Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 16 juni 2013 @ 20:09:

[...]





Beste Soleil,



Die email moet echt er tussendoor zijn geslipt of niet zijn ontvangen. Ik ga het even direct doorgeven aan de moderator of die het zo erin kan zetten!

Excuus voor de vertraging.



mvg,



Junior.



Gelukt! Veel forumplezier!



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
I'm back! Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie net in mijn profiel dat ik 124 dagen lid ben maar ik loop hier al veel langer rond

Is deze bug bekend?
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het zolang duurt voor de zoekfunctie hersteld is! Mis 'm erg!

Is het 'hogere management' al in actie gekomen?
Mijn avatar is foetsie! Pleas bring it back?
Alle reacties Link kopieren
quote:Geroldine schreef op 16 juni 2013 @ 23:32:

Mijn avatar is foetsie! Pleas bring it back?



Beste Geroldine,



Even een quote van de moderator van 14 juni;



Kun je eens rechtsklikken op je avatar die je rechts wel ziet en 'afbeelding bekijken' gebruiken? De link die je dan ziet, kun je die hier plaatsen? Dan check ik even of de afbeelding goed in je forumaccount is gekomen en pas ik zo mogelijk iets aan voor je.





mvg,



Junior.
Avatar is weer terug. Dank jullie wel!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maryni83 schreef op 16 juni 2013 @ 22:43:

Jammer dat het zolang duurt voor de zoekfunctie hersteld is! Mis 'm erg!

Is het 'hogere management' al in actie gekomen?



Het staat zeker op de agenda, maar ondanks dat het voor meer websites geldt en dus een belangrijk issue is, vrees ik wel dat het een hele tijd kan duren voor hier iets in bereikt is.



Enige oplossing is nu om Google zelf te gebruiken als zoekmachine, zelf doe ik dat ook regelmatig. Makkelijkste manier:



In Google trefwoord intikken gevolgd door een spatie en het commando site:forum.viva.nl



Dan krijg je alle zoekresultaten zoals je ze vroeger hier ook op de site kreeg. Als je die Google pagina vervolgens toevoegt als bladwijzer of favoriet, kun je er vrij snel mee werken is mijn ervaring. Hopelijk is dat een werkbare tijdelijke oplossing voor je
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
http://media.viva.nl/m/m1nxh7xcas11_80x60.jpg



Hallo JMV, zouden jullie mijn plaatje/ava ook weer kunnen plaatsen, ik wilde hem veranderen maar nu staat er niets meer.



Bvd.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 17 juni 2013 @ 00:39:

[...]





Beste Geroldine,



Even een quote van de moderator van 14 juni;



Kun je eens rechtsklikken op je avatar die je rechts wel ziet en 'afbeelding bekijken' gebruiken? De link die je dan ziet, kun je die hier plaatsen? Dan check ik even of de afbeelding goed in je forumaccount is gekomen en pas ik zo mogelijk iets aan voor je.





mvg,



Junior.Hoi Junior, hierbij de link:

http://media.viva.nl/m/m1nxhb8ckilz_80x60.jpg
Alle reacties Link kopieren
Beste geroldine en hgjb, jullie hebben weer een avatar



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Hoi mods, ik ben ook mijn avatar kwijt!



Ik heb 'm opgeladen in fotobeheer, http://media.viva.nl/m/m1nxha5cmhec_80x60.jpg



Alvast bedankt voor het terugzetten.
Your luck's about to change, cher.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 17 juni 2013 @ 12:59:

Beste geroldine en hgjb, jullie hebben weer een avatar



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorVivaGeweldig! Dank je Junior!
Ah fijn, dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyDarbanville schreef op 17 juni 2013 @ 13:42:

Hoi mods, ik ben ook mijn avatar kwijt!



Ik heb 'm opgeladen in fotobeheer, http://media.viva.nl/m/m1nxha5cmhec_80x60.jpg



Alvast bedankt voor het terugzetten.Hij is weer terug nu
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Perfect! :-)
Your luck's about to change, cher.
Alle reacties Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 16 juni 2013 @ 22:15:

Ik zie net in mijn profiel dat ik 124 dagen lid ben maar ik loop hier al veel langer rond

Is deze bug bekend?

Ik herhaal mezelf maar even want kan me voorstellen dat mijn avatar zo onopvallend is dat ik ondergesneeuwd ben

Maar zou echt graag mijn profiel (qua lidmaatschapstijd) aangepast zien.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Soulcats schreef op 17 juni 2013 @ 15:32:

[...]



Ik herhaal mezelf maar even want kan me voorstellen dat mijn avatar zo opopvallend is dat ik ondergesneeuwd ben

Maar zou echt graag mijn profiel (qua lidmaatschapstijd) aangepast zien.Ja heb ik ook. Klopt niet. Maar daar was dacht ik ook iets mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 17 juni 2013 @ 10:19:

[...]





Het staat zeker op de agenda, maar ondanks dat het voor meer websites geldt en dus een belangrijk issue is, vrees ik wel dat het een hele tijd kan duren voor hier iets in bereikt is.



Enige oplossing is nu om Google zelf te gebruiken als zoekmachine, zelf doe ik dat ook regelmatig. Makkelijkste manier:



In Google trefwoord intikken gevolgd door een spatie en het commando site:forum.viva.nl



Dan krijg je alle zoekresultaten zoals je ze vroeger hier ook op de site kreeg. Als je die Google pagina vervolgens toevoegt als bladwijzer of favoriet, kun je er vrij snel mee werken is mijn ervaring. Hopelijk is dat een werkbare tijdelijke oplossing voor je Dat is wel een goeie tip! Ik gebruikte google ook al, maar dat commando werkt veel beter. Bedankt!
Mods ik zie mijn avatar alleen op mijn profiel maar nog steeds niet op het forum, kun je dit verhelpen mij lukt het niet na talloze pogingen

alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:jagten schreef op 18 juni 2013 @ 10:53:

Mods ik zie mijn avatar alleen op mijn profiel maar nog steeds niet op het forum, kun je dit verhelpen mij lukt het niet na talloze pogingen

alvast bedankt!



Beste Jagten,



Wil je even met de rechtermuisknop klikken op je afbeelding/avatar die je rechts in beeld ziet en 'afbeelding bekijken' kiezen? En vervolgens de link die je dan ziet, hier plaatsen?



Dan kan ik de avatar voor je terugplaatsen.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 17 juni 2013 @ 15:32:

[...]



Ik herhaal mezelf maar even want kan me voorstellen dat mijn avatar zo onopvallend is dat ik ondergesneeuwd ben

Maar zou echt graag mijn profiel (qua lidmaatschapstijd) aangepast zien.Daar is een tijd terug naar gekeken. Er zijn enkele aanpassingen gemaakt, maar verder kan daar helaas niets aangedaan worden omdat alle data automatisch ingeladen zijn. De dagen kloppen inderdaad niet voor alle gebruikers, maar het is onduidelijk waarom het systeem een andere telling hanteert dan het vorige forum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 18 juni 2013 @ 11:04:

[...]





Beste Jagten,



Wil je even met de rechtermuisknop klikken op je afbeelding/avatar die je rechts in beeld ziet en 'afbeelding bekijken' kiezen? En vervolgens de link die je dan ziet, hier plaatsen?



Dan kan ik de avatar voor je terugplaatsen.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorVivam1nxhegceo4y_80x60 deze denk ik?
Alle reacties Link kopieren
quote:jagten schreef op 18 juni 2013 @ 17:11:

[...]



m1nxhegceo4y_80x60 deze denk ik?De link begint met http://media.viva.nl...



Probeer het nog eens?



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 17 juni 2013 @ 10:19:

[...]



Het staat zeker op de agenda, maar ondanks dat het voor meer websites geldt en dus een belangrijk issue is, vrees ik wel dat het een hele tijd kan duren voor hier iets in bereikt is.



Enige oplossing is nu om Google zelf te gebruiken als zoekmachine, zelf doe ik dat ook regelmatig. Makkelijkste manier:



In Google trefwoord intikken gevolgd door een spatie en het commando site:forum.viva.nl



Dan krijg je alle zoekresultaten zoals je ze vroeger hier ook op de site kreeg. Als je die Google pagina vervolgens toevoegt als bladwijzer of favoriet, kun je er vrij snel mee werken is mijn ervaring. Hopelijk is dat een werkbare tijdelijke oplossing voor je

Dit werkt inderdaad goed!

Misschien een idee om dat commando in de openingspost op te nemen?

Ik wist inmiddels wel dat je ook op het forum kunt zoeken door middel van Google. Maar dit commando daarbij kende ik niet. Ik denk dat dat voor veel meer mensen geldt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven