Café Wakker - Welcome To The Dark Side

03-09-2015 00:34 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nachtelijk geneuzel.







Have fun, ladies!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 september 2015 @ 00:59:

[...]





Ik denk dat je hem niet kent maar we hebben een huis therapeut dokter Rossi;

[afbeelding]Dr. Rossi .
Slaap lekker dames .
Is James al door iemand geclaimd? Zo niet ik wil James ! Door mag toch niet daten met het personeel.
Alle reacties Link kopieren
Kia, hoe gaat het met je?
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
quote:Galileo schreef op 03 september 2015 @ 01:04:

[...]

Met mij alles goed lieverd. En met jou?

Boos op jou! Mij dumpen voor Kia...



Serieus. Eigenlijk redelijk goed. Het ene familielid mag het ziekenhuis bijna verlaten. Bij het andere familielid hebben we vrede met de verloop van zaken (we zijn er nog altijd niet blij om, maar genieten van de laatste momenten).

Kan nu ook nog anderhalve week "genieten van het goede weer", en dan begint de drukte voor mij ook weer. En zoals verwacht: naast werk en de academie heb ik me ook weer ingeschreven voor een vak aan de universiteit (enkel een vak, geen opleiding meer). Dacht dat iedereen me ging vermoorden toen ik met dat nieuws afkwam, maar schoonouders zijn heel trots op me en mijn moeder wist blijkbaar al dat ik dit ging doen voor ik het zelf wist (en heeft een weddenschap met vader gewonnen. Wat een ouders ik ttoch heb )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Galileo schreef op 03 september 2015 @ 01:15:

Kia, hoe gaat het met je?

Hai Leo!

Goed, moe en ben net weer wakker geworden... uurtje geslapen niet leuk!

En hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 03 september 2015 @ 01:15:

Is James al door iemand geclaimd? Zo niet ik wil James ! Door mag toch niet daten met het personeel.Ik daate al met personeel. Dat personeel ligt nu te slapen in mijn bed
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je jouw nachtelijke wakker zijn toelicht DorothyParker.

Hier ook een ochtendmens-partner. Best lastig want dat je een avondmens bent, betekent helaas niet altijd dat je minder slaap nodig hebt.

Werk jij ook 's nachts?

Ik ben helaas niet creatief dus dat deel herken ik niet.



Wat me wel opvalt is dat ik me na 4 uur slaap altijd net zo fit voel als na 8 uur slaap. Weet niet wat het is, heeft misschien met verschillende fases te maken. Bij 5 of 6 uur voel ik me veel beroerder.

Ik ben nu zo lang opgebleven dat ik voor de 4 uur ga dus ik mag forummen tot 14.30
.
quote:DorothyParker schreef op 03 september 2015 @ 01:17:

[...]



Ik daate al met personeel. Dat personeel ligt nu te slapen in mijn bed



Mooi James is aan het werk dus niet een onderdeel van jouw bedpersoneel .

Dus van mij .
Alle reacties Link kopieren
quote:PoasAaier schreef op 03 september 2015 @ 01:12:

Slaap lekker allemaal.







Ik overigens nog niet want ik kan niet slapen op de bank.Ik ben ook nog wel even wakker. Kun je gezellig meepraten met ons
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 03 september 2015 @ 01:16:

[...]



Hai Leo!

Goed, moe en ben net weer wakker geworden... uurtje geslapen niet leuk!

En hoe is het met jou?Fijn dat het goed met je gaat lieverd. Wel jammer dat je maar een uurtje geslapen hebt. Gelukkig is het Viva-forum een goed slaapmiddel.



Met mij gaat het goed.
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
Euh..tot 02.30 bedoel ik.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marthe. schreef op 03 september 2015 @ 01:19:

Leuk dat je jouw nachtelijke wakker zijn toelicht DorothyParker.

Hier ook een ochtendmens-partner. Best lastig want dat je een avondmens bent, betekent helaas niet altijd dat je minder slaap nodig hebt.

Werk jij ook 's nachts?

Ik ben helaas niet creatief dus dat deel herken ik niet.



Wat me wel opvalt is dat ik me na 4 uur slaap altijd net zo fit voel als na 8 uur slaap. Weet niet wat het is, heeft misschien met verschillende fases te maken. Bij 5 of 6 uur voel ik me veel beroerder.

Ik ben nu zo lang opgebleven dat ik voor de 4 uur ga dus ik mag forummen tot 14.30

Ik voel me heel fit als ik minder dan 5 uur slaap. Als ik 8 uur slaap voel ik me beroerd. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dit ritme al jaren gewoon ben (en ooit eens moet veranderen).

Ik werk wanneer ik "wil" (word betaald per project, niet per uur). Af en toe krijg ik een burgerlijke week en werk ik braaf van 9 tot 5, maar dat houd ik nooit lang vol. En ik presteer nu ook eenmaal beter 's avonds.



Soms moeilijk met partner. Die staat om 5 uur op (vaak dat ik dan pas ga slapen), en werkt minstens tot 18 uur 's avonds (en dan is hij eigenlijk nog vroeg thuis). Dus veel zien we niet van elkaar de laatste tijd (lees: laatste 2 jaar).

Maar we zijn koppig. Hebben elk een eigen doel. En dat gaan we bereiken, wat dan ook
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 03 september 2015 @ 01:20:

[...]





Mooi James is aan het werk dus niet een onderdeel van jouw bedpersoneel .

Dus van mij .

Het bedpersoneel is mijn partner. En dan mag je nog mijn tweelingziel zijn, ruk je kop eraf als je aan hem durft te komen

(dat klinkt heel jaloers, niet? )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Galileo schreef op 03 september 2015 @ 01:23:

[...]

Fijn dat het goed met je gaat lieverd. Wel jammer dat je maar een uurtje geslapen hebt. Gelukkig is het Viva-forum een goed slaapmiddel.



Met mij gaat het goed.

Weer eerst op haar antwoorden



I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 03 september 2015 @ 01:20:

[...]



Ik ben ook nog wel even wakker. Kun je gezellig meepraten met ons



Ga ik ook zeker doen als mn game vastloopt. haha.



Ben zelf ook echt een avond/nachtmens. Grote stress als ik een keertje vroeg op moet.



Kan iemand James uit zn bed trekken trouwens? Ik lust wel een glaasje mede.
quote:DorothyParker schreef op 03 september 2015 @ 01:29:

[...]



Het bedpersoneel is mijn partner. En dan mag je nog mijn tweelingziel zijn, ruk je kop eraf als je aan hem durft te komen

(dat klinkt heel jaloers, niet? )Weet ik! Ik wilde alleen maar James . Ik wil jouw partner niet... ik wil alleen Leo en James .
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 03 september 2015 @ 01:16:

[...]



Boos op jou! Mij dumpen voor Kia...Oei...



.quote:Serieus. Eigenlijk redelijk goed. Het ene familielid mag het ziekenhuis bijna verlaten. Bij het andere familielid hebben we vrede met de verloop van zaken (we zijn er nog altijd niet blij om, maar genieten van de laatste momenten).

Kan nu ook nog anderhalve week "genieten van het goede weer", en dan begint de drukte voor mij ook weer. En zoals verwacht: naast werk en de academie heb ik me ook weer ingeschreven voor een vak aan de universiteit (enkel een vak, geen opleiding meer). Dacht dat iedereen me ging vermoorden toen ik met dat nieuws afkwam, maar schoonouders zijn heel trots op me en mijn moeder wist blijkbaar al dat ik dit ging doen voor ik het zelf wist (en heeft een weddenschap met vader gewonnen. Wat een ouders ik ttoch heb )Erg fijn dat het goed met je gaat Door. Wat voor vak ga je volgen op de universiteit?
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
quote:PoasAaier schreef op 03 september 2015 @ 01:31:

[...]





Ga ik ook zeker doen als mn game vastloopt. haha.



Ben zelf ook echt een avond/nachtmens. Grote stress als ik een keertje vroeg op moet.



Kan iemand James uit zn bed trekken trouwens? Ik lust wel een glaasje mede.

Hey hey hey! Alle barmannen zijn nog wakker. Enkel mijn man slaapt. Van de slapende moet je afblijven!



(Kia wil altijd al mijn mannen stelen. )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 03 september 2015 @ 01:27:

[...]



Dus veel zien we niet van elkaar de laatste tijd (lees: laatste 2 jaar).

Maar we zijn koppig. Hebben elk een eigen doel. En dat gaan we bereiken, wat dan ook



Wat goed dat dat gewoon werkt bij jullie! Elkaar vrij laten en elkaars doelen respecteren.

Jij viel me een tijdje geleden al op in een topic over carriere maken vs kinderen krijgen o.i.d., daar had ik ook al door dat je een doorbijter bent.



Ik heb juist altijd burgerlijke tijden. Deze nachtelijke "avontuurtjes" zijn misschien wel een onbewust verzet daartegen.



Vind het alleen wel sneu voor de mensen in dit topic die niet kunnen slapen en dat wel willen, heel frustrerend lijkt me dat.
.
quote:Galileo schreef op 03 september 2015 @ 01:33:

[...]

Oei...

Ze loopt weer te zagen Leo! Ik heb voorgesteld te delen maar nee mevrouw stond weer eens als een klein kind te stampvoeten . Gewoon met rust laten dan draait ze wel bij. En anders rennen! We hebben vandaag wat nuttige tips gekregen .
Alle reacties Link kopieren
quote:Galileo schreef op 03 september 2015 @ 01:33:

[...]

Oei...



.

[...]

Erg fijn dat het goed met je gaat Door. Wat voor vak ga je volgen op de universiteit?

Het saaiste en oninteressantse vak ooit. Maar het gaat me helpen bij een verdere carrière.



Grappig ook. Al 25, en ik ben nog steeds aan het studeren 'voor later'. Vraag me eigenlijk af wanneer 'later' nu eens eindelijk gaat komen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Marthe. schreef op 03 september 2015 @ 01:37:

[...]





Wat goed dat dat gewoon werkt bij jullie! Elkaar vrij laten en elkaars doelen respecteren.

Jij viel me een tijdje geleden al op in een topic over carriere maken vs kinderen krijgen o.i.d., daar had ik ook al door dat je een doorbijter bent.



Ik heb juist altijd burgerlijke tijden. Deze nachtelijke "avontuurtjes" zijn misschien wel een onbewust verzet daartegen.



Vind het alleen wel sneu voor de mensen in dit topic die niet kunnen slapen en dat wel willen, heel frustrerend lijkt me dat.Maakt mij meestal niet uit op het moment. Maar "morgen" moet ik er erg vroeg uit . Gelukkig hoef ik niet al te helder te zijn. En ga ik lekker middag dutten.
Alle reacties Link kopieren
Oh en even nieuwsgierig: eten jullie 's nachts ook allemaal veel?

Wij hebben een heel gehorig huis en man wordt van elke scheet wakker dus ik durf amper een zak chips open te trekken, dat is mijn geluk. Anders at ik veel te veel denk ik, heb altijd trek 's nachts.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 03 september 2015 @ 01:41:

[...]



Gelukkig hoef ik niet al te helder te zijn. En ga ik lekker middag dutten.



Oh heerlijk! Er gaat niks boven dutten met wat strepen daglicht door je gordijnen en de wereld die buiten gewoon doordraait.

En kun je nu onbezorgd genieten van forummen e.d.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven