Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!



Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Hier een goede eerste week!



Afgevallen deze week 1,0

Huidig 74.0

totaal afgevallen 1,0
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi allemaal! Ik sla een weekje over, doe volgende week weer vrolijk mee!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie dat ik nog niet verwijderd ben. Drukke dag gehad





Gewicht 85.0

Afgevallen deze week -0,3

Totaal 5.0





En vanaf nu weer met frisse moed verder. Gelunched met broodje tonijnsalade. En net salade met brie gegeten.



Goed gedaan allemaal
Eetlijstje van vandaag:



O: kwark met granen

T: -

L: 2 tosti met 30 plus kaas

T: waterijsje en 50 gram pure chocolade

D: grillburger met paprikasaus, aardappelen en een andijviesalade met kokosmelk en sinaasappel

T: bakje optimel yoghurt



Zonde van de chocolade, had een dip en kon het niet laten. Jammer want ik vind puur niet eens zo lekker.



Wel een uur zumba gedaan
Alle reacties Link kopieren
Ik werk morgen de rest even bij!
Net weer wezen sporten. Vandaag wel weer gesmokkeld 😖



Eetlijstje

O:4 WAsa crackers met filet american

T: 2 speltboterhammen met 2 plakjes salami

L: appel, banaan en mandarijn

T: 4 speculaas stroopwafel koekjes 😱

D: boontjes , aardappel en biefstuk

T: Griekse yoghurt met aardbeien



Muv de speculaas koeken prima.



Morgen ga ik weer zoete aardappel salade maken voor de lunch. Ontbijt word crackers. En s'middags moet ik werken dus geen kans om te snacken . S'avonds maak ik misschien kippensoep voor mezelf.
Storm en regen hier: heerlijk! (volledig off-topic natuurlijk maar ik word erg blij van dit weer )



Gisteren naar de bioscoop geweest en daar een hele zak m & m's gegeten Best wel dom, maar bij de film vind ik het zo lekker om wat te knagen en dan is het toch al snel popcorn of m & m's. Hoe doen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik iedereen nu bijgewerkt! Als er iets niet klopt dan hoor ik het wel.



IBI: de schade valt mee van je chocolade volgens mij! Wel jammer als je er niet eens van genoten hebt, maar geen man over boord. Je hebt ook nog gesport!



schorpioen; ook een prima lijstje hoor! M.u.v. de koeken dan, gelukkig heb je wel gesport!



Liara, hier is het ook heerlijk hard aan het regenen en ik had zowaar een koud gezicht en koude handen toen ik aankwam op mijn werk. Lekker!! Ik geniet ook van dit weer! Ik hou van herfst en winter



Als ik naar de film ga dan ga ik altijd met iemand samen. Dus als we iets kopen wordt dat gedeeld, dat scheelt al. En vaak neem ik popcorn, een niet te grote bak en dan valt dat ook weer mee in grammen en dus ook kcal. Zo'n bak/zak is lekker en als je naar een film zit te kijken is het inderdaad op voor je het door hebt! Misschien volgende keer zo'n klein portiezakje kopen? Zijn relatief wat duurder, maar de schade kun je dan een beetje inperken.



Vanmorgen op de weegschaal 101.4, 1.1 kg minder dan gisterochtend Ik vertrouw het niet helemaal haha. Maar ik heb nog 4 dagen juicen te gaan (misschien pak ik na het weekend nog een paar dagen mee) en volgende week donderdag heb ik weer een fitnesstest op de sportschool. En ik wilde persee onder de 100 zitten, dus wie weet haal ik dat doel nog wel. Zou wel leuk zijn!



Gisteravond wezen zwemmen maar het was druk in het banenbad. Dus ben naar een ander bad gegaan en toen zat ik ineens in een aquajogging groep haha. Heb de les meegedaan, 45 minuten. Was leuk! En sommige oefeningen nog best wel zwaar!
Alle reacties Link kopieren
eindelijk iemand die zag dat ik afgevallen was.
Liara,



Dat hakt erin een hele zak m en m. Snap het wel hoor is ook zo verleidelijk in de bios.

Ikzelf neem cherrytomaten mee, iets wat goed werkt als ik alleen ga of als degene die met me mee gaat niks anders koopt. Maar als vriend met zak popcorn of m en m zit snaai ik wel mee. Blijven lastige momenten.



Patsy,

1,1 kilo verschil. Vreemd he soms kan het wel behoorlijk verschillen. Afwachten bij de sportschool straks.



Zwemmen klinkt leuk. Die les klinkt al helemaal goed. Haha banen zwemmen kan soms wat saai zijn.
Mooi zo Renate!
Leuk Renate



Patsy: die vent viel met dat juicen ook abnormaal veel af . Ben benieuwd wat je straks in totaal kwijt bent in week. En hoeveel groentje en fruit pers je er per dag doorheen?



Vandaag gaat tot nu toe wel goed.



O: 4 WAsa crackers met filet american + rijstewafel met kaas en komkommer

L: 2 spelt boterhammen met gestampte muisjes

T: appel

D: waarschijnlijk spaghetti
Klein zakje of cherrytomaatjes is inderdaad wel een goed idee, waarom bedenk ik zelf zoiets zou niet? Volgende keer ga ik dat doen.



Patsy, 1.1 kilo in een dag is best wel veel. Wel lekker uiteraard! Komt dat door dat juicen denk je?



Fijn Renate, altijd leuk als het iemand anders opvalt.



Goed lijstje schorpioen.



Mijn lijstje vandaag:



O: 2 knackebrod met kaas

L: 2 volkorenbrood met appelstroop

T: mandarijnen

D: ciabatta met tonijn/ui/tomaat/salami/pastasaus/geraspte kaas uit de oven.
Mijn eetlijstje:

O: Yoghurt met banaan en frambozen

L: Bruin broodje met roomkaas en verse jus

T: wortels en 2 crackers met linera

Vanavond biefstuk met wokgroente



Ik eet pas laat vandaar net nog 2 crackers op. Eerst nog even sporten.
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 11:16 eindelijk iemand die zag dat ik afgevallen was.



Dat moet echt geweldig zijn! Proficiat!!!



Even een vraagje:



Klopt het dat je in de periode van je maandstonden, je plots meer kan gaan wegen? Want plots weeg ik 1,2 kg meer...
Alle reacties Link kopieren
quote:mlsc schreef op 21 oktober 2014 @ 17:57:

[...]





Dat moet echt geweldig zijn! Proficiat!!!



Even een vraagje:



Klopt het dat je in de periode van je maandstonden, je plots meer kan gaan wegen? Want plots weeg ik 1,2 kg meer... yep, kan heel goed. Meestal houd je dan meer vocht vast
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hoi Patsy! Leuk te lezen dat je lekker bent bijgekomen tijdens de vakantie! Heerlijk he?

Ik heb inderdaad een baan! Eigenlijk tegelijk met Hats. Zit nu in training, dus erg druk en moet wennen om weer bezig te zijn. Wel heb ik nu een ritme met eten. Dat is echt fijn!

Ik ben afgevallen, maar omdat ik in week 41 was aangekomen, was ik gisteren weer terug bij 93. Hopelijk ben ik dus volgende week maandag wat afgevallen! Voor het eerst in weken!

Daarnaast vergeten door te geven dat het nog steeds 93 was…oops.
Heb het wel ff zwaar nu om niks lekkers te pakken. Wel halve mars gepakt maar dit kan niet zoveel kwaad aangezien ik nog niet veel heb gegeten. Stond net alweer in de kast te kijken maar besloten dat er niks zo lekker was waar ik echt trek in heb. Net dus maar 2 rijstewafels met kaas en komkommer gegeten.
quote:mlsc schreef op 21 oktober 2014 @ 17:57:

[...]





Dat moet echt geweldig zijn! Proficiat!!!



Even een vraagje:



Klopt het dat je in de periode van je maandstonden, je plots meer kan gaan wegen? Want plots weeg ik 1,2 kg meer... Bij mij scheelt het vaak 2 tot 3 kilo. Ik weeg me dan ook liever niet, zo demotiverend.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij scheelt dat ook vaak 1,5 kilo, maar dat gaat er daarna ook vanzelf weer af.

Vandaag even de knop omgezet, de laatste dagen waren niet heel slecht maar ik eet echt te weinig fruit en groente. Net gestart met twee boterhammen met aardbeien en een smoothie mango-banaan. Kan dat in elk geval afgevinkt worden vandaag
Tjezus, wat vals
Eetlijstje van gisteren:



O: kwark met granen en kaki vrucht

T: koekje

L: 3 boterhammen mager beleg

T: -

D: wortelen, varkenshaas, aardappel

T: bakje optimel yoghurt en 2 crackers mager beleg



Was erg blij met de weegschaal vanmorgen. De eerste 10 kilo is eraf en ik was onder een getal gedoken. Komend weekend ben ik veel bij oom en tante en zaterdagavond ben ik vrijwilligster bij een groot halloweenfeest waarbij ik al jaren voor de patatkraan sta om te vragen wat de kinderen op de patat willen, dat door te geven aan de mensen in de patatkraan en aan te geven aan het kind. Echt heel leuk! Ken deze mensen nu al jaren en ik sta samen met mijn tante en een soort aangewaaide tante.

Leuk maar ieder jaar snoep ik vrij veel patat mee. Verder eet ik zaterdagavond en zondagochtend bij oom en tante mee. Meestal houden ze wel rekening hoor als ik weer aan het lijnen ben dus dat zal wel goed komen.



Verder was ik ook zwaarder als ik ongesteld was dus dat is volgens mij echt heel normaal.



Fijne dag iedereen!
Ibi: gezellig hoor zo'n feestje ! Dit jaar niet teveel snoepen gewoon. Je bent er zelf bij.



Tja gewicht bij ongesteldheid is altijd wisselend in die week maar week later weer gewoon op gewicht.



Het lijkt erop dat mijn stopweek het effect heeft wat ik wilde. Ik bleef maar hangen en aankomen terwijl ik netjes at. Nu een week erbij gesnackt en nu weer onder de 96 na 2 dagen. Hoop dat dit doorzet want als ik dan over paar weken weer stil sta dan doe ik weer een stopweekje .
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73 schreef op 21 oktober 2014 @ 11:16:

eindelijk iemand die zag dat ik afgevallen was.Leuk! Wie was het?
Alle reacties Link kopieren
@Ibi, klinkt leuk dat feestje! Probeer niet teveel te snoepen, 1 patatje per 10 bakjes of zo? Geen idee hoeveel bakjes er langs komen hoor haha.

Mooi lijstje trouwens, maar krijg de indruk dat het wat weinig is?



@mlsc, Klopt dat je gewicht wisselt met de periode in je cyclus. Da's heel normaal.



@liara, de weegschaal blijft naar beneden gaan hier haha.

Ik denk dat het deels te maken heeft met het juicen. Ik ben ook ongesteld geworden vandaag, dus het relatief hogere gewicht van vorige week zou ook daardoor komen (+ natuurlijk 2 vakanties). Verder ben ik nu sinds zaterdag alleen maar aan het juicen en af en toe wat vast fruit of een hazel- of walnoot eten (max. 5 noten per dag). Het grote gewichtsverlies zal niet helemaal vet zijn (dat zal maar een klein aandeel zijn gok ik), maar zal voornamelijk komen doordat mijn darmen even helemaal leeg zijn. Klein deel vochtverlies waarschijnlijk ook.



@schorpioen, hoeveel je per dag binnenkrijgt verschilt echt door hoeveel je drinkt en wat je juicet. De ene groente is de andere niet, sommige geven veel sap dus daar hoef je relatief weinig van te gebruiken en andere juist weer het tegenovergestelde. Het leuke is wel dat je van alles door elkaar gooit en zo allerlei smaken kan ontdekken. Is toch wat spannender dan de hele dag komkommersap drinken haha Als ik een gokje moet doen, dan gaat er op een dag toch zeker 500 g groente en evenveel fruit doorheen. Misschien wel meer. Ik zal het vanavond wel even bijhouden als ik de sappen ga maken voor morgen.



Vandaag dag 5 van het juicen. Gaat lekker, ben verbaasd hoe weinig honger ik heb en hoe fit ik me voel dus dat is positief. Vanmorgen uurtje gesport, 660 calorietjes verbrand. Vanavond eet ik waarschijnlijk een hapje mee op mijn werk, niet teveel want heb genoeg sap voor vandaag en wil het eten ook weer een beetje rustig opbouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jan10e2000 schreef op 21 oktober 2014 @ 18:31:

Hoi Patsy! Leuk te lezen dat je lekker bent bijgekomen tijdens de vakantie! Heerlijk he?

Ik heb inderdaad een baan! Eigenlijk tegelijk met Hats. Zit nu in training, dus erg druk en moet wennen om weer bezig te zijn. Wel heb ik nu een ritme met eten. Dat is echt fijn!

Ik ben afgevallen, maar omdat ik in week 41 was aangekomen, was ik gisteren weer terug bij 93. Hopelijk ben ik dus volgende week maandag wat afgevallen! Voor het eerst in weken!

Daarnaast vergeten door te geven dat het nog steeds 93 was…oops.



Gefeliciteerd met je baan!!

Wat doe je nu precies? (Of minder precies, afhankelijk van hoeveel je kwijt wil natuurlijk haha).

Fijn dat je weer terug bent naar de 93! Hopelijk heeft het nieuwe ritme ook zichtbaar effect op de weegschaal straks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven