel gereageerd afgelopen week dus die is er nog gewoon!
Tjezus, wat vals
Ok, het zijn de volgende Xjes:

Speechless

GrumpyCat

IJsbloempje

S1981

Elvi70



Dus behalve S1981 iedereen eruit? (Grumpy wilde nog wel blijven staan, of niet? Ik weet niet wat ik gemist heb afgelopen 3 weken!)
Alle reacties Link kopieren
Afgevallen deze week: 0.9

Huidig gewicht: 77.9

Totaal afgevallen: 5.1





Gezien de omstandigheden van afgelopen week, ben ik hartstikke tevreden
quote:min25 schreef op 20 oktober 2014 @ 13:15:

Ok, het zijn de volgende Xjes:

Speechless

GrumpyCat

IJsbloempje

S1981

Elvi70



Dus behalve S1981 iedereen eruit? (Grumpy wilde nog wel blijven staan, of niet? Ik weet niet wat ik gemist heb afgelopen 3 weken!)Ik zou ze eruit doen ja (behalve dus S1981). Grumpy heb ik ook al lang niet meer gezien hier.
En dank je voor het bijwerken!
Xjes verwijderd m.u.v. S1981.

Appie heb ik ook bijgewerkt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Patsy!
Tjezus, wat vals
Mijn ik doe niks dag gaat wel een beetje snel voorbij helaas. Ook niet super uitgerust. Ben denk ik toe aan echte vakantie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven