Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!



Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Niks te melden hier, maar ik wilde gewoon de 1000e post op mijn naam hebben staan
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Mevr Jack: heb je het geteld??



Vandaag een spijkerbroek aan die ik een hele tijd niet heb aangehad. Ruim 4 jaar!!!



Zit nog niet helemaal top, maar eerst kreeg ik m al niet over m'n dijen heen.




Dat is lekker S1981!
Alle reacties Link kopieren
quote:s1981 schreef op 26 oktober 2014 @ 12:39:

Mevr Jack: heb je het geteld??



Vandaag een spijkerbroek aan die ik een hele tijd niet heb aangehad. Ruim 4 jaar!!!



Zit nog niet helemaal top, maar eerst kreeg ik m al niet over m'n dijen heen.

Haha nee dat kun je op de homepagina van de pijler zien

Wat goed van je broek! Ik heb net mijn oude spijkerbroeken uitgezocht, er zijn er drie die niet meer passen, die heb ik apart gehouden om later alsnog te proberen.



Ik heb niet zoveel van me laten horen, gaat nog steeds niet zo lekker en ik heb geen zin in mijn eigen geklaag Net wel weer een lekkere smoothie op, dus fruit gaat wel goed gelukkig. Straks pesto maken, want ik neem morgen een salade mee. Voor vanavond heb ik nog geen echte heldere ideeën
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
He meiden ik leef ook nog hoor, ben ook erg druk dus ook niet zoveel hier.

Afvallen gaat echt weer lekker nu, ben benieuwd wat de Weegschaal morgen aangeeft , heb een weekje overgeslagen ivm weekend weg en ongesteldheid , maar ben nog steeds goed bezig.

Net weer een uurtje gesport, was weer lekker.



Ik ben momenteel verslaafd aan beschuitjes met hagelslag , eet die vaak s avonds als ik nog trek in iets heb en blijf nog steeds afvallen dus gaat goed.

Ik merk dat je best wel eens flink kan zondigen en ja dan ben je ineens 2 kilo zwaarder , maar op 1 of andere manier is dat er soms na 2 dagen alweer af, heel raar maar wel fijn.



Top dat iedereen nog steeds zo gemotiveerd is, we doen het toch maar even he. Trots mogen we op onszelf zijn !!
Ik was na mijn stopweek 97 en zag gisterochtend 94.9 maarja toen bij schoonmoeder langs en gesnoept. Nog steeds geen man overboord hoor maar denk niet dat ik de 94,9 morgen zie maarja wel onder de 95,9 dus morgen kan ik weer gewicht doorgeven



Vandaag gegeten:

O: 3 speltboterhammen met muisjes

L: rijstewafel

T: sapje gekocht met groente en appel

D: loempia en paar patatjes (



Straks nog wat yoghurt met aardbeien.



Bijna jarig dus me maar eens verdiepen in een juicer. Heb geen zin om paar honderd euro kwijt te zijn dus hoop dat we ook goede goedkopere zijn.
S1981: ben iig niet de enige die haar spijkerbroek bewaard. Ga ook maar kijken of ik er weer een paar pas.

Ben vandaag gaan winkel en bij sps heb ik shirtje maat L en jasje van Vila maat XL gekocht . Kan dus weer in normale maten al vind ik weinig leuk. Zo saai allemaal. Ik word misschien oud waardoor ik alles al een keer gezien heb. Toch mezelf er maar aan toe zetten iets zelf te maken.

[img]http://www.superstar.eu/tweed-lace[/img]





Mevrouwjack: soms kan geklaag opschrijven opluchten ipv dat het in je hoof blijft malen



Tweety: oh beschuit met hagelslag zijn zo lekker. Eet zo een rol leeg als ik daaraan begin. Maar volgens mij krijg ik dan nog meer verstopping.



Mijn man kwam gister dat het normaal is dat je maar elke maaltijd grote boodschap kan doen. Weet niet bij wie dat ook zo werkt maar bij mij niet. Ze zeiden ook dat slakken voedsel oftewel groente hier goed bij zou helpen. Hopelijk werkt dat ook zo als ik groente drink . Of lepel zonnebloem olie als lijkt me dat niks.
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik zo weinig post, maar ik lees wel hoor



Ondanks een slechte week, met pizza, patat en pannenkoeken, toch weer afgevallen. Voel me soms gewoon schuldig.
Wat doen jullie straks met je oude kleding die niet meer past? Houden? Ritueel verbranden? Weg geven (aan goed doel) of gewoon weg gooien?



Ik denk dat ik in zo'n kleding container gooi. Dat is toch ook voor goede doel?



Heb net mijn kleding uitgezocht . Doe ik elk jaar wel en vraag me elke keer af wat droeg ik vorig jaar. Waarschijnlijk vaak hetzelfde . Terwijl ik 2 meter hang en 3 meter bij 50 cm lig heb. Geen hoge stapels maar toch genoeg. Vind niet alles leuk meer maar kan he toch niet weg doen aangezien alles weer terug komt. En zijn ook veel basic dat ik denk tja ik draag het niet maar als ik het eens aan wil moet ik het straks weer kopen.



Van de week ook maar eens weer wat setje maken want als ik nu kijk is het bij elkaar geraapt zooitje
Alle reacties Link kopieren
Wat echt niet meer goed is gooi ik weg, wat nog gedragen kan worden gooi ik ook in zo'n container of zet ik langs de weg als er een actie is. Ik heb een paar kledingstukken die te klein zijn geworden bewaard. Weet niet of ik ze daarna ook daadwerkelijk zal dragen want ze zijn al wat ouder, maar misschien nog wel de moeite waard.



Voorlopig schiet ik niet erg op dus kleren zijn nog niet te groot.
Tjezus, wat vals
Jij ook nog wakker mevrJack?



Ik gooi mijn kleren niet meer weg. Ik ben al eens vaker afgevallen en weer aangekomen, dus de broeken e.d. die nog goed zijn bewaar ik gewoon. Maar voorlopig is dat nog niet aan de orde hier helaas.
Renate, je moet je niet schuldig voelen, maar daar juist blij mee zijn! Heerlijk toch, als je op die manier toch nog gewoon afvalt.
Alle reacties Link kopieren
Hier redelijk goed gegaan, al is de vakantie nog maar juist begonnen natuurlijk



Nieuw gewicht 88,9

Afgevallen 0,7

Totaal afgevallen 5,1



Best tevreden...
Even snel.



huidig gewicht 77.3

Afgevallen 1.1

Totaal afgevallen 8.4



Kom vanavond weer even spieken!
Alle reacties Link kopieren
Voor de lijst

afgevallen 0,5kg

Totaal afgevallen 8 kg

Huidige gewicht 87,6kg
Alle reacties Link kopieren
deze week -1,5

Gewicht 83.5

Totaal afgevallen 6.5

Alle reacties Link kopieren
Veel te weinig gereageerd hier en vorige week geen gewicht doorgegeven (was hetzelfde). Maar nu toch:



huidig: 77,9

Afgevallen deze week: 1,3

Totaal: 3
Alle reacties Link kopieren
afgevallen deze week 1,9

huidige gewicht 92,9

totaal afgevallen 32,1



Ik ben blij!!!

Gisteren toevallig met boodschappen een zak kattegrid gehaald van 10 kilo en dan te bedenken dat ik 3 van die zakken ben afgevallen, kan het me haast niet voorstellen.

Veel succes weer iedereen deze week, ik ga zo weer sporten 💪
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben het nu over wat te doen met oude kleding ?

Ik heb er een goed idee voor, je kunt bij elk filiaal van de H&M een zak met oude kleding inleveren , maakt niet uit of het wel of niet van de H&M is en dan krijg je een bon voor 15% korting op 1 artikel . Alle kleren worden verzameld en alles word uitgezocht , een deel gaat naar ontwikkelings landen en een ander deel wat bv niet meer gedragen kan worden , dat wordt gerecycled tot bv verhuisdekens . Ik werk er dus weet dat het echt goed gebruikt wordt !
Afgevallen: 0,8

Gewicht : 95,1

Totaal afgevallen: 4,5



Maandag vind ik geen goede weeg dag. Ik ben altijd vrijdag een stuk lichter. Weekend komt er vaak toch iets lekkers voorbij .



Tweety: 3 zakken is idd veel. Je gaat iig goed
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat een goede resultaten! Hier niets veranderd ten opzichte van vorige week.



Tweety, dat kan ik me voorstellen dat je je dan even realiseert hoe ver je bent gekomen! Ik heb dat al bij een paar kilo, als je dat uitdrukt in pakken suiker / kattenvoer / etc. merk je hoe veel dat is.



H&M zit hier niet zo dichtbij, jammer, want wel een goed idee!
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
afgevallen deze week 0,0

huidige gewicht 78,0

totaal afgevallen 3,0
Ik was vanmorgen bij de diëtiste. In 4 weken tijd was ik precies 4 kilo afgevallen best netjes dus.

Wel gaf ze aan dat ze zich afvroeg of het wel zinvol was om af te spreken omdat ik geen advies vraag en gewoon goed afval. Aangegeven dat ik wel wil blijven afspreken omdat het voor mij een stok achter de deur is.
Alle reacties Link kopieren
Hier niks veranderd de afgelopen week, maar dat was te verwachten met een aantal verjaardagen en een etentje.
Wat zijn jullie allemaal goed bezig!



Tweety, dat is een goede tip over de H&M. Het was me nog nooit opgevallen dat ze dat doen.



IBI: vier kilo in vier weken is zeker netjes. Fijn dat die stok achter de deur zo helpt.



Deze week: +0.5

Huidig gewicht: 90.5

Totaal afgevallen: -12.5



Eigen schuld, ik heb afgelopen week echt nergens op gelet. En vorige week was ik ook al niet afgevallen. Dus nu herpak ik mezelf en ga ik ervoor om onder die rottige 90 uit te komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven