Café Wakker - Welcome To The Dark Side

03-09-2015 00:34 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nachtelijk geneuzel.







Have fun, ladies!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Marthe. schreef op 03 september 2015 @ 01:41:

Oh en even nieuwsgierig: eten jullie 's nachts ook allemaal veel?

Wij hebben een heel gehorig huis en man wordt van elke scheet wakker dus ik durf amper een zak chips open te trekken, dat is mijn geluk. Anders at ik veel te veel denk ik, heb altijd trek 's nachts.Thuis over het algemeen niet maar op werk eet ik "gewoon". Crackers en soms een soepje of iets van yoghurt. En heel soms trek ik een pak koekjes open .
Alle reacties Link kopieren
quote:Marthe. schreef op 03 september 2015 @ 01:37:

[...]





Wat goed dat dat gewoon werkt bij jullie! Elkaar vrij laten en elkaars doelen respecteren.

Jij viel me een tijdje geleden al op in een topic over carriere maken vs kinderen krijgen o.i.d., daar had ik ook al door dat je een doorbijter bent.



Ik heb juist altijd burgerlijke tijden. Deze nachtelijke "avontuurtjes" zijn misschien wel een onbewust verzet daartegen.



Vind het alleen wel sneu voor de mensen in dit topic die niet kunnen slapen en dat wel willen, heel frustrerend lijkt me dat.

De eerste keer dat ik het hardop zeg (buiten tegen beste vriend):

2 weken geleden heb ik tegen partner ook toegegeven dat ik niet 'zomaar' meer abortus zou 'plegen' (vind plegen een irritant woord hiervoor).

Al sta ik ook nog steeds niet te springen voor een kind. Momenteel is onze afspraak: als we -ondanks de anticonceptie- zwanger worden (wel, ik zwanger en hij niet dus), gaan we er een over spreken. Vroeger was er voor mij geen gesprek mogelijk.



(en toegegeven, heb nu al zo vaak mijn 'afkeer' van moederschap hardop uitgesproken dat mijn moeder mijn kind 6 dagen per week wil opvangen, en mijn schoonmoeder wil het 5 dagen per week opvangen. Met deze grootouders mag ik al blij zijn als ik mijn kind 3 keer per jaar zou zien )



*afkeer tussen aanhalingstekens omdat ik niet zozeer een afkeer heb van moederschap, maar mezelf niet als moeder zie. En als ik mezelf dan toch als een moeder moet inbeelden, denk ik dat -tot nu toe- drankspelletjes, versiertrucs en samenvattingen van studies mijn enige opvoedkundige skills zijn. Niet onhandig, maar allesbehalve noodzakelijk*
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:PoasAaier schreef op 03 september 2015 @ 01:31:

[...]





Ga ik ook zeker doen als mn game vastloopt. haha.



Ben zelf ook echt een avond/nachtmens. Grote stress als ik een keertje vroeg op moet.



Kan iemand James uit zn bed trekken trouwens? Ik lust wel een glaasje mede.

Welk game eigenlijk? Game ook vaak.

(Ik waarschuw je, PS-fan)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 03 september 2015 @ 01:38:

[...]



Ze loopt weer te zagen Leo! Ik heb voorgesteld te delen maar nee mevrouw stond weer eens als een klein kind te stampvoeten . Gewoon met rust laten dan draait ze wel bij. En anders rennen! We hebben vandaag wat nuttige tips gekregen .

Jij steelt mijn forumgeliefde en stelt dan voor om hem te delen...

En dan ben ik een kreng omdat ik geen 'ja' zeg?



Morgen een nieuw topic op het viva forum: "Minnares van partner wil driehoeksrelatie. Moet ik hieraan deelnemen?"

I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 03 september 2015 @ 01:38:

[...]



Ze loopt weer te zagen Leo! Ik heb voorgesteld te delen maar nee mevrouw stond weer eens als een klein kind te stampvoeten . Gewoon met rust laten dan draait ze wel bij. En anders rennen! We hebben vandaag wat nuttige tips gekregen .Dat je voorgesteld hebt mij te delen, bewijst dat je een heel groot hart hebt.



Ik laat me door Door niet kisten hoor. Ik kan wel een stootje hebben.
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 03 september 2015 @ 01:51:

[...]



Jij steelt mijn forumgeliefde en stelt dan voor om hem te delen...

En dan ben ik een kreng omdat ik geen 'ja' zeg?



Morgen een nieuw topic op het viva forum: "Minnares van partner wil driehoeksrelatie. Moet ik hieraan deelnemen?"

Zou eigenlijk nog wel een interessant topic zijn
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Woops. Sorry Dorothy, (haha ik ben gewend forumnamen af te korten en wilde je bijna DP noemen, maar dat zag er nogal fout uit )





Bartender, could you bring me some mead please?
Alle reacties Link kopieren
quote:Galileo schreef op 03 september 2015 @ 01:52:

[...]

Dat je voorgesteld hebt mij te delen, bewijst dat je een heel groot hart hebt.



Ik laat me door Door niet kisten hoor. Ik kan wel een stootje hebben. Nu morgen zo zwaar een topic over jullie verraad! Mijn forumgeliefde die aanpapt met mijn tweelingsziel.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:PoasAaier schreef op 03 september 2015 @ 01:53:

Woops. Sorry Dorothy, (haha ik ben gewend forumnamen af te korten en wilde je bijna DP noemen, maar dat zag er nogal fout uit )





Bartender, could you bring me some mead please?De meesten noemen me gewoon Door (sommigen ook Dot).
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 03 september 2015 @ 01:47:

[...]



De eerste keer dat ik het hardop zeg (buiten tegen beste vriend):

2 weken geleden heb ik tegen partner ook toegegeven dat ik niet 'zomaar' meer abortus zou 'plegen' (vind plegen een irritant woord hiervoor).

Al sta ik ook nog steeds niet te springen voor een kind. Momenteel is onze afspraak: als we -ondanks de anticonceptie- zwanger worden (wel, ik zwanger en hij niet dus), gaan we er een over spreken. Vroeger was er voor mij geen gesprek mogelijk.



(en toegegeven, heb nu al zo vaak mijn 'afkeer' van moederschap hardop uitgesproken dat mijn moeder mijn kind 6 dagen per week wil opvangen, en mijn schoonmoeder wil het 5 dagen per week opvangen. Met deze grootouders mag ik al blij zijn als ik mijn kind 3 keer per jaar zou zien )



*afkeer tussen aanhalingstekens omdat ik niet zozeer een afkeer heb van moederschap, maar mezelf niet als moeder zie. En als ik mezelf dan toch als een moeder moet inbeelden, denk ik dat -tot nu toe- drankspelletjes, versiertrucs en samenvattingen van studies mijn enige opvoedkundige skills zijn. Niet onhandig, maar allesbehalve noodzakelijk*



Haha dat van die grootouders! Met beide handen aangrijpen als het zover is.

Je bent 25 las ik net? Ik ook en zeg al jaren dat ik voorlopig geen kinderen wil maar merk wel dat de paniek die ik voel als ik weereens bang ben dat ik zwanger ben elke keer iets minder wordt.



Een moeder met goede versiertrucs lijkt me wel heel leuk.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 03 september 2015 @ 01:54:

[...]



Nu morgen zo zwaar een topic over jullie verraad! Mijn forumgeliefde die aanpapt met mijn tweelingsziel.Je bent een schat
Power to the people
quote:DorothyParker schreef op 03 september 2015 @ 01:51:

[...]



Jij steelt mijn forumgeliefde en stelt dan voor om hem te delen...

En dan ben ik een kreng omdat ik geen 'ja' zeg?



Morgen een nieuw topic op het viva forum: "Minnares van partner wil driehoeksrelatie. Moet ik hieraan deelnemen?"

Gaan we doen Door! Vrees alleen dat we geband worden ivm trollen Wie zegt dat jij eerst was? Misschien probeer jij hem wel van mij te stelen!
quote:Galileo schreef op 03 september 2015 @ 01:52:

[...]

Dat je voorgesteld hebt mij te delen, bewijst dat je een heel groot hart hebt. thanks schatje!



Ik laat me door Door niet kisten hoor. Ik kan wel een stootje hebben.
Alle reacties Link kopieren
binnen....



Maar dat bedoel je vast niet ;)
Wees de verandering die je in de wereld wil zien....
quote:DorothyParker schreef op 03 september 2015 @ 01:49:

[...]



Welk game eigenlijk? Game ook vaak.

(Ik waarschuw je, PS-fan)



Hier overheen gelezen net.



Ik heb sinds 2 weken GTA San Andreas op mijn rammelbakkie staan. Het lukt me voor geen meter XD



De PS2 was vroeger wel geniaal trouwens. Ooit Bully gespeeld?
quote:DorothyParker schreef op 03 september 2015 @ 01:55:

[...]



De meesten noemen me gewoon Door (sommigen ook Dot).

Doortje mijn allerliefste tweelingzielenzus

.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marthe. schreef op 03 september 2015 @ 01:58:

[...]





Haha dat van die grootouders! Met beide handen aangrijpen als het zover is.

Je bent 25 las ik net? Ik ook en zeg al jaren dat ik voorlopig geen kinderen wil maar merk wel dat de paniek die ik voel als ik weereens bang ben dat ik zwanger ben elke keer iets minder wordt.



Een moeder met goede versiertrucs lijkt me wel heel leuk.

Ja, 25. En dus ook niet dat ik het wil, maar de paniek wordt iets minder.



Ook onhandig dat ik een perfecte partner heb die kinderen wil en er zelf genoeg geld voor heeft en die knap is en eigenlijk de droomman is voor vele vrouwen en ik hem dan heb en moeilijk doe

En hij is zo perfect dat hij niet eens moeilijk doet om mijn eeuwig getwijfel



Vind ik ook zo leuk aan het forum. Hoe meer ik hier lees, hoe meer ik besef dat ik de allerleukste partner heb. En heb ook fantastisch leuke schoonouders. (Serieus, waarom wil ik eigenlijk geen kinderen krijgen?)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 03 september 2015 @ 02:08:

[...]



Wie zegt dat jij eerst was? Misschien probeer jij hem wel van mij te stelen!

Postgeschiedenis zegt dat ik eerst was.



Youbitch *snaps with fingers*
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 03 september 2015 @ 02:11:

[...]



Ja, 25. En dus ook niet dat ik het wil, maar de paniek wordt iets minder.



Ook onhandig dat ik een perfecte partner heb die kinderen wil en er zelf genoeg geld voor heeft en die knap is en eigenlijk de droomman is voor vele vrouwen en ik hem dan heb en moeilijk doe

En hij is zo perfect dat hij niet eens moeilijk doet om mijn eeuwig getwijfel



Vind ik ook zo leuk aan het forum. Hoe meer ik hier lees, hoe meer ik besef dat ik de allerleukste partner heb. En heb ook fantastisch leuke schoonouders. (Serieus, waarom wil ik eigenlijk geen kinderen krijgen?)Jij wordt vast een hele leuke moeder!
quote:Marthe. schreef op 03 september 2015 @ 01:58:

[...]





Je bent 25 las ik net? Ik ook en zeg al jaren dat ik voorlopig geen kinderen wil maar merk wel dat de paniek die ik voel als ik weereens bang ben dat ik zwanger ben elke keer iets minder wordt.



Ik ben bijna 25(nog 4 dagen :P) en sta er totaal niet zo in. Stiekem elke maand bang dat ik zwanger ben de laatste dagen van mijn cyclus(wellicht PMS?), en dus lichte paniek elke maand. Maargoed, ik wil dan ook geen kinderen.
quote:DorothyParker schreef op 03 september 2015 @ 02:12:

[...]



Postgeschiedenis zegt dat ik eerst was.



Youbitch *snaps with fingers*Pb geschiedenis zegt misschien wel iets heel anders . Leo uitsluitsel graag!
Alle reacties Link kopieren
quote:PoasAaier schreef op 03 september 2015 @ 02:10:

[...]





Hier overheen gelezen net.



Ik heb sinds 2 weken GTA San Andreas op mijn rammelbakkie staan. Het lukt me voor geen meter XD



De PS2 was vroeger wel geniaal trouwens. Ooit Bully gespeeld?

Bullly was geniaal! (de eerste versie, die heb ik gespeeld. Heb gehoord dat het daarna gecensureerd werd).



Blijf ook een grote fan van AC en CoD. Heb alle versies. En -als echte PS-speler- Ratchet and Clank. Love it!

(En mijn vriend zou nu nog iets mompelen over GT, en dat dat beter is als Forza, maar dat is gewoon omdat ik weiger nog een extra gameconsole in huis te halen )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 03 september 2015 @ 02:14:

[...]



Pb geschiedenis zegt misschien wel iets heel anders . Leo uitsluitsel graag!Even bij de feiten houden:

- Kia is heel lief

- Door is heel lief

- PB staat voor 'Persoonlijk Bericht', dus daar kan ik niks over naar buiten brengen

- Ik hou van jullie



Power to the people
Alle reacties Link kopieren
quote:PoasAaier schreef op 03 september 2015 @ 02:14:

[...]





Ik ben bijna 25(nog 4 dagen :P) en sta er totaal niet zo in. Stiekem elke maand bang dat ik zwanger ben de laatste dagen van mijn cyclus(wellicht PMS?), en dus lichte paniek elke maand. Maargoed, ik wil dan ook geen kinderen.

Ik ben ook 25 (van 1990) en wil ook geen kinderen. Of nu toch niet. Of nooit. Geen idee wat ik wil. Merk wel dat ik er de laatste tijd minder bang voor ben. Misschien is dat mijn moedergevoel. Of misschien omdat ik denk dat ik hoe dan ook toch kinderen zal moeten krijgen. Misschien komt het omdat mijn partner wel een hele leuke vader zal zijn. En misschien omdat we hier een kamer hebben waar we helemaal niets mee doen.



Zonder mijn partner zou ik nooit aan kinderen durven beginnen. Als ik ooit een kind krijg, is het met hem. Hij is zo lief/verantwoordelijk/normaal.



Het enige wat me momenteel leuk lijkt aan een kind: ik wil eigenlijk wel weten hoe dat misbaksel van ons eruit zal zien. (en door deze zin bewijs ik alweer dat ik nog niet aan kinderen moet beginnen ).



We zijn nu 5 jaar samen en hebben 'al' 2 jaar een koophuis. Dus misschien dat ik binnen enkele jaren met hem de stap waag. Evenveel kans (waarschijnlijk zelfs groter) dat ik die kans niet waag. Misschien dat hij me dan dumpt omdat ik geen kinderen wil (zou het hem niet kwalijk nemen, hij is een geboren vader. Perfect met kinderen).



Had hiervoor ook een relatie van 5 jaar. Mijn partner is de eerste waarvoor ik twijfel of ik dan toch geen kind zou nemen (je neemt geen kind, je krijgt het, jaja ik weet het).

Drie jaar geleden kon ik me niet inbeelden dat ik ooit nog eens ging gaan samenwonen, laat staan een huis kopen. Ik kan me nu niet inbeelden dat ik ooit een kind heb, maar wie weet

(En als het ooit zo ver is, ik zal jullie niet haten als jullie het AMK bellen vertrouw mezelf nu ook niet zo goed met kinderen)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Galileo schreef op 03 september 2015 @ 02:28:

[...]

Even bij de feiten houden:

- Kia is heel lief

- Door is heel lief

- PB staat voor 'Persoonlijk Bericht', dus daar kan ik niks over naar buiten brengen

- Ik hou van jullie



[afbeelding]

Ik zei postgeschiedenis. Kia maakte daar PB van . En ik doe niet aan polygamie (zeker niet met mijn tweelingsziel!).



Arme Leo Slachtoffer van onze grap
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven