Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - we gaan ervoor!

13-01-2014 18:35 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 1 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!



Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!



We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.



Succes iedereen!
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Nee heb ik nooit gedaan, ik heb het wel aan mijn consulente gevraagd maar zij raadde het af omdat ze niet zeker wist of alle voedingsstoffen er daarna nog in zouden zitten.
be positive
Alle reacties Link kopieren
Mijn ontbijt bestaat uit een (halve) vanille shake aangemaakt met warm water en wat vezels erbij. Goed voor de stoelgang en t lijkt op warme vanillevla. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden. Wat is het ontzettend stil hier!! Geen bollesmurf, geen cammiel, geen star, geen yzer??? Zijn jullie er allemaal mee gestopt of zo of gewoon druk? Jammer hoor!



Hier gaat het weer helemaal de goede kant op. Vorige week op mijn eigen weegschaal geen gram afgevallen en nu alweer ruim een kilo. Alle vocht die ik vast hield is dus weer weg.



Mijn shakes opwarmen heb ik ook nog nooit gedaan, lijkt me ook niet zo lekker. Ik heb nu na 9(?) weken wel nog maar drie shakes die ik drink, vanille, toffee-walnoot en butterscotch en één soep, de groente. En ik drink net als Joxxie iedere keer een halve shake.



Anke ik vind het toch zo fijn om te lezen dat jij zo goed gaat! Ik hoop dat het voor Okkie ook zo gaat!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Zo hè hè ik ben er weer hoor. Kon al die tijd niet inloggen. Zo irritant!! Maar nu ben ik er weer.

Ik heb wel alles meegelezen. Maar er is te veel om op te reageren. ..sorry.

maar ik vind jullie allemaal toppers hoor!



Ik heb echt een #$*week...er is geen gram af! Echt zo raar! Het enige wat ik gedaan heb is afgelopen zaterdag tijdens een feestje koolhydraatarm gegeten... vis en vlees meer niet.

Lijkt me toch niet dat je dan de hele week niks afvalt? Of wel?



Ik ben benieuwd of jullie ook in je 6e week stilstonden of minder afvallen??
Alle reacties Link kopieren
Ha dames,



Grappig takkentrol, ik heb ook alleen die drie smaken shakes. En volgens mij zijn wij ongeveer gelijk begonnen. In t begin vond ik de soepjes en pappen ook heerlijk, maar die komen nu mijn neus uit. Nog wel af en toe en oriëntal chili...

Deze week eetweek. Merk dat ik wel minder strikt ben dan de vorige keer. Heb nu Bijv. Gerookte zalm genomen in mijn salade ipv alleen kip of witte vis. En mijn portie niet heel precies afgemeten. Ben benieuwd of dat invloed heeft op t resultaat.



T water drinken ben ik wel n beetje zat. Niet de 'smaak' van water, maar vooral t de hele tijd moeten drinken... blehhhh.... drink denk ik ook te weinig nu, maar probeer dan wel n beetje te compenseren door extra groene thee.



Star, ik weet niet zeker of ik in week 6 stilstond, maar heb af en toe wel een paar dagen gehad dat er niets vanaf was. En dan opeens weer een kilo. .. je kunt er niets van zeggen. Alleen dat je gewoon door moet gaan 😊



anke, ben blij voor je, en goed te lezen dat t met afbouwen dus ook goed gaat. Geeft ons ook weer moed.



Nu nog een dagj eten en dan weer sober. .. Hoop dat de omschakeling me makkelijker afgaat dan de vorige keer. Toen was ik wel n beetje sjaggie volgens mijn kinderen. En dit weekend ben ik alleen met ze. . Hoop dus maar dat ik gezellig blijf, dan maken we er een heerlijk relaxed surprise-maak-weekend van. ..



Volhouden maar weer allemaal! Jullie kunnen het!
Alle reacties Link kopieren
Whoop Whoop!!! Vanmorgen op de weegschaal 108,6 kg!!

Sorry hoor, maar ik word daar heel blij van :-)



Joxxie wat grappig dat wij zo gelijk zijn in onze smaken. Ik eet wel dagelijks een groentesoepje maar altijd opgeleukt met kruiden en een beetje bosui. Ik ben mijn water soms effe zat, en dan juist wel even de smaak. Maar als ik niet genoeg drink merk ik dat wel meteen, zit dan echt met een droge mond. Ik drink per dag in ieder geval 2 flesjes water wat samen 1,5 liter is en zo'n 4 tot 6 mokken thee (mok is zo'n 430 ml). Ik probeer 3 flesjes water te drinken maar dat lukt niet altijd.



Star gezellig dat je er ook weer even bent! En dat je niet afgevallen bent, zal wel vocht zijn. Ik ga deze week ook gewoon weer lekker terwijl ik vorige week (eetweek) ook niks ben afgevallen. Niet te druk om maken, komt echt goed!



Ranjar, je moet goed voor je zelf zorgen en slechts twee shakes is op een dag nemen valt niet onder goed voor je zelf zorgen. Je krijgt al zo weinig binnen en dan ook nog nóg minder nemen. Niet doen. Wel fijn dat jullie etentje niet doorgaat (plan 'm gewoon lekker over een half jaar opnieuw!) en je die stress al niet meer hebt.



Eimar, goed dat je niet in de put zit als je niks bent afgevallen en ook kunt (h)erkennen waar het door komt. Komende week heb je vast weer een goed resultaat!



Fijne dag weer allemaal!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond iedereen.



Ik heb ook wel zulke weken gehad, Star. Kan een combinatie van dingen zijn. Maar meestal omdat iets er voor zorgt dat je vocht vasthoudt. Goede nieuws is dat het de week daarna wel weer goed komt.



Heb wel eens een shake omgebouwd tot muffin in de magnetron. Heb het bij 2 keer gelaten. Een omdat ik de smaak dan toch wel chemisch vond en twee) omdat mijn consulent er geen voorstander van was.



Joxxie, hoe is het met jouw humeur? Kunnen je kinderen het nog aan? De mijne zeiden het soms ook. Maar geloofde ze niet altijd. Een mens mag best eens chagrijnig zijn. Is ook niet altijd teug te voeren op het dieet. Maar of ze dat willen horen?



Takkentrol, de 100 komt in het zicht. Je gaat goed. Knap bezig ondanks alle stress.



Drinken is nog steeds geen moeite voor mij. Ik moet 3 liter water drinken en mag daarnaast nog koffie of thee. In de praktijk komt dat neer op 2-4 mokken koffie (meestal 2, 's morgens bij het opstaan) en de rest van de dag loop ik uit mijn flesje te lurken. Voorheen dronk ik alleen die 2-4 mokken koffie.



Mijn gewicht is behoorlijk stabiel op het moment. Ik doe nog niet echt calorieën tellen maar hou het eetschema aan.



Ontbijt: 1 boterham met mager beleg en boter, 150 ml kwark of 0% vla

Tussendoortje: 1 shake

Lunch: 2 boterhammen met mager beleg en boter

Tussendoortje: 1 stuks fruit en 150 ml vla of kwark

Diner: 400 calorieën maaltijd bestaande uit 1 eetlepel olie, 125 gram mager vlees of vis, 175 gr aardappelen of 50 gram zilvervliesrijst of volkoren macaroni en 250 gram groente. Allemaal onbereid gewicht. Met wat fantasie kun je ver komen.

Avondafsluiting: reep van SA (mijn genietmomentje)

Dit alles bij elkaar is ongeveer 1500 cal. Nog anderhalve week zo en dan over naar 1700 calorieen zonder de produkten van SA. Heb geen last van honger en taal ook nog niet naar snaaierijen. Ik zit hier al vol genoeg van.



Nog wel iets raars. Zo koud als ik het overdag heb, zo heet heb ik het 's nachts. Word er zelfs wakker van.



Ik wens iedereen een paar makkelijke dagen toe. We kunnen het volhouden.
Alle reacties Link kopieren
goedenavond allemaal,



Het wegen was heel goed eigenlijk, ik ben nu precies 76 kilo, dus totaal al 13,2 kilo kwijt. Heerlijk hoor! Ik heb geprobeerd de tabel te citeren maar dat lukt me niet, ik zal vast iets fout doen ben ik bang....



Het is inderdaad wat rustiger hier, geen idee hoe dat komt. Misschien zijn we gewoon even druk met andere zaken.



Ik vind jullie allemaal kanjers! Wat zijn we goed bezig met zijn allen!



Allemaal weer heel veel succes!
Wacht niet op een mooie dag, maak er een!
Alle reacties Link kopieren
Anke ik word helemaal blij van jouw verhalen fijn dat het zo lekker gaat bij je! Ik ga 5 dec afbouwen. Hoop dat het goed gaat en ik dan ook nog wat afval.

Ik was vanmorgen gelukkig weer 500 gram kwijt!



Ik heb sinds vorige week wel erg last van mijn darmen. De 1e 5 weken nergens last van gehad.

Heb nu vezeltabletten gehaald bij kruitvat. Maar het rommelt zo erg in mijn buik dat ik er niet goed van word. Ik heb de hele dag het gevoel dat ik 'moet' maar als ik ga zitten is er in geen velden of wegen een drol te bekennen :(



Hoe is dit bij jullie?



Succes allemaal! Ik hoop altijd dat het snel weer maandag is...vind de weekenden echt het moeilijkst.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal.



Net als Star wordt ik ook zo ontzettend blij van jou verhalen Anke!! Het geeft moij echt vertrouwen in de toekomst. En ik vind dat jij ook zo lekker veel mag eten, nu al!! En dan zit je nu nog maar op de 1500 kcal!

Ik heb het helaas 's nachts niet heet Anke, ik lig momenteel onder een dubbel plús een enkel dekbed en 1,5 uur voor ik ga slapen gaat mijn elektrische deken aan! Overdag trek ik laagjes aan; shirt met lange mouwen, trui en colbert of vest. Alles met het idee dat ik wat uit kan trekken als het te warm is. Heb nog nooit wat uit hoeven trekken 😁



Star ik gebruik al sinds ik ben begonnen met CB colon clean maar ik heb het soms ook, dat rommelende gevoel in mijn darmen en teleurstellend resultaat op het toilet. Terwijl ik er telkens zo hoopvol en vol verwachting ga zitten! 😁 Ik ben iets meer dan 2 maanden bezig en heb twee keer een laxeertabletje genomen omdat er echt niets los kwam. Bij mij helpt de eetweek wel altijd erg goed om de boel weer op gang te brengen. Succes in ieder geval. En lekker hoor, 5 dec beginnen met opbouwen!



Vanmorgen was ik weer 2 ons lichter, YEAH!! Weet dat ik het niet moet doen maar ben toch stiekum een beetje gaan rekenen op welk gewicht ik uit zou kunnen komen als ik, zoals ik heb bedacht, tot eind april doorgaans en dan ga opbouwen. Als het allemaal lukt zoals ik wil moet ik wel rond de 80/85 kg kunnen komen. Ik ga er in ieder geval voor!



Meiden allemaal een fijne zaterdag!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Ook van mij een goedemorgen,



Ik ben blij dat jullie blij worden van mijn verhalen/ervaringen. Heb gisteren namelijk wel even getwijfeld of ik mijn lijstje wel neer moest schrijven. Is toch een beetje jullie de ogen uitsteken. Aan de andere kant wou ik tijdens het shaken wel de verhalen lezen van de af- en opbouwers. Puur om mijn angst voor die periode weg te nemen.



Takkentrol jij bent nu zo'n 22-23 kg afgevallen. Stromen de complimenten al binnen? Of is jouw omgeving ziende blind. Die 80-85 kg is gewoon haalbaar. Wie weet kun je nog wel verder komen, mocht je dat willen. Blijf het knap vinden van iedereen die zover komt. 22-23 kg is heel veel.



Lladybug, ook jij gaat nog steeds lekker. 13,2 kg. Had je dat ooit verwacht van jezelf?



Star, leuk van die darmen (*sarcasme modus uit). Ik heb 27 weken full-time geshaked (natuurlijk wel met eetweken erbij), nooit last gehad van mijn darmen. Gewoon 2 keer daags voor de grote boodschap naar de wc. En nu tijdens de af- en opbouw is het een beetje een drama aan het worden Toen ik vorige week met brood begon, ging ik eerst aan de diarree. De afgelopen 3 dagen sloeg dat om naar obstipatie. Neem er nog niks voor maar als dit zo doorgaat, zal ik toch eens kijken naar stoelgangthee ofzo. Ik raak het nog wel kwijt maar moet er gewoon de tijd voornemen en dat ben ik niet gewend.



Sta nog steeds elke dag op mijn weegvriend. Ik woog vanochtend 65,1 kg. Er gaat dus nog steeds gewicht af. Door mijn poepgedrag gaat het alleen niet vloeiend naar beneden maar met horten en stoten. Soms kom ik op een dag 3 tot 4 ons aan en de dag erna kan er dan ineens een halve kg weer af zijn. Ik ben op 6 oktober overgestapt van de SA 600 naar de SA 900 en zo verder. Vanaf 6 oktober tot nu ben ik nog 5,4 kg kwijtgeraakt. Nu is de manier van af- en opbouw tussen straight away en cambridge erg verschillend. Dus weet niet hoe het voor de cambridgers gaat qua afvallen in de af- en opbouw. Daarbij is elk lichaam ook weer anders. Maar ik hoop dat mijn ervaring jullie hoop geeft op een goede afloop. Ikzelf krijg er steeds meer vertrouwen in. Ik zeg niet dat ik nooit meer dik ga worden maar weet wel dat mocht ik dat ooit wel weer worden dat het niet aan het shaken ligt maar geheel en al aan mezelf. Als je het shaken doet volgens de regels (met af en toe een kleine uitglijder, evt) verpest je echt niet de stofwisseling of verbranding. Ons lichaam is sterk en vergevingsgezind en pakt het uiteindelijk gewoon weer op.



Ook namens mij een geweldig weekend. Ik geniet van jullie succesverhalen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik geniet van al jullie verhalen maar moet zo naar een verjaardag dus ik houd het even bij een ego postje.



Net eerste weegmoment gehad ... -5.4 kg. 132.4 naar 127. Yeah! En 10cm van taille af wat de consulente vreemd vond. Zo veel had ze niet eerder meegemaakt.

Na drie moeilijke eerste dagen voel ik mij hartstikke lekker nu! Niet koud, ontlasting gaat prima zonder hulpmiddelen.

Omdat ik rugklachten heb na een ongeluk jaren terug toch twee x gesport. Dat gaat prima merk ik, wel iets lagere versnelling.



Heel fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Rodebes met zo'n prachtig resultaat!! En wat motiveert dat hè, zo'n geweldig resultaat na je eerste week?



Hier ook weer even een juichmoment;vanmorgen op mijn weegschaal 107,3 kg! Ik ben nu precies 20 kg kwijt op mijn eigen weegschaal, ik ben benieuwt wat die van mijn weegjuf komende dinsdag zegt.

Ik was vorige week niks afgevallen en nu gewoon 3 kg!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Even een plaatje ter motivatie voor iedereen. Wat je motivatie om af te vallen ook is, doe het vooral voor je zelf!! 😘💜

Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
dat zijn mooie scores rodebes en takkentrol!

dat motiveert natuurlijk om weer door te gaan!



voor mij is het aftellen begonnen, morgenavond wegen en dan vanaf dinsdag weer afbouwen met eerst een eetweek.

iemand tips voor lekkere gerechten voor de eetweek?

recepten waarmee je ook een tijdje in de keuken staat?
be positive
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het even niet zo goed😢 Het lijkt of het hele gebeuren met mijn hoofd nu eindelijk tot me door begint te dringen en ik eindelijk besef dat dit heel ernstig kan zijn. Op een of andere manier kan mijn brein groot ingrijpend nieuws niet meteen verwerken.

Gisteren onder het lopen voelde ik een 'knak' in mijn onderrug, ter hoogte van mijn taille, en nu staat de boel redelijk op slot. Ik ben het hele weekend al continu duizelig en heb een raar gevoel in mijn buik, als of ik misselijk ben. Ik denk dat het stress is. Ik heb mijn ha gebeld en om half elf kan ik er terecht. Om één uur ga ik naar mijn fysio. In overleg met mijn werkgever ben ik vanmorgen naar huis gegaan, ik moet even aan mezelf denken en tot rust komen, vooral in mijn hoofd!



Niet leuk! 😖
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, Takkentrol, het zal je overlevingsmechanisme zijn die slecht nieuws met stukjes laat binnenkomen. Neem de tijd, denk om jezelf. Stress doet veel met een mensenlichaam. Hoop dat de huisarts en fysiotherapeut je hebben kunnen helpen.
Alle reacties Link kopieren
Kop op Takkentrol, ik ga niet zeggen dat alles goed komt, maar wel dat een mens wel heel veel aan kan. En-hoewel ik je niet ken- lijk je me een dame die behoorlijk met beide benen op de grond staat en heel sterk is.

Je slaat je hier wel door heen!

Niet te ver vooruit kijken. Doe net als bij t afvallen.. stapje je voor stapje... dag bij dag... dan merk je vanzelf wat er komen gaat.



Lukt t je trouwens nog om nu te cb-en? Zou ik wel ontzettend knap vinden! Maar volgens mij ben jij zo'n kanjer die dat gewoon kan...



sterkte dame, en probeer je niet te druk te maken. Rustig blijven ademen verlicht de pijn en de zorgen!

Liefs Joxxie
Alle reacties Link kopieren
Joxxie, ik mis de "vind ik leuk" knop. Jij schreef wat ik had willen schrijven maar niet voor elkaar kreeg. Hoe lukt het bij jou met het dieet? Hoop dat het lijkt alsof het vanzelf gaat.



Mijn weegschaal gaf hier het laagste gewicht ooit aan. 64,9 kg. En dat terwijl ik boerenkoolstamppot met spekjes heb gehad. Wel netjes afgewogen en het merendeel van de spekjes heb ik bij mijn kinderen in het bord gedumpt. Maar toch vond ik het eng. Want het was geen 250 groente met een beetje aardappelen. Had geen zin om apart voor mij te koken. Vandaag krijg ik wel weer genoeg groente binnen.



Hoe staat het met de rest? Nog lekker bezig?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen meiden,



Dankjewel Anke en Joxxie voor jullie lieve en opbeurende woorden!!



Ik weet niet zo goed hoe dat gaat bij mij, het ene moment ben ik nog heel rustig onder slecht nieuws en het volgende moment slaat het ineens in als een bom. Alsof ik al die tijd door een wazige deur keek en wel contouren zie maar niet het duidelijke plaatje, en ineens die deur open gaat en ik alles haarscherp zie.

Dat gebeurde me de afgelopen dagen dus en dan wordt het me ineens te veel.



Ik ben gisteren bij mijn huisarts geweest en die begreep me gelukkig goed en heeft me aangeraden om in gesprek te gaan met een klinisch psygoloog. Dat heb ik nog even afgehouden, zie mezelf nog niet meteen met een vreemde over mijn zorgen kletsen. Voorlopig doe ik dat met mijn man, vrienden en jullie 😆

Ik ben ook bij de fysio geweest en die heeft mijn rug getapet en vanmiddag ga ik terug en dan gaat ie masseren.



Met het cb'en gaat het gewoon goed. Primaire reactie was om iets lekkers voor mezelf te kopen want ik ben sielug maar eigenlijk meteen daarop bedenk ik me dan dat ik daar niks mee oplos. Vanmorgen 107,4 dus ik ga goed. Vanavond naar mijn weegjuf en daar kan ik ook altijd even van me af kletsen.



Anke jij gaat ook lekker hè?!👍👍 Ik ben het even kwijt maar zit je nu sinds deze week op de 1700 kcal? Ik zat n.a.v. jouw boerenkool te bedenken waar ik nu echt, echt trek in zou hebben. Ik weet het gewoon niet!



Joxxie hoe gaat het met CB'en bij jou? En waar zit de rest in hemels naam?? Allemaal druk? Afgehaakt? Geen behoefte aan Viva?
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Takkentrol, dieettechnisch ga jij gewoon als een speer. Die 100 kilogrens komt lekker dichtbij. Blij te horen dat je niet aan het emo-eten bent. Veel succes bij de weegjuf. Benieuwd wat je totaal deze week verloren hebt.



Zit nog op 1500 cal. Ga volgende week dinsdag over op 1700 calorieen.
Alle reacties Link kopieren
Yes... Vanochtend gaf mijn weegschaal 92.3 aan. Exact 23 kilo tov mijn beginstand (thuis, maar de schaal van mijn juf geeft meestal t zelfde aan).



Vorige week leek ik helemaal stil te staan, maar nu gaat t weer als n speer. De overgang van eetweek naar shakes beviel me nu wat beter, was er waarschijnlijk ook wat beter op voorbereid dat het mijn humeur zou kunnen beïnvloeden😆 Alleen blijft t na t eten savonds nog een beetje lastig. Ik merk dat mijn lontje dan heel kort is. Kinders moeten naar bed, lopen te treuzelen en elkaar te plagen en ik moet de grootste moeite doen om rustig te blijven (lukt me dus ook niet altijd) t liefst zou ik op die momenten even rustig op de bank kruipen met een boekje of de tv aan. Maar tja. ... als manlief aan t werk is moet toch iemand ze in bed gooien. 😪

Nog even doorpakken deze maand. Dan is december ook voorbij en ga ik denk ik overstappen naar de 800 variant. Lijkt me wel aardig om t laatste stukje (ik wil Tot 85/80) met wat voedsel erbij te doen. Kan ik meteen een beetje wennen aan t opbouwen.



Maar als ik jou zo hoor dan gaat dat straks ook helemaal lukken, anke. Jeetje wat weeg jij weinig zeg. Knap hoor!!!



Takkentrol, ik heb een paar jaar geleden bij rugklachten op advies van de fysio een elektrisch kussentje (een elektrische deken, maar dan in klein formaat) gekocht. Als er bij mij iets verkeerd schiet, verkrampt namelijk de rest van mijn rug helemaal (van de pijn, van t rare lopen etc) Met als gevolg dat ik helemaal geen kant meer op kan. En door dat kussentje te gebruiken ontspant de boel een beetje. Heerlijk warm (vannacht heb ik m ook lekker in bed gebruikt. .. brrrrr je kan wel merken dat de temperaturen dalen) . Natuurlijk is ieder lichaam anders en heb jij ook weer ander dingen, maar wat mij betreft echt een aanrader zo'n kan
Alle reacties Link kopieren
Joehoe.... moet de rest uit winterslaap komen? ??
Alle reacties Link kopieren
Heej allemaal,



Takkentrol, goed dat je even een stapje terug neemt! Succes met je rug. Geen pretje! Met afvallen gaat het lekker zie ik! Top! Zeker met al de spanning momenteel!



Ik woog vanmorgen 87.0. 16.6 kilo afgevallen nu. Ik doe nog CB 800, maar ben aan het opbouwen en ben eind december shake vrij. We bouwen op naar een menu van 1200 calorieën en dat houd ik aan tot ik mijn doel heb bereik. Zit er nog 12 kilo vandaan. Nu ik bijna 17 kilo kwijt ben heb ik medicatie afgebouwd die ik gebruikte voor de klachten van fibromyalgie. Ben een stukkie stijver en vermoeider, maar vind het nu wel te doen zonder medicatie. Daar ben ik trots op! Ik fitness en paar keer in de week. Voel me goed bij hoe het allemaal gaat en kan met de kleine man mee eten. Prima zo!



Joxxie, 23 kilo kwijt! Geweldig!!



Succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



@Takkentrol ik wil je evne een hele dikke knuffel geven! Denk goed aan jezelf nu! Ik vind je een hele grote topper, wat mag jij ontzettend trots zijn op jezelf!



@Anke ik word ook heel blij van jouw verhalen, onder de 65 kilo jeetje wat geweldig zeg! Ik kan me voorstellen dat je het spannend vond om boerenkool te eten, maar ik denk dat je straks toch ook niet steeds apart gaat koken.



@Bollesmurf wat ga je goed!



@Joxxie ook al zo lekker



We zijn gewoon erg goed bezig. Ik had inderdaad niet durven dromen da ik 13,2 kilo kwijt zou raken in deze periode. Het is zo leuk dat mensen het nu echt gaan zien en dat ik weer allerlei kleren pas die ik eerder niet meer paste. Ik ga donderdag pas weer wegen maar thuis gaat het erg goed...dus ik kan misschien de 15 kilo wel aantikken donderdag.



Allemaal veel succes weer!
Wacht niet op een mooie dag, maak er een!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven