Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).



Succes allemaal!





We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4



Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen



De start van dit topic vind je hier
Ik houd ook vocht vast met deze warmte en ben ook nog ongesteld dus voel me een en al opgeblazen.



Ben blij als we weer normale temperaturen krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Caribgirl, vervelend voor je! Maar tegelijkertijd geeft dit wel aan dat je er serieus mee bezig bent denk ik. Kop op!



Riboho, goed dat je doorzet!



Ik ben sinds maandag ook wel weer oké bezig. Vanavond wel gesnackt met de kinderen. Maar ik merk dat als ik er teveel druk op leg en helemaal niks meer mag van mezelf, dat dat juist averechts werkt. Een beetje zoals Fresiaatje laatst omschreef. Ben al blij dat ik me niet verlies in snaaibuien of bovenmatig snoepen. Maat houden dus. En werk geeft ook weer structuur. Nu ook het sporten weer oppakken...
Goede insteek Ciccietta! Je mag heus wel een keertje ongezond doen zolang het maar binnen de perken blijft. Het moet ook vol te houden zijn
Oh zo herkenbaar hoe lang dat duurt ja.... Ik denk dat het ook meer motiveert als ik weer eens onder die 80 kom, wat al anderhalf jaar geleden is, dan dat geschommel rond die 83/84 de hele tijd.



En vocht vasthouden voor het ongesteld worden en meer drinken vanwege de warmte helpt ook niet nee.



ciccietta heel goed wat je doet, niet alles altijd ontzeggen. Ik doe ook 6 dagen netjes eten en dan 1 dag per week gewoon eten waar ik zin in heb. Voorkomt ook die spaarstand (als die al bestaat) en dan blijft het draaglijk.



Vandaag niet zo goede eetdag, we hadden pannenkoekenlunch op het werk en ja een magnum is er ook nog in gegaan nu het zo heet is. Maar de laatste magnum was zowat een half jaar geleden dus is geen gewoonte haha.



Vanaf vrijdag gelukkig weer normale temperaturen
Het is warm idd maar beter dan regen en wind. Je moet gewoon niet veel bewegen



Vandaag overdag weer niet veel gegeten. Ging er gewoon niet in. Dus is bij 2 crackers met kip kerrie en appel gebleven. Aangezien we geen zin hadden te koken omdat er een dakraam werd geplaatst wat veel rommel gaf en dat moet je opruimen en man ook de hele dag bezig is geweest naar de snackbar. Ik dacht aangezien ik toch niet zoveel heb gegeten kan ik wel een milkshake nemen(wel een kleintje) en had ook nog patat speciaal en loempia. Was eigenlijk teveel.



Ik merk dat ik 2 dagen in week vaak iets slechts eet als avondeten maar snoep bijna niet dus dat is positief. Hele bergen wat ik niet meer eet. Ga morgen wel ff op weegschaal staan wat dit voor effect heeft.



Hamaika: Wat jij met 80 hebt , heb ik nu met 95. Nog heel even doorzetten en dan ben ik. Vervolgens naar 93 en dan onder 90. Dat ben ik al 8 jaar zeker niet geweest



Nu wil ik in oktober ergens weer gaan stoppen met roken. Ben daar wel wat bang voor want niet snoepen en niet roken word zwaar. We zullen zien.
Stoppen met roken wil ik ook doen maar nu nog niet. Eerst wil ik dit op orde hebben en dan stoppen met roken.
Cherokee: Ik hoop dat.ik.over maand dit.op.orde heb . Word ook weer.kouder en met regen heb ik geen zin om buiten te zitten en hierdoor rook nu echt teveel. En het niet snoepen werkt ook mee.
Alle reacties Link kopieren
Weer even bijgelrzen. Wat knap dat iedereen volhoudt! Zelfs na een paar keer zondigen, gewoon de draad weer oppakken, super! Uiteindelijk wordt je beloond!!

Weten jullie al waarmee jullie jezelf gaan belonen als jullie doel is bereikt?

Ik met een mooie jurk! Al gekocht want stel je voor dat ie straks weg is. Pas hem wel maar zit nog niet helemaal lekker en mooi.

Iets minder streng op eten gelet, is wel fijn want het werd echt een ding in mijn hoofd en de koek/snoep/chips drang werd alleen maar groter en eetbuien lagen op de loer. Vooral lekker veel aan het sporten en dat bevalt me heel goed. Ik, die luie die niet van sporten hield. Nooit echt gedaan, van het ene ongebruikte sportabbonnement naar de volgende ging. Ik krijg er energie van en mijn lijf verandert van slappe pudding langzaam naar wat meer shape en defenitie.
Goedemorgen meiden!



Schorpioen ja dat heb ik ook, ik snoep danwel niet maar bij mij was het ook zeker 2 x per week en soms nog wel vaker iets slechts als avondeten. Ben door een hele moeilijke periode gegaan in mijn leven en dan was het te makkelijk. Dan naar de snackbar, dan een pizza.... Wel gezond eten ook maar bijna net zo vaak ongezond. En daar moest echt verandering in komen. Jij ook dus rond een vast getal aan het schommelen.... Frustererend is dat he? Nou we gaan ervoor, allleen wat jij zegt al, dat zou mooi zijn he? Ergens zijn dat jaren terug is!



Cherokee ik rook gelukkig zelf niet ,maar een vriendin van mij heeft datzelfde gezegd ja: allebei tegelijk ging haar niet goed af omdat ze door het stoppen met roken weer meer ging snoepen. Zij deed het ook na elkaar.



Fresiaatje wat leuk idee om een beloning in het vooruitzicht te stellen. Ik heb dat nog niet bedacht maar net als jij denk ik kleding inderdaad. Ik heb een geweldig leuk jurkje maar daarin lijk ik nu net een saucijs en de stof is ook glad. Die zou ik graag weer normaal aan kunnen.



Ik zou wel nog wat van jouw motivatie met sporten doorzetten willen. Ik heb wel een zwemabo en ga regelmatig, maar ook regelmatig niet. Deze week was het excuus weer 'te warm' . Wel wandelen we elke lunch een half uur. Mara ik zou echt meer discipline moeten hebben met het zwemmen.



Dit x vrees ik de weegschaal maandag een beetje. Gisteren was een ongezonde eetdag en maandag had ik dat etentje.... Zaterdag komt een vriendin hier eten... Ik denk dat deze week een dipje gaat worden, maar goed, herpakken weer en gaan
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat 1x per week wegen teveel is nu voor mij. Ben nu bezig met de laatste 3 kilo en de laatste loodjes zijn het zwaarst. Ergens vind ik dat ook niet zo heel erg, want hoe beter ik mijn levensstijl nu definitief verander hoe meer profijt ik ervan heb op de lange termijn. Dus ik week gewoon eind september weer en kom tussendoor wel updates geven en meelezen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag weer een rokje in de zak van max gedaan die te groot was geworden, lubbert om m'n lichaam heen, ziet er niet meer uit. Geluksmomentje!
Dat moet een heel goed gevoel hebben gegeven Jempo!



Vandaag niet al te gezond gegeten... 2 mini magnums op en als avondeten had ik 2 (bruine) broodjes hamburger met satesaus... wat veel te veel was want ik zat echt bomvol.



Verder over de dag wel gezond gegeten maar onregelmatig, erg druk op t werk.
Alle reacties Link kopieren
Goed om te horen Jempo! En ja die laatste kilo's gaan altijd langzamer, maar de geluksmomentjes geven hopelijk ook motivatie!

Voor mij is dat aankomende weegmoment toch wel echt een stok achter de deur om vol te blijven houden,

na die opgeblazen dag gisteren en vandaag super druk en moe en daarom juist trek, maar ik blijf nog even mn best doen want wil toch wel graag maandag wat eraf zien! Wel gisteren een shirtje aan dat al een tijd in de kast hing maar eerst net te strak was, en veel complimentjes gekregen dat ik er leuk uit zag. Ik heb niet het idee dat het al heel zichtbaar is dat er wat kilo's af zijn, maar uitstraling is denk ik wel al zichtbaar (en blij zijn dat ik weer in dat shirtje pas = happy glow!)



Succes iedereen met de zwakkere momenten, probeer idd sterk te blijven, maar ook weer niet te streng zijn voor jezelf als dat een keertje niet lukt. Misschien dan gewoon de volgende dag even een extra lange wandeling.
Geluk groeit door te delen!
Slecht gegeten vandaag. 2 bakjes mango en 2 rijstewafels, pasta met bolognaise saus, gehakt en kaas. Ik ging wandelen vandaag en kwamen langs ijskar. Dus denk neem 2 van die kleine bolletjes. Ze zijn meestal niet zo scheutig . Kreeg 2 gigantische bollen. Was wel lekker!



Dus qua kcal wel ok maar gezond? Niet echt!



Morgen weer netter eten iig.
Hamaika: ik schommel nog niet. Ben langzaam naar beneden aan het gaan maar kan niet wachten tot ik 94,9 zie.
Hier ook gisteren een zo zo dag..... Naja.... Ik had sowieso een beetje een offday, akkefietje met een collega op het werk en dat had ook invloed op mijn humeur. Vooral omdat toen ik het met haar wilde bespreken later ze gewoon wegliep.

Het was ook te warm om te koken. uiteindelijk overdag gezond gegeten, maar giseravond toch een patatje gehaald.... Ik heb het deze week ook niet zo.....



Jempo super dat je weer een te groot rokje hebt kunnen wegdoen! En ja dat snap ik wel, het laatste stukje geft dan nauwelijks verschil per week. Supergoed bezig!



Cherokee dat herken ik ook ja. Hier ook te druk op het werk en ben gisteren dus langs de snackbar gelopen..... Niet goed maar wel logisch. We lijken allemaal een beetje meer te moeten knokken deze week . ook voor jou Schorpioen! En naar beneden is naar beneden!!!



Caribgirl goed al van dat shirtje! En inderdaad is die maandag wegen een stok achter de deur ja.



Morgen komt mijn beste vriendin eten en meestal gaat er dan ook wel een wijntje of 2 , 3 in. Maar wil wel een beetje opletten dus voordat ze komt niet al teveel eten en dan zondag een beetje balansen.



Ben benieuwd maandag!
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het eigenlijk qua eten en drinken erg goed, echter heb ik niet het gevoel dat het iets doet voor mn gewicht...

Maarja, ik moet volgende week ongesteld worden, wellicht dat dat de oorzaak is. We houden gewoon vol.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Jempo en Caribgirl met kleding die beter zit :-) En herkenbaar die happy glow. Ik heb het de afgelopen dagen best goed gedaan vind ik zelf en vandaag voel ik me helemaal lekker in mijn outfit. Terwijl mijn gewicht misschien wel helemaal niks is veranderd hahaha. Misschien dat ik me morgen weer een 'dikke koe' voel. Vrouwen!



Hamaika, vind het wel 'grappig' en herkenbaar om je berichten te lezen. Waar je eerder schreef: ik heb maar 1 etentje deze week, lijken er gaandeweg de week vordert toch allerlei 'verleidingen' op je pad te komen. Zo gaat dat hier ook.... Vind het dan lastig om stug verstandig te blijven doen.

Bewustwording is in ieder geval niks mis mee :-)
Hahahaha ciccietta ja dat gebeurt nogal eens ja dat het zo loopt ja. Dan staat er 1 ding gepland en dan komt er in de loop der dagen toch bij. Ik snap mijn eigen mind dan ook niet altijd hoor! Zo gingen gisteren de collegas in de lunch naar de snackkraam. Ik ben wel meegelopen maar heb zelf niks genomen

MAAR..... toen een andere collega in de middag op Luikse Wafels trakteerde heb ik er toch eentje gepakt.



Wat is dat toch he??? Waarom lukt het dan de ene keer wel om niets te nemen en de andere keer niet...



Ik heb straks stiekem even gewogen en verwachtte het al na deze week..... Er is zo goed als niks af... En dan komt vanmiddag mijn beste vriendin dus nog langs voor een wijntje en eten we samen.... Denk dat dit een opgegeven week is.

Wel weet ik dat ik hier echt van BAAL en ik hoop echt dat ik vanaf maandag de flow weer heb. Ik was zo goed begonnen.....
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik ben weer terug van vakantie! Niet al te gek gedaan qua eten, maar wel dagelijks wijntje(s), brood met kaasjes en olijfolie ed, en een incidenteel ijsje of zoet broodje. Ik heb wel iedere dag mijn eigen ontbijt gegeten (yoghurt, noten, fruit: verse vijgen geplukt! Heerlijk!) om de dag goed te beginnen. Qua beweging iets minder dan gepland: we hebben wel gewandeld maar minder dan dat we normaal doen, het was echt te heet. De eerste dagen bijna 40 graden. Dat klimt toch niet zo lekker de berg op. Ik heb de plankchallenge volgehouden tot 1min30. Toen vond ik het wel genoeg pfff. Hoe gaat het verder met de plankers hier?

Sinds woensdagavond weer thuis, maar nog geen officieel weegmoment gehad, volgens mij ben ik 1 tot 1.5kg aangekomen (terwijl ik er 2 was afgevallen in augustus ). Maandag officieel wegen. Ik heb de spirit nog niet meteen weer te pakken, qua eten gaat het aardig maar vooral sporten lukt me nog niet zo om me toe te zetten. Maar ik ben ook niet al te streng, deze dagen zijn ook nog een beetje vakantie. Vanavond ook weer een bbq, ik neem het toetje mee en dat wordt rood fruit-tiramisu. Ook niet al te verantwoord dus....



Ik heb wel bijgelezen in dit topic tijdens vakantie. Welkom, Hamaika en Caribgirl, gezellig dat jullie meedoen! Verder fijn dat er veel volhouders zijn in dit topic! De meeste met wat ups en downs zoals dat gaat, maar de trend is goed. En sommigen met hele mooie resultaten! Heerlijk gevoel is dat als je kleding losser gaat zitten! Ik ga me vanaf maandag ook weer actief aansluiten hier.

Succes iedereen weer!
Net wezen shoppen bij de h en m. Ben van maten 40 en M naar maten 38 en S gegaan
Alle reacties Link kopieren
Jeej, dat zijn toch de feestmomentjes, CherokeeRose!



Eefje, dat klinkt wel als een fijne vakantie. Ook zeer belangrijk



Wie ging er ook alweer morgen de damloop lopen? Succes! Gelukkig is de ergste warmte voorbij, dit is beter loopweer. Ik vertrek zo voor de damloop by night, dus 8 km. De zenuwen slaan al toe. We gaan het zien!
Alle reacties Link kopieren
succes Verkademeisje
Succes verkade meisje



Qua eten niet zo goed. Het is zaterdag altijd ff prut. Net 6 beschuitjes naar binnen gewerkt. Is altijd beter dan zak chips maar toch. En daarvoor een mars. Had opeens een chocolade aanval. Overdag 3 rijstewafels met pindakaas, banaan, beschuit met muisjes, biefstukreepjes met groente en geabkkenaardappel (dacht dat ze geen salade hadden die ik lekker vond, bleek er toen ik al, besteld had nog een kaart te zijn hmf)



Morgen maar rustig aan doen en met avondeten voor salade met kip gaan.



Deze week ook weer koeler dus ga nu echt weer boksen.



Wel vandaag thirt maar L gekocht. Zie zoveel leuke broeken maar durf niet te kopen omdat ik nog verder wil afvallen en dan kan ik ze weer weg doen.



Voor de rest weinig bijzonders
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 17 september 2016 @ 16:15:

Net wezen shoppen bij de h en m. Ben van maten 40 en M naar maten 38 en S gegaan Wauw wat super!! goed bezig zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven