Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).



Succes allemaal!





We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4



Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen



De start van dit topic vind je hier
Ik schrijf ook graag weer mee in oktober



Vrijdag voor t eerst weer wegen na een aantal weken. Denk eerlijk gezegd niet dat ik ben afgevallen. Vooral afgelopen week flink gezondigd qua eten en ook niet zoveel bewogen als ik had gewild.



We zullen zien mijn streefgewicht is 58. Laatste keer dat ik heb gewogen,was ik 60,3. Het zijn de laatste loodjes, altijd lastig.... Aan de andere kant,rond dezelfde tijd vorig jaar woog ik rond de 69 kilo. Dus wat dat betreft, heb ik al behoorlijk wat vooruitgang geboekt.
Ik blijf ook meedoen in oktober. Wil toch proberen om nog anderhalve kilo af te vallen.



Sneeuwvlokje, welkom terug.

Eefje, succes met een modus vinden. Vervelend dat je werk zoveel drukte met zich meebrengt.
Cherokee: Goed resultaat in een jaar tijd.

Eef: Gewoon weer beginnen.

Ondanks het zondigen ben ik deze maand wel 2 kilo afgevallen. Het gaat.niet snel maar is wel goed

Als ik.dit.volhou.zit.ik.met.kerst onder de 90.

Vandaag wel wat dropjes gegeten. Maar voor de rest fruit, spelt crackers en rijst met vlees.



Ook nog 45 minuten gebokst, squads en buikspieroefeningen. Dus iig iets gedaan.



Heel druk op werk dus eet niet regelmatig. Neem.de tijd niet.
Dat heb ik ook. Erg druk op t werk waardoor ik soms vergeet om te eten op vaste momenten. Daar moet ik me meer op gaan focussen.
Alle reacties Link kopieren
@ciccietta, de weegschaal gaf maandag +0,4 kilo aan, dat viel me heel erg mee! Leuk dat je misschien gaat shredden. Het is goed vol te houden en je ziet en merkt (conditie) echt veel resultaat. Ik twijfelde omdat ik er niet heel veel gewicht mee ben verloren. Ik denk dat het programma er met name op gericht is om strakker te worden en spieren op te bouwen.



Anderzijds heb ik er heel veel zin in, dus ik ga er 1 oktober toch weer mee beginnen Ik geef mezelf tot kerst om m'n streefgewicht te halen, dus de kilo's mogen ook wel wat langzamer gaan.



Is hier iemand die mee wil doen? Ik wil het deze keer echt 30 dagen achter elkaar volhouden met 1 rustdag om aan het einde van het oktober-topic klaar te zijn.



Hoe is het eigenlijk afgelopen met de plank-challenge? Zijn jullie nog steeds bezig?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tot 71,5 gekomen de afgelopen weken. Ik ben er erg bij mee. Er komen weer wat lastige dagen aan met een bruiloft en mijn eigen verjaardag. Om de stok achter de deur te houden en de daling in gewicht voort te zetten, wil ik in oktober graag weer meedoen. Dan ga ik wel weer wat regelmatiger wegen
Goed gedaan Flea78!



Ik weeg 59,6 ben er ook blij mee!



1,7 afgevallen in september.5 in totaal.



Wil iemand het voor mij in de tabel zetten? Alvast bedankt!



Bijna bij mijn streefgewicht van 58 kilo
Alle reacties Link kopieren
Ik weeg momenteel 72.8

Ook erg blij mee!



Totaal afgevallen 7.2 kilo.



Totaal afgevallen in September 3 kilo



Ben trots! Ben er nog niet maar gaat de goede kant op



Wil iemand dit voor.mij in de tabel zetten.



Uiteraard doe ik in oktober weer mee.
Mijn eindstand is 73.6 kg

1.6 kg in september

2.5 kg totaal.



Wil iemand dat voor mij in de tabel zetten?
Alle reacties Link kopieren
Wauw goed hoor dames!

Ik kan vandaag niet wegen, want ben weg voor werk. Morgen geef ik mijn eind- en dan dus ook meteen beginstand door :-)
Goed bezig dames.



Hier gaf de weegschaal net als maandag 66,5 aan. In september in totaal 1 kilo afgevallen. Sinds augustus 2,8 kilo afgevallen.

Wil iemand dit voor mij in de tabel zetten?



Het gaat langzaam, maar nog steeds naar beneden, dus ik ben tevreden.
Ik start oktober met 78.0kg. In september 0.5kg en in totaal 3.5kg afgevallen.
Alle reacties Link kopieren
goed gedaan iedereen



Ik ben ook tevreden met mijn eindgewicht. Ik heb het idee dat dit gewicht ook wel bij me past. Ik doe daarom niet meer mee in oktober, maar blijf jullie volgen
Alle reacties Link kopieren
Als jullie in oktober verder gaan wil ik er wel weer bij, ben in oktober veel meer thuis dan afgelopen maand.

vanmorgen was mn gewicht 75,2, streefgewicht komt in zicht.
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan iedereen!

Ik ben op congres, wegen lukte dus niet vanmorgen en morgen ook niet. Maar mijn startgewicht voor oktober volgt!
Goed gedaan Allemaal!



Ik dacht dat ik niet veel ben afgevallen maar vanochtend 95,8 dus toch 2 kilo. Is er toch weer af. Oktober gewoon weer verder. Met dit tempo ben ik met kerst onder de 90. Dus dat is leuk vooruitzicht.



Vandaag gezond gegeten met paar dropjes. Die stomme pot staat op loop route Gelukkig heeft het weinig effect op gewicht.
Hey meiden, helaas over september niet veel afgevallen , 1,3 kilo. Maar vol goede moed verder in oktober. Ik wil voor het einde van het jaar 75 wegen en dat zou toch wel moeten lukken, een halve kilo per week.



CherokeeRose hartstikke knap toch, toch ruim 10 kilo in een jaar er af



Schorpioen36, zo is het, het gaat niet snel maar er gaat toch af en komt gelukkig niet meer bij. Begin augustus woog ik nog bijna 86 kilo, nu 83.2. Langzaam is het wel ja, maar in elk geval omlaag!



Meer hele goede resultaten, zie ik al. Ik moet meer discipline hebben en me bedenken dat ik al eerder op eigen kracht 13 kilo ben afgevallen. Wat ook gaat helpen is dat ik vanaf 28 oktober een dag mnder ga werken. Ik ben in juli van baan veranderd en door de 5 dagen ipv 4 had ik het ook veel drukker. Dat wordt gelukkig de komende weken allemaal beter en dan heb ik ook weer meer tijd voor sporten.



Leuk dat er zoveel doorgaan in oktober! Ik zou na oktober toch wel graag uit de 80 willen komen, maar zo lang het maar omlaag gaat!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag in oktober verder.

Heb alleen geen idee hoe ik de tabel zou moeten aanpassen.

Misschien dat iemand anders zich geroepen voelt om het te doen.

Zou fijn zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal een poging doen om de tabel aan te passen. Ik weet natuurlijk niet wie er allemaal mee blijft schrijven deze maand, maar dat wordt komende week dan wel duidelijk
Sneeuwvlokje: Is het niet het handigst om nu gewoon iedereen over te nemen en dan na een week (of na twee weken) weer mensen weg te halen die niet meer mee schrijven?
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames! Ik ben er ook weer na een heerlijke vakantie. Heb nog niet op de weegschaal gestaan, ik durf niet!! Maar ik doe in oktober zeker nog een maandje mee. Zal morgen m'n startgewicht invullen.



Zie dat er dames al meer dan 5 kilo zijn afgevallen, wow zo goed!!
Alle reacties Link kopieren
De tabel is aangepast. Ik hoop dat hij klopt. Mochten jullie aanpassingen hebben hoor ik het wel. Maandag is het eerste weegmoment, ik dacht als iedereen dan zijn begingewicht voor oktober doorgeeft weten we meteen wie er meeschrijven en wie uit de tabel gehaald kunnen worden.



De oude tabellen heb ik weggehaald, maar mochten jullie dit jammer vinden kan ik ze terugzetten.



Succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@Riboho90; ja dat was inderdaad het plan
Hey Sneeuwvlokje, goed plan en het ziet er goed uit!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Thanks sneeuwvlokje!

En welkom terug theeleut!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven