Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:



Poederachtige parfum



Top-3 van jullie favoriete geuren



Veel plezier!







Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.



Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.



Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen lieve dames,



Geen regen hier nog gelukkig!



Vandaag in Scandal van Roja Dove, met bijbehorende bodycreme, een verrukkelijke tuberoos . Krijg bij deze geur altijd veel complimentjes



tuberoos, jasmijn, bergamot, lelietjes-van-dalen, iris, fresia, sandelhout



Fijne zondag!
Alle reacties Link kopieren
Dalida, jammer dat MJ die geur eruit heeft gehaald. Gisteren wilde ik gaan samen met vriend....stond hij te laat op. We wilde ook naar de laatste Harry Potterfilm waarvoor we gereserveerd hadden dus ICI moet dindsdag maar. Of ik ga morgen alleen, moet ook kunnen. IK wil een lekkere geur.



Berteke, wij hebben hier ook nog een DA en een Etos maar die vind ik niet zo'n goede geuren hebben. Plus het advies is ook niet goed.



Vandaag mijn DKNY weer op, die je nu al niet zo meer ruikt (oud).
Hoi hoi



Ja Dalida vakantie was zo voorbij en ik zit er ook weer helemaal in, in het werk Ach ja zo gaat dat



Berteke goede geur Carnal Flowers! Had toen van jou een proefje gehad, heerlijk! Vind het ook wel een geur voor jou



Jullie ruiken allemaal weer lekker!



Ikzelf ben in Sunset Heat - Escada vandaag.



Fijne zondag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



Berteke, klinkt goed, die geur van Krigler, mooie, bijzondere geurnoten! Ik ga mijn best doen om de boutique te bezoeken, ik lees parfumnamen als Established Cognac en Oud for Highness, ben nu heel benieuwd!



Steph, hoe was de film? Ik ga binnenkort ook, heb alleen de boeken nooit gelezen, het had mijn interesse nooit zo.



Vandaag in Frapin 1697 Parfum Absolu - Frapin.



Fijne zonnige dag!



Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Het lijkt me heerlijk parfumshoppen Dalida, daar in New York, geniet er alvast maar van !



Ik zit in de proefjes vandaag, en wat is er toch veel lekkers! Ik walm dus naar van alles. Gisteren was ik in de Ambre d'Or van Il Profumo , een van mijn favourieten.



Nice en geurige dag
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames ,



Berteke ,zeker vervelend,al een paar keer gaan zeevissen,hij gaf de vissen het meeste voer die dag .Dus doen we dat niet meer,op een meer zeilen gaat denk ik wel.Dat uitwaaien op een boot lijkt mij ook zo lekker .Hopelijk ook bij jouw droge dagen voor het logeerdoggie



Balen van ICI Steph ,hoe was Harry?



Gisteren in Must de Cartier EDP en vandaag Obsession CK EDP .



Hele fijne zondag allemaal ,

liefs

Plom

Alle reacties Link kopieren
Aangezien Dalida nog moet gaan zeg ik niet hoe ik de film vond. Wel een tip, neem een zakdoekje mee.



Ik heb zin in morgen.
Goedemorgen!



In White Patchouli & Cedarwood - Rituals vandaag



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Steph, dat is een wijs advies mbt de film van Harry Potter Ik heb hem gisteren gezien (niet in de bios) en was erg onder de indruk. Inderdaad een zakdoek mee Dalida (en toch eens die boeken gaan lezen )



Plom, hahaha, getsie, ik zie die vissen nu al helemaal eten terwijl jouw man misselijk aan boord staat Zeilen op een meer kan ook hoor, is ook erg gaaf. Hebben we vorig jaar gedaan (Lauwersmeer), is iets rustiger inderdaad



Taylor, ik heb jou toen inderdaad een proefje gestuurd. Ken je Scandal al? Maak ik anders ook een proefje voor je



Dalida, ik heb een aantal proefjes van Krigler en ik vind de Lovely Patchouli (heb de night versie hiervan niet) en de Established Cognac het lekkerste tot nu toe



Ik ben vandaag in Oha van Téo Cabanel



Fijne dag vandaag!

Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal,



Ben ik weer eventjes.



Vandaag in Miss Fenjal.



Fijne middag.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Marcelle, heerlijk is dat he, met proefjes in de weer zijn! Ga ik deze week ook doen, ik heb er nog meer dan genoeg liggen.



Steph, o jee, een zakdoekje mee? Nou, ik ben erg benieuwd, maar moet nog tot eind juli wachten.



Berteke, ik verwacht inderdaad veel van Established Cognac, ik ben echt gek op geuren met hout, cognac, rum (denk Chêne, Frapin 1697).



Girl, fijn om je weer te zien! Je ruikt lekker, Miss Fenjal is een mooie, klassieke geur.



Vandaag in Tubereuse 40 - Le Labo (proefje).



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Ik heb eindelijk een nieuw geurtje, Magnetism van Escada. Was ook nog in de aanbieding. Het proefje wat ik meekreeg vond ik niets, maar aan schoonma gegeven. Ook nog een proef voor vriend gekregen, hopelijk krijg ik hem aan een geurtje.

Marc Jacobs hadden ze niet, te kleine winkel.
Alle reacties Link kopieren
Steph, wat leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, goede keuze, het is een heerlijke geur, zoet, fruitig, oriëntaals.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Hey Girl,leuk om je weer te zien !



Zag er zeker ranzig uit Berteke.hahaha -:) Hij was er behoorlijk ziek van .Moet hem wel nog zo gek zien te krijgen .



Taylor,je ruikt weer lekker !!



Steph,gefeliciteerd met je nieuwe ruiker



Zo mijn mandje in Chanel nr 5 EDP en bodylotion ,die je nog flauwtjes ruikt.



trust

Plom

Hoi hoi



Plom je was laat!



Vandaag in Shamsin - Atelier Flou



Berteke nee hoeft niet, wel lief van je!



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Vandaag in Crystal Flowers - Montale (proefje).



Crystal Flowers: Italian mandarin, lily-of-the-valley, rose, ambergris, white musk.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe geur van Chanel, Coco Noir:



http://perfumeshrine.blog ... new-fragrance-rumour.html
Alle reacties Link kopieren
Dalida, dat lijkt me eens lekker geurtje zeg.



Ik wil eigenlijk ook nog een DKNY gaan kopen. Gisteren ook geroken en toen twijfelde ik nog, eens kijken als mijn geld er is.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen meiden,



Dalida, ja fenjal is voor mij nostalgie, krijg back visioenen over mijzelf als 15 jarige in center parcs hahhaha, time fly's!



Plom, dank je vind het ook leuk om jullie te zien !



Goed orde van de dag: Ik kies vandaag voor: Yria van YR.



Fijne dag allemaal.

X
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Steph, ik vind deze geur van Donna Karan erg lekker voor de zomer:



http://www.fragrantica.com/perfume/Donn ... Y-504.html



Vandaag in Orange Star - Andy Tauer (proefje).



Orange Star: red mandarin, clementine, lemongrass, orange flower, violet flower, patchouli, tonka bean, cistus, soft woods, ambergris, vanilla.



Fijne dag!



Goedemorgen,



In Fantasy - BS vandaag



Dalida ik had het idd gelezen over de nieuwe Coco! Ben erg benieuwd!



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
quote:dalida schreef op 20 juli 2011 @ 10:25:

Goedemorgen,



Steph, ik vind deze geur van Donna Karan erg lekker voor de zomer:



http://www.fragrantica.com/perfume/Donn ... Y-504.html



Vandaag in Orange Star - Andy Tauer (proefje).



Orange Star: red mandarin, clementine, lemongrass, orange flower, violet flower, patchouli, tonka bean, cistus, soft woods, ambergris, vanilla.



Fijne dag!







Dalida, die bedoel ik ook. Nog maar even wachten met geurtje kopen.

Hoe komen jullie aan al die proefjes? Ik krijg er steeds maar ééntje bij elk parfum die ik koop (bij DA drogist en ICI paris Etos weet ik overigens niet of die zo gretig zijn met proefjes geven).
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi



Steph, je kan proefjes bestellen bij Ausliebezumduft, Celeste, Aafkes etc. En vaak krijg ik bij bestellingen proefjes meegestuurd Hangt er een beetje van af waar ik koop. Bij de ICI Paris krijg ik altijd veel proefjes. Douglas kom ik eigenlijk nooit, Etos ook niet (zit niet in de buurt). Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!!



Girl, hoe is het met je dames??



Plom, ze zeggen dat je er gewoon doorheen moet he, die misselijkheid op zee, zeggen ze hoor. Ik zou er niet aan beginnen als het heel erg is, maar het schijnt dat je lichaam er aan gewend raakt (die deining). Is wel weer jammer voor de vissen



Dalida, ik had ook gelezen over die nieuwe Coco.



Ik ben vandaag in Feuilles de Tabac van Miller Harris. Een van mijn lievelingsgeuren



Ik ga weer wat doen,



Fijne avond nog!
Alle reacties Link kopieren
Vorige week heb ik Rose splendide gekocht. Van Annick Goutal. Sinds lange tijd dus weer een bloemengeur en ik vind hem heerlijk. Ik kreeg wel 6 proefjes( bij Celeste).

Liep gister even de Ici in om weer eens Alien(is al een tijd op) te ruiken en ik ben nog steeds weg van die geur.

Ik ben wel benieuwd naar die Coco noir.
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,



Taylor, bij Coco Noir moest ik meteen aan jou en Plom denken, het lijkt me echt een geur voor jullie!



Steph, ik koop/bestel mijn geuren onder andere bij Lianne Tio Parfums en Aus Liebe Zum Duft en meestal krijg je er dan zo'n vier tot vijf proefjes bij. En omdat ik best veel geuren koop heb ik zodoende ook veel proefjes liggen. Ook van de andere dames hier krijg ik vaak proefjes opgestuurd.



Berteke, lekker, Feuilles de Tabac!



Isabelle, Rose Splendide lijkt me een mooie geur! Blijft hij goed hangen?



Ik ga bankhangen, in L'air de Rien - Miller Harris.



Fijne avond!



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven