Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:



Poederachtige parfum



Top-3 van jullie favoriete geuren



Veel plezier!







Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.



Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.



Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Alle reacties Link kopieren
Online parfums kopen is dat niet riskant? In de zin van dat je de geur niet ruikt.



Coco Noir klinkt zo lekker.



Goedeavond verder.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



Vandaag Magnetism van Escada op (uiteraard).



Hopelijk blijft het een zonnige dag voor ons allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal !



Taylor,was zeker laat Ga meestal niet zo vroeg slapen ,lukt gewoon niet . Tenzij ik erg vroeg op moet ,gelukkig zelden,slaap gewoon door de ergste wekker heen .Buurt(buren wakker) is dan wel lekker op tijd .Je ruikt trouwens weer goed !!



Isabelle,ben gek op Angel,meestal doet hij het goed.Alien moet ik nog steeds ruiken ,ken de geur niet .Staat ook op mijn wil ik ruiken lijstje



Berteken,hihihi Man heeft het echt vaak geprobeerd,zelfs met medicijnen ,maar het is echt een ramp ,behalve voor die vissen ja .Culinair hoogstandje .Dus een cruise gaan maken zal er ook nooit inzitten ,dat lijkt mij ook wel eens leuk .Je geur klinkt lekker, kan niet missen als rookster



Steph ,via de goede sites best te doen ,nog geen miskoop gehad .Het scheelt vaak enorm in prijs .



Dalida ,denk je ? Wordt weer nieuwsgierig ,Taylor ,jij kent deze geur ook nog niet ? Wacht op jouw vakkundige oordeel .



Vandaag in Coco van Chanel EDP en de rest( bad,body,deo)



Hele fijne dag !

Plom

Hoi hoi



Plom ja ik ben ook heel benieuwd! Ken de geur ook nog niet, was gister even voor werk bij een parfumerie in mijn dorp en daar hadden ze er nog niet van gehoord..maar dat komt wel Je ruikt lekker! Als mijn EDT op is, koop ik ook weer de EDP versie.

Ik heb Alien! Dus als je een proefje wilt? Stuur 'm met alle liefde naar je toe (heb overigens geen hyves meer, heb jij facebook)?



Ik heb trouwens wel een andere heerlijke geur geroken:

Feerie Van Cleef & Arpels en dan de EDP versie...ge-wel-dig. Ik heb 'm al vaker getest, dus dat doe een aantal keer, gezien de miskoopjes in mijn kast maar dit wordt een aankoop tzt.



Girl alles goed met jou en de cavia's?



Steph goede geur draag je!



Jullie ruiken dus allemaal weer heerlijk



Ikzelf ben in Rem - Reminiscense vandaag, was weer even gelee...moet er wel voor in de stemming zijn, normaal hou ik van zoete geuren



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Ik miste je al op hyves Taylor .Sinds kort heb ik facebook ,vind het eigenlijk veel prettiger dan hyves .

Alleen veel vrienden hebben geen FB ,dus blijf ik nog eventjes op hyves .

En ik beken...ook voor een erg leuk spelletje .Super als je mij een proefje wil sturen van Alien!!! (doe het alleen als je denkt dat het wat voor mij is,zonde van de moeite enzo)

Super !!



en je ruikt weer heerlijk
Plom ik ga je zoeken op FB!



En nee: geen énkele moeite, komt naar je toe!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Steph, de meeste geuren die ik online bestel heb ik van tevoren getest (proefjes), maar ik durf het ook aan om ongeroken te bestellen. Ik heb eigenlijk maar zelden een miskoop.



Taylor, Féerie is lekker he, prachtig flesje ook!



Vandaag in Jimmy Choo - Jimmy Choo (proefje).



Jimmy Choo: green notes, pear, orange, orchid, toffee, Indonesian patchouli, musk.



Een fruitige chypre, ik vind 'm heerlijk!



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Ik zie hier zo'n onbekende merken voorbij komen, gaat een wereld voor mij open. Heerlijk.

Morgen nog even bij Da gaan snuffelen, daar was de DKNY (die slanke fles) goedkoper dan bij ICI.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Steph, ik bestel vrij veel ongeroken en dat gaat eigenlijk altijd wel goed. Maar ik heb wel eerst ervaring moeten opdoen met het herkennen van geurnoten en wat ik het lekkerste vind. Nu ik dat eenmaal weet kan ik op zich uit een geuromschrijving wel opmaken of een geur bij mij past of niet en dan ook wel ongeroken bestellen. En ik ruik ook vaak geuren via proefjes en bestel ze naar aanleiding daarvan.



Plom, haha, wil je een proefje van de Feuilles de Tabac

En die cruise kun je wel maken, gewoon je wederhelft een slaappil geven elke ochtend. Heeft ie nergens last van en kun jij toch op je cruise



Taylor, ik vind de Coco Noir ook echt een geur voor jou als ik de omschrijving zo lees! Plom voor jou ook!



Ik ben vandaag in Marron Chic van Nez a Nez geweest.

Zo op tijd naar bed, morgen weer een lange dag :(



Trusten!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



Steph, het ontdekken van nieuwe geuren en merken is heerlijk! Veel snuffelplezier vandaag!



Vandaag geurloos, ik ga ook op geurenjacht.



Fijne zonnige dag!



Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



Dalida, geurloos? Knap zeg.



Fijne dag allemaal
Goedemorgen,



In Miel & Citron (Honey & Lemon) - L`Occitane en Provence vandaag



Steph en Dalida veel plezier met de geurenjacht!



Berteke ja denk ook wel dat Coco Noir geur voor mij is en voor Plom..ben erg benieuwd!



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi ,



Taylor,gezellie op FB !! Ben echt benieuwd naar het monster lief !!



Dalida&Steph ,veel reukgenot en succes met ruiken (en kopen)



Berteke,is het ook lekker voor in een waterpijp? Goeie tip hhahah,gewoon drogeren ,maar of dat nou zo gezellig is .



Vandaag in Angel EDP met de bodylotion,blijft toch wel een toppertje als mijn huid zin heeft .



Hele fijne dag en hopelijk bij jullie wel



Liefs ,

Plom

Alle reacties Link kopieren
Bij ICI Paris was het giga druk dus niet echt leuk ruiken, ik rook alles door elkaar heen. Dames sprayden lekker in het rond.

Andere keer maar weer.
Alle reacties Link kopieren
Morgen



Steph, ik weet niet waar je woont, maar misschien zijn daar nog andere winkeltjes die parfums verkopen? Bij de ICI is het idd altijd erg druk



Plom, volgens mij kan alles wat vloeibaar is in een waterpijp En een gedrogeerde wederhelft is even rustig, maar daarna wel saai idd



Dalida, veel plezier met geuren ruiken! Ben benieuwd waarmee je thuis komt!



Ik heb net 10 km hardgelopen, ga zo douchen en in Ybris van Farmacia SS. Annunziata

amaretto, limoen, druivenpitten, thee, eikenmos, benzoë, iris



Fijne dag allemaal!
Hoi hoi



In Amour De Cacao Comptoir Sud Pacifique vandaag.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Berteke, hier is nog DA, Etos en nog een winkel die alleen parfum ed verkoopt. Maar om op zaterdag te gaan nee. Liever door de week.

Knap trouwens 10km hardlopen.



Ik heb nu Magnetism-Escada op.



Prettige dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Dalida, Rose splendide blijft wel aardig lang ruiken. Maar meestal neem ik de geur van vandaag mee en spray ik een klein beetje bij halverwege de middag.

Nu heb ik Jacinthe et rose op van E. Coudray, heelijke geur. Ga er over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Zo, weer thuis van een weekendje Duitsland.

De buit bestaat uit Ambre Russe van Parfum d'Empire, Cotton Musk van Ulric de Varens, Musk Patchouli van Ulric de Varens en een nieuwe fles Déclaration van Cartier. En verder heb ik zomerkleding gekocht, leuke tops en shirtjes, nu maar wachten op beter weer...



Berteke, echt knap, dat hardlopen! Ik doe bijna niets meer aan sport, ik ben niet gemotiveerd.



Taylor, mooie geur, Amour de Cacao, lekker gourmand!



Isabelle, fijn dat Rose Splendide goed blijft hangen! Jacinthe et Rose is inderdaad heerlijk, echt zo'n romantische rozengeur!



Vandaag in Cotton Musk - Ulric de Varens.



Cotton Musk: lilac, amber, vanilla, white musk.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag meiden,



Het gaat goed hier hoor !! ook met de guinea-piggies hihi



Dalida, tof dat je een lekker weekje hebt gehad.



Taylor, het was me nog niet opgevallen dat je hyves af was, ik ben al meer dan en week niet op hyves geweest, geen behoefte aan ook!, ik vind het allemaal niet zo leuk meer.



Plommeke, ik heb ook facebook, als op taylor d'r paginaat koekeloert zie je mij er ook ergens wel tussen staan



Berteke, dametjes doen het goed, al is die sophia een sjagerijn, kan niets goed doen bij dat beest, geef mij Miepje maar.



Ochhhh... zal ik nu ook een topic moeten gaan openen van: Is het normaal om van je ene cavia meer te houden dan van je andere cavia ???? Whahahahahahahahahahaa.....



Goed today: Strawberry oil.



Nou het is weer binnen zitten met een kruik op mijn buik, want het is steenkoud en aangezien ik blokverwarming heb en ze het bij de woningbouw tussen april en oktober uitzetten grrrrrrrrrrrrrr zit ik hier te blauwbekken ! wat een nare rotzomer is het ook ! het zou potverdorrie 30 graden moeten zijn !! ik ben boosssss !!!!



Fijne dag,

X
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Girlxxx,ik ook hoor,zwaar irritant voor mijn humeur ,loop met een dik vest aan ! Ga je zoeken op FB !!



Dalida,gefeliciteerd met je Duitse buit ,hopelijk kun je snel je nieuwe kleren aan !



Taylor,SUPER!!!!! ook de andere proefjes .Kreeg ze gisteren binnen en natuurlijk gelijk aan Alien geroken en opgedaan .Eerste indruk..vreselijk stinken ..man trok een bedenkelijk bekkie en zei complimenteus dat ik naar wc verfrisser rook

Maar na een tijd lekker,maar ben er nog niet zo hilarisch over zoals ik op Angel ben .Vanmorgen rook ik het nog ,dat is een plus .Ga het nog meer proberen,had misschien mijn ruikdag niet .

Britney was kapot ,maar vond ik lekker ruiken in het zakje

Nu heb ik Mi Fa op EDP van Les Notes Gourmandes op ,super lekker ! Ben blij met je proefjes dus



Berteke,toppie hoor ! Zeker met dit weer .Heb niet die discipline ,moet hoognodig weer in actie komen .



Vandaag (dank- zij Taylor) Mi Fa op EDP van Les Notes Gourmandes.



Fijne zondag zonder zon !



liefs

Plom
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Dalida, goed shopt in Duitsland zeg.



Girlxxx, knaagdieren daar is er geen een hetzelfde van. Kan sophia nog bijtrekken met haar humeur? Hoe oud zijn de dames?



Plom, lekker mannetje die van jouw. Zei hij ook dat je na een tijd lekkerder rook dan de eerste keer?



Vandaag Appel-DKNY op.



Groetjes en morgen graag geen regen in NL
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi



Dalida, klinkt heerlijk jouw uitje naar DU, en lekker geshopt zo te horen, heerlijk



Girl, volgens mij is een dergelijk topic over het humeur van jouw Sophia wel te openen hier ergens op Viva Klinkt als een echte dame iig



Mbt hardlopen, ik heb me opgegeven voor de Zevenheuvelenloop in november en dat is 15 km. Tussendoor nog drie andere hardloopevents, dus ik heb die wel als stok achter de deur. Maar met dit weer ga ik ook niet zo graag hardlopen hoor



Steph, misschien toch eens ergens proefjes bestellen? Die prijzen vallen vaak erg mee en dan heb je ook weer wat lekkers te snuffelen



Ik was vandaag in Mythique van DelRae

Mandarin, Italian bergamot, ivy, peony, jasmin concrete, Florentine orris butter, sandalwood, patchouli, ambrette musk



Fijne avond nog!
Alle reacties Link kopieren
Berteke, wauw de Zevenheuvelenloop knap zeg.



Vandaag Escada-magnetism op.



Fijne dag allemaal
Goedemorgen,



In good old Fantasy



Berteke goed van je hoor!

Dalida ja het is idd een heerlijke gourmand, fijn dat je weekend zo leuk was!

Girl tis wat he, met je cavia's en ja: van mij mag de zomer weer terug komen, maar vandaag ziet het er goed uit!

Plom graag gedaan!!



Fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven