Café Wakker - Welcome To The Dark Side

03-09-2015 00:34 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nachtelijk geneuzel.







Have fun, ladies!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Galileo schreef op 03 september 2015 @ 02:28:

[...]

Even bij de feiten houden:

- Kia is heel lief

- Door is heel lief

- PB staat voor 'Persoonlijk Bericht', dus daar kan ik niks over naar buiten brengen

- Ik hou van jullie



[afbeelding]Slim opgelost .
Alle reacties Link kopieren
Mooi geschreven Door. Het leven laat zich lastig plannen. Soms loopt het toch heel anders dan je vooraf denkt.
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
quote:Galileo schreef op 03 september 2015 @ 02:35:

Mooi geschreven Door. Het leven laat zich lastig plannen. Soms loopt het toch heel anders dan je vooraf denkt.

Voor mijn type wel (de eeuwige twijfelaars. Je moet me dwingen of ik doe eigenlijk helemaal niets omdat ik bang ben een andere keuze uit te sluiten).



Dus als vriend die 7 jaren met me volhoudt, dan vertrouw ik hem en zal ik wel alles weer opnieuw bekijken
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 03 september 2015 @ 02:30:

[...]



Ik ben ook 25 (van 1990) en wil ook geen kinderen. Of nu toch niet. Of nooit. Geen idee wat ik wil. Merk wel dat ik er de laatste tijd minder bang voor ben. Misschien is dat mijn moedergevoel. Of misschien omdat ik denk dat ik hoe dan ook toch kinderen zal moeten krijgen. Misschien komt het omdat mijn partner wel een hele leuke vader zal zijn. En misschien omdat we hier een kamer hebben waar we helemaal niets mee doen.



Zonder mijn partner zou ik nooit aan kinderen durven beginnen. Als ik ooit een kind krijg, is het met hem. Hij is zo lief/verantwoordelijk/normaal.



Het enige wat me momenteel leuk lijkt aan een kind: ik wil eigenlijk wel weten hoe dat misbaksel van ons eruit zal zien. (en door deze zin bewijs ik alweer dat ik nog niet aan kinderen moet beginnen ).



We zijn nu 5 jaar samen en hebben 'al' 2 jaar een koophuis. Dus misschien dat ik binnen enkele jaren met hem de stap waag. Evenveel kans (waarschijnlijk zelfs groter) dat ik die kans niet waag. Misschien dat hij me dan dumpt omdat ik geen kinderen wil (zou het hem niet kwalijk nemen, hij is een geboren vader. Perfect met kinderen).



Had hiervoor ook een relatie van 5 jaar. Mijn partner is de eerste waarvoor ik twijfel of ik dan toch geen kind zou nemen (je neemt geen kind, je krijgt het, jaja ik weet het).

Drie jaar geleden kon ik me niet inbeelden dat ik ooit nog eens ging gaan samenwonen, laat staan een huis kopen. Ik kan me nu niet inbeelden dat ik ooit een kind heb, maar wie weet

(En als het ooit zo ver is, ik zal jullie niet haten als jullie het AMK bellen vertrouw mezelf nu ook niet zo goed met kinderen)



Heel veel herkenbaar van dit! Ik heb altijd gezegd geen kinderen te willen. Ik dacht ook altijd dat ik voor eeuwig single zou blijven..niet uit iets negatiefs ofzo, ik kon me gewoon niet voorstellen dat ik in staat zou zijn om iemand een positieve toevoeging aan mijn leven te vinden. (Brr wat klinkt dat koud).

Nu dat ik 1,5 jaar met hem ben begin ik aan dat hele 'geen kinderen' te twijfelen.

Vanwege hem maar vooral voor hem!



Ik weet 100% zeker dat hij een goede vader zal zijn en hij is ook gewoon heel erg zeker van het feit dat hij kinderen wil.

Ik weet niet of ik hem dat kan en uberhaupt wil ontnemen :S



zucht!
Happy new topic. Wat ik gestuurd heb naar oudste en vriendin en het komt zo diep uit mijn hart.



Ik zit op de bank. Een dierbare naast mij. Goh zegt hij ineens, wat is jouw mooiste droom. Ik hoef daar niet lang over na te denken, spelen met de jongens en ze gelukkig maken. Ineens verandert de situatie, maar niet mijn liefde. Mijn jongens zijn mijn trots, hoe dan ook.

Toen kwam er een klein meisje waar ik oma van mag zijn, xxxx

Ik dank mijn jongen, mijn schoondochter en de kleine.

Ik wens jullie veel geluk en van mijn kant een diepe buiging
Lieverds ik ga nog een poging tot slapen doen. Fijne nacht en maak het niet te laat .
Trusten lieverd, hoop dat je kunt rusten
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 03 september 2015 @ 02:46:

Happy new topic. Wat ik gestuurd heb naar oudste en vriendin en het komt zo diep uit mijn hart.



Ik zit op de bank. Een dierbare naast mij. Goh zegt hij ineens, wat is jouw mooiste droom. Ik hoef daar niet lang over na te denken, spelen met de jongens en ze gelukkig maken. Ineens verandert de situatie, maar niet mijn liefde. Mijn jongens zijn mijn trots, hoe dan ook.

Toen kwam er een klein meisje waar ik oma van mag zijn, xxxx

Ik dank mijn jongen, mijn schoondochter en de kleine.

Ik wens jullie veel geluk en van mijn kant een diepe buiging

Praadje, wat ben je toch een lief mens!



Ook al weet ik dat mijn moeder ook heel blij zou zijn met een kleinkind (ze zit er nog maar 15 jaar achter te zagen), toch kan ik enkel maar hopen dat ze zoveel liefde toont. Want de liefde voor je kleinkind spat van het scherm. Ik hoop mijn moeder ooit ook eens zo blij te kunnen maken met een kind.



Praadje, je bent echt een té leuke oma. Ik hield heel veel van mijn oma's. Heb er jammer genoeg niet veel tijd mee kunnen doorbrengen (allebei heel jong gestorven). Geniet van je kleinkind. En besef dat je als grootouder ook een grote rol in het leven van je kleinkind hebt. Jouw kleinkind gaat ook gek op je zijn.



Geniet van elk moment
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:PoasAaier schreef op 03 september 2015 @ 01:53:

Woops. Sorry Dorothy, (haha ik ben gewend forumnamen af te korten en wilde je bijna DP noemen, maar dat zag er nogal fout uit )





Bartender, could you bring me some mead please?



Probeer eens `meat`



Zo ik ben er weer vandoor. Tot vanavond laat. Toedeloe
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Woooow jullie hebben stug doorgeschreven!



Vanmiddag lekker een middagje vrij, om 16.00uur een sollicitatiegesprek maar heb vanaf 13.00uur al vrij genomen
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Happy new topic!!



Succes vanmiddag Crazy.
quote:Crazycatlady schreef op 03 september 2015 @ 11:32:

Woooow jullie hebben stug doorgeschreven!



Vanmiddag lekker een middagje vrij, om 16.00uur een sollicitatiegesprek maar heb vanaf 13.00uur al vrij genomen Succes!
Alle reacties Link kopieren
Succes Cat!



En Mylene, mead is dus gewoon een drankje.
quote:Marjo41 schreef op 03 september 2015 @ 15:17:

Succes Cat!



En Mylene, mead is dus gewoon een drankje.Dat drankje ken ik niet Ga ik gelijk opzoeken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gegoogled
quote:Marjo41 schreef op 03 september 2015 @ 15:58:

Ik heb het ook gegoogled

Gelukkig ben ik niet de enige Ik zal er geen flesje van kopen. Lijkt me niet lekker.



En omdat ik weekend heb, neem ik nu een groot glas rosé!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me ronduit smerig!



Oh rosé, wat een goed idee.

Ik heb vandaag een vrije dag, da's excuus genoeg toch
quote:Marjo41 schreef op 03 september 2015 @ 16:55:

Het lijkt me ronduit smerig!



Oh rosé, wat een goed idee.

Ik heb vandaag een vrije dag, da's excuus genoeg toch Zeker en omdat ik het ook gezelliger vind om samen te drinken
Alle reacties Link kopieren
Proost

Op jouw weekend!

Ik hoef alleen zaterdag nog een dagje dus ik heb een relaxte week.
Oh je bent morgen ook vrij?

Ik hoef pas dinsdag weer. Maar dan wel door t/m zondag

Maar nu eerst even genieten.
Alle reacties Link kopieren
Heb vorig weekend ook moeten werken, vandaar nu twee vrije dagen.

Ik moet morgen naar de tandarts, een kies laten trekken



Wat lekker tot dinsdag vrij. Ga je nog wat leuks doen?

Wanneer gaan jullie naar uhhhh ff denken..... Terschelling?
quote:Marjo41 schreef op 03 september 2015 @ 17:38:

Heb vorig weekend ook moeten werken, vandaar nu twee vrije dagen.

Ik moet morgen naar de tandarts, een kies laten trekken



Wat lekker tot dinsdag vrij. Ga je nog wat leuks doen?

Wanneer gaan jullie naar uhhhh ff denken..... Terschelling?

Oh bah de tandarts. Gooi er nu alvast maar een verdoving in. Nog een rosé Marjo?



Morgen naar Terschelling. Niet vergeten om mijn zuidwester op te doen. Tenminste als ik weeronline mag geloven
Alle reacties Link kopieren
Ik sta met een roseetje in de hand een grote pan Chili te maken.

Muziekje aan, lekker hoor.



Oh pfff het wordt echt slecht weer!

Wat jammer joh. Al zal zo'n mooie gele zuidwester je vast beeldig staan.

Het is wel een goed excuus om veel in de kroeg te gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
Zo dan, een nieuw topic! Ik ben aan het opknappen, hiephoi! Rustig aan met een dekentje op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou het bij thee met honing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven