Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
quote:JuniorModeratorViva schreef op 18 juni 2013 @ 17:26:

[...]





De link begint met http://media.viva.nl...



Probeer het nog eens?



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorVivahttp://media.viva.nl/m/m1nxhegceo4y_80x60.jpg
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 18 juni 2013 @ 13:23:

[...]





Daar is een tijd terug naar gekeken. Er zijn enkele aanpassingen gemaakt, maar verder kan daar helaas niets aangedaan worden omdat alle data automatisch ingeladen zijn. De dagen kloppen inderdaad niet voor alle gebruikers, maar het is onduidelijk waarom het systeem een andere telling hanteert dan het vorige forum.nou, bedankt hoor.....
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
@soulcats: tja sorry :(



@rifkaa: zal ik toevoegen



@jagten: avatar staat er nu in!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Oké, het is helaas niet anders maar maak dan tenminste van die 124 dagen 124 jaar. Als dat niet kan, dan graag het oude forum terug
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
@jagten: avatar staat er nu in![/quote]

Alle reacties Link kopieren
Bij mobiel forummen krijg ik de Centerparcs reclame op het beeld, kan dus niet meer mobiel forummen
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:felice71 schreef op 19 juni 2013 @ 09:06:

Bij mobiel forummen krijg ik de Centerparcs reclame op het beeld, kan dus niet meer mobiel forummen



Ik neem aan dat dat gaat over de desktopversie die je mobiel bereikt via forum.viva.nl (en dus niet de mobiel.viva.nl site)?



Zelf heb ik daar nog geen problemen ervaren, maar de betreffende reclame heb ik ook nog niet langs zien komen. We houden het in de gaten en als we hetzelfde probleem tegenkomen maken we er melding van bij de technische jongens.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Bij sommige topics krijg ik ineens een heel wit scherm met loeigrote letters: fout bij het maken van databaseconnectie.
Hier hetzelfde. Ik kon net zelfs het hele forum niet op, en nu staat de melding in de zijbalk.
Hier ook hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt een korte storing te zijn geweest in de forumservers.



Zou zich hopelijk vanzelf moeten oplossen. Als de errorpagina's toch blijven verschijnen horen we dat graag.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik mis de stack overflow melding in de issuelijst. Kan die ajb toegevoegd worden?



IE 8

Gebeurt alleen als je ingelogd bent

Gebeurt voornamelijk als je op een pijler bent en in eentopic, niet op de pagina waar je een overziht hebt van alle pijlers/categorien.



Bedankt alvast
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 20 juni 2013 @ 09:51:

Hoi, ik mis de stack overflow melding in de issuelijst. Kan die ajb toegevoegd worden?



IE 8

Gebeurt alleen als je ingelogd bent

Gebeurt voornamelijk als je op een pijler bent en in eentopic, niet op de pagina waar je een overziht hebt van alle pijlers/categorien.



Bedankt alvast



Ik zal hem erbij zetten. Vervelend dat dat ondanks de veranderde site is gebleven. Zelf kan ik dat niet reproduceren omdat ik hier IE 9 heb.



Aangezien de site zelf een nieuwe basis heeft, lijkt de kans me groter dat het door bepaalde advertentieposities komt in combinatie met een zeer gevoelige IE browser. Krijg je de melding ook als je advertenties laat blokkeren?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Helaas kan ik geen advertenties/pop-ups etc blokkeren omdat ik zelf geen software kan installeren. Het is namelijk mijn werkcomputer



Met andere sites heb ik er geen last van, alleen de viva site.



Bedankt voor het uitzoeken!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 20 juni 2013 @ 10:54:

Helaas kan ik geen advertenties/pop-ups etc blokkeren omdat ik zelf geen software kan installeren. Het is namelijk mijn werkcomputer



Met andere sites heb ik er geen last van, alleen de viva site.



Bedankt voor het uitzoeken!



Oke, en het uitzetten van dit soort (relatief onschuldige) foutmeldingen in IE had je eerder al eens geprobeerd of niet?



Dus in IE8:



- Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.



- Klik op het tabblad Geavanceerd en schakel de selectievakjes Foutopsporing in scripts uitschakelen (Internet Explorer) en Foutopsporing in scripts uitschakelen (overige) in.



- Schakel het selectievakje Melding van elke scriptfout weergeven uit en klik op OK.



Want de melding is zeg maar niet levensbedreigend, alleen is het natuurlijk wel superirritant dat IE er telkens over zeurt. Het is vergelijkbaar met een zeurende buurman die telkens klaagt dat er een dakpan op je dak scheef ligt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het toevoegen van avatars en motto's is gefixed en zou nu dus weer vlekkeloos moeten gaan.



Als je motto recentelijk door ons is toegevoegd, kan het wel zijn dat je hem zelf nog een keer opnieuw moet toevoegen via http://www.viva.nl/mijn-profiel/profiel-wijzigen (dat motto vak zal nu namelijk nog leeg lijken).



Als je dat doet blijft hij netjes staan en kun je zovaak avatar en motto wijzigen als je wilt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 20 juni 2013 @ 11:23:

[...]





Oke, en het uitzetten van dit soort (relatief onschuldige) foutmeldingen in IE had je eerder al eens geprobeerd of niet?



Dus in IE8:



- Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.



- Klik op het tabblad Geavanceerd en schakel de selectievakjes Foutopsporing in scripts uitschakelen (Internet Explorer) en Foutopsporing in scripts uitschakelen (overige) in.



- Schakel het selectievakje Melding van elke scriptfout weergeven uit en klik op OK.



Want de melding is zeg maar niet levensbedreigend, alleen is het natuurlijk wel superirritant dat IE er telkens over zeurt. Het is vergelijkbaar met een zeurende buurman die telkens klaagt dat er een dakpan op je dak scheef ligt.



Hoi,



mijn instellingen stonden al zoals je hierboven adviseert. Helaas zal dat dus niet de oplossing zijn.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij doet de mobiele site het niet meer. Ik zie alleen



Blog | Forum | Nu op het forum | Inloggen



Ik ben dus ook uitgelogd blijkbaar..

Wanneer ik klip op log bv gebeurt er niets.
Alle reacties Link kopieren
quote:lienepiennetje schreef op 20 juni 2013 @ 12:33:

Bij mij doet de mobiele site het niet meer. Ik zie alleen



Blog | Forum | Nu op het forum | Inloggen



Ik ben dus ook uitgelogd blijkbaar..

Wanneer ik klip op log bv gebeurt er niets.



Hm vreemd, ik kijk met je mee maar hier geen problemen.



Pagina enkele keren opnieuw laden helpt niet? Of evt. de browsegeschiedenis verwijderen?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Heb het op iPad... Opnieuw laden werkt niet, balkje wordt voor max 20% blauw en dan blijft hij laden..

Weet iemand of ik ook alleen mijn browsergeschiedenis mbt VIVA kan wissen en dus niet alles...
Alle reacties Link kopieren
Hij doet het weer. Opeens, zomaar...
Alle reacties Link kopieren
Viva Tipt is weer één groot drama, gisterenavond ook al. Wordt dit ooit nog opgelost?



Verder is het niet mogelijk de 538 reclame te sluiten dus blijft de hele tijd onderaan in beeld staan.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 20 juni 2013 @ 18:54:

Viva Tipt is weer één groot drama, gisterenavond ook al. Wordt dit ooit nog opgelost?



Verder is het niet mogelijk de 538 reclame te sluiten dus blijft de hele tijd onderaan in beeld staan.Ik heb het wel al verschillende malen doorgegeven en er is ook door verschillende mensen naar gekeken, maar ik heb nog niet vernomen dat de oorzaak het probleem ook is gevonden. Blijft een lastige kwestie dus, ik zal er nog eens opnieuw achter aan gaan.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hallo, goedemiddag,



Het forum is vandaag gruwelijk traag. Ik heb internet uitgeprobeerd en dat loopt als een trein, dus daar niets aan de hand.





Ik wilde het maar even melden.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan 'mijn laatste' etc. niet zien. Als ik met mn muis op 'mijn viva' ga staan is de balk daaronder leeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven