Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!



Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
we zijn er weer met een heel nieuw jasje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hallo!!! Even wennen aan het nieuwe jasje!
Tjezus, wat vals
Ik haat nieuwe jasjes. 😝
En op telefoon zitten er allemaal reclames tussen de berichten. Erg vervelend
Ik kon nu pas weer inloggen. Pfffff.



Het goede nieuws is dat de weegschaal vanmorgen op 89 stond! Happy! (waarom doen de smileys het niet?).
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend gebikkeld op de sportschool, krachttraining en een uurtje spinnen. Lekker!

Eetlijstje:



O: magere yoghurt

L: 1 Bruin pistoletje met philadephia light

D: Eindelijk weer eens pasta, daar heb ik al wekenlang zin in
Er zitten nog wat bugs in volgens mij. Goed bezig liara
Alle reacties Link kopieren
test
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
O het werkt dus toch, net werd mijn hele bericht gedelete toen ik wilde posten.



Goed gedaan Liara! En Apppie ook qua sport, maar je eet er wel heel erg weinig naast. Ik heb zelf ook veel te weinig gegeten vandaag: twee boterhammen met eiersalade en bacon en wat koekjes. En vanavond stokbrood met lekkere dingetjes, lekker makkelijk.
Tjezus, wat vals
Lekker mevrJack, wij gaan het weekend stokbroodjes eten. Echt wel zin in.

Apppie: eet je niks tussendoor, fruit bijvoorbeeld?
Eetlijstje vandaag

O: bruin bolletje met aardbeien

T: banaan en appel

L: 5 WAsa light crackers met filet american en 2 gekookte eieren

T: handje hazelnoten

D: andijvie stamppot met spekjes en klein stukje magere rookworst



Ga straks sporten . Normaal doe ik bodyboxx maar ga vananvond lopen en ga proberen te rennen. Eerst 5 minuten volhouden. Cardio is beter voor vet afbouw en ff geen zin in boksen . Volgende week weer.
Alle reacties Link kopieren
Lekker menu Schorpioen!
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ja, we zijn er weer!

Inderdaad een lekker lijstje Schorpioen.



Ik kom net thuis van een receptie, paar bitterballen als avondeten op. En zo naar de sportschool voor een lesje Zumba. Niet enorm veel zin, maar als ik er eenmaal ben is het toch wel weer leuk om te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben gelukkig al wel wat meer aanpassingen gemaakt, gistermiddag leek het helemaal nergens op. Grote tekst, om de 4 posts reclame. Thuis gelijk adblock geinstalleerd, op werk gaat dat helaas niet.



Verder niet veel nieuws hier, hoop nog steeds dat ik niet teveel aan ga komen van herbegin met de pil, we gaan het zien.



Eetlijstje:



O: brinta met beetje honing

T: smoothie/shake van banaan, appel en wat melk

L: 3 meerger.bh. smeerworst

T: niks

A: Tortilla met 2 wijntjes



Zo rond de 1700 kcal, dus netjes genoeg.
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
achtergrondkleur kiezen is ook nieuw dus even testen
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
Wel grappige nieuwe functies
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
Handig dat adblock, werd gek van de reclames
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
mooi Linda!
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Wel een beetje jammer dat het forum er bekant 2 dagen uit lag, kreeg wel afkickverschijnselen haha
Don't know, don't care
Haha, lalinda., ik had ook afkickverschijnselen Ik had echt geen idee dat ik zo vaak op het forum zat te lezen.



Gelukkig had ik altijd al adblock en dus geen idee waar iedereen over zit te mopperen. Is het echt zo erg?





Ook even uitproberen hoor.
Oh, ik ging de achtergrondkleur uitproberen, maar ik zie niks?



Nieuwe poging





edit: ah, zo dus .

Jeey, de smileys zijn er ook weer
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij dat het quoten niet lukt?



@Liara, ja echt om de 4 reacties een heel blok reclame en de font was zo groot dat je 1 reactie zag, dus je scrolt je een ongeluk, dit is veel beter nu.
Don't know, don't care
Dat quoten lukt mij ook niet, ze zullen er nog wel mee bezig zijn?



Djeez, zoveel reclame is echt belachelijk! Maar ik vind nu ook wel dat je veel te weinig reacties ziet. Ik zie er 3 op mijn scherm en dat is ook wel vervelend weinig. Nah ja, ik ben blij dat we er weer zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik zeker ook blij dat we er weer zijn en het zal indd de komende dagen allemaal wel rechtrekken cq wennen.
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook nog niet quoten, dus even zo:



Liara, ik eet graag fruit hoor, heerlijk! Maar ik leef op een mini budget, dus ik ben afhankelijk van wie er achter de groentenkraam staat aan het eind van de dag. Zaterdag was het de-vrouw-van, en die is niet zo scheutig met de kortingen helaas :P as weekend beter, hoop ik :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven