Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).



Succes allemaal!





We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4



Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen



De start van dit topic vind je hier
Alle reacties Link kopieren
net gewogen - 0,6 dus in totaal 2kg

De week gewoon normaal gegeten. Normaal heb ik moeite om aan mijn calorieën te komen. Dus zo zie je maar weer, te weinig eten is niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Net gewogen en zit nog steeds op 73.8

Ben al 2 weken lang ziek. Eerst nierstenen nu fikse verkoudheid.

Vorige week niet gewogen (tenminste) niet opgeschreven omdat er gewoon 1.5 kilo bij was gekomen.

Nu weer om mijn gewicht waar ik mee geindigd was voordat ik ziek werd.



Wil iemand ook mijn totale gewicht opschrijven dat is nu 6.2 kilo

En mijn huidig gewicht 73.8



Dank jullie wel
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Fijne meevaller Keukenkast!



Ik schaar me bij de rest. Hier 70,8 dus dat is +0,4. Wil iemand het voor me in de tabel zetten? Heb me de tweede helft van de week teveel laten gaan, want woensdag was ik nog 69,4 Bizar dat je het dan in korte tijd nog zo kan verkloten voor jezelf zeg. Ben wel ongesteld nu. Volgende week wil ik echt onder de 70 uitkomen.

Wel een etentje en een verjaardag deze week, maar ook hopelijk weer sporten.



Fijne week en succes!
Ik heb de tabel bijgewerkt. Hoop dat het klopt zo.
Alle reacties Link kopieren
Hier is de week ook niet goed verlopen. Ben ook aangekomen en heb me expres niet gewogen, dat gaat me demotiveren. Ga gewoon nu de draad weer goed oppakken.
Alle reacties Link kopieren
Hier wel weer wat afgevallen: 74.6 dus 0.5 eraf deze week. Ik ben blij want eerder deze week leek ik aangekomen! Dus dit weekend echt rustig aan gedaan.

Aankomende week gat nog lastiger worden: ik ben donderdag jarig en geef zaterdag een groot feest..



Maarja ups and downs horen erbij, dus ook voor iedereen die niet zo tevreden is deze week: kop op en we zetten door
Geluk groeit door te delen!
Cicietta herkenbaar, bij mij begon ook alles goed en ook teveel laten gaan later. Viel me nog mee, niks erbij en niks eraf maar jezus mina, wat baal ik dat de ene week zo goed gaat en de andere zo klote.

Sterkte meiden, een aantal wat erbij ook deze week zie ik. Niet opgeven hoor! Hier ook al 3 weken stilstand, frustratielevel = hoog maar goed, weer een nieuwe week is begonnen.



Voor degenen die wel (wat) afgevallen zijn: gefeliciteerd!



Ciaociaociao wat enorm balen zeg dat je zo ziek bent. Beterschap!



Ik heb net bij de slager voor 4 dagen eten gehaal om in de vriezer te gooien. Ten eerste weet ik dan dat er is en verval ik hopelijk niet in toch wat halen of wat anders eten. En ik ga over een week 5 dagen op vakantie, vanaf 4 oktober, dus wil tot die tijd sowieso opletten. Maar goed, ik zeg het vaker en doen is niet altijd even makkelijk. Maar we gaan er weer voor.



Sterkte lieve dames!
Vandaag niet gewogen. Zal wel aangekomen zijn dus heeft geen zin. Vandaag weer redelijk netjes gedaan. Wel 1 speculaasje en 6 dropjes. Daarnaast bakje skyr, aardbeien, mandarijn, 2 spelt crackers met salami en 1 met niks. Vanavond andijvie stampot met schouderkarbonade en spekjes. De rest van de avond niks meer is de bedoeling.



Morgen staat overdag ongeveer zelfde op programma exclusief dropjes en speculaasje dan.



Het word nu idd moeilijker maar even doorzetten allemaal!
Alle reacties Link kopieren
wow schorpioen 1 speculaasje en 6 dropjes: dat kan ik dus niet he. Bij mij is het echt alles of niets, en nu dus gewoon niets. Ook niets van dat alles in huis, anders eet ik het allemaal op.
Geluk groeit door te delen!
Ciaociaociao beterschap, ik hoop dat je snel weer beter bent.



Balen dames die niet zijn afgevallen.



Hier na weken van bijna stilstand zat ik vandaag op 66,5, eindelijk onder de 67 kilo. Zou iemand het willen aanpassen in de tabel?
Owww! Vergeten te wegen vanochtend! Ik weeg me morgenochtend.
Hier weeeeer stilstand. 78 kg Ik geef t op voor september. In oktober ga ik er flink voor!
Alle reacties Link kopieren
Hier vanmorgen 64.5 kg. Geen spektakel dus, maar ik vind het wel goed zo. Ik heb donderdag geen gelegenheid om te wegen, dit is dus mijn definitieve eindstand voor september. In totaal 4,5 kg eraf in 2 maanden

Ik ben er blij mee, het is me in 2 maanden gelukt om (tot nu toe) blijvend af te vallen/stabiel te blijven. Ben in geen jaren zo licht geweest. Ook qua eten en sporten gaat het lekker. Dit wil ik vasthouden !!

Iedereen succes met de laatste loodjes voor deze maand
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel blij met hoe het met afvallen gaat, maar extra tips kunnen nooit kwaad. Ik ben daarom benieuwd hoe jullie het doen, en wat er bij jullie helpt of waar je op let? Zeker omdat ik niet een specifiek dieet volg, maar toch zelf maar een beetje wat aanmodder met naar wat mijn idee gezond is.

Voor mij lijkt daarbij de truc echt om 3 maaltijden per dag te eten, en geen tussendoortjes.



Hoe zit dat bij jullie? Welke tactiek heb je om af te vallen?
Geluk groeit door te delen!
Alle reacties Link kopieren
hoi Caribgirl,



Ik voer alles in op een app (MyFitnessPall), zowel mijn eten als mijn verbruikte Kcal met sporten.

Voor mij werkt dat erg goed. Op die manier eet ik wat ik wil (dus ook ijs, wijn en chocola), maar probeer niet boven mijn max Kcal uit te komen. Gebeurt dat wel een keer dan let ik de dag erna gewoon iets meer op. Ik eet over het algemeen wel gezond hoor, veel groente/kwark/peulvruchten/salades.

Ik eet bewust wel tussendoortjes, gewoon omdat ik na een uurtje of 2-3 weer trek krijg. Ik neem dan meestal iets fruit / yoghurt of een eiwitreep.

Ik doe daarnaast aan hardlopen, ca 3x per week en probeer daarnaast thuis 2x per week een half uurtje iets van krachttraining of een online workout te doen.

Voor mij werkt dat goed en aangezien de kilo´s er ook afblijven ga ik dit nog wel even volhouden
Mijn tactiek is om alles met mate te doen. Dus niet de hele reep chocolade in 1 keer op te eten maar ' s avonds bij de koffie 1 stukje.

Verder alcohol alleen in het weekend en dan niet een hele fles wijn. Ik koop dan een klein flesje waar 2 glaasjes uit kunnen.



Heel soms heb ik ook erge zin in chips. Dan koop ik een klein zakje paprika chips ipv een grote zak.



Ik eet zelf wel tussendoortjes (3x per dag). ' s avonds altijd nog wat kwark/griekse yoghurt.



Verder heel rustig aan afvallen. Het moet ook vol te houden zijn. Ik zie t als een verandering van levenswijze, niet als een dieet.
Hmm... Ik ben deze week 0.2 kg aangekomen. Jammer.. Ik hoopte onder de 73 te komen. Mijn gewicht is nu 73.7 kg. Dus totaal 2.4kg afgevallen. Zou iemand dat voor mij in de tabel willen zetten?



Gaan we in oktober ook weer door? Ik wil wel! Ik wil er nog 3.8 af minimaal. Ik wil onder die 70! De tabel van augustus kan dan toch wel uit de openingspost?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook door in oktober! Ben op de goede weg, maar nog niet tevreden met het eindresultaat... gek want zit toch echt op hetzelfde gewicht wat ik had voordat ik dik werd, maar toch is m'n lichaam heel anders... Je ziet het bij m'n jukbeenderen, m'n sleutelbeenderen en m'n heupbotjes heel goed, die steken meer uit (vind ik zelf erg mooi). Toch zijn m'n benen niet extreem veel slanker geworden voor m'n gevoel, misschien toch serieuzer gaan sporten? Het goede nieuws is wel dat ik toen ik te dik werd van cup B naar cup D ben gegaan, nu ik weer ben afgevallen heb ik die D cup nog steeds! Klinkt gek, maar super blij mee.



Kortom: ik ga door!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik wil graag door!



Misschien idd oude tabellen eruit, maar wel kolommen met begingewicht Augustus, Begingewicht September, en dan begingewicht Oktober?

En misschien een kolom toevoegen met streefgewicht erbij?
Geluk groeit door te delen!
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik wil ook in oktober nog doorgaan hoor. Mijn streefgwicht is 65, maar zou met 67 ook al heel blij zijn.



Jempo, dat klinkt als een mooi figuur. Bij mij is het met name op buik en heupen. Al kan het geheel ook nog wel strakker



Goed bezig koffiekopje!



Caribgirl, ik vervang ontbijt en lunch door shakes. Dat werkt voor mij goed. Daarnaast probeer ik niet te snoepen en gezonde tussendoortjes te eten, zoals vandaag 2 rijstwafels, een grote winterpeen en een gedroogde abrikoos (die laatste kreeg ik aangeboden). Maar hier en daar sneuvelt er dus weleens een goed voornemen. Ik heb het wel beter in de hand voor mijn gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik ben weer terug van vakantie, was heerlijk en heb echt veel te lekker gegeten haha! Ik merkte wel dat ik echt veel beter in m'n vel zat, gek eigenlijk dat 1,6 kilo al zoveel verschil kan maken. In oktober sluit ik me heel graag weer aan! Ik wil nog zo'n 5 kilo kwijt en nog wat strakker worden. Ben een beetje verslaafd geraakt aan het shredden, twijfel nu of ik daar meteen in oktober weer mee ga beginnen of pas als ik de kilo's kwijt ben.



Heb niet alles bijgelezen, zie wel veel nieuwkomers; gezellig!



Knap dat jullie al twee maanden zo goed bezig zijn!
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug sneeuwvlokje! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Niet aangekomen in de vakantie?

Ik ga dat shredden ook eens bekijken (en heel misschien dan ook doen haha).

Wat is de reden dat je er niet meteen weer mee zou beginnen dan?
Hey meiden! Ik wil ook graag door in oktober hoor! Zeker!



Welkom terug sneeuwvlokje van vakantie! Ik ga dinsdag tot en met zondag, dus precies om de weegmomenten heen hahaha.



Mijn tactieken qua afvallen: een te zware eetdag afwisselen met een balansdag. Fruti als tussendoortjes en ook elke ochtend ontbijten. Deed ik vroeger nooit maar dat was echt verkeerd.

Doordeweek drink ik ook niet en in het weekend max 4 biertjes.



Sporten is helaas nu lastig met een zweepslag maar normaal zwem ik 1 x per week . Ik wandel wel elke dag lunch met collegas.

En ik gun mezelf 1 x per week een dag om te eten waar ik zin in heb. Zoals Cherokee zei: geen dieet maar een verandering.
Vandaag toch wel zware dag. Ben hier nu aan het schrijven zodat ik geen mars of speculaas brok pak.



Ik ben Vannochtend begonnen met 2 spelt pistoletjes met salami, daarna banaan, 4 rijstewafels met pindakaas en patat met mais en kleine schouderkarbonade, mayo,curry en uien.



Vandaag gaan winkelen en Super leuk jurkje gekocht. Als ik dan afval kan ik het wel aan. Wel wat straks bij buik maar door dikke stof word het redelijk plat getrokken. Ik moest ook nog wat andere dingen halen keer op keer in verleiding. Eerst de lucht van loempia, toen bij praxis weer zo'n karretje maar was gelukkig dicht. Daarna de lucht van de deli france. Toen moest ik langs frozen yoghurt winkel en zag ook op bord kip kerrie staan. Daar voorbij en toen langs bonbon winkel. De ah door en naar huis. Niks gehaald of gepakt maar heb het zwaar.



Ga zo maar in bed tv kijken dan ben ik uit de buurt van de kasten en lekkers.



Mijj afval.techniek is als het goed gaat 3 maal daags eten en tussen door fruit. Porties minder dan normaal en vooral.overdag met zo min mogelijk kcal zodat ik avondeten meer kan eten.



Sporten moet ik nog gaan doen maar krijg mezelf niet van de bank.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook graag weer mee in oktober! Heb de spirit nog niet echt gevonden na de vakantie, maar hoop het toch op korte termijn weer serieus op te pakken. Vandaag ook een gesprek gehad op m'n werk over de drukte en een ietsiepietsie meer lucht gekregen, dus hopen dat ik de zaken daar ook weer een beetje onder controle krijg. Dan blijft er wat meer energie over om thuis beter op te letten qua eten en te sporten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven