Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).



Succes allemaal!





We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4



Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen



De start van dit topic vind je hier
Voor in de tabel: nog steeds 78kg. Het lukt me momenteel helaas niet om echt streng te zijn voor mezelf. Neem toch net iets te vaak iets extra's. Gelukkig niks aangekomen maar dus ook niet afgevallen. Ik hoop dat ik deze week weer de goede motivatie kan pakken!
Alle reacties Link kopieren
Gewicht na m'n vakantie: 66.4kg. Voor vertrek was het 65.5kg. Valt me eigenlijk nog wel mee. Maar goed, het moet er weer af en meer, dus ik ga er weer voor.



Als iemand het in de tabel wil zetten tijdens het bijwerken heel graag, anders doe ik het vanavond zelf.
Hey meiden, nou ik had het al wel verwacht, dit was echt n schandalige week.... 2 ons erbij helaas, 83,4. Maar goed, vanaf vandaag weer echt ervoor gaan.



Eefje welkom terug van vakantie! Ik heb je net in de tabel gewijzigd. Ziet er uit dat je het erg naar je zin hebt gehad, en gelijk heb je. Succes ook weer met het er weer af krijgen.



Ri88 ik heb jou ook in de tabel aangepast. Bij mij net als jij, toch te vaak niet streng genoeg. Maar we gaan er gewoon weer voor!



Schorpioen36 voor jou hetzelfde meis, sterkte weer. We knokken er allemaal nogal mee deze dagen zie ik. Ook niet opgeven he? Succes!



Cherokeerose wat geweldig! Helemaal super zeg!!!



Verkademeisje hoe ging de damloop?



Ben benieuwd naar de rest!
Hoi allemaal,



Ik was echt positief verrast toen ik vanmorgen op de weegschaal stond! Best wel een goede week gehad alleen door dat warme weer niet gesport, weekend gaat toch altijd weer mis hier. Dit weekend was ook weer druk met sociale bezigheden dus qua eten was ik vaak van een ander afhankelijk. Gelukkig houden we het de komende weekenden rustig en over een klein maandje gaan we op vakantie. Mijn doel is nu eerst onder de 80 te komen! Ik val heel gemakkelijk af maar ik kom ook weer heel makkelijk aan.. (Helaas )



Succes weer voor deze week!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ladies!

Wat successen en wat gelijk blijvers zie ik. Houd vol!

Hier gaf de weegschaal vanmorgen 70,4 aan. -0,7 dus. Ik had er niet op gerekend en ben er blij mee. Motiveert ook wel om vol te houden. Wil iemand mijn gewicht in de tabel zetten? Alvast bedankt!

Heb voor deze week na heel lang niets doen 2 sportlessen gereserveerd. Dinsdag en vrijdag. Nu ook nog gaan

Succes deze week!
Alle reacties Link kopieren
Hoii dames,



Deze weeg sla ik het wegen over.

Ik heb momenteel last van nierstenen dus ik ben deze week niet zo streng voor mezelf.

Heb stiekem wel naar me gewicht gekeken en schrok er een beetje van.

Dus ik hoop dat ik volgende week maandag de 72 mag zien.

Denk het niet aangezien ik ook zwaar vermoeid ben momenteel maar ik ga er voor
Alle reacties Link kopieren
Voor mij weer 0.2 eraf deze week. Ik ga langzaam, maar het gaat in ieder geval naar beneden haha. 72.4 nu. Hoop ergens nog wel een keer een flinke sprong te maken, maarja.. we zien het wel. Als het maar blijft dalen vind ik het goed.



Deze week ging qua eten heel goed, maar zoals ik al zei moet ik ongesteld worden deze week (morgen als het goed is), dus zou hiermee te maken kunnen hebben dat het niet zo snel gaat momenteel. Wie weet gaat het na deze week weer sneller.
Ik sta stil. Vorige week was ik 67,0 en nu ben ik dat ook. Wil iemand het in de tabel aanpassen?



Vervelend van alle andere stilstaanders, maar we komen er wel weer. Wat fijn voor iedereen die is afgevallen.
Bij mij gaf de weegschaal 73.5 kg aan. 0.6kg afgevallen deze week. Blij mee. In totaal ben ik nu 2.6 kg afgevallen en in september dus 1.7 kg. Wil iemand dat voor mij in de tabel aanpassen?
Alle reacties Link kopieren
Hier wel wat afgevallen, maar het gaat wel langzaam ;) 75,1 vandaag. Ik baal er wel een beetje van: ben wel echt streng geweest. 0 koekjes/chips/taart, heel veel salades, soep, vis. Moet toch nog meer naar mn porties kijken denk ik, en vooral meer bewegen! Is lastig met een fulltime baan en een hele lieve baby die ik ook aandacht wil geven en als.zij dan op bed ligt zijn juist die paar uurtjes met mn man moeilijk om op te geven. Maar ik ga mn best doen! Lopen met de kinderwagen als ik thuiskom dan maar.



Ik zie bij meer wat matige resultaten maar we zetten gewoon door!

Ik heb trouwens met mezelf afgesproken dat als er 5 kg af is, ik een zak m&m's mag kopen haha dat motiveert me ook, kan niet wachten!
Geluk groeit door te delen!
Alle reacties Link kopieren
Hello dames,



gefeliciteerd met de goede resultaten! En voor diegene die stilstaat: hou vol! Je zult zien dat er volgende week weer iets af is .



Ik ben tevreden over afgelopen week maar ga de komende vier dagen even extra opletten want ik ga aan het eind vd week op vakantie. Op uitnodiging van vrienden dus ik ga daar niet moeilijk lopen doen qua eten en lekker een weekje genieten. Ik kan dan ook twee keer geen gewicht doorgeven. 1 oktober zien we het wel weer....
Alle reacties Link kopieren
Is TO er trouwens nog wel?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben maar 0,2 eraf deze week. In totaal 1.4kg.

Het gaat me echt veel te langzaam maarja, door omstandigheden is het eenmaal niet anders. En beter eraf dan erbij toch.



Vanochtend 2 sneetjes brood gegeten en zo 4 sushi's. Vanavond verse kippensoep.
Alle reacties Link kopieren
Ok ik heb de tabel weer bijgewerkt als het goed is ! Goed gedaan hoor iedereen!
Geluk groeit door te delen!
Vannochtend 95,7. Tov vorige week 0,5 kilo eraf. Vrijdag was ik nog 94,9 maarja toen kwam het weekend. Toch teveel gegeten. Er is iig er weer wat vanaf.



Vandaag goed gegaan. Paar dropjes wel gepakt. Morgen niet meer doen.



Deze week staat op de planning om naar nieuwe sportschool te gaan. Nu mezelf er nog heen sleuren.



Voor de mensen die zijn afgevallen weer een stukje dichterbij streef. Voor mensen die stil staan ff doorzetten zo'n moment is er altijd. Voor de mensen die maar beetje zijn afgevallen elke gram is er een hou ik mezelf maar vol.



Ik.voel me al.een stuk beter nu er 5 kilo af is. Nu de volgende. Hoop eind september onder de 95 te zijn en eind oktober bij de 90.
Pff vanavond voor de 2e keer uit eten geweest (zaterdag ook geweest). Thais gegeten. Hoofdgerecht gezond met veel groentes. Toen daarna in een eetcafe nog een kopje thee gedronken met een stuk appeltaart met slagroom erbij... voel me nu erg opgeblazen, had ik beter niet kunnen doen!



Vanaf morgen weer normaal eten en aankomende maandag voor t eerst wegen deze maand
Alle reacties Link kopieren
Wauw de meeste zijn afgevallen, wat onwijs knap! Vergeet niet: al val je elke keer maar een paar pond af, da's uiteindelijk toch een kilo per maand!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kunnen we wel even een "schoonmaakbeurtje" door de tabel doen inderdaad... staan er een aantal die al een aantal weken niet hebben gewogen en ook niet hebben aangegeven pas eind sep te wegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 19 september 2016 @ 20:56:

Volgens mij kunnen we wel even een "schoonmaakbeurtje" door de tabel doen inderdaad... staan er een aantal die al een aantal weken niet hebben gewogen en ook niet hebben aangegeven pas eind sep te wegen.Ben ik het mee eens. Mensen die niks hebben doorgegeven maar nog wel mee willen blijven doen kunnen dat gewoon melden uiteraard
Alle reacties Link kopieren
Hoi, mag ik ook meedoen? Moet nog ongeveer 4 kilo kwijt.... Van 64 naar 60. Heb even een stilstand nu dus hopelijk is dit topic een stok achter de deur om nog even door te zetten!
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen allemaal,



welkom its me 87 !



Ik blijf ook helaas een beetje hangen....64,7 ofwel +0,3 tov vorige week. Ik heb goed gesport en gezond gegeten, maar in het weekend 2 minder goede dagen. Geen rare dingen, maar een aantal biertjes op een verjaardag, iets meer tussendoor gesnaaid en uitgebreid lunchen met lekkere broodjes.

Toch ben ik tevreden, heb al lang niet meer zo weinig gewogen en ik blijf ook op gewicht. Ik ga voor de eindsprint. Ik hoop volgende week af te sluiten met een 64,0, zou mooi zijn



Iedereen weer succes deze week
Alle reacties Link kopieren
Nou, vanmorgen 63,3. Er zit toch nog vooruitgang in..

Nog even doorgaan nu, voelt goed. Pas weer bijna in m'n "oude" kleding van voor de zwangerschap.



Koffiekopje, gaat je vast lukken voor volgende week, succes!
Alle reacties Link kopieren
WIe heeft er nog goede recepten/ideeen voor avondeten dat niet teveel calorieen bevat?

Ik maak veel salades, of eet vaak vis en groenten (met soms wat rijst, quinoa of cous cous) maar ben dat allemaal een beetje zat..



En oja welkom Its me-87!
Geluk groeit door te delen!
Heb je al een keer courgette spaghetti gemaakt Caribgirl? Ik maak dat met bolognese of arrabiata saus.



Andere ideeën heb ik even niet want ben ook inspiratieloos voor t avondeten
Ik maak wel eens pizza met een bloemkoolbodem. Als ik zin heb in wat lekkers! Ik doe er dan heel veel groente op en we eten het echt als een pizza. Er zijn op internet wel recepten te vinden.



Hebben jullie ook dat je een minimaal doel hebt en een maximaal doel? Ik wil in ieder geval onder de 70 wegen. Maar 65 zou helemaal top zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven